Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 177
    • 178
    • 179
    • 180
    • 181
    • 360
    • 361
    • 179 / 361
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    140
    7216
    265511
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ektoras
      ektoras last edited by

      Από τα πρώτα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο, αν κάτι δεν μου άρεσε, ήταν μια πλαδαρότητα στα πολλά χιλιόμετρα, ιδίως όταν ήταν φορτωμένο.
      Είχα αλλάξει από την αρχή τα ελαστικά, οπότε δεν είχα σημαντικό πρόβλημα άνεσης μέσα στην πόλη, ιδίως με το αυτοκίνητο άδειο, η άνεση ήταν πάρα πολύ καλή.
      Στον αυτοκινητόδρομο η πλαδαρότητα, με την αύξηση των διανυθέντων χιλιόμετρων και την παράλληλη πτώση των αμορτισέρ, γινόταν όλο και χειρότερη.
      Το τελευταίο διάστημα χειροτέρεψε η κατάσταση, (105.000 km) οπότε εκτός εγγύησης πλέον, ψάχτηκα για κάποια βελτίωση.
      Διαπίστωσα ότι όταν το αυτοκίνητο φορτώνεται, κάθετε στον πίσω άξονα, τουλάχιστον 3-4 εκατοστά, ίσως και περισσότερο σε κάποιες συνθήκες.
      Αποφάσισα να μην αλλάξω τα ελατήρια με καινούργια, γιατί δεν είχαν φθαρεί, αλλά να προσθέσω στον πίσω άξονα τα ενισχυτικά ελατήρια της MAD, με ταυτόχρονη αλλαγή των 4 αμορτισέρ με KYB.
      Το αποτέλεσμα καλύτερο από ότι περίμενα σε όλα τα επίπεδα. Άκουγα μόνο θετικά για αυτή την βελτίωση και επιβεβαιώθηκαν 100%

      Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        steve1978gr last edited by

        Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
        Από τα πρώτα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο, αν κάτι δεν μου άρεσε, ήταν μια πλαδαρότητα στα πολλά χιλιόμετρα, ιδίως όταν ήταν φορτωμένο.
        Είχα αλλάξει από την αρχή τα ελαστικά, οπότε δεν είχα σημαντικό πρόβλημα άνεσης μέσα στην πόλη, ιδίως με το αυτοκίνητο άδειο, η άνεση ήταν πάρα πολύ καλή.
        Στον αυτοκινητόδρομο η πλαδαρότητα, με την αύξηση των διανυθέντων χιλιόμετρων και την παράλληλη πτώση των αμορτισέρ, γινόταν όλο και χειρότερη.
        Το τελευταίο διάστημα χειροτέρεψε η κατάσταση, (105.000 km) οπότε εκτός εγγύησης πλέον, ψάχτηκα για κάποια βελτίωση.
        Διαπίστωσα ότι όταν το αυτοκίνητο φορτώνεται, κάθετε στον πίσω άξονα, τουλάχιστον 3-4 εκατοστά, ίσως και περισσότερο σε κάποιες συνθήκες.
        Αποφάσισα να μην αλλάξω τα ελατήρια με καινούργια, γιατί δεν είχαν φθαρεί, αλλά να προσθέσω στον πίσω άξονα τα ενισχυτικά ελατήρια της MAD, με ταυτόχρονη αλλαγή των 4 αμορτισέρ με KYB.
        Το αποτέλεσμα καλύτερο από ότι περίμενα σε όλα τα επίπεδα. Άκουγα μόνο θετικά για αυτή την βελτίωση και επιβεβαιώθηκαν 100%

        Καλημέρα και καλό μήνα. ΚΥΒ δεν φορούσε και πρίν;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ektoras
          ektoras last edited by

          KYB Τσεχίας και τα εργοστασιακά, τα εμπρός κουρασμένα, τα πίσω πεθαμένα (105000 km)

          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            luckies last edited by

            θεμα ατσουμπαλιας παρ'αυτα δημιουργουν τα ολιγον ατσαλα σέμι-μαντ λαστιχα

            Και το όνομα αυτών γάτε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • nickthetrib
              nickthetrib last edited by

              Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
              Γιατί νομίζω πως οι πίσω τροχοί εμπλέκονται μόνο σε λίγα χιλιόμετρα μέχρι 50 χλμ , δηλαδή άντε να σε βοηθήσουν σε καμία απότομη στροφή σε διασταύρωση ή σε σφιχτές φουρκετες , κάτι το οποίο ουσιαστικά είναι ανούσιο αφού ο καθένας μπορεί να διορθώσει την πορεία ενός αυτοκινήτου με τόσο λίγα χιλιόμετρα.

              Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              Μην είσαι τόσο σίγουρος για αυτό.

              Sent from my Mi A1 using Tapatalk

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                japanese1 last edited by

                Ζηλεψα την αναρτηση του Εκτωρα και θα τη βαλω και εγω!.
                Πισω τα αμορτισερ μετα απο 125,000χλμ ειναι dead, η αναρτηση της mad μπαινει και στο vitara κουτι.

                Πισω εχω KYB japan, μπροστα δεν ξερω,απλα πισω δεν περναω με τιποτα Κτεο.Μπροστα ειναι καπου στο 70% και τα δυο.

                Ευχαριστουμε Εκτωρα για τις οδηγιες στο suspension.

                https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • gatoz
                  gatoz last edited by

                  Ο χρήστης luckies έγραψε:

                  θεμα ατσουμπαλιας παρ'αυτα δημιουργουν τα ολιγον ατσαλα σέμι-μαντ λαστιχα

                  Και το όνομα αυτών γάτε;

                  μισελ-λατ-κρος = 30/50
                  στο θεμα αναρτηση, οπως και για το βιτ, καλυτερα αλλαγη ελατηριων της mad (+2.5-3cm) και kyb
                  δεν αλλαζει κατι στο αμαξι, απλα θα ερθει στο υψος της 1ης μερας, αντε 1-1.5cm πιο πανω, σε αντιθεση με τη προσθηκη αποστατων. ειναι και φθηνα, 250 γιουρα.
                  ενισχυτικα θα εβαζα μονο αν τραβουσα σκαφος, τωρα τραβαω μονο ζορια...

                  #milf-a-man

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    steve1978gr last edited by

                    Ο χρήστης gatoz έγραψε:

                    θεμα ατσουμπαλιας παρ'αυτα δημιουργουν τα ολιγον ατσαλα σέμι-μαντ λαστιχα

                    Και το όνομα αυτών γάτε;

                    μισελ-λατ-κρος = 30/50
                    στο θεμα αναρτηση, οπως και για το βιτ, καλυτερα αλλαγη ελατηριων της mad (+2.5-3cm) και kyb
                    δεν αλλαζει κατι στο αμαξι, απλα θα ερθει στο υψος της 1ης μερας, αντε 1-1.5cm πιο πανω, σε αντιθεση με τη προσθηκη αποστατων. ειναι και φθηνα, 250 γιουρα.
                    ενισχυτικα θα εβαζα μονο αν τραβουσα σκαφος, τωρα τραβαω μονο ζορια...

                    Δεν θα σκληρύνει όμως; 250 η τετράδα τα ελατήρια; Το κακό είναι ότι χάνεις εγγύηση με το ψήλωμα ενώ με τα ενισχυτικά πίσω, όχι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      japanese1 last edited by

                      Για να καταλαβω, τα ενισχυτικα πισω ελατηρια σημαινει πως αν κατσουν στο πισω καθισμα 2 milfs- 80 κιλων εκαστος περιπου(παραπανω δε μπορει να κουμανταρει ο japanese), το αμαξι θα χαμηλωσει λιγοτερο απο την αποσταση που θα ειχε με τα μαμα ελατηρια.

                      Ε αυτο ειναι καλο αδερφια.

                      https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        steve1978gr last edited by

                        Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
                        Για να καταλαβω, τα ενισχυτικα πισω ελατηρια σημαινει πως αν κατσουν στο πισω καθισμα 2 milfs- 80 κιλων εκαστος περιπου(παραπανω δε μπορει να κουμανταρει ο japanese), το αμαξι θα χαμηλωσει λιγοτερο απο την αποσταση που θα ειχε με τα μαμα ελατηρια.

                        Ε αυτο ειναι καλο αδερφια.

                        Και bbws να βάλεις το αμάξι θα είναι οριζόντιο. Έτσι δεν θα το έχεις σούζα με το τιμόνι στον αέρα. Βλέπω είσαι οπαδός του mff.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ektoras
                          ektoras last edited by

                          Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
                          Για να καταλαβω, τα ενισχυτικα πισω ελατηρια σημαινει πως αν κατσουν στο πισω καθισμα 2 milfs- 80 κιλων εκαστος περιπου(παραπανω δε μπορει να κουμανταρει ο japanese), το αμαξι θα χαμηλωσει λιγοτερο απο την αποσταση που θα ειχε με τα μαμα ελατηρια.

                          Ε αυτο ειναι καλο αδερφια.

                          2 milfs x 80 kg + 50 kg τα αξεσουάρ τους, υπολόγισε 210 kg στον πίσω άξονα.

                          Με τα ενισχυτικά θα είναι σαν να έχεις στο πίσω κάθισμα 1 cougar 60 kg, μόνο με το μαγιό

                          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • sarantism
                            sarantism last edited by

                            Τα ελατήρια αν μαλακώσουν, το αυτοκίνητο δεν 'κάθεται' χωρίς να είναι φορτωμένο; Τα αμορτισέρ συνήθως παλιώνουν.

                            Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
                              2 milfs x 80 kg + 50 kg τα αξεσουάρ τους, υπολόγισε 210 kg στον πίσω άξονα.

                              Με τα ενισχυτικά θα είναι σαν να έχεις στο πίσω κάθισμα 1 cougar 60 kg, μόνο με το μαγιό

                              Άσε καλύτερα. Και δεν παρατάει ο άνθρωπος τα ενισχυτικά να κρατήσει και τα λεφτά του. Και να βάζει μόνο cougar των 60 Kg στο πισω κάθισμα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lemouz75 last edited by

                                Ειμαι Συρο διακοπες και τσουπ μενω απο ταχυτητες.Μονο 3 & 4 ουτε την οπισθεν.Τηλ.Αντιπ/εια Συρου Γεωργάκης (Ρούσσος) οι οποίοι εχουν και την οδικη.Ο ανθρωπος ερχεται και στο μισαωρο ειμαι φορτωμένος στην οδικη.Δεν θα σχολιάσω την οδικη Mondial για την τηλεφωνικη εξυπηρέτηση .Το βαζουν μεσα και το πορισμα φθαρμενο ενα λαστιχακι σαν μεγαλη φακή και δεν μπορουσε να κουνηθει δεξια αριστερά ο μοχλος.Κανουν πατεντα και ολα οκ.Δεν θα πω τιποτα αλλο για τις αντιπροσωπείες που πάμε απ'εδω και περα στην καθε αρνηση θα μιλανε με την νομικη προστασια μου γιατι μας εχουν για μεγαλους ΜΑΛΑΚΕΣ...Μπραβο και ευχαριστω πολυ την αντιπροσωπεια της Σύρου για το ανθρώπινο προσωπο που έδειξαν....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • gatoz
                                  gatoz last edited by

                                  Ο χρήστης sarantism έγραψε:
                                  Τα ελατήρια αν μαλακώσουν, το αυτοκίνητο δεν 'κάθεται' χωρίς να είναι φορτωμένο; Τα αμορτισέρ συνήθως παλιώνουν.

                                  https://www.mad-tooling.com/en/suspensi ... l-details/
                                  ελατηριο που μπαινει μεσα στο υπαρχον ειναι

                                  ΑρΕς
                                  τζαπονεζε, βλεπω σε αρεσουν οι μπαστυ ε? αλλα 80 ρε φιλε δεν κουμανταρονται, ουτε με ενισχυτικα αποδοσης, ουτε με eneos ακομη...

                                  ΑρΕς βερ 1.1
                                  λεν και οι μερες διακοπες...

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • sarantism
                                    sarantism last edited by

                                    Καλή πατέντα. Δεν ξέρω αν πρέπει να γίνει αλλαγή στα αμορτισέρ με σκληρότερα. Thnx gatoz!

                                    Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      japanese1 last edited by

                                      Πρώτη βδομάδα που το αγόρασα με φωνάζει φίλος να κουβαλήσουμε κάτι busty 20-άρες φίλες του γιου του. Ώπα λέω busty πόσο busty?

                                      Ανάθεμα την ώρα, κατάρα τη στιγμή...120 κιλά το κάθε busty, 250 κιλά κάθετη δύναμη στον άξονα. 11 χλμ διαδρομή πάλευα με τις λακούβες διότι μία που θα έπεφτα και τέλος το vitaraki.Σβάρνα πήγαινε, σαν honda s-2000 ήμουν πίσω.

                                      Το μπελά μου μέσα λέω. θα με δει κανένα μάτι θα μου πει εσύ είσαι ο ντεμέκ way of life-suzuki που λύνεις τις κούπες από τα ιστιοφόρα- ο γιος του ανέμου και έτσι και τώρα μου κουβαλάς σακιά με πατάτες; χαχαχαχα

                                      Από βδομάδα θα μιλήσω με τον μέγιστο αρχηγό της φυλής των suzukans, Έκτωρα για να τα φορέσω και εγώ τα mad με αλλαγή πίσω αμορτισέρ.

                                      https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tkin73 last edited by

                                        φιλε lemouuz75 δεν φεύγουν τα πμ παροτι δεν ειμαι γεματος.

                                        Οντως και σε εμενα αυτο ειχε σπασει.
                                        Η αντιπροσωπεια του κ. Παπαβραμιδη στην θεσσαλονικη κρυφτηκε πισω απο την ασφαλιστικη () στην περιπτωση μου και φυσικα δεν με κάλυψαν. Εγω ήμουν ακινητοποιημενος και πηγα ήδη μια φορα με οδικη σε αυτους πιστευοντας οτι θα με καλυψουν. Μετα βαρεθηκα την ταλαιπωρια να το παω σε δικο μου συνεργειο για να μου κανουν οτι εκαναν και σε εσενα...
                                        (
                                        )αν εχεις κανει εστω και ενα σερβις εκτος και αν εχεις περασει τα 3 χρονια και εισαι στην εγγυηση της ασφαλιστικης δεν σε καλυπτει.
                                        Ο παπαβραμιδης πιστεψε οτι με τιμωρησε με αυτη την τακτικη του και οτι πιθανον θα γυριζα σε αυτους για τα επομενα σερβις!!!
                                        Το μονο που καταφεραν ηταν να τσεπωσουν ενα 50αρι εργατικα + το ανταλλακτικο και φυσικα να φανε την δυσφημιση...προφανως το 50 αρι αξιζει περισσοτερο...

                                        Αυτες ειναι οι αντιπροσωπειες της πολης μας δυστυχως...

                                        Μπραβο στην αντιπροσωπεια της Συρου που δεν σε καθηλωσε μεσα στις διακοπες σου.

                                        Οσο για το θεμα με την ντιζα δεν ειναι τελικα τοσο μεμονωμενο όπως μου είπαν εμενα οι εμπειροι μηχανικοι του παπαβραμιδη οτι πρωτη φορα μας ερχεται και ακουμε για τετοιο προβλημα σε αυτο το αμαξι!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alnotas last edited by

                                          Μόλις γύρισα από την βδομάδα διακοπών στην Κέρκυρα...
                                          Καλά ε; Όχι να παινέψουμε το σπίτι μας αλλά...

                                          S-Cross AllGrip...the ultimate vacation vehicle

                                          Για όσους λένε ότι '...τι να το κάνεις το 4Χ4 αν δεν ανεβαίνεις στα βουνά...'

                                          Αν δεν ξέρετε από Κέρκυρα....ΠΟΛΥ σκατόδρομος...
                                          Στενούρια, απότομες στροφές, ανεβακατέβασμα στο βουνό με S-άκια. Σίγουρα θα τα κατάφερνα και με ένα 2χ4. Αλλά σίγουρα ΟΧΙ τόσο καλά και τόσο, πως να το πω,... τόσο ξέγνοιαστα. Δεν προβληματίστικα ΠΟΥΘΕΝΑ.

                                          Βρέθηκα σε κοφτή ανηφορο-κατηφόρα στροφή εντός οικισμού, να 'τραμπαλίζω' ανάμεσα στις δύο ρόδες (μπρος-αριστερά, πίσω δεξιά)... LOCK και έφυγα.
                                          Βρέθηκα να παρκάρω σε στενό κατηφορικό όπου έπρεπε να χώσω τις δύο δεξιές ρόδες μέσα σε 10cm χαλικωτό χαντάκι για να μην με φάει κάνα διερχόμενο. LOCK, μπήκα-βγήκα.
                                          Και στα ορεινά S-άκια, Sport και 'πέρα βρέχει'.
                                          Παρκάρισμα πάνω σε άμμο, αφού δεν υπήρχε πουθενά αλλού πάρκινκ (ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα στην Κέρκυρα). LOCK και έφυγα.

                                          Και όλα αυτά, μόνιμα με την μπαγαζιέρα...καλά, άδεια ήταν στις εντός νησιού μετακινήσεις, αλλά και στο ταξίδι που την παραφόρτωσα, με 140-150 (...καλά, για προσπεράσεις μόνο ντε ) και δεν καταλάβαινες τίποτα. Μόνο στις ψηλές γέφυρες εκεί στην Παραμυθιά σήμερα φυσούσε και κουνήθηκα λίγο και έπεσα στα 100, αλλά μόλις κόπασε...γειά σας...

                                          Συνολικά νούμερα
                                          1.150χλμ σύνολο (700 περίπου στην Εγνατία).
                                          μ.ω.τ 50χλμ/ώρα
                                          7.4lt/100χλμ

                                          Δευτέρα έχω το πρώτο service.
                                          Να τους πω για τον αφρό στο παρμπρίζ και για τα τριξίματα του παραθύρου του οδηγού ή τζάμπα θα μιλάω;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ignantios last edited by

                                            Ο χρήστης alnotas έγραψε:

                                            Δευτέρα έχω το πρώτο service.
                                            Να τους πω για τον αφρό στο παρμπρίζ και για τα τριξίματα του παραθύρου του οδηγού ή τζάμπα θα μιλάω;

                                            Ανοικτό ή τερμα κλειστό σου τριζει ? Εγω που ειχα γράψει στις αρχές οτι με τέρμα κλειστό το παράθυρο εαν εσπρωχνα το τζάμι απο μεσα προς τα εξω ή το ανάποδο άκουγα ενα θόρυβο απο τα εξωτερικά λάστιχα του παραθύρου να ενημερώσω οτι πλέον δεν υπάρχει. Προφανώς επειδή ηταν καινούργιο το αμάξι τα λαστιχα ηταν 'φρεσκα' και το έκαναν τώρα μαλλον σκληρυναν και τέλος το φαινόμενο αυτο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 179 / 361
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr