-
Είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου αυτής της κατηγορίας αλλά ακόμα σε πρωταρχικό στάδιο. Τα έχω δει σχεδόν όλα από κοντά), έχω δει εξοπλισμούς και λίγο τιμές και κάποια στιγμή (μετά το καλοκαίρι;) θα αρχίσω και τα test drive. Με αυτά τα αρχικά στοιχεία έχω κάνει μια απλή ταξινόμηση με σειρά προτεραιότητας με βάση την πρώτη εικόνα που έχω αποκομίσει.
Στην πρώτη θέση έχω το Qashqai γιατί παρότι δεν αριστεύει πουθενά, αριστεύει στον μέσο όρο αυτών που δίνει. Αυτός είναι και ο λόγος που συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη. Τα προβλήματα που έχω δει σε φόρουμ δεν μου φαίνονται βουνό, αλλά κρίνω υποκειμενικά γιατί έχω καεί από VW (να πω την αλήθεια το Tiguan μου άρεσε )
Το μόνο που με ενοχλεί πολύ πάνω του είναι το infotainment που είναι παλιό και δεν δίνει android auto και car play, που τα θέλω σε ένα νέο αυτοκίνητο.Αν υπήρχαν αυτά τότε δεν θα έφευγε από την πρώτη θέση, τώρα σκέφτομαι και εναλλακτικές. -
Πιστεύω ότι από τα 1000 qashqai που πωλήθηκαν, μόνο οι 100 να μπήκαν στη διαδικασία να το αμφισβητήσουν για την κακή συναρμογή που είχαν τα παλαιότερα.
Με τα καινούργια (facelift 2017) έχει λυθεί το θέμα ποιότητας συναρμολόγησης ?
-
Το 1.6 4*2 μεσαίο εξοπλισμό qq πόσο βγαίνει τώρα γνωρίζουμε;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
υπολόγισε 27ρι σε μετρητοίς.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Το 1.6 4*2 μεσαίο εξοπλισμό qq πόσο βγαίνει τώρα γνωρίζουμε;Καταρχάς, 1.6 βενζίνη ή πετρέλαιο?
Επίσης, με τον όρο 'μεσαίο' εξοπλισμό, ποιο επίπεδο εννοείς? Γιατί έχει 7 επίπεδα εξοπλισμού (δεν βγαίνουν όλα με όλους τους κινητήρες):- Energy
- Acenta
- Acenta Con
- N-Connecta
- N-Connecta Look
- Techna
- Techna+
Μερικές τιμές:
Acenta Con 1.6 Diesel: €26.590
N-Connecta 1.6 Diesel: €27.540
N-Connecta Look 1.6 Diesel: €27.990Τιμές βενζίνης δεν βρίσκω στο site της Nissan αυτή τη στιγμή.
-
Βενζίνη 1.6 δεν βγαίνει νομίζω. Δλδ ένα μεσαία εξοπλισμένο qq βγαίνει 27.5. Δλδ κοστίζει 5 χιλιάδες λιγότερο από το allure 3008 χωρίς προωθητικό πρόγραμμα. Στις πρόσφατες προσφορές το gt line , το έδιναν 31.000. Βέβαια παίρνεις σαφώς πιο αναβαθμισμένο αμάξι παντού λίγο μεγαλύτερο παντού και με λίγο περισσότερο εξοπλισμό νομίζω η αντίστοιχη έκδοση. Τελικά μήπως το qq δεν είναι και τόσο φοβερό vfm που λέμε;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η BMW ξεβρακώνεται στις συμφωνίες leasing και έτσι δικαιολογούνται οι υψηλότατες πωλήσεις. Audi και Merc είναι πιο φειδωλές.
Πχ αυτή τη στιγμή η Bmw δίνει τις παρακάτω εκπτώσεις επί των ΛΤΠΦ:
Σειρά 1 που είναι στα τελευταία της, 25% έκπτωση!!!!
-
To N-CONNECTA έχει τιμή καταλόγου 22.490 και ο εξοπλισμός είναι μια χαρά . Με 500€ μπορείς να το πας στα 135 άλογα και να είσαι οκ. Τα diesel φυσικά είναι πιο ακριβά όπως και όλων των εταιριών.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Η BMW ξεβρακώνεται στις συμφωνίες leasing και έτσι δικαιολογούνται οι υψηλότατες πωλήσεις. Audi και Merc είναι πιο φειδωλές.Πχ αυτή τη στιγμή η Bmw δίνει τις παρακάτω εκπτώσεις επί των ΛΤΠΦ:
Σειρά 1 που είναι στα τελευταία της, 25% έκπτωση!!!!
Και οι εκπτώσεις στις τιμές λιανικής (ακομα και με χρηματοδότηση) δεν απέχουν πολύ ειδικά σε περιόδους προωθητικών ή τέλος χρόνου!
Στην τελική όσο έκπτωση και να είχε αν δεν άξιζε δεν θα πουλούσε!
Μια χαρά εκπτώσεις έχουν και οι άλλοι, ανταγωνισμός υπάρχει. Η Audi δίνει άτοκα χρηματοδοτικά, η Merc διαφημίζει συνεχώς το χρηματοδοτικό της...
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα! -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Βενζίνη 1.6 δεν βγαίνει νομίζω. Δλδ ένα μεσαία εξοπλισμένο qq βγαίνει 27.5. Δλδ κοστίζει 5 χιλιάδες λιγότερο από το allure 3008 χωρίς προωθητικό πρόγραμμα. Στις πρόσφατες προσφορές το gt line , το έδιναν 31.000. Βέβαια παίρνεις σαφώς πιο αναβαθμισμένο αμάξι παντού λίγο μεγαλύτερο παντού και με λίγο περισσότερο εξοπλισμό νομίζω η αντίστοιχη έκδοση. Τελικά μήπως το qq δεν είναι και τόσο φοβερό vfm που λέμε;1.6 βενζίνη υπάρχει (ο κινητήρας με τα 163 άλογα που μπαίνει και στο Xtrail), τον έχει και στο site στους διαθέσιμους κινητήρες, τον είχε και μέχρι πρόσφατα στις τιμές...απλά για κάποιο λόγο δεν τον έχει αυτή τη στιγμή.
To QQ ειναι VFM (και όντως όχι κάτι το φοβερό...υπάρχουν πολύ πιο vfm αυτοκίνητα στην κατηγορία του) στην 1.2 βενζίνης και στον 1.5 diesel και σε συγκεκριμένες εκδόσεις...σε όλους τους υπόλοιπους συνδυασμούς κινητήρα και εξοπλισμού είναι ακριβό και δεν αξιζει. Για αυτό και πωλούνται κατά κόρων συγκεκριμένοι συνδυασμοί κινητήρα-εξοπλισμού.
Στην τελική όσο έκπτωση και να είχε αν δεν άξιζε δεν θα πουλούσε!
Μια χαρά εκπτώσεις έχουν και οι άλλοι, ανταγωνισμός υπάρχει. Η Audi δίνει άτοκα χρηματοδοτικά, η Merc διαφημίζει συνεχώς το χρηματοδοτικό της...
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα!Δεν τα ισοπεδώνουμε Στέφανε...απλά απάνταω στον Aikibill που είπε ότι 'λεφτά υπάρχουν' σχολιάζοντας τις πωλήσεις της Χ1, ότι η Χ1 δεν είναι τόσο ακριβή όσο πιστεύουν αρκετοί.
Προφανώς και αξίζει ως αυτοκίνητο (το κορυφαίο της κατηγορίας της είναι, απλά και ξάστερα), δεν είπε κανείς το αντίθετο! -
Ισοπέδωση γιατί? Αφού έχω σε πίνακα τις προσφορές και των 3 που αναφέρεις και η Bmw δίνει με διαφορές τις υψηλότερες εκπτώσεις.
Δεν μιλάμε για την αξία του οχήματος. Αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο και σίγουρα οι πωλήσεις δεν είναι αυτές που την αποδεικνύουν. Εδώ είναι πρώτο με διαφορά το QQ. Τι να συζητήσουμε από κει και πέρα περί πωλήσεων-αξίας?
-
Ο χρήστης digital.centaur έγραψε:
To N-CONNECTA έχει τιμή καταλόγου 22.490 και ο εξοπλισμός είναι μια χαρά . Με 500€ μπορείς να το πας στα 135 άλογα και να είσαι οκ. Τα diesel φυσικά είναι πιο ακριβά όπως και όλων των εταιριών.Στο 1.2 βενζινα αναφέρεσαι. Εντάξει και το 1.2 3008 από 24.900 ξεκινα χωρις τυχόν έκπτωση.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ισχύει στην ελλαδα θεωρούμε ότι όποιο πουλάει περισσότερο είναι και το καλύτερο ξεχνοντας ότι μεγάλη μερίδα κόσμου,που δεν αγοράζει εταιρικά , η επιλογή του γίνεται με μικρους ως μεγάλους συμβιβασμούς. Λίγοι είναι αυτοί που αγοράζουν αυτό που πραγματικά γουστάρουν στην κατηγορία που κοιτάζουν. Συμβιβάζονται γιατί συνήθως τα κουκιά δεν βγαίνουν
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εντωμεταξύ καλές πωλήσεις το aircross, crusier feeling proud
Την maserati levante, αν μας διαβάζει αυτός που την πήρε, παρακαλώ να προσκομίσει φωτος στο αντίστοιχο νήμα
-
-
Φυσικά να μην ξεχάσει να μας δώσει πρωτες εντυπώσεις σε θέματα τριγμών και κατανάλωσης για διαδρομές τύπου 'ΘΉΒΑ - ΒΑΓΙΑ - ΑΛΙΑΡΤΟ'
-
Πάντως για αρκετό κόσμο η επιλογή των προσφορών των λήζινγκ είναι πολύ ενδιαφέρουσα .
-
Ναι είναι γιατί ειδικά αν είσαι με μπλοκάκι το περνάς στα έξοδα. Ετσι γλυτώνεις κάποια χρήματα που θα πήγαιναν υπέρ Τσίπρα.
-
Πρέπει να προκύπτει η παραγωγικότητα της δαπάνης. Δεν μπορείς να εχεις ένα δίλιτρο ή εν γενεί οικογενειακο αμάξι για αμάξι της επιχείρησης, ειδικά αν δεν εχεις άλλο δικό σου ή στην οικογένεια που να εξυπηρετεί τις ανάγκες της.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ναι είναι γιατί ειδικά αν είσαι με μπλοκάκι το περνάς στα έξοδα. Ετσι γλυτώνεις κάποια χρήματα που θα πήγαιναν υπέρ Τσίπρα.ουχι σπάιρους...
η χρηση με χρονομισθωση επιφερει παμπολα ασχημα...- Αν δεν εισαι με μπλοκακι π.χ. εισαι κανονικος επαγγελματιας που κοβει σε πολλους, τοτε προσθετει σαν εισοδημα απο μισθωτες με κλιμακα αναλογα με την προ φορων αξια, ενα σημαντικο ποσο και σε φορολογει επιπλεον
- Αν εισαι με μπλοκακι κανει διπλο κακο: και αυτο απο το (1) αλλα και αφαιρει ταυτοχρονα τα οποια πλεονεκτηματα εχει η φορολογηση μπλοκακι-κατι-σαν-μισθωτος
ο tseaprus δεν ειναι αυναν. ειναι χέαρι τασιας...
SUV/Crossovers Forum