-
Από τα πρώτα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο, αν κάτι δεν μου άρεσε, ήταν μια πλαδαρότητα στα πολλά χιλιόμετρα, ιδίως όταν ήταν φορτωμένο.
Είχα αλλάξει από την αρχή τα ελαστικά, οπότε δεν είχα σημαντικό πρόβλημα άνεσης μέσα στην πόλη, ιδίως με το αυτοκίνητο άδειο, η άνεση ήταν πάρα πολύ καλή.
Στον αυτοκινητόδρομο η πλαδαρότητα, με την αύξηση των διανυθέντων χιλιόμετρων και την παράλληλη πτώση των αμορτισέρ, γινόταν όλο και χειρότερη.
Το τελευταίο διάστημα χειροτέρεψε η κατάσταση, (105.000 km) οπότε εκτός εγγύησης πλέον, ψάχτηκα για κάποια βελτίωση.
Διαπίστωσα ότι όταν το αυτοκίνητο φορτώνεται, κάθετε στον πίσω άξονα, τουλάχιστον 3-4 εκατοστά, ίσως και περισσότερο σε κάποιες συνθήκες.
Αποφάσισα να μην αλλάξω τα ελατήρια με καινούργια, γιατί δεν είχαν φθαρεί, αλλά να προσθέσω στον πίσω άξονα τα ενισχυτικά ελατήρια της MAD, με ταυτόχρονη αλλαγή των 4 αμορτισέρ με KYB.
Το αποτέλεσμα καλύτερο από ότι περίμενα σε όλα τα επίπεδα. Άκουγα μόνο θετικά για αυτή την βελτίωση και επιβεβαιώθηκαν 100% -
Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
Από τα πρώτα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο, αν κάτι δεν μου άρεσε, ήταν μια πλαδαρότητα στα πολλά χιλιόμετρα, ιδίως όταν ήταν φορτωμένο.
Είχα αλλάξει από την αρχή τα ελαστικά, οπότε δεν είχα σημαντικό πρόβλημα άνεσης μέσα στην πόλη, ιδίως με το αυτοκίνητο άδειο, η άνεση ήταν πάρα πολύ καλή.
Στον αυτοκινητόδρομο η πλαδαρότητα, με την αύξηση των διανυθέντων χιλιόμετρων και την παράλληλη πτώση των αμορτισέρ, γινόταν όλο και χειρότερη.
Το τελευταίο διάστημα χειροτέρεψε η κατάσταση, (105.000 km) οπότε εκτός εγγύησης πλέον, ψάχτηκα για κάποια βελτίωση.
Διαπίστωσα ότι όταν το αυτοκίνητο φορτώνεται, κάθετε στον πίσω άξονα, τουλάχιστον 3-4 εκατοστά, ίσως και περισσότερο σε κάποιες συνθήκες.
Αποφάσισα να μην αλλάξω τα ελατήρια με καινούργια, γιατί δεν είχαν φθαρεί, αλλά να προσθέσω στον πίσω άξονα τα ενισχυτικά ελατήρια της MAD, με ταυτόχρονη αλλαγή των 4 αμορτισέρ με KYB.
Το αποτέλεσμα καλύτερο από ότι περίμενα σε όλα τα επίπεδα. Άκουγα μόνο θετικά για αυτή την βελτίωση και επιβεβαιώθηκαν 100%Καλημέρα και καλό μήνα. ΚΥΒ δεν φορούσε και πρίν;
-
KYB Τσεχίας και τα εργοστασιακά, τα εμπρός κουρασμένα, τα πίσω πεθαμένα (105000 km)
-
θεμα ατσουμπαλιας παρ'αυτα δημιουργουν τα ολιγον ατσαλα σέμι-μαντ λαστιχα
Και το όνομα αυτών γάτε;
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Γιατί νομίζω πως οι πίσω τροχοί εμπλέκονται μόνο σε λίγα χιλιόμετρα μέχρι 50 χλμ , δηλαδή άντε να σε βοηθήσουν σε καμία απότομη στροφή σε διασταύρωση ή σε σφιχτές φουρκετες , κάτι το οποίο ουσιαστικά είναι ανούσιο αφού ο καθένας μπορεί να διορθώσει την πορεία ενός αυτοκινήτου με τόσο λίγα χιλιόμετρα.Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μην είσαι τόσο σίγουρος για αυτό.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ζηλεψα την αναρτηση του Εκτωρα και θα τη βαλω και εγω!.
Πισω τα αμορτισερ μετα απο 125,000χλμ ειναι dead, η αναρτηση της mad μπαινει και στο vitara κουτι.Πισω εχω KYB japan, μπροστα δεν ξερω,απλα πισω δεν περναω με τιποτα Κτεο.Μπροστα ειναι καπου στο 70% και τα δυο.
Ευχαριστουμε Εκτωρα για τις οδηγιες στο suspension.
-
Ο χρήστης luckies έγραψε:
θεμα ατσουμπαλιας παρ'αυτα δημιουργουν τα ολιγον ατσαλα σέμι-μαντ λαστιχα
Και το όνομα αυτών γάτε;
μισελ-λατ-κρος = 30/50
στο θεμα αναρτηση, οπως και για το βιτ, καλυτερα αλλαγη ελατηριων της mad (+2.5-3cm) και kyb
δεν αλλαζει κατι στο αμαξι, απλα θα ερθει στο υψος της 1ης μερας, αντε 1-1.5cm πιο πανω, σε αντιθεση με τη προσθηκη αποστατων. ειναι και φθηνα, 250 γιουρα.
ενισχυτικα θα εβαζα μονο αν τραβουσα σκαφος, τωρα τραβαω μονο ζορια... -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
θεμα ατσουμπαλιας παρ'αυτα δημιουργουν τα ολιγον ατσαλα σέμι-μαντ λαστιχα
Και το όνομα αυτών γάτε;
μισελ-λατ-κρος = 30/50
στο θεμα αναρτηση, οπως και για το βιτ, καλυτερα αλλαγη ελατηριων της mad (+2.5-3cm) και kyb
δεν αλλαζει κατι στο αμαξι, απλα θα ερθει στο υψος της 1ης μερας, αντε 1-1.5cm πιο πανω, σε αντιθεση με τη προσθηκη αποστατων. ειναι και φθηνα, 250 γιουρα.
ενισχυτικα θα εβαζα μονο αν τραβουσα σκαφος, τωρα τραβαω μονο ζορια...Δεν θα σκληρύνει όμως; 250 η τετράδα τα ελατήρια; Το κακό είναι ότι χάνεις εγγύηση με το ψήλωμα ενώ με τα ενισχυτικά πίσω, όχι.
-
Για να καταλαβω, τα ενισχυτικα πισω ελατηρια σημαινει πως αν κατσουν στο πισω καθισμα 2 milfs- 80 κιλων εκαστος περιπου(παραπανω δε μπορει να κουμανταρει ο japanese), το αμαξι θα χαμηλωσει λιγοτερο απο την αποσταση που θα ειχε με τα μαμα ελατηρια.
Ε αυτο ειναι καλο αδερφια.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Για να καταλαβω, τα ενισχυτικα πισω ελατηρια σημαινει πως αν κατσουν στο πισω καθισμα 2 milfs- 80 κιλων εκαστος περιπου(παραπανω δε μπορει να κουμανταρει ο japanese), το αμαξι θα χαμηλωσει λιγοτερο απο την αποσταση που θα ειχε με τα μαμα ελατηρια.Ε αυτο ειναι καλο αδερφια.
Και bbws να βάλεις το αμάξι θα είναι οριζόντιο. Έτσι δεν θα το έχεις σούζα με το τιμόνι στον αέρα. Βλέπω είσαι οπαδός του mff.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Για να καταλαβω, τα ενισχυτικα πισω ελατηρια σημαινει πως αν κατσουν στο πισω καθισμα 2 milfs- 80 κιλων εκαστος περιπου(παραπανω δε μπορει να κουμανταρει ο japanese), το αμαξι θα χαμηλωσει λιγοτερο απο την αποσταση που θα ειχε με τα μαμα ελατηρια.Ε αυτο ειναι καλο αδερφια.
2 milfs x 80 kg + 50 kg τα αξεσουάρ τους, υπολόγισε 210 kg στον πίσω άξονα.
Με τα ενισχυτικά θα είναι σαν να έχεις στο πίσω κάθισμα 1 cougar 60 kg, μόνο με το μαγιό
-
Τα ελατήρια αν μαλακώσουν, το αυτοκίνητο δεν 'κάθεται' χωρίς να είναι φορτωμένο; Τα αμορτισέρ συνήθως παλιώνουν.
-
Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
2 milfs x 80 kg + 50 kg τα αξεσουάρ τους, υπολόγισε 210 kg στον πίσω άξονα.Με τα ενισχυτικά θα είναι σαν να έχεις στο πίσω κάθισμα 1 cougar 60 kg, μόνο με το μαγιό
Άσε καλύτερα. Και δεν παρατάει ο άνθρωπος τα ενισχυτικά να κρατήσει και τα λεφτά του. Και να βάζει μόνο cougar των 60 Kg στο πισω κάθισμα...
-
Ειμαι Συρο διακοπες και τσουπ μενω απο ταχυτητες.Μονο 3 & 4 ουτε την οπισθεν.Τηλ.Αντιπ/εια Συρου Γεωργάκης (Ρούσσος) οι οποίοι εχουν και την οδικη.Ο ανθρωπος ερχεται και στο μισαωρο ειμαι φορτωμένος στην οδικη.Δεν θα σχολιάσω την οδικη Mondial για την τηλεφωνικη εξυπηρέτηση .Το βαζουν μεσα και το πορισμα φθαρμενο ενα λαστιχακι σαν μεγαλη φακή και δεν μπορουσε να κουνηθει δεξια αριστερά ο μοχλος.Κανουν πατεντα και ολα οκ.Δεν θα πω τιποτα αλλο για τις αντιπροσωπείες που πάμε απ'εδω και περα στην καθε αρνηση θα μιλανε με την νομικη προστασια μου γιατι μας εχουν για μεγαλους ΜΑΛΑΚΕΣ...Μπραβο και ευχαριστω πολυ την αντιπροσωπεια της Σύρου για το ανθρώπινο προσωπο που έδειξαν....
-
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
Τα ελατήρια αν μαλακώσουν, το αυτοκίνητο δεν 'κάθεται' χωρίς να είναι φορτωμένο; Τα αμορτισέρ συνήθως παλιώνουν.https://www.mad-tooling.com/en/suspensi ... l-details/
ελατηριο που μπαινει μεσα στο υπαρχον ειναιΑρΕς
τζαπονεζε, βλεπω σε αρεσουν οι μπαστυ ε? αλλα 80 ρε φιλε δεν κουμανταρονται, ουτε με ενισχυτικα αποδοσης, ουτε με eneos ακομη...ΑρΕς βερ 1.1
λεν και οι μερες διακοπες...
-
Καλή πατέντα. Δεν ξέρω αν πρέπει να γίνει αλλαγή στα αμορτισέρ με σκληρότερα. Thnx gatoz!
-
Πρώτη βδομάδα που το αγόρασα με φωνάζει φίλος να κουβαλήσουμε κάτι busty 20-άρες φίλες του γιου του. Ώπα λέω busty πόσο busty?
Ανάθεμα την ώρα, κατάρα τη στιγμή...120 κιλά το κάθε busty, 250 κιλά κάθετη δύναμη στον άξονα. 11 χλμ διαδρομή πάλευα με τις λακούβες διότι μία που θα έπεφτα και τέλος το vitaraki.Σβάρνα πήγαινε, σαν honda s-2000 ήμουν πίσω.
Το μπελά μου μέσα λέω. θα με δει κανένα μάτι θα μου πει εσύ είσαι ο ντεμέκ way of life-suzuki που λύνεις τις κούπες από τα ιστιοφόρα- ο γιος του ανέμου και έτσι και τώρα μου κουβαλάς σακιά με πατάτες; χαχαχαχα
Από βδομάδα θα μιλήσω με τον μέγιστο αρχηγό της φυλής των suzukans, Έκτωρα για να τα φορέσω και εγώ τα mad με αλλαγή πίσω αμορτισέρ.
-
φιλε lemouuz75 δεν φεύγουν τα πμ παροτι δεν ειμαι γεματος.
Οντως και σε εμενα αυτο ειχε σπασει.
Η αντιπροσωπεια του κ. Παπαβραμιδη στην θεσσαλονικη κρυφτηκε πισω απο την ασφαλιστικη () στην περιπτωση μου και φυσικα δεν με κάλυψαν. Εγω ήμουν ακινητοποιημενος και πηγα ήδη μια φορα με οδικη σε αυτους πιστευοντας οτι θα με καλυψουν. Μετα βαρεθηκα την ταλαιπωρια να το παω σε δικο μου συνεργειο για να μου κανουν οτι εκαναν και σε εσενα...
()αν εχεις κανει εστω και ενα σερβις εκτος και αν εχεις περασει τα 3 χρονια και εισαι στην εγγυηση της ασφαλιστικης δεν σε καλυπτει.
Ο παπαβραμιδης πιστεψε οτι με τιμωρησε με αυτη την τακτικη του και οτι πιθανον θα γυριζα σε αυτους για τα επομενα σερβις!!!
Το μονο που καταφεραν ηταν να τσεπωσουν ενα 50αρι εργατικα + το ανταλλακτικο και φυσικα να φανε την δυσφημιση...προφανως το 50 αρι αξιζει περισσοτερο...Αυτες ειναι οι αντιπροσωπειες της πολης μας δυστυχως...
Μπραβο στην αντιπροσωπεια της Συρου που δεν σε καθηλωσε μεσα στις διακοπες σου.
Οσο για το θεμα με την ντιζα δεν ειναι τελικα τοσο μεμονωμενο όπως μου είπαν εμενα οι εμπειροι μηχανικοι του παπαβραμιδη οτι πρωτη φορα μας ερχεται και ακουμε για τετοιο προβλημα σε αυτο το αμαξι!!!
-
Μόλις γύρισα από την βδομάδα διακοπών στην Κέρκυρα...
Καλά ε; Όχι να παινέψουμε το σπίτι μας αλλά...S-Cross AllGrip...the ultimate vacation vehicle
Για όσους λένε ότι '...τι να το κάνεις το 4Χ4 αν δεν ανεβαίνεις στα βουνά...'
Αν δεν ξέρετε από Κέρκυρα....ΠΟΛΥ σκατόδρομος...
Στενούρια, απότομες στροφές, ανεβακατέβασμα στο βουνό με S-άκια. Σίγουρα θα τα κατάφερνα και με ένα 2χ4. Αλλά σίγουρα ΟΧΙ τόσο καλά και τόσο, πως να το πω,... τόσο ξέγνοιαστα. Δεν προβληματίστικα ΠΟΥΘΕΝΑ.Βρέθηκα σε κοφτή ανηφορο-κατηφόρα στροφή εντός οικισμού, να 'τραμπαλίζω' ανάμεσα στις δύο ρόδες (μπρος-αριστερά, πίσω δεξιά)... LOCK και έφυγα.
Βρέθηκα να παρκάρω σε στενό κατηφορικό όπου έπρεπε να χώσω τις δύο δεξιές ρόδες μέσα σε 10cm χαλικωτό χαντάκι για να μην με φάει κάνα διερχόμενο. LOCK, μπήκα-βγήκα.
Και στα ορεινά S-άκια, Sport και 'πέρα βρέχει'.
Παρκάρισμα πάνω σε άμμο, αφού δεν υπήρχε πουθενά αλλού πάρκινκ (ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα στην Κέρκυρα). LOCK και έφυγα.Και όλα αυτά, μόνιμα με την μπαγαζιέρα...καλά, άδεια ήταν στις εντός νησιού μετακινήσεις, αλλά και στο ταξίδι που την παραφόρτωσα, με 140-150 (...καλά, για προσπεράσεις μόνο ντε ) και δεν καταλάβαινες τίποτα. Μόνο στις ψηλές γέφυρες εκεί στην Παραμυθιά σήμερα φυσούσε και κουνήθηκα λίγο και έπεσα στα 100, αλλά μόλις κόπασε...γειά σας...
Συνολικά νούμερα
1.150χλμ σύνολο (700 περίπου στην Εγνατία).
μ.ω.τ 50χλμ/ώρα
7.4lt/100χλμΔευτέρα έχω το πρώτο service.
Να τους πω για τον αφρό στο παρμπρίζ και για τα τριξίματα του παραθύρου του οδηγού ή τζάμπα θα μιλάω; -
Ο χρήστης alnotas έγραψε:
Δευτέρα έχω το πρώτο service.
Να τους πω για τον αφρό στο παρμπρίζ και για τα τριξίματα του παραθύρου του οδηγού ή τζάμπα θα μιλάω;Ανοικτό ή τερμα κλειστό σου τριζει ? Εγω που ειχα γράψει στις αρχές οτι με τέρμα κλειστό το παράθυρο εαν εσπρωχνα το τζάμι απο μεσα προς τα εξω ή το ανάποδο άκουγα ενα θόρυβο απο τα εξωτερικά λάστιχα του παραθύρου να ενημερώσω οτι πλέον δεν υπάρχει. Προφανώς επειδή ηταν καινούργιο το αμάξι τα λαστιχα ηταν 'φρεσκα' και το έκαναν τώρα μαλλον σκληρυναν και τέλος το φαινόμενο αυτο.
SUZUKI SX4 SCROSS