Ο χρήστης Lap έγραψε:
Καλα αν φταναμε εν ετη 2019 στα 180 χλμ να ετριζε ενα μεγαλο αυτοκινητο, να το κλεισουμε το forum ρε παιδια
Εδώ τα μισά ηλεκτρικά έχουν - θα έχουν κόφτη στα 140km/h και είναι το μέλλον...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Please enter occupation - Please enter your interests
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Καλα αν φταναμε εν ετη 2019 στα 180 χλμ να ετριζε ενα μεγαλο αυτοκινητο, να το κλεισουμε το forum ρε παιδια
Εδώ τα μισά ηλεκτρικά έχουν - θα έχουν κόφτη στα 140km/h και είναι το μέλλον...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το έχουμε γράψει στο δίπλα θέμα.
Ας αναφερθεί κι εδώ, συγκρίσεις κάνουμε. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Με τι ταχύτητα;;; Αν είναι να γίνονται κινητά εμπόδια για να κάνετε οικονομία, καλύτερα να καίει.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Με το GOLF που κινούμαι στην εθνική δεν με έχουν περάσει και πολλοί. 120-140 km/h και θα έλεγα ότι αυτοί με τις βενζίνες είναι τα κινητά εμπόδια. Να ξέρεις ότι ακριβώς επειδή είναι πολύ φθηνό δεν μας λέει και κάτι να το πατήσουμε.
Η κατανάλωση μου δεν ξεπερνά στην εθνική τα 4,5kg/100km (3,74€/100km max) με διζωνικό κλιματισμό στο φουλ όταν περνάω δίπλα από τα πετρέλαια με τα ανοιχτά παράθυρα...
Είναι απλά μαθηματικά.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Η nrg ξεκίνησε δίκτυο ταχυφορτιστών σε διαφορά ΣΕΑ με την AVIN. Το μόνο που δεν αναφέρουν είναι η τιμή, γνωρίζει κάποιος κάτι;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Η Carglass ποιες δουλεύει πλέον για μπροστινό παρμπρίζ, ξέρουμε;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Δεν το εμπιστεύονται όλοι το φ.α.,από εκεί προκύπτουν και οι καχυποψίες τους αυτή είναι η αλήθεια, και ο έχων ομμάτια διαβάζειν, διαβαζέτο που λένε και οι γραφές.+_
Ακόμα γερός σεισμός δεν εχει γίνει σε αστικό κέντρο μετα την μαζική χρήση του Φ.Α για θέρμανση ,οι οικοδομές γενικά εχουν πολύ μπετό και σίδερο και δεν τις φοβάμαι , τις φωτιές απο τις διαρροές και τους χαζούς που θα ανάβουν αναπτήρες και κεριά για να δουν ...τι μυρίζει φοβάμαι περισσότερο
Αλήθεια τα αυτοκίνητα Φ.Α εχουν περιορισμούς σε φέρυ ή υπόγεια γκαράζ;
Όχι, δεν έχουν περιορισμό. Για τα LPG έχω δει κατά καιρούς κάποιες απαγορεύσεις σε φέρυ και υπόγεια πάρκινγκ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Η Avery, αν είναι αυτή που νομίζω, δεν είναι άσχετη ή τυχαία εταιρεία. Δεν γνωρίζω όμως οι μεμβράνες αν είναι καλές.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Θα συμφωνήσω μαζί σου σε αυτό που λες.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Οποίος μιλάει για θέματα ασφαλείας σε CNG είναι τουλάχιστον άσχετος με τον χώρο. Αν είναι και σχετικός τότε αγγίζει τα όρια του γραφικού. Τα λέω έτσι γιατί όταν έχεις φάει τα χρόνια σου σε πολυτεχνεία και έχεις δουλέψει χρόνια ως μηχανικός δεν ανέχεσαι την κάθε μπαρούφα που πετάει ο κάθε ημιμαθής. Δεν την συνεχίζω την κουβέντα αυτή γιατί δεν θεωρώ ότι υπάρχει καν λόγος. Είμαστε κάποιοι εδώ μέσα, με σπουδές και χρόνια στο επάγγελμα. Θελουμε να μοιραστούμε τις γνώσεις μας και τις εμπειρίες μας και εσείς το παίζετε ξερόλες. Μάθετε να ακούτε, καλό θα σας κάνει. Το ίδιο κάνω κι εγώ σε ανάλογες περιπτώσεις.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Οχι απλα εδωσαν φραγκα στην εξελιξη τους.Tωρα θα βγει και το swift με φουλ υβριδικο συστημα οπου δινει μικτο κυκλο 3,1 λ /100. Πες 4 μεσα στο νερο (γενικα η suzuki προσφερει καταναλωση πολυ κοντα στα επισημα νουμερα, περα και απο το wltp). Δηλαδη 6,4 ευρω ανα 100 χλμ μικτα.
5με 5,5 ειναι τα φ.αεριου με ολο τον περιορισμο που προσφερουν.Και το φουλαρεις και στο τελευταιο χωριο.
Φαντασου μεσα στην πολη το κοστος κινησης του πληρως υβριδικου swift, οπου βρισκεται στο στοιχειο του.
https://www.cartoq.com/royal-enfield-cl ... -in-india/
Sent from my iPhone using Tapatalk