-
Χωρίς να ξέρουμε τις συνθήκες της αγοράς που θα κινηθεί το Mini, δεν είναι εύκολο να συμπεράνουμε πόσο καλή κίνηση θα είναι. Μπορεί ας πούμε σε μια περιοχή να υπάρχουν ήδη 5 σχολές οδηγών και το Mini να είναι ο τρόπος να ξεχωρίσει. Αν έχει και τη δυνατότητα να χρεώσει λόγω Mini 2 Ευρώ παραπάνω την ώρα, τότε μάλλον θα τα βγάλει τα λεφτά του και με το παραπάνω.
-
Όπως τα λέει ο harisma, οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για απίθανα πράγματα, εξαρτάται την αγορά, τις δυνατότητές σου και τον ανταγωνισμό. Εδώ (δύση-επαρχία) προ 15ετίας που όλες οι σχολές την πάλευαν με σταρλετάκια κάποιος γνωστός έκανε κίνηση με A class η οποία έβγαλε τα λεφτά της και με το παραπάνω.
-
Πιστεύω πρέπει να δεις και το κόστος που θα έχουν τα αναλώσιμα που θα χρειαστείς αργά ή γρήγορα λόγω χρήσης (συμπλέκτης, σαζμάν, φρένα και ίσως και φανοποιεία).
-
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Πιστεύω πρέπει να δεις και το κόστος που θα έχουν τα αναλώσιμα που θα χρειαστείς αργά ή γρήγορα λόγω χρήσης (συμπλέκτης, σαζμάν, φρένα και ίσως και φανοποιεία).Οπως εγραψα λιγα ποστ πιο πισω, το Μινι εχει πολυ ακριβή συντήρηση και ειδικα τα τακάκια εκτος του κόστους εχουν και πολυ μικρη διάρκεια ζωής.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Πραγματικά για μοναδικό αμάξι για σχολή , μόνο για αστείο ακούγεται από επιχειρηματική και μόνο άποψη .Στο ελεύθερο επάγγελμα πρέπει καμιά φορά να παίρνεις κάποιο ρίσκο. Αλλιώς δείχνεις με ένα Yaris και αλλιώς με ένα Cooper. Όσους φίλους έχω ρωτήσει για αυτήν την κίνηση, οι μισοί μου λένε πάρτο και οι άλλοι μισοί μην το παίρνεις θα σου βγάζει βλάβες. Να φανταστείς ότι όσοι μου λένε να το πάρω είναι ελεύθεροι επαγγελματίες.
Πιστεύω πρέπει να δεις και το κόστος που θα έχουν τα αναλώσιμα που θα χρειαστείς αργά ή γρήγορα λόγω χρήσης (συμπλέκτης, σαζμάν, φρένα και ίσως και φανοποιεία).
Αναλώσιμα aftermarket δεν υπάρχουν; Τακάκια, συμπλέκτης, κτλ
Αν βγάζαμε σήμερα δίπλωμα, τι αυτοκίνητο θα θέλαμε να είχε η σχολή που πήγαμε;
Εντελώς αδιάφορο. Η τιμή μόνο θα με ένοιαζε και η συμπεριφορά του δασκάλου όταν θα έμπαινα στο μαγαζί του. Αλλά εγώ είμαι άντρας και επιχειρηματίας, τα κοριτσάκια του lifestyle ίσως σκέφτονται αλλιώς.
Αν όμως επέλεγα βάσει οχήματος, θα ήθελα να έχεις ένα GT86 ή κάτι ακόμα πιο δυνατό και πισωκίνητο.
Το σημαντικότερο δεν είναι η τιμή, αλλά η ποιότητα και η ποσότητα των μαθημάτων. Ειδικά για αυτούς που δεν έχουν οδηγήσει ποτέ. Αλλά και αυτοί που λένε ότι ξέρουν να οδηγούν έχουν ελλείψεις και κάποια πράγματα τα έχουν μάθει λάθος.
Δυστυχώς το GT86 είναι δίπορτο, αλλά ένα Clio RS είναι ότι πρέπει.Δούκας ευχαριστώ για το μίνι review.
Το μεγάλο δίλημμα είναι βενζίνη ή πετρέλαιο. Η τιμή αγοράς είναι περίπου το ίδιο. Τι να επιλέξω με τις εξής παραμέτρους:
- 25.000 χιλόμετρα το χρόνο
2)Μαθήματα τα περισσότερα εντός πόλεως αλλά και σε ανοιχτό δρόμο κάθε 2 μέρες( DPF ) Στις πόσες ώρες λειτουργίας εντός πόλεως θα κάνει ενεργητική αναγέννηση το φίλτρο; - Ποιος είναι πιο αξιόπιστος, ο βενζινοκινητήρας 1.5 ή ο diesel;
- Τα διάφορα πρόσθετα, όπως ένα της Liqui Moly για το DPF είναι κάτι σαν το Eolys του PSA;
- 25.000 χιλόμετρα το χρόνο
-
Για δες οι ΕΕ που στο προτείνουν , πόσο πολυτελή γραφεία έχουν ? Μιλάμε για πραγματικά πολυτελή . Γιατί η διαφορά τιμής του μίνι είναι μεγάλη σε ποσοστό .
-
Είμαι τελείως έξω από τον χώρο, αλλά προσωπικά δεν θα πλήρωνα ούτε €1 παραπάνω για να κάνω μάθημα με Mini πχ. αντί για Yaris! Το βρίσκω τελείως ανούσιο, αφού όταν κάποιος μαθαίνει να οδηγεί θέλει ένα αυτοκίνητο εύκολο και συνάμα δεν έχει ιδέα από οδήγηση ώστε να εκτιμήσει τα όποια καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός π.χ Mini.
Τώρα εάν υπάρχουν περιοχές ή/και άνθρωποι (ψωνισμένοι) που θα πλήρωναν περισσότερα χρήματα για να κάνουν μάθημα με 'καλύτερο' αυτοκίνητο, τότε ναι εάν αυτή η διαφορά υπερκαλύπτει το επιπλέον κόστος (αγοράς + συντήρησης) έχει νόημα η αγορά του.
-
Σαν επιχειρματικη ιδεα δεν ειναι κακη, ειναι το στοιχειο διαφοροποιησης απο τον ανταγωνισμο. Απλα θελει καλη μελετη του κοινου και της κοινωνιας που απευθυνεσαι. Αλλου ισως πιασει αλλου ομως οχι.
Απλα το dpf εχω την αισθηση θα μπουκωσει.
Μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο θα πατιναρει πολλες φορες, και θα μπουκωσει φιλτρο και egr.
Μιας και πας σε τετοια κατηγορια, σε αυτα τα χρηματα δεν κοιτας και το σουιφτακι το σπορτ σε κιτρινακι οπου με τις διπλες μπουκες πισω τραβαει βλεματα που και αν με 140 αλογα ειναι αρκετα οικονομικο; Επισης αν σε ενδιαφερει ειναι εξ ολοκληρου μειντ ιν τζαπαν.
Με ενα τετοιο θα σε δειχνουν με το δαχτυλο οταν περνας μπροστα απο τις καφετερειες κανοντας τα μαθηματα, απλα δεν ξερω αν θα ειναι για κακο ή καλο. Η κουλτουρα σε τοπικο επιπεδο θα το κρινει αυτο.
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές. Η επιλογή έγινε Mini One 1.5 βενζίνη. Το έχω ένα μήνα περίπου, είμαι ακόμη στο στρώσιμο. Μαθητές που οδήγησαν πρώτα το Micra και τώρα οδηγούν το Mini, το θεωρούν πιο εύκολο. Αυτή είναι και η δικιά μου γνώμη, αν φυσικά εξαιρέσουμε τις διαστάσεις που είναι λίγο μεγαλύτερο.
