Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 12
    • Best 0
    • Groups 0

    splitapsou

    @splitapsou

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    12
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    splitapsou Unfollow Follow

    Latest posts made by splitapsou

    • RE: Toyota C-HR 2016

      Το C-HR δεν είναι ακριβώς SUV δεν είναι ακριβώς Crossover, αλλά είναι μια νέα κατηγορία αυτοκινήτου, τα coupe high rider όπως θέλει να λέει η ΤΟΥΟΤΑ. Δεν είναι για εκτός δρόμου διαδρομές δεν είναι για 4χ4 δεν είναι για τίποτα από όλα αυτά. Είναι ένα μικρομεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο με κουπέ εμφάνιση που στρίβει και συμπεριφέρεται σαν ένα παραδοσιακό Hatchback με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης.

      Οι διαστάσεις του είναι ενός παραδοσιακού SUV αλλά η συμπεριφορά και το ride hide ενός hatchback. Συνδιάζει δηλαδή τα θετικά από τα hachback και τα suv μαζί...

      Προσωπικά θα περίμενα να δω μια γρήγορη έκδοση πχ με 180-200 άλογα ακόμα και υβριδική.

      Ίσως λίγο αργότερα μετά από κάποιο facelift να το κάνει.

      Μέχρι τότε το Υβρίδιο μου, , είναι μια χαρά για τα ελληνικά δεδομένα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      splitapsou
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
      Το 1.2 με υγραέριο έχει χαμηλότερο κόστος κίνησης σε σχέση με το υβριδικό. Και χαμηλότερη τιμή κτήσης και δε σε νοιάζει μη χαλάσουν οι μπαταρίες. Αν χαλάσουν οι βαλβίδες λόγω υγραερίου, η επισκευή είναι πολύ χαμηλότερου κόστους σε σχέση με τις μπαταρίες.
      Όσο για το ποιος θα βάλει υγραέριο σε καινούριο όχημα και θα χάσει την εγγύηση, η Toyota έχει δικό της συνεργείο που βάζει συστήματα υγραερίου και δε χάνεις την εγγύηση. Ένα υπάρχει σίγουρα στον Toyota Γιαννίτσας στο Μοσχάτο. Το αρνητικό είναι ότι το κοστολογούν διπλάσια τιμή από τους νορμάλ εγκαταστάτες υγραερίου.

      Με 11 χρόνια εγγύηση μπαταρίας , ας χαλάει κάθε μήνα...Δεν με νοιάζει...

      Υγραέριο σε καινούριο με μετατροπή; Γιατί; Πάρε έτοιμη ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ λύση από άλλους κατασκευαστές για να έχεις σίγουρα εγγύηση και σωστή λειτουργία σε βάθος χρόνου και χιλιομέτρων. Αλλιώς πετρέλαιο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      splitapsou
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Ο χρήστης dstou έγραψε:
      Το μερίδιο του 90% για το υβρίδιο, είναι εντυπωσιακό σαν είδηση.

      Αν το δεις από άποψη οικονομίας, είναι μονόδρομος σε σχέση με το 1.2 και αναμενόμενο να έχει τρελές πωλήσεις έλλειψη πετρελαίου...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      splitapsou
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Ο χρήστης Tobajara έγραψε:

      Σε παρακαλω μπορεισ να αναφερεις με ενα γεματο ρεζερβουαρ ποσα χιλιομετρα κανεις μεχρι να ξαναγεμισεις?Σε ευχαριστω πολυ.

      Από 630 έως και 750, λίγο πριν το λαμπάκι ή μόλις ανάψει γεμίζω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      splitapsou
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Είναι ένα SUV 1500 κιλών, 1800cc με βενζίνη... οι καταναλώσεις ακόμα και του 5 που ΑΝΕΤΑ μπορεί να έχει κάποιος, είναι αστείες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      splitapsou
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Μετά από 12.000 χλμ με το υβριδικό, με τις 17' ζάντες, έχω από 4-4,5 μέσα στην πόλη και σε διαδρομές μικτές, δηλαδή κίνηση πχ στο κέντρο και μετά σε λεωφόρο με 60-100 αναλόγως συνθηκών. Πάντα στρωτά με την ρύθμιση στο eco και εκμεταλλευόμενος την ηλεκτρική ενέργεια όσο περισσότερο μπορώ.

      Εκτός πόλης σε ταξίδι έχω από 5 έως 5,8 ανάλογα με την ταχύτητα που θα ταξιδέψω και το φορτίο. Συνήθως στα 5 λίτρα είμαι με φορτωμένο αυτοκίνητο (2 ενήλικες + 2 παιδιά) με φουλ ως τον ουρανό το πορτμπαγκάζ και 120-130. Για να δω 5,8 θα πρέπει να κινούμαι με 140 - 160+ σε όλη την διαδρομή. Μια φορά που κατέβαινα με 180 σε όλη την εθνική, είδα 6,2 μ.ο.

      Ελπίζω να σε βοήθησα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      splitapsou
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Ο χρήστης Dr_Michael έγραψε:
      Αυτό είναι το thread για το Toyota CHR?

      Έλα ντε;

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      splitapsou
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Τα πρώτα έδινε 5 μετά το έκανε 6+1 (αν δεν κάνω λάθος) και τώρα 10+1

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      splitapsou
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Ο χρήστης dstou έγραψε:

      Στα ποσά χρόνια και χιλιόμετρα?

      O ένας πολύ λίγα, 7 χρόνια και κάτω από 100.000. Ο άλλος στα 10 χρόνια, από χλμ. δεν ξέρω, κάτι σε 150-180.000 υποθέτω.

      Άρα λογικά εντός εγγύησης και οι 2.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      splitapsou
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Ο χρήστης ils έγραψε:
      το Tiguan δεν είναι auto .Η μέση πόλης σύμφωνα να με το κατασκευαστή είναι 7.4 εγώ βλέπω από 5.8 έως 7.2.Εκτος πόλης δεν έχω δει κάτω από 5.8

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Εντυπωσιακό από το 7,4 του κατασκευαστή το ότι έχεις λιγότερο.

      Επίσης, δεν πήρες αυτόματο. Αν δεν κάνω λάθος για το αυτόματο ήθελες ακόμα 2-3 χιλιάρικα. Οπότε chr 24.500 Tiguan 27.000-28.000. Θα έλεγες μεγάλη την διαφορά (ποσοστιαία είναι πάνω από 10%). Αν κοίταζες δε την σύγκριση με το diesel Tiguan για να είσαι κοντύτερα στα κόστη μετακίνησης, τότε ανοίγεις ακόμα περισσότερο την ψαλίδα. (30.000+ για αυτόματο με αξιοπρεπή εξοπλισμό και πετρέλαιο άρα πάνω από 30% επιβάρυνση)

      Πανέμορφο και το Tiguan πάντως, να είναι καλοτάξιδο και να το χαρείς! (το κοίταζα σοβαρά αλλά η διαφορά σε τιμή λόγω αυτόματου + το diesel με έκανε να κάνω πίσω)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      splitapsou
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr