Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 658
    • Best 0
    • Groups 0

    p-ulet

    @p-ulet

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    658
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    p-ulet Unfollow Follow

    Latest posts made by p-ulet

    • RE: Carspotting [#7]

      Πέτυχα και εγω ενα Tesla S προχθες στη Βούλα, λευκό με ελληνικές - αλλά κόκκινες πινακίδες. Απορώ με την υπομονή των ανθρωπών αυτών για να το φορτίσουν. Θα έχουν και 2ο αμάξι σίγουρα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      p-ulet
    • RE: Προκάτ χώρος στάθμευσης

      Το είπες και μόνος σου. Το χρήμα πάει στο Δήμο και ο δήμος πληρώνει τους υπαλλήλους του (που έχει βολέψει ο δήμαρχος).

      Θα μπορούσε να γίνεται ηλεκτρονικά μια αίτηση για άδεια εισόδου εξόδου, χωρίς καμία γραφειοκρατία (ούτε το ανάλογο γρηγοροσημο) και με μια αυτοψία να βεβαιώνεται ότι όλα είναι καλώς φτιαγμένα.

      Για το ότι πρέπει να υπάρχει μια είσοδος εξοδος αλλά κάποιοι θέλουν να πιάνουν όλη τη φάτσα, σε μια χώρα όπως η Ελλάδα δεν περίμενα κάτι διαφορετικό.

      Το παρανοϊκό το είπα με την έννοια ότι θα μπορούσε να γίνεται online και χωρίς χρέωση - από την στιγμή που το οικόπεδο πληρώνει ΤΑΠ. Άλλωστε για το ζήτημα που θέτουμε εδώ, δεν τίθεται θέμα 'καβάτζας' θέσης. Μια είσοδο θέλει ο άνθρωπος, να μπαίνει να παρκάρει το αμάξι του στο οικόπεδο του. Δεν θα μπορούσε να λύνεται αυτό το θέμα αυθημερόν - αν όχι online, έστω μέσω αίτησης;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      p-ulet
    • RE: Προκάτ χώρος στάθμευσης

      Ο χρήστης dimitris1979 έγραψε:
      Κι εγώ πιθανότερο το βλέπω να έχεις πρόβλημα με άδεια που όντως απαιτείται από τον δήμο για είσοδο - έξοδο - ράμπα πρόσβασης, ειδικά αν μέχρι τώρα οι γείτονες - περίοικοι είχαν συνηθίσει να παρκάρουν ελεύθερα μπροστά στο οικόπεδό σου και τώρα θα πρέπει να ξεβολευτούν. Αν η περιοχή σου είναι σχετικά άνετη στο παρκάρισμα, δεν θεωρώ πως θα έχεις πρόβλημα ούτε θα ασχοληθεί κανείς με ένα απλό σκέπαστρο - πέργκολα.

      Η εκκλησία που αναφέρεις τι ρόλο παίζει; Υπάρχει θέμα με το παρκάρισμα στη γειτονιά ειδικά Σάββατα βράδυ και Κυριακές πρωί; Το οικόπεδο είναι περιφραγμένο ή το έχεις ελεύθερο οπότε μέχρι τώρα πάρκαρε όποιος ήθελε όπου ήθελε;

      Όπως τα λέει ο Δημήτρης. Θέλει άδεια εισόδου - εξόδου για αρχή και μετά άδεια αν θα φτιάξεις κάτι μέσα. Το ξέρω από πρώτο χέρι από συγγενή που είχε ίδια περίπτωση.

      Παρανοϊκό το όλο θέμα έκδοσης άδειας αν το σκεφτεί κανείς - αφού το οικόπεδο πληρώνει ΤΑΠ κανονικά, τι νόημα έχει μια άδεια εισόδου εξόδου; αλλά είμαστε στην Ελλάδα, κάποιοι ΔΥ πρέπει να δικαιολογησουν τους μισθούς τους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      p-ulet
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ

      Ο χρήστης Lap έγραψε:
      .Αυτο το παιδι με μια ακομα κοπελα μαζι στα ιδια εισοδηματα συν τα επιδοματα ενοικιου και ρευματος, κανει το πρωτο βημα να βρει μια γκαρσονιερα με την κοπελα του.

