-
Με οποιοδήποτε σύγχρονο τουρμπάκι μια χαρά ισχύει αφού στις 1500σαλ θα έχει ένα μεγάλο ποσοστό της διαθέσιμης ροπής του διαθέσιμο. Και το ΕΑΤ6 και το S-tronic που έχω, δε θα μπουν στη διαδικασία να κατεβάσουν σε αυτές τις συνθήκες. Το δε s-tronic έχει βάλει 7η από τα 65-70χαω, δηλαδή ρελαντί φάση γιατί πολύ απλά η ροπή φτάνει να επιταχύνεις εάν χρειαστεί.
-
Οπότε πάμε όλοι για αυτόματα βενζίνης να την βγούμε στους ντιζελάδες!!!!
-
Μωρέ ο καθένας ας επιλέγει με βάση τις ανάγκες και τα κριτήριά του. Δεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο γιατί δεν κάνουμε όλοι την ίδια χρήση. Κι εγώ ζηλεύω τα νούμερα που διαβάζω για τα ντίζελ αλλά όταν οδηγάω βεντζίνα λέω δε γαμιέται. Τα 50-100€ το μήνα παραπάνω θα μας σώσουν?
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Ιδιαίτερα αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αμάξι πάρε βενζίνη......σου το λέω εγώ που έχω δυο ντίζελ.
Sent from my iPad using Tapatalk
εγω χθες έτοιμος ήμουν να πάρω ένα τελευταίο που είχαν στην έκθεση.Πριν πάω πήγα από το συνεργείο μου και έτυχε να έχει μέσα diesel 4 ετών που ήθελε αλλαγή αντλίας πετρελαίου .Ο μάστορας μου πρότεινε tfsi 1.0 θα δω λέει μέσα στη πόλη 6-6,5 lit κατανάλωση .Επισης τρέχει προσφορά συην Audi 4 χρονια άτοκα δωρεάν service και εγγύηση .Ετσι κατέληξα σε a3 sb η το a3 sport sedan .Oοικονομικά και τα δυο και με καλύτερους χώρους από αυτό που έχω .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Θα δώσεις το A3 και θα πάρεις A3?
a3 3πορτο του 2006 έχω .Το a3 sb και το sport sedan έχουν από 30 έως 125lit παραπάνω χώρο αποσκευών από το δικό μου
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σαν σουλούπι το ίδιο είναι. Το μεν 5 πορτο έχει ελάχιστο πιο μεγάλο πορτμπαγκάζ το δε σεντάν μπορεί να έχει 125 μεγαλύτερο αλλά μικρότερο ανοιγμα
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μωρέ ο καθένας ας επιλέγει με βάση τις ανάγκες και τα κριτήριά του. Δεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο γιατί δεν κάνουμε όλοι την ίδια χρήση. Κι εγώ ζηλεύω τα νούμερα που διαβάζω για τα ντίζελ αλλά όταν οδηγάω βεντζίνα λέω δε γαμιέται. Τα 50-100€ το μήνα παραπάνω θα μας σώσουν?Τα 200 ή 300 όμως? Θα ήμουν τρελός αν εγραφα πως μετά την Α146 λάτρεψα την οδική συμπεριφορά του duster. Την οικονομία μόνο λάτρεψα και κακά τα ψέματα έπαψα να έχω φιλίες με τους βενζινάδες αφού αραίωσα τις συναναστροφές.
-
Ε ναι ΟΚ. Αν μιλάμε για τέτοια χιλιόμετρα τότε είναι μονόδρομος. Γι' αυτό είπα ότι τα κριτήρια του καθενός είναι διαφορετικά. Πάρε όμως κι ένα τέτοιο και καλές διαδρομές.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Ιδιαίτερα αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αμάξι πάρε βενζίνη......σου το λέω εγώ που έχω δυο ντίζελ.
Sent from my iPad using Tapatalk
εγω χθες έτοιμος ήμουν να πάρω ένα τελευταίο που είχαν στην έκθεση.Πριν πάω πήγα από το συνεργείο μου και έτυχε να έχει μέσα diesel 4 ετών που ήθελε αλλαγή αντλίας πετρελαίου .Ο μάστορας μου πρότεινε tfsi 1.0 θα δω λέει μέσα στη πόλη 6-6,5 lit κατανάλωση .Επισης τρέχει προσφορά συην Audi 4 χρονια άτοκα δωρεάν service και εγγύηση .Ετσι κατέληξα σε a3 sb η το a3 sport sedan .Oοικονομικά και τα δυο και με καλύτερους χώρους από αυτό που έχω .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Θα δώσεις το A3 και θα πάρεις A3?
a3 3πορτο του 2006 έχω .Το a3 sb και το sport sedan έχουν από 30 έως 125lit παραπάνω χώρο αποσκευών από το δικό μου
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σαν σουλούπι το ίδιο είναι. Το μεν 5 πορτο έχει ελάχιστο πιο μεγάλο πορτμπαγκάζ το δε σεντάν μπορεί να έχει 125 μεγαλύτερο αλλά μικρότερο ανοιγμα
για αυτό και η γυναίκα μου θέλει το sport sedan το θεωρεί διαφορετικό και πιο οικογενειακό από θέμα χωρών και τις αρέσει που σεν κυκλοφορούν πολλά .Το θέμα είναι δεν ξέρω αν αξίζουν τα 2000e παραπάνω μόνο και μόνο για το δώρο αποσκευών .Παντως αν καταλήξω η πρόταση της Audi είναι μονόδρομος δεν είναι και λίγο το άτοκο το service και η εγγύηση .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ε ναι ΟΚ. Αν μιλάμε για τέτοια χιλιόμετρα τότε είναι μονόδρομος. Γι' αυτό είπα ότι τα κριτήρια του καθενός είναι διαφορετικά. Πάρε όμως κι ένα τέτοιο και καλές διαδρομές.Ξέρεις φίλε stefan το ιδανικό για εμένα και κάποιες χιλιάδες ακόμη δεν είναι το ντίζελ. Καθημερινά πολύς κόσμος φεύγει από διάφορα μέρη της Αττικοβοιωτίας για να εργαστεί σε μέρη όπως το Θριάσιο κλπ. Αυτοί που κόπτονται για την υγεία μας θα μπορούσαν εφόσον έφτιαξαν προαστιακό που φτάνει ακόμη και στο Κιάτο, να ενισχύσουν παράλληλα και τις συγκοινωνίες ώστε όποιοι μπορούσαν να τον χρησιμοποιούν τάχιστα στην συνέχεια να πηγαίνουν στις δουλειές τους. Βενζινάδες ταξιτζήδες, έμποροι αυτοκινήτων στην αρχή και πολλά άλλα συναφή επαγγέλματα θα είχαν πρόβλημα από μια τέτοια εξέλιξη. Ετσι επιλέχτηκε η απαξίωση των αστικών συγκοινωνιών και η χρήση ντίζελ οχημάτων ήταν μονόδρομος. Για την εικόνα που εδειξες και κάποιες ακόμη η χώρα πάει κατά διαόλου.
Προσωπικά έχω αντιληφθεί πως οι συντεχνίες μας έχουν ισοπεδώσει και κάποιοι αφελείς εδώ γράφουν για τη χαρά της βενζίνης λες και οι άλλοι που έχουμε ντίζελ ξεχάσαμε να ...μούμε! -
Σήμερα αε μια αναζήτησή που έκανα έπαθα τη πλάκα μου από θέμα εξοπλισμού επιδόσεων χωρών τινης και οικογενειακού με το ford kuga.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Σήμερα αε μια αναζήτησή που έκανα έπαθα τη πλάκα μου από θέμα εξοπλισμού επιδόσεων χωρών τινης και οικογενειακού με το ford kuga.Προφανώς...έχει γραφτεί άπειρες φορές στο φόρουμ ότι το Kuga είναι vfm, αφού προσφέρει πάρα πολλά (και σε εξοπλισμό) σε πολύ χαμηλή τιμή. Ένας από τους βασικούς λόγους που το προτίμησα (είχα καταλήξει ανάμεσα στο Kuga & S Cross)
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Σήμερα αε μια αναζήτησή που έκανα έπαθα τη πλάκα μου από θέμα εξοπλισμού επιδόσεων χωρών τινης και οικογενειακού με το ford kuga.
Προφανώς...έχει γραφτεί άπειρες φορές στο φόρουμ ότι το Kuga είναι vfm, αφού προσφέρει πάρα πολλά (και σε εξοπλισμό) σε πολύ χαμηλή τιμή. Ένας από τους βασικούς λόγους που το προτίμησα (είχα καταλήξει ανάμεσα στο Kuga & S Cross)
ρωτησα τον πωλητή σε τι φεύγει πολύ μου είναι 1.5 150ps
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Θέλω να ρωτήσω κάτι,που μάλλον είναι χαζό ή προφανές για κάποιους.Τί παραπάνω έχει η a180d από π.χ. ένα ford fiesta 1.5 tdci ώστε να δικαιολογεί τα 10-15.000 παραπάνω ευρώ;Το χρώμα του;Το σαλόνι του;Το στρίψιμο;Η αξιοπιστία;Τί απ'όλα αυτά;
-
Καταρχάς είναι άλλη κατηγορία.
Έπειτα, είναι μια σειρά από πράγματα στα οποία είναι αρκετά καλύτερο αλλά φυσικά πληρώνεις και τη 'μούρη' ενώ είναι και κάποια πράγματα όπου είναι χειρότερο (π.χ. συμμετοχικότητα οδήγησης). -
Κατ' αρχάς η σωστή ερώτηση θα έπρεπε να είναι: 'Τί παραπάνω έχει η a180d από π.χ. ένα Ford Focus1.5 tdci ώστε να δικαιολογεί τα 5-10.000 παραπάνω ευρώ;'
Και είναι μια ερώτηση που, αν δεν έχει τεθεί για να πυροδοτήσει μια συζήτηση, είναι μάλλον αφελής με την έννοια ότι μπορεί να τεθεί αντίστοιχα για όλα σχεδόν τα καταναλωτικά αγαθά. Δηλαδή, τι αντιπροσωπεύει η αυξημένη δαπάνη αγοράς ενός premium αγαθού έναντι ενός 'συμβατικού'. Και η σύντομη απάντηση είναι στην ουσία αυτή που σου έδωσε ο sargus : ένα τμήμα της αυξημένης δαπάνης δικαιολογείται από την καλύτερη ποιότητα του προϊόντος κι ένα τμήμα είναι το penalty που πληρώνεις για τη μάρκα και το pride of ownership που προσφέρει.
-
Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση το Focus είναι μάλλον καλύτερο αυτοκίνητο. Η A Class, ίσως να είναι καλύτερο gadget (οθονούλες κλπ).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση το Focus είναι μάλλον καλύτερο αυτοκίνητο. Η A Class, ίσως να είναι καλύτερο gadget (οθονούλες κλπ).Το 'καλύτερο αυτοκίνητο' είναι μια έννοια που σηκώνει πολύ συζήτηση. Μπορεί να είναι καλύτερο για το 5% των ενθουσιωδών οδηγών και χειρότερο για το 95% των υπολοίπων οδηγών. Γενικά το ποια χαρακτηριστικά κάνουν ένα αυτοκίνητο καλύτερο, είναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα...
Σε κάθε περίπτωση, για να μην βρεθούμε εκτός θέματος, θα διευκρινίσω ότι στην προηγούμενη τοποθέτηση μου μίλησα για ποιοτικότερο και όχι καλύτερο προϊόν. Άσχετο αν πιστεύω ότι για την πλειονότητα των αγοραστών θεωρείται και καλύτερο!
Υ. Γ. : Και για να μην παρεξηγηθώ, το αυτοκίνητο μου είναι ένα Focus mk3.5.
-
Ο χρήστης DimanchEcon έγραψε:
Θέλω να ρωτήσω κάτι,που μάλλον είναι χαζό ή προφανές για κάποιους.Τί παραπάνω έχει η a180d από π.χ. ένα ford fiesta 1.5 tdci ώστε να δικαιολογεί τα 10-15.000 παραπάνω ευρώ;Το χρώμα του;Το σαλόνι του;Το στρίψιμο;Η αξιοπιστία;Τί απ'όλα αυτά;οτι και τα αποτεσματα πλασεμπο για την εγκριση της ταδαλαφυλης. Σχεδον ολοι απολαυσαν στυση.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Το 'καλύτερο αυτοκίνητο' είναι μια έννοια που σηκώνει πολύ συζήτηση. Μπορεί να είναι καλύτερο για το 5% των ενθουσιωδών οδηγών και χειρότερο για το 95% των υπολοίπων οδηγών. Γενικά το ποια χαρακτηριστικά κάνουν ένα αυτοκίνητο καλύτερο, είναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα...Σίγουρα είναι εν πολλοίς υποκειμενικό, αλλά μιας και είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ, αναφερόμουν στα βασικά ενός αυτοκινήτου, το πως πάει στον δρόμο δηλαδή. Τι είναι ένα αυτοκίνητο; Η μηχανή, το πλαίσιο, οι αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης, τα φρένα. Αυτά υπάρχουν αποκλειστικά και μόνο για τον σκοπό που δημιουργήθηκε ένα αυτοκίνητο. Οι οθόνες δεν είναι απαραίτητες στην λειτουργία ενός αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το 'καλύτερο αυτοκίνητο' είναι μια έννοια που σηκώνει πολύ συζήτηση. Μπορεί να είναι καλύτερο για το 5% των ενθουσιωδών οδηγών και χειρότερο για το 95% των υπολοίπων οδηγών. Γενικά το ποια χαρακτηριστικά κάνουν ένα αυτοκίνητο καλύτερο, είναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα...
Σίγουρα είναι εν πολλοίς υποκειμενικό, αλλά μιας και είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ, αναφερόμουν στα βασικά ενός αυτοκινήτου, το πως πάει στον δρόμο δηλαδή. Τι είναι ένα αυτοκίνητο; Η μηχανή, το πλαίσιο, οι αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης, τα φρένα. Αυτά υπάρχουν αποκλειστικά και μόνο για τον σκοπό που δημιουργήθηκε ένα αυτοκίνητο. Οι οθόνες δεν είναι απαραίτητες στην λειτουργία ενός αυτοκινήτου.
Μα δεν μιλάμε για οθόνες.
Αυτό που λέει ο harisma23 είναι ότι για ένα μεγάλο ποσοστό των οδηγών ένα άνετο, αθόρυβο και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο μπορεί να είναι προτιμότερο σε σχέση με ένα πιο 'σπορ'.
Επειδή ακριβώς το φόρουμ είναι αυτοκινητιστικό, ο κόσμος μπαίνει να ενημερωθεί γενικότερα για τα αυτοκίνητα και όχι μόνο για τα σπορ. Οι απορίες του επίσης, είναι πολύ πιο γενικές, έχουν μεγάλο εύρος και δεν αφορούν αποκλειστικά την οδηγική συμπεριφορά.
Αυτή την στιγμή, τα θέματα που βλέπω στην συγκεκριμένη κατηγορία του forum είναι για τα VW T-Roc, Tiquan, Suzuki SX4, MB A-Class, Suzuki Vitara, Cevrolet Cruze, Seat Ibiza, κλπ. Πρακτικά το μόνο θέμα για σπορ μοντέλο είναι το δικό σου 'Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)'
-
Ακόμα και η άνεση είναι αυτοκινητιστικό θέμα. Έχει να κάνει με την ρύθμιση τω αναρτήσεων, την στιβαρότητα του πλαισίου, την επιλογή των τροχών (μέγεθος-ελαστικά), την ηχομόνωση, τον σχεδιασμό και την επένδυση των καθισμάτων, κλπ. Δεν έχει να κάνει πάντως με το αν έχει οθόνη 7 ή 8 ιντσών...
Mercedes A-class 2012