-
έρχεται π@@τσα
Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπέρα
Μελοντικός κάτοχος Vitara fl 1.4 GL+, Εχω μια ερώτηση. Τα φώτα του πως θα τα αξιολογούσατε, κακά μέτρια καλά? Επισης επιδέχονατ καποιας βελτιωσης (ενδεχομένως με κάποια καλύτερη λάμπα?) -
Ούτε κρύο ούτε ζέστη για τα φώτα. Σίγουρα υπάρχει δυνατότητα βελτίωσης, κάποιοι κάτοχοι στο vitaraclub το έχουν κάνει.
-
Παρέλειψα να πω με Philips Crystal Vision
-
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Lap, λένε ότι μπριζώνουν και ρυθμίζουν τις παραμέτρους του ραντάρ αλλά πολύ αμφιβάλλω.. Αυτοί δεν κατενε πράμα.. Γάτε εμένα δεν πιάνει μάκα ποτέ μπροστά πάντα γυαλισμένο είναι το μπαρενο.. Λες να το πείραξε ο αέρας του Μυλοποτάμου που βολταριζε σήμεραΣιγά μην κάνουν τίποτα. Εδώ εγώ έχω πάει 3 φορές για ρύθμιση στα φώτα (σε 2 αντιπροσωπείες) και ακόμα βαράνε στο γάμο του καραγκιόζη. Τελικά έκατσα και τα ρύθμισα εγώ.
-
Παιδιά αναμένεται κινητήρας diesel στο vitara fl?
-
Ο χρήστης abi έγραψε:
Παιδιά αναμένεται κινητήρας diesel στο vitara fl?Diesel τέλος για τη Suzuki..... υβριδικό σε λίγα χρόνια λογω συνεργασίας με toyota σίγουρα...
-
Υπαρχει και σημερα που μιλαμε σουτζουκακι υβριδικο αλα γιαρις.
Δεν μιλω για το ημι υβριδικο που πωληται στην ελληνικη αγορα αλλα για πληρως υβριδικο.
https://response.jp/article/2017/07/25/297826.html
Δεν εχει e cvt αλλα το απλο ημιαυτοματο που χρησιμοποιει η εταιρεια. Μαγκνεττι μαρελλι νομιζω ειναι, σαν και του φιατ παντα κτλ.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Υπαρχει και σημερα που μιλαμε σουτζουκακι υβριδικο αλα γιαρις.Δεν μιλω για το ημι υβριδικο που πωληται στην ελληνικη αγορα αλλα για πληρως υβριδικο.
https://response.jp/article/2017/07/25/297826.html
Δεν εχει e cvt αλλα το απλο ημιαυτοματο που χρησιμοποιει η εταιρεια. Μαγκνεττι μαρελλι νομιζω ειναι, σαν και του φιατ παντα κτλ.
Το σήμα μου φαίνεται ότι είναι ίδιο με της Toyota!!!
Το κιβώτιο αυτό είναι λίγο τραγικό (εκτός εάν το έχουν βελτιώσει)...τουλάχιστον από την εμπειρία μου σε Panda.
-
Το 1000αρι βιταρα τη τιμάρα το βάλανε.. 15900 ίδια χρήματα με το baleno glx. Βέβαια στην πιο φτωχή έκδοση. 1.0gl+ 16900. Με βάζει σε σκέψεις να κάνω ανταλλαγή το μπαλενακι
-
Όπως είσαι έφυγες και άσε τον φίλο Λάπη με το πλαίσιο στα χέρια! Χαμένος δεν θα βγεις πάντως!
-
Πάντως στο προ-fl το GL+ AllGrip που έχω ήταν αρκετά 'φορτωμένο'. Από την 2κίνητη όμως GL+ έλλειπαν αρκετά καλούδια ασφάλειας.
-
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Το 1000αρι βιταρα τη τιμάρα το βάλανε.. 15900 ίδια χρήματα με το baleno glx. Βέβαια στην πιο φτωχή έκδοση. 1.0gl+ 16900. Με βάζει σε σκέψεις να κάνω ανταλλαγή το μπαλενακι+1
Ωραίο και το 1.0 4w GL+ (με επιπλέον από την GL+ 2wd adaptive c.c.,σύστημα κατάβασης h.d.c. και DSBS-dual sensor brake support-)Όπως είσαι έφυγες και άσε τον φίλο Λάπη με το πλαίσιο στα χέρια! Χαμένος δεν θα βγεις πάντως!
+10
-
Εγώ πάντως δεν περίμενα τόσο χαμηλές τιμές για το Vitara.Οπως επίσης περίμενα να αλλάξουν λίγο περισσότερο το εσωτερικό του .Εχω μια υποψία ότι πάνε να ανεβάσουν λίγο το s Cross . Πιστεύω το επόμενο S Cross θα ανέβει σε τιμή και σε εσωτερικό σχεδιασμό.
PS .Το χαντακωναν το baleno με αυτή την τιμή του Vitara
-
Πολύ νόστιμες οι χαμηλές τιμές του ανανεωμένου Vitara!
-
Πρόκληση είναι οι τιμές ειδικά εκεί πέριξ των 22.000€.
Μοναδικές επιλογές και για όσους θέλουν τετρακίνηση.
Μετά μένει να δούμε πόσο θα βγαίνει η κορυφαία έκδοση του duster με τον 1.3 tce τετρακίνητο με 150 άλογα.
Το αρνητικό που μπορώ να σκεφτώ είναι το άγχος μέχρι να προκύψει μια νέα κλίμακα στα τέλη κυκλοφορίας βάσει WLTP για το 2020 που θα πρέπει να είναι το πολυ ως 20% πιο ακριβή από την τρέχουσα γιατι αλλιώς θα χαντακωθουν τα AWD και γενικότερα η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα.Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Από βάρος βλέπω ότι πιάνει τα 1150 κιλά. Άρα σε σχέση με τα 950 κιλά του baleno θα είναι πολύ αισθητή η πτώση στις επιδόσεις και στην κατανάλωση στον 1000αρη. Από ό,τι είδα πρόχειρα η σουζούκι ανακοινώνει μάλλον ίδιες καταναλώσεις με του μπαλένο αλλά δεν βλέπω πώς μπορεί να συμβαίνει αυτό.
Το πορτ παγκάζ του βλέπω ότι είναι 370 λίτρα. Στο μάτι φαίνεται πολύ πιο μεγάλο από του baleno που έχει 350. Θα πάω να δω στην αντιπροσωπεία πόσο πιο μεγάλο είναι μέσα. Βέβαια αμφιβάλλω αν θα έχει μικρότερο ή εφάμιλλο κόστος χρήσης και ανταλλακτικών (π.χ. φανοποιεία) με το baleno.
Στο δρόμο από ο,τι διαβάζω και βλέπω σε βίντεο πρέπει να είναι πολύ στριφτερό. -
Στριφτερό θα είναι σίγουρα. Όποιος δεν το πιστεύει ας κάνει μια βόλτα με τον γάτο... Αυτός ξέρει!
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Πρόκληση είναι οι τιμές ειδικά εκεί πέριξ των 22.000€.
Μοναδικές επιλογές και για όσους θέλουν τετρακίνηση.
Μετά μένει να δούμε πόσο θα βγαίνει η κορυφαία έκδοση του duster με τον 1.3 tce τετρακίνητο με 150 άλογα.
Το αρνητικό που μπορώ να σκεφτώ είναι το άγχος μέχρι να προκύψει μια νέα κλίμακα στα τέλη κυκλοφορίας βάσει WLTP για το 2020 που θα πρέπει να είναι το πολυ ως 20% πιο ακριβή από την τρέχουσα γιατι αλλιώς θα χαντακωθουν τα AWD και γενικότερα η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα.Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το duster λόγω στησίματος - ρύθμιση της ανάρτησης, ασάφεια τιμονιού και αεροδυναμικού συντελεστή, δεν μπορεί να συγκριθεί σε γρήγορους ρυθμούς με το βιτ. Οπωσδήποτε όμως οι επιδόσεις του θα βελτιωθούν. Θα είναι πιο ξεκούραστο σε ταξίδια στις ΕΟ. Είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Η τιμή του σε 4X2 θα φτάσει πιστεύω , με αυτόματο τα 17-18 χιλιάρικα χαλαρά.
-
Οι τιμές στο Vitara GL+ σε λευκό χρώμα είναι περίπου 18000 για το 1,0 και περίπου 20000 για το 1,4 πάντα δικίνητο . Τουλάχιστον αυτές μου έδωσαν την περασμένη εβδομάδα που έκανα βόλτα στα μαγαζιά...
Suzuki Vitara 2015