Το γενικό συμπέρασμα που έβγαλα έχοντας οδηγήσει σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Β (C3, Fiesta, Yaris κτλ) είναι ότι αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί από το 2016 και μετά δεν έχουν καμία σχέση με τα αντίστοιχα του παρελθόντος (και ειδικά τα turbo), η τεχνολογική πρόοδος είναι τεράστια και έχει φθάσει σε τρομερά επίπεδα. Πλέον ότι αυτοκίνητο και να αγοράσουμε, θα μας ικανοποιήσει, αρκεί να ξέρουμε τι ζητάμε. -
Με γεια! Πώς την παλεύεις με την κατανάλωση;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Με γεια! Πώς την παλεύεις με την κατανάλωση;χαχα. Ευχαριστώ. Είναι στο στρώσιμο ακόμα και τσιμπάει λίγο παραπάνω. Ελπίζω να πέσει στο μέλλον
-
Υπέροχο αυτοκίνητο σε κάθε επίπεδο, αν κ κάπως στενό για τους πίσω. Όταν το είχα εγω μέχρι τα 25.000 χλμ αν Θυμάμαι καλα, με πετρέλαιο κιόλας ήμουν στα 6 λτ/ 100, αν κ μπορούσε κ παρακάτω (αλλα με τσιγκλαγε να το οδηγώ σβέλτα το άτιμο). Αξέχαστο, περάσαμε ωραία...
Καλοτάξιδο λοιπόν, να το ευχαριστηθείς!!!Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Το εκπαιδευτικό αυτοκίνητο είναι εργαλείο και πρέπει να έχει οικονομικό κόστος κίνησης και συντήρησης. Φοβάμαι ότι το Μίνι δεν έχει τίποτα από τα δύο. Η βενζίνη για πολλά χιλιόμετρα ετησίως είναι η χειριστή επιλογή. Εσύ θα θες δύο ντεπόζιτα την εβδομάδα. Λογικό βέβαια να φοβάσαι το πετρέλαιο σε όχημα που θα οδηγηθεί με πολύ χαμηλές ταχύτητες και θα μπουκώνουν τα φίλτρα.
Υγραέριο και φυσικό αέριο μοιάζουν πιο λογικές επιλογές.Από την άλλη, λογικά θα ποντάρεις σε γυναικεία πελατεία λόγω συμπάθειας προς το Μίνι. Θα σε προτιμούν αντί για τον παραδίπλα που έχει Yaris.
-
Παιδιά στο εκπαιδευτικό λογικά τα καύσιμα είναι έξοδο , 24% ΦΠΑ και τουλάχιστον 22% φόρος εκπίπτουν από την τιμή που πληρώνει στην αντλία, οπότε θεωρώ πως ο φίλος έκανε μια επιλογή που θα τον ευχαριστήσει πολύ .
Αν έπαιρνε κάτι οικονομικότερο ότι γλίτωνε από καύσιμα θα το πλήρωνε σε 22% φόρο και 27% κατρουγκαλο.Καλοταξιδο , να το ευχαριστηθείς σε ταξίδια προσωπικά , και μάζευε αποδείξεις βενζίνης από φίλους , συγγενείς και πρατήρια που ξέρεις.
Θύμισε σε φίλους και συγγενείς να ζητάνε πάντα σφραγιδουλα του πρατηρίου πίσω από την απόδειξη και να μην τις πετάνε με την δικαιολογία πως αφού πλήρωσαν με κάρτα δεν τις χρειάζονται.
Πιο φθηνό σε χρηση και από φυσικό αέριο θα σου έρθει καταυτο τον τρόπο !Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ότι και να έπαιρνε ως επαγγελματικό το καύσιμο εκπίπτει.
Απλά σε αυτή τη δραστηριότητα μπορεί να έχει και έκπτωση ΦΠΑ.Σε κάθε περίπτωση καλοτάξιδο.
Και εμένα θα κέντριζε το ενδιαφέρον να κάνω μάθηματα οδήγησης σε μινι, ειδικά αν αναλογιστεί κανεις ότι πίσω το 1992 έκανα μαθήματα σε επαρχία με ένα kadett 1978 (το μόνο πισωκίνητο που έχω οδηγήσει).
Στην κόρη μου δε που περιέργως τις αρεσουν τα μινι σίγουρα. Στα 17 βγάζεις δίπλωμα είπαμε ;Παντως σε υπηρεσιες που παρέχουν χρήση αυτοκινήτου θεωρώ ότι ένα καλό, καθαρό, ενδιαφέρον και άνετο αμάξι αρέσει περισσότερο και το προτιμά ο πελάτης ειδικά όταν δεν έχει και κάποιον premium η τιμή.
Όταν χρησιμοποιούσα ταξί έπαιρνα μόνο μέσω taxibeat και δη νέα αμάξια και ευρύχωρα με καλες αξιολογήσεις (Τώρα δυστυχως και εκεί κάτι πρέπει να έγινε και πετυχαίνεις και βρώμικα)Επίσης εμένα ποτε δεν μου άρεσε το σουλούπι μινι (σπάνιο πουλί κατάσταση) ούτε και τόσο χαμηλό αυτοκίνητο.
Θεωρώ το αυξημένο ύψος των σουβ και τις κλισεις που παιρνουν και ως ασφάλεια γιατί σε τρομάζουν εύκολα και βγάζεις από το μυαλό ευκολότερα την οποια μαλακια.
Ενώ αντίθετα ένα στυλ καρτ μπορεί ευκολότερα να σου δώσει ψευδαίσθηση και να σε φέρει ευκολότερα στα οδηγικά σου όρια με κίνδυνο λάθους. -
Σε πια πολη κινειται τον Μινι; ποια εκδοση πηρες το Κουπερ με 136 ίππους; ποσα χρονια εγγυηση και που θα το πηγαινεις για σερβις;
Σβυνει ευκολα ο κινητηρας στους μαθητες κυριως οταν πλησιαζουν σε στροφη με 2α και ρελαντι;
-
Στο τελευταιο με τις κλισεις μου φαινεται λογικο. Οντως ειναι αποτρεπτικος παραγοντας να το δει κανεις αγωνιαρης.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Θεωρώ το αυξημένο ύψος των σουβ και τις κλισεις που παιρνουν και ως ασφάλεια γιατί σε τρομάζουν εύκολα και βγάζεις από το μυαλό ευκολότερα την οποια μαλακια.
Ενώ αντίθετα ένα στυλ καρτ μπορεί ευκολότερα να σου δώσει ψευδαίσθηση και να σε φέρει ευκολότερα στα οδηγικά σου όρια με κίνδυνο λάθους.Εντάξει παιδιά, μην βγάλουμε τώρα και μειονέκτημα την καλή (ή σπορτίφ) οδική συμπεριφορά...
Εξάλλου ο άφρων, ο άσχετος ή ο ηλίθιος μπορεί να σκοτωθεί με ότι όχημα κι αν οδηγεί.
-
Οχι βεβαια, αλλα οι κλισεις βοηθουν να πηγαινεις πιο χαλαρα αν δεν το κατεχεις το αθλημα.
Σημερα ενα αγροτικο ναβαρα εστριβε με αρκετα και μπηκε στο ρευμα μου. Καρφωμα εγω στα φρενα και ενας κρυος ιδρωτας ποτισε την πλατη μου. Ουτε σε ες κλαςς τετοιο αεριζομενο καθισμα.Μαλλον αυτος δεν καταλαβαινει ουτε απο κλισεις
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Παιδιά στο εκπαιδευτικό λογικά τα καύσιμα είναι έξοδο , 24% ΦΠΑ και τουλάχιστον 22% φόρος εκπίπτουν από την τιμή που πληρώνει στην αντλία, οπότε θεωρώ πως ο φίλος έκανε μια επιλογή που θα τον ευχαριστήσει πολύ .
Αν έπαιρνε κάτι οικονομικότερο ότι γλίτωνε από καύσιμα θα το πλήρωνε σε 22% φόρο και 27% κατρουγκαλο.Καλοταξιδο , να το ευχαριστηθείς σε ταξίδια προσωπικά , και μάζευε αποδείξεις βενζίνης από φίλους , συγγενείς και πρατήρια που ξέρεις.
Θύμισε σε φίλους και συγγενείς να ζητάνε πάντα σφραγιδουλα του πρατηρίου πίσω από την απόδειξη και να μην τις πετάνε με την δικαιολογία πως αφού πλήρωσαν με κάρτα δεν τις χρειάζονται.
Πιο φθηνό σε χρηση και από φυσικό αέριο θα σου έρθει καταυτο τον τρόπο !Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Σωστότατος. Ένας από τους λόγους που προτίμησα βενζίνη είναι η πληθώρα αποδείξεων που μπορώ να βρω και να τις περάσω στα έξοδα. Με το πετρέλαιο πολύ δύσκολα τις βρίσκεις καθώς όλοι τις χρειάζονται. Με το φυσικό αέριο όμως έχεις το πλεονέκτημα της χαμηλής τιμής αλλά και τις επιπλέον αποδείξεις βενζίνης που βρίσκεις εύκολα.Ότι και να έπαιρνε ως επαγγελματικό το καύσιμο εκπίπτει.
Απλά σε αυτή τη δραστηριότητα μπορεί να έχει και έκπτωση ΦΠΑ.Σε κάθε περίπτωση καλοτάξιδο.
Και εμένα θα κέντριζε το ενδιαφέρον να κάνω μάθηματα οδήγησης σε μινι, ειδικά αν αναλογιστεί κανεις ότι πίσω το 1992 έκανα μαθήματα σε επαρχία με ένα kadett 1978 (το μόνο πισωκίνητο που έχω οδηγήσει).
Στην κόρη μου δε που περιέργως τις αρεσουν τα μινι σίγουρα. Στα 17 βγάζεις δίπλωμα είπαμε ;Παντως σε υπηρεσιες που παρέχουν χρήση αυτοκινήτου θεωρώ ότι ένα καλό, καθαρό, ενδιαφέρον και άνετο αμάξι αρέσει περισσότερο και το προτιμά ο πελάτης ειδικά όταν δεν έχει και κάποιον premium η τιμή.
Όταν χρησιμοποιούσα ταξί έπαιρνα μόνο μέσω taxibeat και δη νέα αμάξια και ευρύχωρα με καλες αξιολογήσεις (Τώρα δυστυχως και εκεί κάτι πρέπει να έγινε και πετυχαίνεις και βρώμικα)Επίσης εμένα ποτε δεν μου άρεσε το σουλούπι μινι (σπάνιο πουλί κατάσταση) ούτε και τόσο χαμηλό αυτοκίνητο.
Θεωρώ το αυξημένο ύψος των σουβ και τις κλισεις που παιρνουν και ως ασφάλεια γιατί σε τρομάζουν εύκολα και βγάζεις από το μυαλό ευκολότερα την οποια μαλακια.
Ενώ αντίθετα ένα στυλ καρτ μπορεί ευκολότερα να σου δώσει ψευδαίσθηση και να σε φέρει ευκολότερα στα οδηγικά σου όρια με κίνδυνο λάθους.Ευχαριστώ για τις ευχές!!!
Το mini είναι ένα αυτοκίνητο που επιθυμούν όλοι να οδηγήσουν. Έχει την αίσθηση καρτ όπως λες αλλά σε ανωμαλίες του οδοστρώματος σε κουράζει. Ψάχνουμε να βρούμε δρόμο χωρίς λακκούβες.
Τα SUV γέρνουν και σε προειδοποιούν για τα όρια. Τα φτιαγμένα και χαμηλωμένα έχουν υψηλότερα όρια και μπορεί εύκολα να τα ξεπεράσεις. Έτσι είναι και με τις επιδόσεις, με το micra φορτωμένος δεν βγαίνεις για προσπέραση αν δεν είναι άδειος ο δρόμος. Με μια Porsche έχεις αυτοπεποίθηση και ξέρεις ότι είναι πιο εύκολο το προσπέρασμα, αλλά η τυφλή εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο και η αλαζονεία δημιουργούν επικίνδυνες καταστάσεις.
Δίπλωμα ακόμη από τα 18, αλλά έχουν σκοπό να το κατεβάσουν στα 17. ΊδωμενΣε πια πολη κινειται τον Μινι; ποια εκδοση πηρες το Κουπερ με 136 ίππους; ποσα χρονια εγγυηση και που θα το πηγαινεις για σερβις;
Σβυνει ευκολα ο κινητηρας στους μαθητες κυριως οταν πλησιαζουν σε στροφη με 2α και ρελαντι;
Καρδίτσα βρίσκομαι, τα service ή στην επίσημη αντιπροσωπεία στη Λάρισα η Καρδίτσα σε εξουσιοδοτημένο. Έχει δωρεάν service για 5 χρόνια (λάδια, φίλτρα κτλ και όχι αναλώσιμα). Αυτοί λένε κάθε 2 χρόνια λάδια ή 30.000χλμ, φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να τα κρατήσω τόσο. Θα πάω με δικά μου Mobil 1 ESP formula 5w-30 ή Liqui Moly Toptec 4600 5w-30 που έχω στο μυαλό μου. Με τα Mobil στο Micra 250.000 χλμ απόλυτα ευχαριστημένος. Καμιά άλλη πρόταση; Η πρώτη αλλαγή πότε να γίνει;
Εγγύηση είχε 2 χρόνια αλλά έκανα επέκταση για άλλα 2 με 400 ευρώ επιπλέον.
Η έκδοση είναι η One και όχι η Cooper με τα 136. Την προτίμησα λόγω αξιοπιστίας, κατανάλωσης και φυσικά ευκολίας για το μαθητή. Φαντάσου αρχάριος/α με 136 άλογα.
Είχε ετοιμοπαράδοτα 1.2 και 1.5, προτίμησα 1.5 κυρίως λόγω αξιοπιστίας και ροπής από χαμηλές στροφές. Αρπάζει αμέσως από το ρελαντί και ξεκινά πολύ εύκολα και ειδικά μετά τις 1350 που ανοίγει η τουρμπίνα. Π.χ. το νέο Micra 0.9 turbo ωραίο αυτοκίνητο αλλά έχει αισθητό turbo lag. Το Mini ξεκινά πιο εύκολα και ήπια ακόμη και από το αντίστοιχο diesel το οποίο λόγω ροπής ξεκινά απότομα και ειδικά στη δευτέρα φεύγει απότομα. Θα προτιμούσα όμως την ανάρτηση του Micra, είναι αρκετά πιο άνετη. Στις αριστερές στροφές λίγο φρένο και τα καταφέρνει. Στις δεξιές που είναι πιο κλειστές κατεβάζουμε πρώτη (μαθαίνουμε και κατεβάσματα) , ενώ με το προηγούμενο Micra και με δευτέρα με λίγο φρένο στρίβαμε παντού. Αλλά και να σβήσει με το που ξαναπατάς συμπλέκτη ανάβει μόνο του. Εύγε!!!Εντάξει παιδιά, μην βγάλουμε τώρα και μειονέκτημα την καλή (ή σπορτίφ) οδική συμπεριφορά...
Εξάλλου ο άφρων, ο άσχετος ή ο ηλίθιος μπορεί να σκοτωθεί με ότι όχημα κι αν οδηγεί.
Ναι, κι όμως η σπορτίφ συμπεριφορά είναι μειονέκτημα στον 18χρονο που δεν έχει αίσθηση κινδύνου και υπερεκτιμά τις ικανότητες του και της δυνατότητες του αυτοκινήτου. Πολλά ατυχήματα και δυστυχήματα, ίσως το μεγαλύτερο ποσοστό, γίνονται λόγω υπερβολικής ταχύτητας.
Να πω λίγο για το DPF. Υπάρχουν συνάδελφοι αλλά και επαγγελματίες οδηγοί που αφαιρούν τελείως το DPF. Θα μπορούσα και γω κάλλιστα να το κάνω και να επωφεληθώ από τα προνόμια της αφαίρεσης, αλλά εκτός του ότι είναι παράνομο είναι και θέμα ηθικής απέναντι στο περιβάλλον, στους ανθρώπους και ειδικά στα παιδιά. Με την ίδια λογική ας αφαιρέσουμε όλοι τους καταλύτες απ τα βενζινοκίνητα. Πρέπει το κράτος να βρει τρόπους ελέγχου για τη μείωση του φαινομένου. Όπως επίσης και κακοσυντηρημένα παλιά οχήματα Ι.Χ. ή φορτηγά ή δίχρονα μηχανάκια που περνούν και βρωμάει ο τόπος και βγάζουν καπνούς ένα ντουμάνι. Συν τα Euro 3-4 σαπάκια της Ευρώπης και των βαλκανίων που εισάγονται και έχουμε γίνει ο αυτοκινητιστικός σκουπιδότοπος της Ευρώπης.
Yaris vs C3 για εκπαιδευτικό