-
Μπορεί να στο προετοίμασαν νωρίτερα για κάποιο λόγο. Ρε παιδιά δεν είμαστε youtubers να κάνουμε unboxing. Αυτά είναι τα έξοδα προετοιμασίας που είπε και ο φίλος.
Δες τον κωδικό σασί του αυτοκινήτου και τον κωδικό που είχε γίνει η παραγγελία. Δεν νομίζω να σου δίνουν εκθεσιακό. Μην τρελαθούμε.
Επίσης δεν γίνεται να έχει 0 χμ. Τα αμάξια μετακινούνται για να φορτωθούν κτλ -
Διαφωνω, εδω αγοραζεις 200-300€ κινητο και το θελεις με τα κουτια του και τα ναυλον του.
Αν ειναι απο εκθεση ζητας εκπτωση ακομα και αν ειναι κλειδωμενα με κωδικοΝα αγοραζεις αυτοκινητο ( ως ενα σημειο ειναι ενα μεγαλο γκατζετ μην κοροϊδευομαστε) 15- 20.000 € (ή και 30.000€) χωρις ναυλον και να αφηνουν το καθε περαστικο μεσα δεν το δεχομαι.
Εχω δει παιδακια να μπαινουν σε αυτοκινητα σε αντιπροσωπιες να καρφωνουν ταχυτητες χωρις συμπλεκτη καθως οι γονεις μιλουσαν με τον πωλητη.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
:lol:Διαφωνω, εδω αγοραζεις 200-300€ κινητο και το θελεις με τα κουτια του και τα ναυλον του.
Αν ειναι απο εκθεση ζητας εκπτωση ακομα και αν ειναι κλειδωμενα με κωδικοΝα αγοραζεις αυτοκινητο ( ως ενα σημειο ειναι ενα μεγαλο γκατζετ μην κοροϊδευομαστε) 15- 20.000 € (ή και 30.000€) χωρις ναυλον και να αφηνουν το καθε περαστικο μεσα δεν το δεχομαι.
Εχω δει παιδακια να μπαινουν σε αυτοκινητα σε αντιπροσωπιες να καρφωνουν ταχυτητες χωρις συμπλεκτη καθως οι γονεις μιλουσαν με τον πωλητη.
+1
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
:lol:
Διαφωνω, εδω αγοραζεις 200-300€ κινητο και το θελεις με τα κουτια του και τα ναυλον του.
Αν ειναι απο εκθεση ζητας εκπτωση ακομα και αν ειναι κλειδωμενα με κωδικοΝα αγοραζεις αυτοκινητο ( ως ενα σημειο ειναι ενα μεγαλο γκατζετ μην κοροϊδευομαστε) 15- 20.000 € (ή και 30.000€) χωρις ναυλον και να αφηνουν το καθε περαστικο μεσα δεν το δεχομαι.
Εχω δει παιδακια να μπαινουν σε αυτοκινητα σε αντιπροσωπιες να καρφωνουν ταχυτητες χωρις συμπλεκτη καθως οι γονεις μιλουσαν με τον πωλητη.
+1
+1000
Η αφαίρεση ζελατινών (για μένα) δεν συμπεριλαμβάνεται στα έξοδα προετοιμασίας διότι δημιουργεί προβληματισμό στον πελάτη σου.
Δε ξέρω κανέναν αγοραστή που θα προτιμούσε να βρεί σκισμένες τις ζελατίνες σε οτιδήποτε. -
Το αυτοκίνητο από τη στιγμή που έχει πουληθεί, για εμένα θα ήθελα να είναι όπως το στέλνει το εργοστάσιο. Δλδ με τις ζελατίνες. Αν πρέπει να αφαιρεθούν θα ζητούσα να μάθω τον λόγο. Εδώ πάμε τα αυτοκίνητα στην αντιπροσωπεία στο συνεργείο και βάζουν στο κάθισμα του οδηγού και στο τιμόνι ειδικό νάιλον για να μην τα λερώσουν και θα πάω να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο με βγαλμένα τα εργοστασιακά νάιλον;
Αν θέλει να δείξει ο αντιπρόσωπος το αυτοκίνητο, να ανοίξει την πόρτα και μέχρι εκεί. Πλέον η κυριότητά του, ανήκει σε άλλον. Αν καμία φορά πάω στην έκθεση της Opel, τα αυτοκίνητα τα κοιτάω από μία απόσταση γιατί ο τοκάς της ζώνης μπορεί να κάνει ζημία στο χρώμα. Όπως και τα δαχτυλίδια και οι βέρες στις χειρολαβές και στη στεφάνη του τιμονιού. Σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο ο πωλητής θα πρέπει να προσέξει αυτά τα πράγματα. Κατά τη γνώμη μου, που ίσως να είναι υπερβολική. -
Ποιος εχει βαλει προγραμμα στον 1.0αρη να μας πει τιποτε εντυπωσεις,δεν την παλευει το 100αρη με την 3η χαμηλα και χωρις overboost.
-
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
... Εδώ πάμε τα αυτοκίνητα στην αντιπροσωπεία στο συνεργείο και βάζουν στο κάθισμα του οδηγού και στο τιμόνι ειδικό νάιλον για να μην τα λερώσουν και θα πάω να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο με βγαλμένα τα εργοστασιακά νάιλον; ...Έτσι.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Ποιος εχει βαλει προγραμμα στον 1.0αρη να μας πει τιποτε εντυπωσεις,δεν την παλευει το 100αρη με την 3η χαμηλα και χωρις overboost.Εγω θα σου έλεγα να μπεις στο fiestamaniacs και να δεις το αντίστοιχο τοπικ.
Επισης παίρνα και από την car center,γιατί έχω ακούσει ότι αν βάλεις εκει προγραμμα δεν χάνεις την εγγύηση!
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Αυτά είναι για τα μικρά παιδιά.
Με εξαίρεση τις ενδυματολογικές επιλογές, στα υπόλοιπα... όσο νιώθεις, είσαι!!!
Δηλαδή εμένα που μου αρέσει το Fiesta, το σκίζω κανονικότατα και θέλω να το κ@#φτιάξω , τι (και πόσο) είμαι ?
Μετά απο τον παπά που ήρθε δίπλα μου, σε βενζινάδικο, με ένα R8, νομίζω μπορείς να είσαι όσο και ό,τι θέλεις!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
ΠΟΤΕ δεν έχω βάλει συναγερμό δώρο σε καινούργιο αυτοκίνητο...ή εργοστασιακό ή τίποτα.Και τί καλά που έχεις κάνει...
Αυτός που μου έβαλαν στην αντιπροσωπεία όταν πήρα το αμάξι που έχω τώρα, έχει μια υποδοχή στην οποία βάζεις το κλειδί απενεργοποίησης ανάγκης. Δεν φτάνει που την υποδοχή αυτή πήγαν και την έβγαλαν επάνω στο ταμπλώ (εκεί που ενώνεται με το παρμπριζ), αλλά τύλιξαν και τη βάση της με τη λεπτή, μαύρη, μονωτική ταινία, η οποία σαφώς και έλιωσε/ξεκόλλησε το πρώτο καλοκαίρι, αποκαλύπτοντας τα υπέροχα κιτρινοπράσινα καλωδιάκια της ένωσης...
Ούτε και θέλω να σκέφτομαι τί έχουν κάνει παραμέσα...
-
Θέμα μάστορα είναι. Υπάρχουν και σωστοί.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θέμα μάστορα είναι. Υπάρχουν και σωστοί.Σίγουρα θα υπάρχουν...προσωπικά δεν εχω συναντήσει ούτε έναν!
-
Ακριβως είναι αν θα πέσεις στην περίπτωση... σίγουρα υπάρχουν και σωστοί όπως λέτε!
Σε εμένα τον έβαλε σαν δώρο η αντιπροσωπεία.
Ήμουν πολύ επιφυλακτικος για το αν το δεχτώ το δώρο αυτό αλλά πήρα το ρίσκο και το πήρα. Ευτυχώς θελω να πιστεύω ότι έχουν κάνει καλή και σωστή δουλειά. Προς το παρόν κανένα πρόβλημα στη λειτουργία του και όσον αφορά την εγκατάσταση δεν έχω ακούσει ούτε ένα κιχ να κάνει ή να εξέχει καποιο καλώδιο οπουδήποτε!Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θέμα μάστορα είναι. Υπάρχουν και σωστοί.+1000
Ύπαρχουν άπειρα συνεργεία ώστε να βρεις σωστό μάστορα. Αντιπροσωπείες είναι ζήτημα να έχει 1-2 στην πόλη σου συνήθως, συνήθως είναι αρκετά ακριβότερες και φυσικά δεν σου εγγυάται κανείς την ποιότητα τους.
Στο QQ πήγα για το τακτικό service και φεύγοντας διαπίστωσα πως δεν είχαν βιδώσει σωστά το φίλτρο πετρελαίου με αποτέλεσμα να χτυπά διαρκώς και να συντονίζει. Για να μην πω για τις τιμές και το ύφος 100 καρδεναλίων από την αντιπροσωπεία της VW παλιότερα...
Αν δεν είχαμε βρει τον μάστορα που έχουμε τα τελευταία 10 χρόνια, το VW θα το είχαμε ήδη πουλήσει εδώ και πάρα πολύ καιρό.
-
Σε έλεγχο που έκανα στα λάδια (ακολούθησα τις οδηγίες από το βιβλίο) δείχνει να είναι πάνω από το κανονικό..
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή είναι φυσιολογικό? -
Δεν νομιζω να υπαρχει θεμα.. ετσι ειναι και σε μενα... που τα ειχα τσεκαρει στα 10.000 χλμ.
Εμενα συγκεκριμενα ειναι 2-3 χιλιοστα πανω απο το max και αποτι εχω δει σχεδον ετσι ειναι σε ολα τα καινουργια. -
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Δεν νομιζω να υπαρχει θεμα.. ετσι ειναι και σε μενα... που τα ειχα τσεκαρει στα 10.000 χλμ.
Εμενα συγκεκριμενα ειναι 2-3 χιλιοστα πανω απο το max και αποτι εχω δει σχεδον ετσι ειναι σε ολα τα καινουργια.Φίλε pertran έχεις κάνει πολλά χλμ! Έχεις πάει για service; Εμένα μου είχαν πει στον χρόνο ή στα 15χλμ
-
Ο χρήστης newfiesta έγραψε:
Δεν νομιζω να υπαρχει θεμα.. ετσι ειναι και σε μενα... που τα ειχα τσεκαρει στα 10.000 χλμ.
Εμενα συγκεκριμενα ειναι 2-3 χιλιοστα πανω απο το max και αποτι εχω δει σχεδον ετσι ειναι σε ολα τα καινουργια.Φίλε pertran έχεις κάνει πολλά χλμ! Έχεις πάει για service; Εμένα μου είχαν πει στον χρόνο ή στα 15χλμ
Φιλε newfiesta εχω κανει οντως.. Δεν εχω παει ακομα. Κοιτα εχω σκοπο καπου στα 13-15.000 χλμ να παω για αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιων μονο και μετα καπου στα 25-30.000 χλμ να παω για το προβλεπομενο service των 30Κ που προτεινει και η Ford.
Ετησια πιστευω θα φτανω τα 22-24.000 χλμ οποτε τα service μου θα ειναι βασει των χλμ και οχι βασει χρονου.
Εννοειται δεν υπαρχει περιπτωση να το αφησω για μεχρι τα 30.000 χλμ που ειναι το επισημο service χωρις ενδιαμεση συντηρηση..
Μολις χθες ξεκινησα συζητηση περι αυτου και στο CFH.
Εδω εχει αλλαξει κανεις λαδια ή εχει κανει service ? Τι τιμες παιζουν ξερουμε? -
Στην αντιπροσωπεία αλλαγή λαδιών με πλυστικό υγρο και κάτι ακόμα που δεν θυμάμαι 48€ περίπου..
-
Ο χρήστης m3rlin έγραψε:
Στην αντιπροσωπεία αλλαγή λαδιών με πλυστικό υγρο και κάτι ακόμα που δεν θυμάμαι 48€ περίπου..Μου φαίνεται απίστευτα καλή τιμή για αντιπροσωπεία. Μη σου πώ ότι μου ακούγεται πολύ καλή τιμή και για οποιοδήποτε μη εξουσιοδοτημενο συνεργείο.
Ford Fiesta 2017