-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Αυτό δεν το 'ξερα. Θα αφήσω μουστάκι.γατος κλαιει....
-
Σωστή η επισήμανση του Lap...εγώ πάντως άφησα μούσι γιατί εδώ που μένω το τζάκι πάει σύννεφο....
Το γενικότερο πρόβλημα στα αστικά κέντρα είναι ότι η ποιότητα του αέρα έχει υποβαθμιστεί σε μεγάλο βαθμό και χωρίς να έχω την απαραίτητη επιστημονική επάρκεια, θεωρώ ότι τα ΙΧ ντίζελ έχουν σημαντικά μικρότερη συνεισφορά από τις άλλες πηγές μόλυνσης. -
Πολυ καλο
Κατι ξερουν οι χιπστεροοικολογοι με τις μουστακες.Το θεμα ειναι ποια μικροσωμματιδια και ποσο τοξικα ειναι αυτα που παιρνουν μεσα στον πνευμονα και απορροφουνται απο τα τριχιδια του πνευμονα και πανε κατευθειαν στο κυκλωμα του αιματος
https://www.bbc.com/news/science-environment-42666596 -
Από τη στιγμή που αφήσαμε ύπαιθρο και θάλασσα και μπήκαμε στα κλουβιά, όλα φταίνε και τα τζάκια και τα παπάκια και οι κλανιές του απέναντι.
Είμαστε από τις ελάχιστες χώρες του πλανήτη όπου μία πόλη συγκεντρώνει το 50% του πληθυσμού της χώρας και δύο πόλεις το 65 με 70%.
Από εκεί και πέρα ότι και να πούμε είναι λίγο.Συγνώμη για το off topic.
-
Κλαίω επίσης...
-
Δεν ισχύει τόσο πολύ πια αυτό που λέει ο Lap. Λόγω DPF κ.τ.λ. τα σωματίδια που βγαίνουν από τα αυτοκίνητα, φορτηγά Euro 5/6, τώρα πια είναι πολύ μικρότερα από παλιότερα και δεν κατακρατούνται τόσο πολύ από την μύτη.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Αυτό δεν το 'ξερα. Θα αφήσω μουστάκι.Όχι, δεν χρειάζεται φερετζες σε αυτήν την ηλικια Σπύρο (εκτός αν αλλαζεις γούστα [emoji23][emoji12]). Απλά μην τρως τα κακαδια από τη μύτη [emoji1787][emoji2957]
-
Μετά τις επισημάνσεις τόσο του Super@T και του Στέφανου, θα ζήσω επικίνδυνα. Χωρίς μουστάκι. Αλλωστε και με δαύτο δύσκολα θα απέφευγα τα κλανοσωματίδια της πόλης όπως ανέφερε και ο ΗΡΑ.
-
Ισχυει αυτο που λεει ο σουπερ, απλα στα ντιζελ εχουμε τα εξης προβληματακια.
Αν εχουν φιλτρο μικροσωμματιδιων με καταλυτη οξειδωσης για την καλυτερη οξειδωση της σταχτης σε κινηση με μικρο φορτιο οπως στην πολη, τοτε παραγονται υψηλα ποσοστα μικροσωμματιδιων ΝΟ2 και ΝΟ, τα οποια ειναι ακρως τοξικα.
Αν απο την αλλη εχουμε σχεδον γεματο το φιλτρο μικροσωμματιδιων, τοτε οντως μικραινει η τελικη εξαγωγη των ΝΟ2 και ΝΟ, αλλα αυτο κρατα για λιγο καθως τοτε συντελειται η ενεργητικη αναγγενηση η οποια ανεβαζει την θερμοκρασια των καυσαεριων του ντιζελ και ετσι παραγονται και παλι ΝΟχ, ΝΟ2, ΝΟ.
Δηλαδη, τοξικοτητα στο φουλ.
Μεχρι στιμγη καποια τα καταφερνουν καπως καλουτσικα με τον περιορισμο του Νοχ και αυτο οταν πιασουν μια συγκεκριμενη θερμοκρασια τα καυσαερια τους.Υποψιν οτι το ντιζελ ως ντιζελ δεν παραγει τοσο βλαβερα καυσαερια για την υγεια. Το προβλημα ειναι οτι η συμπιεση και η αυξημενη θερμοκρασια μεσα στον θαλαμο καυσης, αλλαζει λογω χημειας την παραγωγη καυσαεριων και εξαγονται εν τελη τοξικα παραγωγα.
