Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης
    • 1
    • 2
    • 419
    • 420
    • 421
    • 422
    • 423
    • 424
    • 425
    • 426
    • 421 / 426
    Περί αυτοκίνησης
    16
    8514
    27821
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Έχει παραπάνω τριβές λόγω άξονα μετάδοσης.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-lappas last edited by

        Οκ, λογικό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          famas last edited by

          Σε χαλαρούς ρυθμούς κινούμενος Χαλκιδική κυριως περίμενα να μου έβγαζε μια θεωρητική αυτονομία των 1000 χιλιομέτρων....

          Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elvet
            elvet last edited by

            Ο χρήστης famas έγραψε:
            Σε χαλαρούς ρυθμούς κινούμενος Χαλκιδική κυριως περίμενα να μου έβγαζε μια θεωρητική αυτονομία των 1000 χιλιομέτρων....

            Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            Οταν το οδηγάς σαν ντίζελ, θα καίει και σαν ντίζελ. Εχει και μπλόκα τροχαίας στη Χαλκιδική

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα αυθημερόν σήμερα (Αττική οδός κ εθνική οδός), μόνος, με συνεχή χρήση A/C, ταχύτητες 100-110 χαω (το γιατί είναι άλλη ιστορία...κόντεψα να κοιμηθώ), το τριπ έδειξε 5,9 λτ/100 χλμ.
              Clio 3 1.4 16V, του 2006, 119.000 χλμ

              Sent from my iPhone using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • nickthetrib
                nickthetrib last edited by

                Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
                Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα αυθημερόν σήμερα (Αττική οδός κ εθνική οδός), μόνος, με συνεχή χρήση A/C, ταχύτητες 100-110 χαω (το γιατί είναι άλλη ιστορία...κόντεψα να κοιμηθώ), το τριπ έδειξε 5,9 λτ/100 χλμ.
                Clio 3 1.4 16V, του 2006, 119.000 χλμ

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Αν είναι να κοιμηθείς και να σκοτωθείς και πιθαναυ να πάρεις μαζί σου και αλλους, καλύτερα να κάψεις περισσότερο.
                Αν υπάρχει λόγος, το συζητάμε. Αλλά επουδενί στην προσπάθεια για οικονομική οδήγηση, δεν πρέπει να περνάμε στο κομμάτι επικίνδυνη οδήγηση και η γραμμή ανάμεσα στα δύο πολλές φορές είναι δυσδιάκριτη.

                Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Προς Θεού, δεν κυριολεκτώ ότι κόντεψα να κοιμηθώ, ούτε το έκανα για να πετύχω χαμηλή κατανάλωση. Απλώς βαρέθηκα, δεν είχα & συνοδηγό να λέω και καμμία κουβεντα. Συμφωνώ 100% μαζί σου, ούτε πολύ αργα ούτε πολύ γρήγορα είναι ασφαλές να ταξιδεύουμε. Στην περίπτωση μου σήμερα απλώς έγινε για κάποιο λόγο μια εξαίρεση και οδήγησα έτσι, αλλιώς πάντα πηγαίνω με σαφώς υψηλότερη μωτ, σε λογικά πλαίσια πάντα.

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • nickthetrib
                    nickthetrib last edited by

                    Ευτυχώς δεν κυριολεκτείς.
                    Πολλοί όμως πραγματικά κοιμούνται όταν οδηγούν με σκοπό την οικονομία και φαίνεται στο πως κινούνται στο δρόμο.

                    Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannis3011 last edited by

                      Volvo v40 d3 διλιτρο πετρελαιομε 150 αλογα
                      εγνατια και ιονια (πηγαινε ελα απο θεσνικη) καποια χλμ κ τοπικα. 1100 χλμ 70 λιτρα καταναλωσε...δλδ 6.34 λιτρα ανα 100 χλμ.
                      Ταχυτητες σταθερα πανω απο 140 μεχρι 150 155μαξ...και οχι αυτοματο πιλοτο..αρκετες επιταχυνσεις για προσπερασεις...

                      Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasil last edited by

                        Μεικτή κατανάλωση είμαι περίπου στα 8λτ/100χμ. με fiat punto mk1 85.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fiverg last edited by

                          Χωρίς να θέλω να ξεκινήσω κανένα flame war, αλλά για να βλέπουμε και τα πράγματα
                          λίγο ψύχραιμα. Σε παρακείμενο topic αναφέρεται αυτονομία ενός T Roc 1.0 ή 1.5 με
                          στρωτή οδήγηση περίπου στα 650 χλμ (χωρίς να έχει ανάψει λαμπάκι) με 50lt δεξαμενή.
                          Το αντίστοιχων διαστάσεων και βάρους Vitara 1.6 DDis με 4κίνηση στο auto (άρα απενεργοποιημένη
                          επί της ουσίας στην άσφαλτο) αλλά με λάστιχα Α/Τ έχει με 47lt δεξαμενή και με επίσης
                          στρωτή οδήγηση αυτονομία 800 χλμ (επίσης χωρίς να ανάψει λαμπάκι).
                          Οπότε όταν κάποιος ζητάει ένα οικονομικό όχημα (ειδικά σε SUV με εξ ορισμού κακή αεροδυναμική),
                          ας μην ξεκινάμε τις γνωστές καραμέλες 'το ντίζελ
                          πέθανε' και 'πάρε κάποιο οικονομικό τουρμπάκι βενζίνης' αλλά ας στρέφουμε τουλάχιστον
                          τον αγοραστή προς αέριο ή υβριδικά (όπου προσφέρονται)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bebes last edited by

                            ο μικρός τουρμποκινητήρας ζωρίζεται σε βαριά αμαξώματα.
                            Θυμαμαι οταν βγήκε το tiguan οι μετρήσεις που έκαναν τα περιοδικά δεν ήταν οι αναμενόμενα 'καλές'

                            Στην πράξη, φίλος ειχε το tiguan 1,4 150 ίππων.
                            Σε εκδρομές που κάναμε, ήταν το πρώτο που σταματούσε παντα για ανεφοδιασμο και αρκετα πιο γρηγορα απο το επόμενο.
                            Τα υπολποιπα ήταν CRV, Rav4 (μοντελα του 2008) απο βενζινη και δυο πετρελαια (εγω με το Subaru και ενα Kuga)

                            Πριν δυο χρονια το πούλησε και ησύχασε (κατα δήλωση του)

                            Στα SUV το πετρέλαιο ειναι μονοδρομος, στα μικρότερα αυτοκινητα η βενζινη ειναι πλεον πολυ ανταγωνιστικη.
                            Αν βρεις και CNG βγαίνει πολυ φθηνοτερο το κοστος χιλιομετρου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              petran17 last edited by

                              Ο χρήστης fiverg έγραψε:
                              Χωρίς να θέλω να ξεκινήσω κανένα flame war, αλλά για να βλέπουμε και τα πράγματα
                              λίγο ψύχραιμα. Σε παρακείμενο topic αναφέρεται αυτονομία ενός T Roc 1.0 ή 1.5 με
                              στρωτή οδήγηση περίπου στα 650 χλμ (χωρίς να έχει ανάψει λαμπάκι) με 50lt δεξαμενή.
                              Το αντίστοιχων διαστάσεων και βάρους Vitara 1.6 DDis με 4κίνηση στο auto (άρα απενεργοποιημένη
                              επί της ουσίας στην άσφαλτο) αλλά με λάστιχα Α/Τ έχει με 47lt δεξαμενή και με επίσης
                              στρωτή οδήγηση αυτονομία 800 χλμ (επίσης χωρίς να ανάψει λαμπάκι).
                              Οπότε όταν κάποιος ζητάει ένα οικονομικό όχημα (ειδικά σε SUV με εξ ορισμού κακή αεροδυναμική),
                              ας μην ξεκινάμε τις γνωστές καραμέλες 'το ντίζελ
                              πέθανε' και 'πάρε κάποιο οικονομικό τουρμπάκι βενζίνης' αλλά ας στρέφουμε τουλάχιστον
                              τον αγοραστή προς αέριο ή υβριδικά (όπου προσφέρονται)

                              Βασει των υπολογισμων βγαινει το βενζινοκινητο να καει 7,7 lt/100χλμ και το ντιζελοκινητο στα 5,9 lt/100χλμ.
                              Φυσιολογικες καταναλωσεις τις βλεπω εγω για τα αμαξωματα αυτα και τους κινητητηρες που τα κινουν.. 30% παραπανω το βενζινοκινητο που αν αναλογιστεις βαρη/ιπποδυναμεις/αεροδυναμικη το 7,7 ειναι καλο νουμερο, την στιγμη που τα περισσοτερα χτυπανε τα 10 χαλαρα..
                              Το ντιζελ οπως και να το κανουμε ειναι πιο οικονομικο απο την βενζινη. Το αεριο καλυτερο ακομα και με το φυσικο αεριο ... κλεβεις εκκλησια..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasil last edited by

                                FIAT Punto mk1 85 (1999) περίπου 8 lt/100km μεικτή κατανάλωση με κανονική σε γενικές γραμμές οδήγηση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by

                                  286χλμ επαρχιακού και Εθνικής οδού με ταχύτητες 90-110χλμ έκαψα περίπου 7.3l/100χλμ. Mazda MX5 2002 1.6.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    Peugeot 308 1.6hdi

                                    Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kapami last edited by

                                      Με το Smart 1.0 70ps βενζινα εχω σταθεροποιηθει στο 5.3λτ/100 ΕΝΤΟΣ Αθηνας οταν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι αναμεσα σε 15 και 30 βαθμους. Ταξιδι κανει ανετα με κατω απο 5 αν πηγαινεις εντος οριων ταχυτητας.

                                      Οταν πιανει πολυ κρυο η ζεστη (καλα στον καυσωνα ΨΟΦΑΕΙ εντελως ο κινητηρας) παει στο 6.5. Αν αναψω και Α/C παει 8.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petran17 last edited by

                                        Πολύ καλή κατανάλωση για εντός και για το είδος του κινητήρα. Γιατί συνήθως οι μικροί πιέζονται και καίνε όσο οι μεγαλύτεροι κυβισμού.. βέβαια είναι και μικρό/ελαφρύ το σκάφος του αυτοκινήτου..

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kapami last edited by

                                          Ναι καιει λιγο, εκτος αν αναψεις A/C (εκει εκτροχιαζεται τελειως).

                                          Δεν ειναι και ιδιαιτερα ελαφρυ, 935 αδειο δλδ καμια 1100 με καυσιμα οδηγο και συνοδηγο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alej last edited by

                                            Χθεσινό ταξίδι Θεσσαλονίκη - Σόφια, ταχύτητες λίγο πάνω από τα όρια και κατανάλωση 3,8kg/100km. Τιμή CNG 0,889€/kg στην Ελλάδα και ~0,75€/kg Βουλγαρία.
                                            VW GOLF TGI.

                                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 419
                                            • 420
                                            • 421
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 421 / 426
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr