-
Γεια σας!!Εχω το fiesta st-line του 2018 1,5 120 ps diesel!!! Πάντα όταν το βάζω μπρος και παω να ξεκινήσω(μονο κατα την πρώτη εκκίνηση Αφου το βαλω μπρος),μόλις παει στα 10χλμ νιώθω μια δόνηση για ενα δευτερόλεπτο κάπου στα πετάλια!!!Το ίδιο το νιώθω και όταν ξεκινάω σε κατηφόρα με νεκρό!!!Αυτο θα ξανά συμβεί μονο Αφου σβήσω τον κινητήρα ξανά βαλω μπρος και ξεκινήσω μονο στην πρώτη εκκίνηση!!! Δηλαδή δεν το ξανά κανει μετα μεχρι να σβήσω και να ξανά βαλω μπρος!!!το βιβλίο του κατασκευαστή λεει πτι κατα τα 3 χιλ χλμ αν ακούσετε έναν θόρυβο ρολογιού κατα την επιβραδυνση(εγώ το ακούω στο ξεκίνημα)αυτο ειναι φυσιολογικό και ότι ο κινητήρας κανει κάποιες ρυθμίσεις!!! Τώρα έχω 7 χιλ χλμ και το κανει ακομα!!! Έχει συμβεί σε κάποιον κατι παρόμοιο ;;;;
-
Μάθαμε κατι σχετικά με αυτο το θέμα που ειχα αναφέρει πριν λίγο καιρό ;;;Κάποιος άλλος με κατι ανάλογο;;
-
Αυτό που λες με την δόνηση και κάτι σαν μεταλλικό ήχο από το πεντάλ φρενου κυριως το θυμάμαι από Opel Astra H , ακριβώς μόνο κατά την πρώτη εκκίνηση και αφού πιασει 10-15 χλμ.
Και σε Mercedes W203 το είχα παρατηρήσει πάλι.
Νομίζω είναι κάποιες ρυθμίσεις του ESP αν θυμάμαι καλά με τα φρένα , κάποιος έλεγχος , δεν το έκανε πάντα αλλά αρκετά συχνά όμως.Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ταξιδάκι μονοήμερο χθες 500 παρά κάτι χιλιομέτρων.Χαλάνδρι-κοντοβαζαινα Αρκαδίας-Χαλανδρι.
Πολυ ωραία και ευχάριστη διαδρομή με πολύ πράσινο.
Κατανάλωση στα 5.2 l/100 με ταχύτητες 130km/h στον αυτοκινητόδρομο και μερικές φορές 140-150 και ασφαλείς ταχύτητες στο επαρχιακό δίκτυο,επίσης όλα τα χιλιόμετρα έγιναν με air contition.
Είμαι υπερ ευχαριστημένος με την κατανάλωση γιατί το ευχαριστήθηκα και δεν χτικιασα.Επισης μπορούσα να πετύχω πιο χαμηλές καταναλώσεις βαζωντας αβγό στο γκαζι να ανεβαίνω τις ανηφόρες τις Κορίνθου Τριπόλεως με 90 και να κατεβαίνω σαν ιστιοπλοϊκό στις κατηφόρες για να κερδίσω τι;5 ευρω; η για να σας στειλω μια φωτογραφία ότι έκανα την τάδε διαδρομή με 4.5 λίτρα/100.
Πας κάπου για να ευχαριστηθείς και όχι να κουραστεις εκτός και αν το θέλεις οπου εκεί αλλάζει το πράγμα.
Έχω να πω ότι είμαι υπερευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, στιβαρό, τραίνο,ωραία φρένα,φοβερό κινητήρα με πολύ ροπή και ωραίο σασμάν,επίσης ήθελα να αναφέρω ότι έχει δυνατό κλιματισμό.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θα πιαστώ από την πληροφορία που ανέρτησε ο Σπύρος. Το 1.5L 120ps είναι ένα κινητήρας που σε σχέση με τον 1.0 125ps έχουν 151 ευρώ διαφορά. Μέχρι το 2025 για Αθήνα δεν έχω ακούσει κάποια άλλη απαγόρευση για diesel ή αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας. Μήπως τελικά συμφέρει το diesel αφού έχει και 100Nm ροπή παραπάνω, συν τα πρόσθετα οφέλη της χαμ. κατανάλωσης και κινητήρα φτιαγμένο για περισσότερα χιλιόμετρα? (Εγώ έχω υπολογίσει πως θα κάνω περίπου 13.000 χλμ το χρόνο).
Με προβληματίζει πολύ που στη λίστα της Ford 'Ford σε μοναδικές τιμές' είναι όλα τα ελαφρώς μεταχειρισμένα σχεδόν εξ'ολοκλήρου diesel. Δεν τα θέλουν πια λόγω των νόμων ή προβλέπεται σκληρή νομοθεσία για κατόχους diesel και θα μου μείνει το fiesta στο χέρι?
-
Αναφέρομαι στη ST-Line έκδοση!
-
Με τα δεδομένα που έχουμε αυτή τη στιγμή, εγώ στη θέση σου θα επέλεγα τον 1.5TDCi έναντι του 1.0 Ecoboost.
Η διαφορά τιμής είναι ασήμαντη, αλλά υπάρχει μια σεβαστή διαφορά στην κατανάλωση, που σε βάθος χρόνου θα κάνει μια σημαντική διαφορά. Επίσης, παρόλο που ο χιλιάρης θα είναι λίγο πιο γρήγορος στο φανάρι και σίγουρα πιο ευχάριστος στο αυτί, ο TDCi είναι πολύ πιο γεμάτος από ροπή, που στην καθημερινή οδήγηση και στις ρεπρίζ κάνει ουσιαστική διαφορά, όντας και πολύ πολιτισμένος για τετρακύλινδρος diesel.
Και για να μη νομίσεις ότι στα λέω ελαφρά τη καρδία, πρίν λίγους μήνες σε Focus εγώ αυτή την επιλογή έκανα!
Υ.Γ.: Αξίζει να ριξεις μια ματιά και στη λίστα της Ford που ανέφερες...
-
Οδήγησέ τα και κρίνε.
-
Ακριβως... οπως τα λεει ο Διας απο πανω.
Ο καθενας αγοραζει αναλογα τα γουστα του..
Εγω παρολο που περναω τα 20Κ χλμ το χρονο θεωρητικα επρεπε να παρω Diesel ... αλλα επελεξα τον Ecoboost γιατι δεν μπορω τον τροπο λειτουργιας του πετρελαιου και γιατι ειμαι φαν των χαρακτηριστικων λειτουργιας των κινητηρων βενζινης. Στροφαρισμα μεχρι το θεο, πιο ησυχος κινητηρας, σπιρτοζικος, κα
Και δεν το εχω μετανιωσει στιγμη για την επιλογη μου!!
Αυτη τη στιγμη με την οδηγηση μου και μετα το στρωσιμο, ειμαι στα 5,5 λτ/100 χλμ πραγματικη καταναλωση βασει αντλιας.Οσο για αυτα που λες για τα Diesel και αν θα απαγορευτουν ή οχι... δεν το ξερεις που λες για το 2025... εδω δεν ξερουν τι θα γινει το 2019... ολα αλλαζουν..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οδήγησέ τα και κρίνε.+1000
Δεν υπάρχει φιξ απάντηση για το αν η βενζινοκινητήρας είναι καλύτερος από τον diesel. Δεν έχουν όλοι τις ίδιες ανάγκες και δεν δεν είναι όλοι οι κινητήρες ίδιοι.
Ο 1.0 βενζίνης της Ford μου φάνηκε πολύ καλύτερος από τον 1.5 diesel, αλλά το QQ που επιλέξαμε τελικά φορά τον 1.5 diesel αντί για τον 1.2 βενζίνης.
Εκτός από τον θόρυβο, το Focus 1.5 diesel που είχα οδηγήσει, μου είχε φανεί και πολύ πιο βαρύ στον δρόμο σε σχέση με την βενζίνη. Στο χιλιάρι ένιωθα αρκετά πιο ελαφρύ και άμεσο το εμπρός μέρος.
-
Ford Fiesta 1.5 TDCi 120 PS St Line
Στην αναζήτηση ενός δεύτερου - μικρότερου αυτή τη φορά - αυτοκινήτου και έχοντας ξεχωρίσει 2-3 μοντέλα που μου αρέσουν περισσότερο πέρασα μια βόλτα από τη Ford για να δω το νέο Fiesta. Η εμφάνιση είναι υποκειμενική, αλλά το θεωρώ ένα από τα 2-3 ομορφότερα της κατηγορίας του μαζί με το Mito και το Clio. Είναι μοντέρνο και πολύ δυναμικό, ιδίως στην έκδοση St line!Καταρχήν το αμάξι έχει ...'μεγαλώσει'. Μέσα μοιάζει να προσεγγίζει την επόμενη κατηγορία πια. Κάθισα με άνεση στο κάθισμα, το οποίο έφερα και πιο κοντά στο τιμόνι. Έπειτα δοκίμασα να καθίσω και πίσω μου. Το κεφάλι μου βρήκε λίγο στην οροφή και τα γόνατα ακούμπησαν ελαφρώς στο μπροστινό κάθισμα, αλλά θυμάμαι πριν λίγο διάστημα πώς σε ίσως ακόμη χειρότερη θέση είχα βρεθεί σε μια giulietta η οποία αποτελεί και αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας! Κατά τα άλλα δεν ένιωσα να βρίσκομαι σε μικρό αμάξι, η ορατότητα είναι εξαιρετική και δεν νιώθεις καθόλου κλειστοφοβικά. Άρα το συμπέρασμα είναι ανεπιφύλακτα θετικό.
Τα υλικά της καμπίνας ποικίλουν από πολύ καλής ποιότητας στα επάνω μέρη μέχρι μέτριας και χαμηλής όσο κατεβαίνεις προς το πάτωμα. Επειδή έτυχε να μπω και σε ένα Ford Ka (μοντέλο που αλλάζει τώρα...) αμέσως μετά να σημειώσω ότι η ποιότητα υλικών στην καμπίνα είναι χαωτική ανάμεσα στα δύο μοντέλα και φανερώνει τη μεγάλη πρόοδο της Ford σε αυτόν τον τομέα.
Ακόμη και το πορτ παγκαζ είναι αξιοπρεπέστατο για την κατηγορία του αυτοκινήτου.
Ο πίνακας οργάνων, η κεντρική κονσόλα και η οθόνη δεν έχουν καμιά σχέση με τα παλιότερα Ford και θεωρώ ότι το αμάξι πλέον βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο και δεν θα απογοητεύσει κανέναν. Κουμπιά, διακόπτες, όλα μοιάζουν σαφώς πιο ποιοτικά.
Η καμπίνα είναι εξαιρετικά ηχομονωμένη και ελάχιστα περνάνε μέσα. Ιδίως τον κινητήρα πολύ δύσκολα τον ακούς.
Το κιβώτιο είναι πάρα πολύ καλό και ακριβές, δεν με προβλημάτισε ακόμη και σε πολύ γρήγορες αλλαγές.
Ο κινητήρας με τα 120 άλογα θεωρείται κορυφαίος για την κατηγορία αυτή του αυτοκινήτου. Όντως το αμάξι έχει πολύ καλές επιταχύνσεις και η ροπή σου επιτρέπει άνετες - λογικές πάντα βέβαια - προσπεράσεις. Ακόμη και με ταχύτητες στα 140-150 δεν καταλαβαίνεις με πόσο πηγαίνεις και το αμάξι είναι ακλόνητο στον δρόμο. Και φτάνει σε τέτοιες ταχύτητες χωρίς να το καταλάβεις.
Το τιμόνι είναι κλασικό ford. Έχει πάρα πολύ καλή πληροφόρηση.
Η ανάρτηση είναι εξαιρετική, 'σιδερώνει' όπως λέει και ο φίλος μου ο Φάνης τη συντριπτική πλειοψηφία των ανωμαλιών του δρόμου και σε μεταφέρει με πραγματική άνεση στον προορισμό σου! Και σκεφτείτε ότι είναι το St Line που είναι το λιγότερο άνετο από τα fiesta.
Τα φρένα δεν χρειάστηκε να τα πιέσω πολύ, αλλά μου φάνηκαν καλά, χωρίς να με εντυπωσιάσουν, ωστόσο.
Το αμάξι είναι πολύ καλά στημένο, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και στρίβει πολύ καλά για την κατηγορία του. Δοκίμασα και 1-2 στροφές πέραν του φυσιολογικού ορίου (ο συνοδηγός κρατιόταν από παντού! χαχα) για να τεστάρω το αμάξι και μπορώ να πω ότι με έβγαλε ασπροπρόσωπο.
Εντούτοις δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι το αμάξι είναι συγκεκριμένης κατηγορίας. Μάλλον στη συγκεκριμένη κατηγορία ανήκει στα κορυφαία σε οδηγική συμπεριφορά και δεν ένιωσα ανασφάλεια ακόμη και όταν γλίστρησε ελαφρώς όταν το έφτασα στα όριά του. Στο ίδιο σημείο έχω περάσει με τον ίδιο τρόπο και με το 4κίνητο δικό μου αλλά και με τη giuletta και ομολογουμένως το fiesta έρχεται σαφώς 3ο στη λίστα, αλλά σε καμιά περίπτωση σε βαθμό που να σε προβληματίσει έστω και λίγο. Και μάλλον είναι παράσημο να βρίσκεται τόσο κοντά στα μεγαλύτερα...
Συνοψίζοντας η Ford έχει δημιουργήσει ένα 'μικρό' που δεν είναι πια τόσο μικρό - άλλωστε υπάρχει και το KA που και αυτό μια χαρά χώρους έχει στην καμπίνα - το οποίο προσπαθεί να κλέψει πελάτες από τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Πιστεύω ότι το Focus θα είναι τουλάχιστον ένα επίπεδο πάνω σαν αμάξι...και θα ήθελα πολύ να το δω και αυτό!
Η Ford είναι σίγουρα μέσα στις λίγες εταιρίες που θα ήθελα να οδηγώ καθημερινά...
-
Τελικά το φιέστα δεν θα 'φορέσει' τον νέο diesel 1.5 ecoblue ?
-
Ο χρήστης cuthalion έγραψε:
Θα πιαστώ από την πληροφορία που ανέρτησε ο Σπύρος. Το 1.5L 120ps είναι ένα κινητήρας που σε σχέση με τον 1.0 125ps έχουν 151 ευρώ διαφορά. Μέχρι το 2025 για Αθήνα δεν έχω ακούσει κάποια άλλη απαγόρευση για diesel ή αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας. Μήπως τελικά συμφέρει το diesel αφού έχει και 100Nm ροπή παραπάνω, συν τα πρόσθετα οφέλη της χαμ. κατανάλωσης και κινητήρα φτιαγμένο για περισσότερα χιλιόμετρα? (Εγώ έχω υπολογίσει πως θα κάνω περίπου 13.000 χλμ το χρόνο).Με προβληματίζει πολύ που στη λίστα της Ford 'Ford σε μοναδικές τιμές' είναι όλα τα ελαφρώς μεταχειρισμένα σχεδόν εξ'ολοκλήρου diesel. Δεν τα θέλουν πια λόγω των νόμων ή προβλέπεται σκληρή νομοθεσία για κατόχους diesel και θα μου μείνει το fiesta στο χέρι?
Μην κοιτάς τι έχουν στις λίστες αλλά ποια απο αυτά φεύγουν γρήγορα. Είχε πρίν κανένα μήνα fiesta diesel 1.6 καινούριο με 0 χιλιόμετρα αλλά χωρις A/C στα 9500 ευρω. Έγινε καπνός. Τωρα αν φοβάσαι για τα τελη κυκλοφορίας ή κανένα φόρο μπορείς να πάρεις βενζίνη και να πληρώνεις τον φόρο στα τελη προκαταβολικά. (απο ότι είδα πχ το Kuga κάποιοι γράφουν για 430 ευρω τέλη, πληρώνει λιγότερα ο αδερφός μου για 3.0 κυβικά ντίζελ και λιγότερα σε καυσιμο για αυτοκίνητο με τα δίπλα κυβικα διπλάσιους κυλινδρους και διπλάσια άλογα.). Τωρα τι θα γίνει στο μέλλον δεν ξέρω. Όποιος ειναι καλός στις προβλέψεις τον παίρνω στην εταιρεια καθώς το παν στην ζωη ειναι η προβλεψη.
-
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Μην κοιτάς τι έχουν στις λίστες αλλά ποια απο αυτά φεύγουν γρήγορα. Είχε πρίν κανένα μήνα fiesta diesel 1.6 καινούριο με 0 χιλιόμετρα αλλά χωρις A/C στα 9500 ευρω. Έγινε καπνός.Μάλλον δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα...
Το συγκεκριμένο Fiesta ήταν ένα λευκό mk7 face-lift 1.5TDCi 95 hp, πινακιδωμένο, χωρίς A/C, stereo και trip computer. Μάλλον για άλλη αγορά πήγαινε και από σπόντα ήρθε Ελλάδα. Ήταν για αρκετούς μήνες διαθέσιμο και δεν έφυγε καθόλου εύκολα. Τελικά το πήρε ένας από τους ελάχιστους ανθρώπους στην Ελλάδα που δεν τον ενδιέφερε το A/C σε ένα καινούριο αυτοκίνητο (ο κουμπάρος μου). Θεωρώ ότι για το συγκεκριμένο άνθρωπο ήταν εξαιρετική αγορά. -
Ο χρήστης Vagg31 έγραψε:
Τελικά το φιέστα δεν θα 'φορέσει' τον νέο diesel 1.5 ecoblue ?Κανείς δεν γνωρίζει ?
Επίσης να ρωτήσω το start/stop απενεργοποιείτε μόνιμα ? -
Ο χρήστης Vagg31 έγραψε:
Τελικά το φιέστα δεν θα 'φορέσει' τον νέο diesel 1.5 ecoblue ?
Κανείς δεν γνωρίζει ?
Επίσης να ρωτήσω το start/stop απενεργοποιείτε μόνιμα ?Για το 1ο ερώτημα δεν ξέρω,μόνο υποθέτω πως ως νέος κινητήρας το λογικό είναι κάποια στιγμή να αντικαταστήσει τον προηγούμενο.
Για το 2ο νομίζω γίνεται,αλλά θα πρέπει να πας σε αντιπροσωπεία,θέλει μια διαδικασία. -
Καλησπέρα στη παρέα!!
Παιδιά θα ήθελα τη γνώμη σας...
Έχω λοκάρει στο λευκό titanium 1.0/100ps και είμαι σε δίλημμα για κάποια έξτρα που θέλω εντός του budget μου.
Αξίζει το B&O των 400€ (σε σχέση με το ήδη υπάρχον εργοστασιακό ηχοσύστημα αυτοκινήτου);; Ή αντ'αυτού να βάλω τα LED φώτα και τα φίμέ τζάμια. Προσωπικά κλείνω προς το δεύτερο αν και τα LED δεν τα εχω δει live σε δραση (ουτε καν σε βιντεο). Και οι δύο επιλογές καταλήγουν σε τελική τιμή στα 16Κ μετά από έκπτωση
600€ της αντιπροσωπείας. Όσοι έχετε το απλό ηχοσύστημα ...είναι τίμιο σε δυνατές εντάσεις;
Τι λέτε; -
[quote='simSepton']Καλησπέρα στη παρέα!!
Παιδιά θα ήθελα τη γνώμη σας...
Έχω λοκάρει στο λευκό titanium 1.0/100ps και είμαι σε δίλημμα για κάποια έξτρα που θέλω εντός του budget μου.
Αξίζει το B&O των 400€ (σε σχέση με το ήδη υπάρχον εργοστασιακό ηχοσύστημα αυτοκινήτου);; Ή αντ'αυτού να βάλω τα LED φώτα και τα φίμέ τζάμια. Προσωπικά κλείνω προς το δεύτερο αν και τα LED δεν τα εχω δει live σε δραση (ουτε καν σε βιντεο). Και οι δύο επιλογές καταλήγουν σε τελική τιμή στα 16Κ μετά από έκπτωση
600€ της αντιπροσωπείας. Όσοι έχετε το απλό ηχοσύστημα ...είναι τίμιο σε δυνατές εντάσεις;
Τι λέτε;
Εγώ κλείνω προς τα Led...Τα έχω ανεβάσει φωτογραφία παλαιότερα εάν θες να τα δειςSent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης simSepton έγραψε:
Καλησπέρα στη παρέα!!
Παιδιά θα ήθελα τη γνώμη σας...
Έχω λοκάρει στο λευκό titanium 1.0/100ps και είμαι σε δίλημμα για κάποια έξτρα που θέλω εντός του budget μου.
Αξίζει το B&O των 400€ (σε σχέση με το ήδη υπάρχον εργοστασιακό ηχοσύστημα αυτοκινήτου);; Ή αντ'αυτού να βάλω τα LED φώτα και τα φίμέ τζάμια. Προσωπικά κλείνω προς το δεύτερο αν και τα LED δεν τα εχω δει live σε δραση (ουτε καν σε βιντεο). Και οι δύο επιλογές καταλήγουν σε τελική τιμή στα 16Κ μετά από έκπτωση
600€ της αντιπροσωπείας. Όσοι έχετε το απλό ηχοσύστημα ...είναι τίμιο σε δυνατές εντάσεις;
Τι λέτε;Καρφί για τα LED από μένα... Μη το σκεφτεσαι καν. Μια χαρά είναι και το μαμά ήχοσύστημα...
Στον ήχο δεν μου έχει λειψει ένταση Ή ποιότητα ήχου... Είμαι πολύ ευχαριστημενοσ. Αντίθετα τα LED μου λείπουν κάθε μέρα από όταν έμαθα ότι μπορούν να μπουν στο Fiesta αλλά εμείς οι πρώτοι δεν είχαμε τη δυνατότητα αυτή... Και έτσι ψάχνομαι κάθε μέρα πως να τα βελτιώσω. (Xenon kit για παράδειγμα που κάποια στιγμή θα το βάλω...) -
Ο χρήστης simSepton έγραψε:
Καλησπέρα στη παρέα!!
Παιδιά θα ήθελα τη γνώμη σας...
Έχω λοκάρει στο λευκό titanium 1.0/100ps και είμαι σε δίλημμα για κάποια έξτρα που θέλω εντός του budget μου.
Αξίζει το B&O των 400€ (σε σχέση με το ήδη υπάρχον εργοστασιακό ηχοσύστημα αυτοκινήτου);; Ή αντ'αυτού να βάλω τα LED φώτα και τα φίμέ τζάμια. Προσωπικά κλείνω προς το δεύτερο αν και τα LED δεν τα εχω δει live σε δραση (ουτε καν σε βιντεο). Και οι δύο επιλογές καταλήγουν σε τελική τιμή στα 16Κ μετά από έκπτωση
600€ της αντιπροσωπείας. Όσοι έχετε το απλό ηχοσύστημα ...είναι τίμιο σε δυνατές εντάσεις;
Τι λέτε;Μεταξύ αυτών των 2 δεν υπάρχει καν δίλλημα!! Φυσικά τα LED, γιατί είναι πρωτίστως θέμα ασφάλειας!
Επίσης το ηχοσύστημα βελτιώνεται εύκολα και μετά, τα φώτα όχι (ή θέλουν πολλά χρήματα).
Ford Fiesta 2017