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Καταργείται το βενζινοκίνητο 1.2 Toyota C-HR
http://www.zougla.gr/automoto/news/article/katargite-to-venzinokinito-toyota-c-hrΑναμενόμενο...και πολύ άργησε. Δεν είχε κανένα νόημα η τοποθέτηση αυτού του κινητήρα στο C-HR (παρά μόνο την ύπαρξη 4κίνησης), αφού δεν προσφέρει τίποτα. το 99% του κόσμου θα πάρει το C-HR για το ότι είναι υβριδικό και ουσιαστικά το μόνο καλό υβριδικό της Toyota (μαζί με το πανάκριβο prius). Πρόσφατα ο υπεύθυνος στην Polis μου έλεγε ότι μόνο το υβριδικό πουλάει για αυτό και το 1.2 έχει πολύ μεγάλή (για Toyota) έκπτωση.
Θα καταλάβαινα εάν είχε έναν κινητήρα βενζίνης με 150-180 ίππους για αυτόν που θέλει κάτι γρήγορο και σπορτίφ, αφού το πλαίσιο αντέχει και είναι πολύ καλά στημένο το αυτοκίνητο. Αλλά ο 1.2 με 116 ίππους δεν έχει κανένα πλεονέκτημα έναντι του Υβριδικού. Μάλιστα έχει το μειονέκτημα, ότι εάν το θές αυτόματο, αναγκαστικά πάς σε 4κίνητο όποτε ξεφεύγει και η τιμή.
Στο Ελληνικό site έχει ακόμα τιμή για τον 1.2 Το θέμα είναι ότι μόνο τον 1.2 δείχνει 4χ4, Το υβριδικό δεν το δίνει. Βγαίνει στο εξωτερικό έκδοση 4χ4 για το υβριδικό ή μόνο 2κίνητο από εδώ και πέρα;
Έχει, όσο υπάρχει στοκ.
ναι 4κίνητο βγαίνει μόνο το 1.4 αυτόματο. Το Υβριδικό δεν βγαίνει 4κίνητο.Ελπίζω, τώρα που καταργείται ο 1.2 να ξαναφέρουν το Υβριδικό και στις πιο χαμηλές εκδόσεις, γιατί είναι βλακεία να ξεκινάει από τις €26.000.
-
Υπάρχει κάτι που δε καταλαβαίνω, η Τογιότα στο λέξους RX400 έχει 2 ηλεκτροκινητήρες από το 2005 που βγήκε το μοντέλο. Γιατί δεν βάζει το πίσω ηλεκτροκινητήρα μόνο στο C-HR, RAV κλπ SUVοειδή ώστε να έχει και τετρακίνηση (έστω και στοιχειώδη, το RX400 μου μια χαρά πάει στο χιονάκι) ???
-
Ο χρήστης balex έγραψε:
Υπάρχει κάτι που δε καταλαβαίνω, η Τογιότα στο λέξους RX400 έχει 2 ηλεκτροκινητήρες από το 2005 που βγήκε το μοντέλο. Γιατί δεν βάζει το πίσω ηλεκτροκινητήρα μόνο στο C-HR, RAV κλπ SUVοειδή ώστε να έχει και τετρακίνηση (έστω και στοιχειώδη, το RX400 μου μια χαρά πάει στο χιονάκι) ???Tην ίδια απορία είχα και εγώ όταν παρουσιάστηκε το C-HR. Έχω δώσει κάποιες εξηγήσεις, αλλά δεν ξέρω εάν ισχύει κάποια από αυτές ή καμία:
- Είναι θέμα κόστος
- Είναι θέμα χώρου (ηλεκτροκινητήρας πίσω ίσως μείωνε ακόμα περισσότερο τον χώρο αποσκευών)
- Μόνο πίσω ηλεκτροκινητήρας δεν γίνεται, γιατί δεν δουλεύει το HSD, θέλει οπωσδήποτε ηλεκτροκινητήρα μπροστά. Οπότε 2 ηλεκτροκινητήρες ανεβάζουν το κόστος (γιατί θέλει και περισσότερα ηλεκτρονικά για να δουλέψουν) και το βάρος (βέβαια κάνουν καλό σε επιδόσεις και 4κίνηση).
- Είναι θέμα πλατφόρμας, μπορεί το μεταξόνιο να είναι μικρό για 2 ηλεκτροκινητήρες.
Προσωπικά πιστεύω ότι ο Νο.1 λόγος είναι το κόστος και τίποτε άλλο.
-
Το C-HR δεν είναι ακριβώς SUV δεν είναι ακριβώς Crossover, αλλά είναι μια νέα κατηγορία αυτοκινήτου, τα coupe high rider όπως θέλει να λέει η ΤΟΥΟΤΑ. Δεν είναι για εκτός δρόμου διαδρομές δεν είναι για 4χ4 δεν είναι για τίποτα από όλα αυτά. Είναι ένα μικρομεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο με κουπέ εμφάνιση που στρίβει και συμπεριφέρεται σαν ένα παραδοσιακό Hatchback με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης.
Οι διαστάσεις του είναι ενός παραδοσιακού SUV αλλά η συμπεριφορά και το ride hide ενός hatchback. Συνδιάζει δηλαδή τα θετικά από τα hachback και τα suv μαζί...
Προσωπικά θα περίμενα να δω μια γρήγορη έκδοση πχ με 180-200 άλογα ακόμα και υβριδική.
Ίσως λίγο αργότερα μετά από κάποιο facelift να το κάνει.
Μέχρι τότε το Υβρίδιο μου, , είναι μια χαρά για τα ελληνικά δεδομένα!
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Καταργείται το βενζινοκίνητο 1.2 Toyota C-HR
http://www.zougla.gr/automoto/news/article/katargite-to-venzinokinito-toyota-c-hrΤελικά ΔΕΝ ισχύει αυτή η είδηση! Θα συνεχίσει να υπάρχει κανονικά το 1.2, μόλις με ενημέρωσε ο Senior Product Manager της Toyota Hellas που είναι υπεύθυνος για το C-HR.
Είχα στείλει ένα email στην Toyota Hellas σχετικά με το C-HR με κάποιους προβληματισμούς και σκέψεις που είχα και προς τιμήν τους, όχι μόνο μου απάντησαν στο email αλλά ενημέρωσαν και τον υπεύθυνο product manager o οποίος με πήρε τηλέφωνο και μιλήσαμε 11' σχετικά με το αυτοκίνητο και τις παρατηρήσεις μου! Απίστευτη αντιμετώπιση και ενδιαφέρον για ένα απλά υποψήφιο πελάτη.
-
Μήπως έβγαλες καμία άλλη είδηση , θα το βγάλουν τελικά σε hi power hybrid , θα του βελτιώσουν το infotainment, πότε θα βγεί το facelift και η ερώτηση που καίει τα πλήθη ,θα του βάλουν πανοραμική ;
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Μήπως έβγαλες καμία άλλη είδηση , θα το βγάλουν τελικά σε hi power hybrid , θα του βελτιώσουν το infotainment, πότε θα βγεί το facelift και η ερώτηση που καίει τα πλήθη ,θα του βάλουν πανοραμική ;Τίποτα από αυτά δεν έμαθα!
Μόνο ότι αρχές 2019 θα έρθει η νέα κορόλα και στην ίδια πλατφόρμα με το C-HR και το ίδιο υβριδικό σύστημα και ότι είναι σε διαπραγματεύσεις με το εργοστάσιο για κάποια διαφορετικά (και καλύτερα ίσως) πακέτα εξοπλισμού.
-
Παίδες καλησπέρα, κάθισα και διάβασα και τις 43 σελίδες του thread Είμαι πολύ ψημένος για το CHR Hybrid. Έχω και μια καλή προσφορά από leaseplan με εξαγορά στο τέλος της 4ετίας, που η τελική μου βγαίνει πάνω κάτω τα ίδια με το να το έπαιρνα από αντιπροσωπία. Γλιτώνω όμως όλα τα παρελκόμενα (μικτή ασφάλεια, ελαστικά και σέρβις). Οπότε λέω να το προχωρήσω έτσι. Τα πίσω παράθυρα δεν με ενοχλούν, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή αφού δεν έχω οικογένεια ακόμα. Αυτό που με χαλάει αρκετά είναι η οθόνη γαμώτο. Θα μπορούσαν να την έχουν προσέξει πολύ παραπάνω. Ας πούμε του Qashqai του καινούριου είναι κούκλα. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω... Αυτή τη στιγμή έχω ένα mini cooper s που με το πρόγραμμα που φοράει πιάνει 200 άλογα. Θα μου φανεί τεράστια η διαφορά στο chr με τα 122 που έχει ή παλεύεται; Ξέρω ότι δεν θα έχω τη σπιρτάδα που έχω τώρα, αλλά είναι τουλάχιστον decent η κατεβαίνει να σπρώξεις μαζί;
-
Τεράστια!
-
78 τουρμπατα άλογα............ μεγάλη διαφορά.
Κάνε ένα test drive το chr για να δεις που βρίσκεται σε κάθε επίπεδο, πάτημα, φρένα, ηχομόνωση και βέβαια επιδόσεις. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
78 τουρμπατα άλογα............ μεγάλη διαφορά.
Κάνε ένα test drive το chr για να δεις που βρίσκεται σε κάθε επίπεδο, πάτημα, φρένα, ηχομόνωση και βέβαια επιδόσεις.Θα το πάρω μάλλον Πέμπτη-Παρασκευή για test drive, οπότε θα δω
Toyota C-HR 2016