      30 χρόνων με ασταθές εργασιακό περιβάλλον και να βασίζεται σε επιδόματα. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά Lap. Άμα είναι να ανοίξουν σπίτι, απλά για να πούνε ότι έκαναν κάτι, οκ. Αλλά έτσι δεν πας μπροστά στη ζωή.

      posted in Αντίλογος
      P
      p-ulet
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ

      Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
      Lap, τώρα κολλάει το 'τι πάθατε τωρα'...

      2βδομαδες πριν την μεγάλη νίκη και μας φταίει ο ΑΓΠ
      και το ΠΑΣΟΚ του και ο κωλολαος που επιτέλους διορθώνει το λάθος του και φέρνει τα σωστά παιδιά ξανά στην εξουσία...

      Εν τω μεταξύ πρέπει πχ μια επιλογή του λαού προ 30ετιας πλέον να τον καταδικάσει εσαεί, αλλά την ίδια ώρα μια άλλη επιλογή γίνεται/οφείλει σε 4 χρόνια να αντιστρέψει πληρως τεράστια καταστροφη...

      Ρε συ Johan ξέρεις τι με εξοργίζει εμένα πιο πολύ από όλα; ότι πριν από 75 χρόνια ο παππούς μου πήγε στον εμφύλιο έχοντας εικόνα του τι γίνεται γύρω του από μια εφημερίδα και ένα ραδιόφωνο. Πριν από 40 χρόνια, ο πατέρας μου με γέννησε έχοντας πάνω κάτω την ίδια πληροφορία, ίσως λίγο πιο άμεση. Τώρα που η πληροφορία είναι 'στο πιάτο', πιο άμεση από ποτέ και μπορεί να γνωρίζει ο καθένας τι γίνεται ανά πάσα στιγμή στον κόσμο, στην Ελλάδα η πλειοψηφία είναι της νοοτροπίας 'ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω να κερδάνε και όλοι οι άλλοι να πάνε να...'. Και αυτή η νοοτροπία είναι η νοοτροπία που είδε ο Ανδρέας τότε ότι έχει η πλειοψηφία, και την τάισε σανό και ρουσφέτια.

      Αυτό είναι τα πρόβλημα της χώρας. Ποίοι αριστεροί και ποίοι δεξιοί. Όλα για την κονόμα, αλλά χωρίς ίχνος κοινωνικής συνοχής. Και έξω κονομάνε και κάνουν λαμογιές, μην τρελαθούμε. Αλλά τέτοιο μπουρδέλο όπως η χώρα αυτή, πουθενά (οκ εκτός από τα Βαλκάνια).

      Όταν έχω τον άλλον με το Kuga σήμερα το πρωί να πηγαίνει καμαρωτός την λεωφορειολωρίδα στη Μεσογείων από το Σωτηρία μέχρι το Χολαργό (όπου τον έπιασε κόκκινο και τον ρώτησα 'στο παιδί σου θα μάθεις να οδηγεί στην λεωφορειολωρίδα όταν μεγαλώσει;' - είχε αυτοκόλλητο baby on board), τι σχέση έχει ο Τσίπρας και ο Κουλης και οι αριστεροί, οι δεξιοί, οι κεντρωοι και οι λοιποί...

      Δεν θέλουμε να γίνουμε άνθρωποι. Δεν πάμε πουθενά έτσι. Απλά πράγματα.

      posted in Αντίλογος
      P
      p-ulet
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ

      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

      Συμφωνώ απολύτως, όμως τον Ανδρέα τον ψήφισαν οι Έλληνες τότε, όχι οι εξωγήινοι... Άρα, κάτι μας λέει αυτό για την πλειοψηφία των πολιτών της χώρας. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά άλλωστε...

      Όπως έγραψα πριν μερικά ποστ συμφωνούμε 100%!!

      Η βλακεία των Ελλήνων ψηφοφόρων είναι απύθμενη!!

      Τα κριτήρια των Ελλήνων ψηφοφόρων ήταν πάντα αεγωιστικά και κοντόφθαλμα. Εμείς ναμαστε καλά και ας ψωφήσουν όλοι οι υπόλοιποι. Βέβαια και ο Ανδρέας έκανε εξαιρετική δουλειά μοιράζοντας χρήματα (που δεν υπήρχαν) σε πολλούς ανθρώπους οπότε φρόντισε να χτίσει μεγάλη βάση ατομιστών. Ήταν πανέξυπνος και ήξερε πολύ καλά τι να κάνει και πως να το κάνει. Είχε σχέδιο την καταστροφή της χώρας και το κατάφερε με τις ευλογίες των πολιτών της.

      Δεν θα μπορούσες να το θέσεις πιο σωστά το θέμα!

      Εγω από όλα αυτά καταλαβαίνω ότι το πρόβλημα είναι στις ηθικές αξίες και στο πως ορίζεται το καλό ενός κοινωνικού συνόλου. Δεν είναι πολιτικό το πρόβλημα, απλά εμείς σαν Έλληνες είμαστε κωλολαός, απλά πράγματα! Η νοοτροπία 'ότι φάμε και ότι πιούμε' και ο εγωισμός δεν μας οδηγούν πουθενά. Και ο Γκάντι να ερχόταν για πρωθυπουργός, σκάρτο θα τον βγάζαμε σε αυτό το τρελάδικο που λέγεται Ελλάδα!

      posted in Αντίλογος
      P
      p-ulet
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ

      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

      ... ΠΑΣΟΚ (μακράν χειρότερο του ΣΥΡΙΖΑ)...

      Σόρυ αλλά έχω εντελώς αντίθετη άποψη.

      Σεβαστή και την δέχομαι. Αλλά η πράξη και τα νούμερα άλλα δείχνουν. Μην ξεχνάμε ότι το ΠΑΣΟΚ (και ειδικά ο Ανδρέας) είναι ο ΜΟΝΔΙΚΟΣ υπέυθυνος για αυτό που βιώνουμε όλοι μας σήμερα...κατέστρεψε κυριολεκτικά τα πάντα! Πιστεύω ότι δεν έχει περάσει (και ούτε πρόκειται) χειρότερος πολιτικός και ανθέλληνας από τον Ανδρέα.

      Συμφωνώ απολύτως, όμως τον Ανδρέα τον ψήφισαν οι Έλληνες τότε, όχι οι εξωγήινοι... Άρα, κάτι μας λέει αυτό για την πλειοψηφία των πολιτών της χώρας. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά άλλωστε...

      posted in Αντίλογος
      P
      p-ulet
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Ο χρήστης ilias7 έγραψε:
      Μιάς και το Σάββατο κλείνω 4 μήνες κατοχής του 1.5 hatch και με 4000 χλμ. στο οδόμετρο, θα γράψω ένα σεντόνι για τις εντυπώσεις μου. Εξ αρχής και λόγω ηλικίας, δε συμμερίστηκα τον ενθουσιασμό κάποιων παιδιών εδώ μέσα, με διθυραμβικά σχόλια και λόγω του ότι είχα στην κατοχή μου κάποια αυτ/τα με κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά (106 rallye, punto gt, impreza sti, celica ts, s3 tfsi), θεωρώ ότι οι κάτωθι εντυπώσεις δεν είναι προϊόν αρχικού ενθουσιασμού.

      ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ :
      Ροπάτος, φιλικός στη χρήση, αθόρυβος, με καλή κατανάλωση, δυνατός όσο χρειάζεται. ΄Ερχεται άμεσα στα πρώτα 2 χλμ σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Κολώνει σχετικά μετά τα 200 km/h, αλλά δε μπορούμε να τα θέλουμε όλα. Η κατοστάρα βενζίνη εδώ βοηθάει. Το κιβώτιο είναι θετικό με καλό κούμπωμα και ελαφρύ συμπλέκτη, πολύ καλύτερο από ακριβότερα αυτ/τα που είχα στην κατοχή μου. Γρατζουνάει λίγο όταν είναι κρύο σε χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος, αλλά αυτό θα λυθεί μακροπρόθεσμα με upgrade αλλαγή υγρών. Κορυφαία η ποιότητα κατασκευής της εξάτμισης, η οποία δεν ακούγεται καθόλου όταν δε πιέζεις. Οι βελτιώσεις πιστεύω ότι είναι πεταμένα λεφτά και θα υποβαθμίσουν την μακροπρόθεσμη αξιοπιστία του συνόλου, αλλά περί ορέξεως και … αν δε πετάξεις δουλεμένα λεφτά δε θα μάθεις. Το rev hang ξεπερνιέται κάπως με την κατάλληλη τεχνική σε κάθε αλλαγή σε υψηλές στροφές.

      ΦΡΕΝΑ :
      Με δυνατό αρχικό δάγκωμα και άμεση απόκριση. Σκληρά τακάκια, που στην αρχή έβγαζαν δυνατό τρίξιμο, αλλά με τον καιρό εξαφανίστηκε. Βοηθάνε και τα primacy 3, πολύ καλά για ελαστικά 1ης τοποθέτησης, αλλά με αρκετούς θορύβους κύλισης σε κακό οδόστρωμα. Η εμπειρία μου λέει ότι σκληρά τακάκια που βγάζουν λίγη σκόνη, σημαίνει συχνή αλλαγή και των δίσκων. Μικρό το κακό.

      ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ :
      Άμεσο σε σημείο που δε χρειάζεται. Πραγματικό νυστέρι στη σβέλτη – γρήγορη οδήγηση ειδικά για αυτ/το που δε θεωρείται hot hatch. Μου θυμίζει s2000. Δε μεταφέρει κραδασμούς και αν το παρακάνεις με τιμονιά ελαφρώνει λίγο το πίσω μέρος.

      ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ :
      Oυδέτερη με συμμετοχικό πίσω μέρος, ιδανικό συνδυασμό άνεσης – κρατήματος και παντελή απουσία υποστροφής. Εκεί που το βάζεις εκεί πατάει. Δε χαζεύει πουθενά. Ακόμα και το body roll υπάρχει για να δείχνει στον οδηγό τι κάνει το πλαίσιο. Συμβάλει και η κορυφαία ακαμψία του νέου πλαισίου. Αεροδυναμικοί θόρυβοι μετά τα 150 και νευρικότητα – αστάθεια του πίσω μέρους μετά τα 200 και έως τον κόφτη τελικής στα 230, όταν φυσάνε δυνατοί αέρηδες και όχι μόνο. Καλό θα είναι να γίνεται μπρος – πίσω στα λάστιχα σε κάθε σέρβις για ομοιόμορφη φθορά τους. Εγώ τουλάχιστον αυτό θα κάνω. Το αυτοκίνητο έχει γενικά την κλασσική για γιαπωνέζικο, ελαφριά – άκαμπτη αίσθηση. Τη φιλοσοφία engineering που έχουν αποκτήσει οι Ιάπωνες διαμέσου της εμπλοκής τους σε πάσης φύσης αγώνες αυτ/του.

      ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ :
      Στις φωτό και τα βίντεο δεν ήθελα να το βλέπω, όταν το είδα όμως από κοντά κόλλησα. Από τα ελάχιστα αυτ/τα που το αδικούν κατάφορα οι φωτό και τα βίντεο. Aero – macho look, παντελής απουσία καμπυλών. Γωνίες, ακμές, σφήνες και ευθείες παντού. Τραβάει βλέμματα που συνοδεύονται από επιφωνήματα θαυμασμού ή μη. Γενικά είναι love it or hate it. Δεν είναι αδιάφορο και αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα. Δεν είναι astra, golf ή Α3. Οι μαύρες ματ λεπτομέρειες λερώνουν εύκολα και στα πλυντήρια πάντα με βάζουν τελευταίο γιατί λένε ότι κρατάει νερά και είναι δύσκολο στο πλύσιμο.

      ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ :
      Φυσικά και δεν έχει την ποιότητα των DUA (deutchland uber alles) και το γεγονός ότι κατασκευάστηκε σε χώρα … μπεκρήδων, σημαίνει ότι θεωρητικά είναι ευάλωτο σε μικροαστοχίες – παραλείψεις. Θα μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιηθεί καλύτερα υλικά στο κάτω μέρος του ταμπλώ και ο εσωτερικός φωτισμός να ακολουθεί τη τεχνολογία του εξωτερικού. Ο εξοπλισμός χωρίς ουσιαστικές ελλείψεις, αλλά το σύστημα ελέγχου της πίεσης ελαστικών θα μπορούσε να σου δείχνει ποιό λάστιχο έχει χάσει πίεση και να μη ψάχνεσαι. Το Hyundai Kona έχει κάτι τέτοιο, πόσο θα κόστιζε στη χόντα. Επίσης τα πατάκια με τα οποία ήρθε το αυτ/το, που δε κουμπώνουν και σέρνονται είναι λίγο για γέλια. Οι μπροστινοί αισθητήρες υπερήχων κουδούνισαν και σε εμένα κάμποσες φορές άνευ λόγου και αιτίας, αλλά δε σκέφτηκα καν να τους αλλάξω στην εγγύηση και να ξηλώνω προφυλαχτήρες, εφόσον δουλεύουν. Έχοντας εμπειρία με προβολείς bi xenon, θα έλεγα ότι τα led είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο, αλλά με πιο γλυκό φωτισμό.

      ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ :
      Ένα πολύ τίμιο και καλό πακέτο για οιονδήποτε δεν έχει κατακλυστεί από την μόδα των suv και των μικρών ντίζελ και φυσικά έχει να πληρώσει τα 26+ χιλιαρικάκια. Μία από τις πλέον κορυφαίες προτάσεις στη κατηγορία, γιατί όχι και η κορυφαία. Δε θέλω να το συγκρίνω με οποιοδήποτε από τα προηγούμενα αυτ/τα που είχα στη κατοχή μου, γιατί θα το αδικήσω. Ως φιλοσοφία κατασκευής και precise engineering είναι ποιό κοντά στη celica TS, με διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης κινητήρα όμως. Ο τελικός κριτής είναι πάντα ο χρόνος και η αξιοπιστία ή μη του συνόλου και το κόστος συντήρησης θα ενισχύσει ή θα μετριάσει τα όποια σχόλια αρχικού ενθουσιασμού έχουν γραφτεί. Aν ξέχασα κάτι θα επανέλθω με update. Ευχαριστώ για την ανοχή και ελπίζω να μη σας κούρασα.

      Χορταστικό post, χωρίς περιττά στοιχεία, to the point που λένε και στο χωριό μου. Ο λόγος ύπαρξης αυτού του φόρουμ κάτι τέτοια posts!

      Ηλία καλές βόλτες, να το ευχαριστηθείς όσο δεν πάει σου εύχομαι!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      p-ulet
    • RE: Νέο Ford Focus MK4

      Στον configurator ακριβώς δίπλα στην τιμή έχει μια παράθεση που άμα κάνεις κλικ λέει 'η λιανική τιμή προ φόρων και δασμών κλπ κλπ'.

      Μου φαίνεται λίγο 'παιδικό' να μπερδευτεί τόσο πολύ κάποιος. Ειδικά όταν αγοράζεις αμάξι, όχι τσίχλες από το περίπτερο (δλδ μπαίνεις στη διαδικασία και ακούς τι είναι το τέλος ταξινόμησης κλπ)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      p-ulet
    • RE: Νέο Ford Focus MK4

      Γιατί παραπλάνηση; στον τιμοκατάλογο έχει τιμή προ φόρων και τιμή μετά φόρων. Με ένα στοιχειώδες ψάξιμο για τις μπάντες φορολόγησης, σε 5 λεπτά, όποιος έχει τελειώσει δημοτικό καταλαβαίνει τι γίνεται.

      Παραπλάνηση θα ήταν αν δεν είχε ο τιμοκατάλογος και τις 2 τιμές...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      p-ulet
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr