Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
    • 1
    • 2
    • 503
    • 504
    • 505
    • 506
    • 507
    • 560
    • 561
    • 505 / 561
    Περί αυτοκίνησης
    62
    11206
    56923
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spi_duster last edited by

      Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
      Πρωινό ζωαδι (παππούς ανω τον 70ετων) βγηκε στον Περιφερειακό Θεσσαλονίκης απο την Εξοδο προς Αγιο Παύλο.Η συγκεκριμένη εξοδος προς ανατολικα έχει κλειστη δεξιά στροφή.Αν κάποιος φουκαρας εβγαινε απο τον Περιφερειακό προς Αγ.Παυλο θα έπεφτε πανω στον μπάρμπα....

      Λεμ μια παροιμία λέει: 'Εκεί που είσαι ήμουν και εκεί που είμαι θα 'ρθεις'. Τα πράγματα είναι απλά. Από τα 70 και μετά το 95% των οδηγών είναι επικίνδυνοι για τον εαυτό τους και τους άλλους. Το ζήτημα είναι με το βόδι που του ανανέωσε το δίπλωμα, με το βόδι που του ανανέωσε την ασφάλεια και τα βόδια (απόγονοι αν υπάρχουν) που δεν φρόντισαν να πάψει να οδηγεί.

      ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        p-ulet last edited by

        Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:

        Πρωινό ζωαδι (παππούς ανω τον 70ετων) βγηκε στον Περιφερειακό Θεσσαλονίκης απο την Εξοδο προς Αγιο Παύλο.Η συγκεκριμένη εξοδος προς ανατολικα έχει κλειστη δεξιά στροφή.Αν κάποιος φουκαρας εβγαινε απο τον Περιφερειακό προς Αγ.Παυλο θα έπεφτε πανω στον μπάρμπα....

        Λεμ μια παροιμία λέει: 'Εκεί που είσαι ήμουν και εκεί που είμαι θα 'ρθεις'. [emoji38] Τα πράγματα είναι απλά. Από τα 70 και μετά το 95% των οδηγών είναι επικίνδυνοι για τον εαυτό τους και τους άλλους. Το ζήτημα είναι με το βόδι που του ανανέωσε το δίπλωμα, με το βόδι που του ανανέωσε την ασφάλεια και τα βόδια (απόγονοι αν υπάρχουν) που δεν φρόντισαν να πάψει να οδηγεί.

        Το τελευταίο είναι το πιο δύσκολο (δλδ οι συγγενείς να πάρουν το δίπλωμα του παππού / γιαγιάς) και για εμένα το κράτος είναι αυτό που έπρεπε να βάζει το φρένο.

        Ξέρω ιστορία με παππού που του έβγαζαν διαφορά εξαρτήματα από το αμάξι γιατί ήταν επικίνδυνος και δεν ήθελαν οι δικοί του να οδηγεί, και εκείνος πήγαινε και το έφτιαχνε συνέχεια! Όπου δύο τέλος η κόρη του πήγε να του πάρει το δίπλωμα και τον απείλησε να τον καταγγείλει στην αστυνομία, όπου έγινε χαμός μεταξύ πατέρα και κόρης... Άσχημες καταστάσεις, για τις οποίες την ευθύνη έχει το (ανύπαρκτο στην Ελλάδα) κράτος...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Ακριβώς έτσι είναι. Είναι δουλειά του κράτους, όχι των τέκνων.

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by

            Τουλάχιστο μέσα από την συζήτηση βγαίνει ένα καλό. Κατανοούμε μέσες άκρες πως ο παππούς έπρεπε να είναι σπίτι του και δεν υπάρχει λόγος στα γεροντάματα να γίνει κίλερ. Τα παιδιά είναι οι κηδεμόνες των ηλικιωμένων γονιών τους και πρέπει πρώτα να αντιλαμβάνονται πως οι αγαπημένοι τους δεν είναι πια τόσο ικανοί όσο άλλοτε. Αυτό μόνο.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Tα ίδια είχαμε και με τον παππού μου. Του χαμε πάρει δίπλωμα, κλειδιά, μπαταρίες (έβαζε συνέχεια άλλη ), κάθε φορά αγκαλιά με τον ηλεκτρολόγο πήγαινε και το έπαιρνε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kapami last edited by

                Σταματησε εκει για να παει στην καφετερια απεναντι να παρει φρεντο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nickthetrib
                  nickthetrib last edited by

                  Ο χρήστης kapami έγραψε:

                  Σταματησε εκει για να παει στην καφετερια απεναντι να παρει φρεντο

                  Ο ορισμός του στ@ρχιδιστή!!!
                  Ρε Μ@λ@κα, τόσο χώρο έχεις να το αφήσεις σε μια άκρη!!!

                  Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Μήπως υπήρχε ήδη αυτοκίνητο, έφυγε και έμεινε να φαίνεται ότι το παράτησε εκεί;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kapami last edited by

                      Κι ομως οχι, ειχε 500 θεσεις ελευθερες τριγυρω και ακομα και διπλα του εκει ηταν αδειο οταν εσκασε μυτη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panormus772 last edited by

                        Αφαίρεση άδειας και δίπλωματος για 6 μήνες + 1000 ευρώ πρόστιμο (δηλ. περίπου 500 καφέδες,αφού τους έχει τόσο ανάγκη) κι έληξε το θέμα..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sarantism
                          sarantism last edited by

                          Με έναν καφέ δεν σώζεται. Ντουζίνα χρειάζεται να πιεί και αν τον πιάσει....Δεν είχε τουλάχιστον τα κλειδιά επάνω, να το βάλεις στην άκρη (και 'λίγο' παρακάτω έτσι για σπάσιμο);

                          Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            polo2002 last edited by

                            Αν δεν πάρει απόφαση η τοπική δημοτική αρχή (γιατί το χάιδεμα των παρανομούντων από εκεί ξεκινά) να αφήσει την αστυνομία να γράψει (ή ακόμη καλύτερα να μεριμνήσει η ίδια, αλλά τι γράφω τώρα ) και το γράψιμο δεν είναι μόνο ένα πρόστιμο αλλά γερανός + να περάσεις τα πάνδεινα για να το πάρεις πίσω δεν σωζόμαστε. Χθες, άδειοι δρόμοι, ένα σορό θέσεις, ο άλλος διπλοπαρκάρισε για να πάει για καφέ στη Λαμπράκη... πάνε ρε φίλε 30 μέτρα στο στενό δίπλα που έχει θέσεις...
                            Χωρίς να θέλω να φανώ κακός έναντι των ηλικιωμένων, οι χειρότεροι οδηγοί είναι αυτής της κατηγορίας. Και αρκετοί επειδή ήταν οδηγοί από πιτσιρίκια δεν μπορούν να δεχτούν ότι πια δεν μπορούν. Είχα θείο στα 70+ με πάρκινσον και προβλήματα ακοής/όρασης που του το πήραν τα παιδιά του γιατί είχε μέσο στη Δ/νση μεταφορών τότε και το ανανέωνε...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              f-kar last edited by

                              Να ρωτήσω κάτι επειδή πολλές φορές έχει τεθεί θέμα με τη μεσαία λωρίδα σε εθνική: τι κάνω όταν σε άδειο δρόμο πάω με 100 στη δεξιά και βρίσκω μπροστά μου έναν που πάει με 90 στη μεσαία; Συνεχίζω δεξιά; Προσπερνάω από αριστερά αλλάζοντας δύο λωρίδες; Κόβω για να πάω με 89; Πηγαίνω από πίσω του και του κάνω φώτα; Εκρήγνυται ο εγκέφαλός μου; Τι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • panos2171
                                panos2171 last edited by

                                Περνάς πάντα από αριστερά του, αν συνεχίσεις στη λωρίδα σου και τον περάσεις από δεξιά είναι πολύ επικίνδυνο γιατί τότε μπορεί να θυμηθεί να αλλάξει λωρίδα εννοείται χωρίς να κοιτάξει καν.
                                Εγώ συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις κοιτάζω τι παίζει με την αριστερή, αν είναι άδεια πάω από εκεί αν είναι γεμάτη πάω στην μεσαία και τον διώχνω. Αν τύχει και είμαι με το φορτηγό που πάω max 85χλμ και κάθεται ο κάθε ηλίθιος στη μεσαία με 80 κάθομαι κανονικά στη δεξιά λωρίδα και περνάω από δίπλα του. Και δεν έχω κανένα πρόβλημα αν δε με δει και το κόψει πάνω μου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  f-kar last edited by

                                  Αυτό με τη διπλή αλλαγή λωρίδας μου φαίνεται υπερβολικό, υποτίθεται ότι οδηγώ δεξιά ακριβώς γιατί θέλω να κάνω ένα ήρεμο ταξίδι χωρίς μεγάλη ταχύτητα και συνεχή προσπεράσματα. Οπότε στην πράξη βασικά συνεχίζω ευθεία, εντείνοντας την προσοχή μου την ώρα της προσπέρασης. Ο ΚΟΚ όμως τι λέει; Είμαστε όμηροι του αργού της μεσαίας; Γιατί τότε φυσιολογικά καταλήγω όπως όλος ο κόσμος να βαφτίσω τη μεσαία λωρίδα ως 'δεξιά' και να οδηγώ εκεί, αφήνοντας τη δεξιά για τα βαρέα οχήματα και για τους πολύ πολύ γρήγορους κι ακράτητους ζιγκζαγκδόρους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib last edited by

                                    Επειδή ο άλλος είναι μ@λ@κας και κάθεται στην μέση με όσα γουστάρει δεν γίνεται εσύ να αλλάξεις 2 λωρίδες για να των περάσεις και να κόψεις πιθανόν κάποιον που πάει με περισσότερα από εσένα στην αριστερή.
                                    Περνάς από δεξιά κανονικά όπως έρχεσαι.
                                    Αν έχεις και όρεξη του κάνεις και ένα σήμα να κάνει δεξιά

                                    Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • panos2171
                                      panos2171 last edited by

                                      Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                                      Περνάς από δεξιά κανονικά όπως έρχεσαι.

                                      Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                      Άκρως επικίνδυνο αυτό που λες! Άσε που έτσι και γίνει κάτι θα βρεις και εσύ μπελά. Ακόμα ακόμα και σε 2 λωρίδες δεν περνάς ποτέ από δεξιά. Εκείνη τη στιγμή έτσι και έρθει κάποιος από πίσω του και του κάνει σινιάλο θα το κόψει δεξιά χωρίς καν να κοιτάξει, αν είσαι από δίπλα του θα πέσει πάνω σου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • nickthetrib
                                        nickthetrib last edited by

                                        Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                                        Άκρως επικίνδυνο αυτό που λες! Άσε που έτσι και γίνει κάτι θα βρεις και εσύ μπελά. Ακόμα ακόμα και σε 2 λωρίδες δεν περνάς ποτέ από δεξιά. Εκείνη τη στιγμή έτσι και έρθει κάποιος από πίσω του και του κάνει σινιάλο θα το κόψει δεξιά χωρίς καν να κοιτάξει, αν είσαι από δίπλα του θα πέσει πάνω σου.

                                        Από αυτή την άποψη έχεις δίκιο, αλλά δεν γίνεται να είσαι με 100 στην δεξιά και να πρέπει να βγεις τέρμα αριστερά.
                                        Αν έρχεται με 150 άλλος από την αριστερή;;;

                                        Αν αλλάξει λωρίδα ο άλλος από την μεσαία, χωρίς να κοιτάξει, βγάλει φλας κλπ, σε συνδυασμό με το πάω όπως γουστάρω στη μέση, μπαίνουμε σε διαδικασία σούπερ ζώο. Πάντως αυτοί που πάνε μόνιμα μεσαία με όσα γουστάρουν, σπάνια ασχολούνται με το τι γίνεται γύρω τους (μιλάμε για φάση ύπνου σχεδόν). Το βλέπεις κάθε μέρα νομίζω
                                        Νομικά τον πίνει, πάντως. Αλλά αν γίνει η στραβή τι να το κάνεις.

                                        Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • monman2
                                          monman2 last edited by

                                          Όποτε μου τυχαίνει αργός στην μεσαία σε δρόμο με τρείς λωρίδες και ΛΕΑ συνήθως τον περνάω όπως έρχομαι στην δεξιά λωρίδα , έχω πάρει όμως μέτρα προφύλαξης , αναμμένα φώτα και να μην υπάρχει τίποτα στην ΛΕΑ για το επόμενο χιλιόμετρο τουλάχιστον ώστε να την έχω για διάδρομο διαφυγής σε περίπτωση που κάνει την βλακεία του .

                                          Μου έχει τύχει και το εξής διδακτικό περιστατικό , τόπος Εθνική Αθηνών - Θεσσαλονίκης λίγο μετα το Λιτόχωρο με κατεύθυνση Θεσ/νικη, πάω με 110 στην δεξιά με το CC από τη μεσαία έρχεται αυτοκίνητο με περίπου 130 ,στην αριστερή μια Mercedes με καμιά 150, όλα καλά με προσπερνάνε και προσπερνάει και ο ένας τον άλλο.

                                          Όμως 500 μέτρα παρακάτω σε parking είναι μπλόκο με radar και φρενάρουν και οι δυο ...πολύ , τους περνάω σα σταματημένους 50 μέτρα πριν το μπλόκο όπως ήμουν στη δεξιά , ρίξανε σίγουρα την ταχύτητα τους κάτω από τα 80!
                                          Εννοείτε ότι οι τροχονόμοι είχαν κατεβάσει το ραντάρ και γελάγανε ,μα τόσο βλάκες, 120 εχει όριο ό δρόμος, μέχρι την Θεσσαλονίκη δεν τους ξαναείδα να έρχονται λες να συνέχισαν με 80 , ακόμα 100 χλμ δρόμος είναι από το Λιτόχωρο στην Θεσσαλονίκη εχει πλάκα...

                                          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            p-ulet last edited by

                                            https://www.rac.co.uk/drive/advice/driv ... e-hogging/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 503
                                            • 504
                                            • 505
                                            • 506
                                            • 507
                                            • 560
                                            • 561
                                            • 505 / 561
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr