Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    UBER: 24.000 Volvo αυτόνομης oδήγησης για ταξί
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. UBER: 24.000 Volvo αυτόνομης oδήγησης για ταξί
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    35
    208
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kalmik last edited by

      Όταν εδώ οι φωστήρες του Υπ.Συγκοινωνιών ήθελαν να καταργήσουν ακόμη και το Beat (τέως Τaxibeat) δε ρώτησαν την τεχνολογία που βαδίζει με αστραπιαία βήματα.
      Όλοι ξέρουμε για την Uber και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει δικαίως ή αδίκως, με το θεσμικό πλαίσιο στην Ευρώπη κυρίως. Να τώρα που η εταιρία ετοιμάζει το επόμενο βήμα

      http://www.insomnia.gr/_/articles/�%B ... ber-r15262
      Συμφωνία για την αγορά 24.000 αυτόνομων οχημάτων της Volvo, σύναψε η Uber με την αυτοκινητοβιομηχανία. Η συμφωνία προβλέπει ότι η απόκτηση των Ι.Χ. θα γίνει μέσα σε μία τριετία, ξεκινώντας από το 2019.
      Η Uber ξεκίνησε να δοκιμάσει πρωτότυπα των οχημάτων πέρυσι στις ΗΠΑ. Οι δύο εταιρείες δεν αποκάλυψαν τους οικονομικούς όρους της αγοραπωλησίας, επιβεβαίωσαν πάντως ότι η συμφωνία είναι “μη αποκλειστική” - κάτι που σημαίνει πως και οι δύο μπορούν να προχωρήσουν σε ανάλογες συνεργασίες και με άλλες επιχειρήσεις.

      Τι κάνει νιάου στα κεραμίδια; Που θα πάνε αυτά το οχήματα; Μα για υπηρεσίες μη επανδρωμένων ταξί. Θα τα ενοικιάζει η Uber ΧΩΡΙΣ οδηγό. Κίνηση ρουά ματ που ουσιαστικά καταργεί το επάγγελμα του ταξιτζή, εκτός από αυτούς που θεωρούν πιο αξιόπιστο τον ανθρώπινο παράγοντα (σεβαστή η επιλογή τους). Και να δούμε τι θα γίνει στην Ευρώπη; Θα απαγορεύσουν εντελώς τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης; Αν όχι, εφόσον επιτρεπεται η κυκλοφορίατους, θα επιτρέπεται και η εκμετάλλευσή τους. Και ως “ταξί”. Να δούμε τότε τι θα πεί ο λαλίστατος κος Στρίτζης που κατάπιε τη γλώσσα του μόλις άρχισαν να παίρνουν μαζική διάσταση οι υπογραφές ενάντια στην κατάργηση του Βeat.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kalmik last edited by

        Όταν εδώ οι φωστήρες του Υπ.Συγκοινωνιών ήθελαν να καταργήσουν ακόμη και το Beat (τέως Τaxibeat) δε ρώτησαν την τεχνολογία που βαδίζει με αστραπιαία βήματα.
        Όλοι ξέρουμε για την Uber και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει δικαίως ή αδίκως, με το θεσμικό πλαίσιο στην Ευρώπη κυρίως. Να τώρα που η εταιρία ετοιμάζει το επόμενο βήμα

        http://www.insomnia.gr/_/articles/�%B ... ber-r15262
        Συμφωνία για την αγορά 24.000 αυτόνομων οχημάτων της Volvo, σύναψε η Uber με την αυτοκινητοβιομηχανία. Η συμφωνία προβλέπει ότι η απόκτηση των Ι.Χ. θα γίνει μέσα σε μία τριετία, ξεκινώντας από το 2019.
        Η Uber ξεκίνησε να δοκιμάσει πρωτότυπα των οχημάτων πέρυσι στις ΗΠΑ. Οι δύο εταιρείες δεν αποκάλυψαν τους οικονομικούς όρους της αγοραπωλησίας, επιβεβαίωσαν πάντως ότι η συμφωνία είναι “μη αποκλειστική” - κάτι που σημαίνει πως και οι δύο μπορούν να προχωρήσουν σε ανάλογες συνεργασίες και με άλλες επιχειρήσεις.

        Τι κάνει νιάου στα κεραμίδια; Που θα πάνε αυτά το οχήματα; Μα για υπηρεσίες μη επανδρωμένων ταξί. Θα τα ενοικιάζει η Uber ΧΩΡΙΣ οδηγό. Κίνηση ρουά ματ που ουσιαστικά καταργεί το επάγγελμα του ταξιτζή, εκτός από αυτούς που θεωρούν πιο αξιόπιστο τον ανθρώπινο παράγοντα (σεβαστή η επιλογή τους). Και να δούμε τι θα γίνει στην Ευρώπη; Θα απαγορεύσουν εντελώς τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης; Αν όχι, εφόσον επιτρεπεται η κυκλοφορίατους, θα επιτρέπεται και η εκμετάλλευσή τους. Και ως “ταξί”. Να δούμε τότε τι θα πεί ο λαλίστατος κος Στρίτζης που κατάπιε τη γλώσσα του μόλις άρχισαν να παίρνουν μαζική διάσταση οι υπογραφές ενάντια στην κατάργηση του Βeat.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kalmik last edited by

          Όταν εδώ οι φωστήρες του Υπ.Συγκοινωνιών ήθελαν να καταργήσουν ακόμη και το Beat (τέως Τaxibeat) δε ρώτησαν την τεχνολογία που βαδίζει με αστραπιαία βήματα.
          Όλοι ξέρουμε για την Uber και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει δικαίως ή αδίκως, με το θεσμικό πλαίσιο στην Ευρώπη κυρίως. Να τώρα που η εταιρία ετοιμάζει το επόμενο βήμα

          http://www.insomnia.gr/_/articles/�%B ... ber-r15262
          Συμφωνία για την αγορά 24.000 αυτόνομων οχημάτων της Volvo, σύναψε η Uber με την αυτοκινητοβιομηχανία. Η συμφωνία προβλέπει ότι η απόκτηση των Ι.Χ. θα γίνει μέσα σε μία τριετία, ξεκινώντας από το 2019.
          Η Uber ξεκίνησε να δοκιμάσει πρωτότυπα των οχημάτων πέρυσι στις ΗΠΑ. Οι δύο εταιρείες δεν αποκάλυψαν τους οικονομικούς όρους της αγοραπωλησίας, επιβεβαίωσαν πάντως ότι η συμφωνία είναι “μη αποκλειστική” - κάτι που σημαίνει πως και οι δύο μπορούν να προχωρήσουν σε ανάλογες συνεργασίες και με άλλες επιχειρήσεις.

          Τι κάνει νιάου στα κεραμίδια; Που θα πάνε αυτά το οχήματα; Μα για υπηρεσίες μη επανδρωμένων ταξί. Θα τα ενοικιάζει η Uber ΧΩΡΙΣ οδηγό. Κίνηση ρουά ματ που ουσιαστικά καταργεί το επάγγελμα του ταξιτζή, εκτός από αυτούς που θεωρούν πιο αξιόπιστο τον ανθρώπινο παράγοντα (σεβαστή η επιλογή τους). Και να δούμε τι θα γίνει στην Ευρώπη; Θα απαγορεύσουν εντελώς τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης; Αν όχι, εφόσον επιτρεπεται η κυκλοφορίατους, θα επιτρέπεται και η εκμετάλλευσή τους. Και ως “ταξί”. Να δούμε τότε τι θα πεί ο λαλίστατος κος Στρίτζης που κατάπιε τη γλώσσα του μόλις άρχισαν να παίρνουν μαζική διάσταση οι υπογραφές ενάντια στην κατάργηση του Βeat.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            astra_n last edited by

            Ο Σπίρτζης θα ήταν ικανός να διορίσει λίγες χιλιάδες 'επιτηρητές οχήματος' για να κάθονται στην μπροστινή αριστερή θέση.
            Στα σοβαρά τώρα, στις ΗΠΑ θα δουν τα αυτόνομα ταξί πολύ σύντομα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kapami last edited by

              Τα οχηματα αυτα λειτουργουν καλα στις ΗΠΑ οπου οι δρομοι εχουν τελεια διαγραμμιση, μεγαλο οπτικο οριζοντα, ειναι πλατιοι οποτε η αποκλιση στο σημα του GPS ειναι μικρη, εχουν καλυψη data παντου (αν ξεμεινει απο καλυψη σηματος το αυτονομο οχημα κανει emergency stop), τα φαναρια λειτουργουν παντα και οι οδηγοι τηρουν απαραιτητα τα ορια ταχυτητας. Αν η πινακιδα λεει 30, το αυτονομο οχημα δε παει πανω απο 30.

              Στην Ελλαδα που μονοδρομος εχει οριο 30 και ολοι πανε με 70, θα κολλησει κανας γκαγκουρας προφυλακτηρα στο αυτονομο οχημα, θα του παιζει τα φωτα και θα φωναζει 'προχωρα κοιμησμενε' Κι αυτα μεχρι να παει κανενας ταριφας να αλλαξει λωριδα με κρεμασμενο χερακι απο το παραθυρο σηκωνοντας 18 μοιρες το πολυ τον δεικτη σαν ενδειξη 'αλλαζω λωριδα πανω σου, ετοιμασου να ρουφηξεις εξατμισμενο δεινοσαυρο εκτοξευμενο με σκορτσατη αλλαγη 2α σε 3η, απο αποσταση 5 εκατοστων απο την εισαγωγη αερα σου ρε [insert μπινελικι εδω]'.

              Μην τα περιμενετε αυτα εδω για τα επομενα 20 χρονια ΜΙΝΙΜΟΥΜ. Οχι μονο λογω νομοθετικου πλαισιου και νοοτροπιας, αλλα γιατι απλα δεν δουλευουν ακομα με τις εδω προδιαγραφες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                Ποιος ο λόγος της μη ύπαρξης οδηγού; Η αποφυγή ατυχημάτων;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Ο χρήστης kapami έγραψε:
                  Στην Ελλαδα που μονοδρομος εχει οριο 30 και ολοι πανε με 70, θα κολλησει κανας γκαγκουρας προφυλακτηρα στο αυτονομο οχημα, θα του παιζει τα φωτα και θα φωναζει 'προχωρα κοιμησμενε' Κι αυτα μεχρι να παει κανενας ταριφας να αλλαξει λωριδα με κρεμασμενο χερακι απο το παραθυρο σηκωνοντας 18 μοιρες το πολυ τον δεικτη σαν ενδειξη 'αλλαζω λωριδα πανω σου, ετοιμασου να ρουφηξεις εξατμισμενο δεινοσαυρο εκτοξευμενο με σκορτσατη αλλαγη 2α σε 3η, απο αποσταση 5 εκατοστων απο την εισαγωγη αερα σου ρε [insert μπινελικι εδω]'.

                  Απολαυστικός και πολύ γλαφυρός!!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickolas last edited by

                    Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                    Ποιος ο λόγος της μη ύπαρξης οδηγού; Η αποφυγή ατυχημάτων;

                    Βασικά ο λόγος είναι ότι οι περισσότεροι που οδηγούν, θα προτιμούσαν να είχαν κάποιον άλλο να τους πήγαινε.
                    ...και βέβαια ότι υπάρχουν πολλοί που δεν μπορούν να οδηγήσουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kapami last edited by

                      Ο λογος ειναι το κερδος προφανως.
                      Ο οδηγος στην αμερικη παιρνει το 80% της διαδρομης και η ουμπερ 20%.

                      Ενας φουλ ταιμ οδηγος βγαζει περι τα 60Κ το χρονο εκει.

                      Η ουμπερ θα κανει αποσβεση το καθε αυτονομο οχημα σε λιγοτερο απο ενα χρονο ετσι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        astra_n last edited by

                        http://www.kathimerini.gr/954665/articl ... n-oxhmatwn
                        Δυστυχώς... Αν αυτό το αναμενόμενο δυστύχημα αρκεί για να ανασταλούν οι δοκιμές αυτόνομης οδήγησης στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη δεν πρόκειται να έρθει ούτε το 2100.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tjet150 last edited by

                          Εγω παντως εμπιστοσυνη σε τετοιους ειδους τεχνολογια δε βλεπω Και να που η ποδηλατης βλεπει τα ραδικια δυστυχως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kapami last edited by

                            Ο άνθρωπος οδηγός (αν δλδ προσεχει το δρομο σοβαρα) εχει τη δυνατοτητα να δει δυνητικες κινησεις περα του δρομου, δλδ βλεπεις εναν τυπο που μοιαζει αλλοπαρμενος να κινειται απειλητικα κοντα στο οδοστρωμα, μπορει να αλλαξεις και λωριδα αν εχεις χωρο για να σαι σιγουρος οτι δε θα σου κατεβει απροβλεπτα.

                            Το οχημα αν πηγαινει με 60χλμ την ωρα και του βγει μπροστα αψυχολογητα ανθρωπος, δεν εχει την προνοητικοτητα να δημιουργησει τεχνητα την αποσταση αλλαζοντας λωριδα, η μειωνοντας ταχυτητα γιατι 'μπορει και να πηδηξει μπροστα μου ο πεζος'. Και οταν φυσικα θα κατεβει στο δρομο ο ξεχασμενος/αψυχολογητος ακριβως μπροστα στο αμαξι ειναι αδυνατο να προλαβει να φρεναρει. Σα να εμφανιζεται ενας τοιχος απο το πουθενα μπροστα στο οχημα. Ειναι πολυ subtle το θεμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              astra_n last edited by

                              Σίγουρα κάπως έτσι θα είχαν αντιδράσει πολλοί πιλότοι κάποτε παλια όταν άκουσαν ότι σύντομα ένα αυτοματοποιημένο σύστημα θα προσγειώνει το αεροπλάνο τους.
                              Τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης θα είναι σύντομα εξαιρετικά αξιόπιστα, πολύ περισσότερο αξιόπιστα από τον μέσο οδηγό. Εννοείται ότι δεν θα εξαφανιστούν τα τροχαία αλλά συνολικά οι δρόμοι θα γίνουν πιο ασφαλείς.
                              Edit: για κάθε αλλοπαρμένο πεζό που ίσως σκοτώνεται σύμφωνα με το παράδειγμα του kapami θα έχουν σωθεί δεκάδες άλλοι που κάποιος αφηρημένος/μεθυσμένος/ηλικιωμένος/ομιλών στο κινητό οδηγός θα είχε παρασύρει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Υπάρχει σοβαρός λόγος που οι αερομαχίες γίνονται από ανθρώπους και όχι από τον αυτόματο πιλότο. Το ίδιο ισχύει και στην οδήγηση μέσα στην πόλη. Οι αισθητήρες κοιτάζουν τι βρίσκεται μπροστά από το όχημα μόνο. Δεν βλέπουν όμως συμπεριφορές που ένας καλός οδηγός βλέπει και προβλέπει ανάλογα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  astra_n last edited by

                                  Θέμα εξέλιξης και χρόνου είναι ώστε με την ανάλυση πληθώρας καθημερινών συμπεριφορών και κάποιων απρόβλεπτων σφαλμάτων (όπως αυτό που συνέβη τις προάλλες) να εμπλουτιστούν αρκετά οι μεταβλητές του συστήματος. Δεν θα γίνει αλάνθαστο αλλά μπορεί να γίνει καλύτερο από τον μέσο οδηγό και τελικά να κάνει τους δρόμους ασφαλέστερους, αυτό είναι το νόημα άλλωστε.
                                  Παρεμπιπτόντως, το να κατευθύνει υπολογιστής μια αερομαχία φαντάζει τόσο δύσκολο και απόμακρο όσο φάνταζε ο αυτόματος χειρισμός προσγείωσης το 1940. 🙂

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    emil last edited by

                                    Νομίζω ότι τα Tesla βλέπουν πολλά περισσότερα από μόνο μπροστά. Θα συμφωνήσω ότι είναι αποκλειστικά θέμα χρόνου η αυτόνομη οδήγηση (και οι αυτόνομες αερομαχίες) με μεγαλύτερη από την ανθρώπινη αξιοπιστία και το ζήτημα είναι μόνο της διάρκειας του χρόνου αυτού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • panos2171
                                      panos2171 last edited by

                                      Ποιος ο λόγος αυτοματοποιησης των αερομαχιών;

                                      Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                        Ποιος ο λόγος αυτοματοποιησης των αερομαχιών;

                                        Ο προφανής: να μην πεθαίνουν άνθρωποι.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • nickthetrib
                                          nickthetrib last edited by

                                          Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                          Ποιος ο λόγος αυτοματοποιησης των αερομαχιών;

                                          Ο προφανής: να μην πεθαίνουν άνθρωποι.

                                          Σε εκείνη τη φάση του πολέμου.
                                          Γιατί αν μπεις σε mode χερσαίου πολέμου, δεν γίνεται να μην υπάρχει ενεργή συμμετοχή ανθρώπων.
                                          Δεν γίνεται , ακόμα και στο τελευταίο επίπεδο ανάπτυξης μηχανών, να μην υπάρχει κάπου ο ανθρώπινος παράγοντας (ακόμα ακόμα και στο ποιος προγραμματίζει τις μηχανές)
                                          Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι ο πιο δυνατός και ο πιο αδύνατος παράγοντας ταυτόχρονα.
                                          Ειδικά σε δρόμο, που κινούνται άνθρωποι, η αυτονομία των μηχανών έχει πολύ πολύ δρόμο μπροστά της.

                                          Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            astra_n last edited by

                                            Τεχνολογικά η αυτόνομη οδήγηση δεν βρίσκεται καθόλου μακρυά, αυτά που πρέπει να προσαρμοστούν και παρουσιάζουν την μεγαλύτερη αδράνεια είναι η νοοτροπία του κοινού και η νομολογία, το ποιο από τα δύο θα προηγηθεί και θα τραβήξει το άλλο προς τα εμπρός εξαρτάται από την προοδευτικότητα της κάθε κοινωνίας.
                                            Εξηγώ γιατί χρειάζεται αυτή η προσαρμογή: Παρά την μείωση των τροχαίων που θα επιφέρει η (αναπόφευκτη) εισαγωγή των αυτοματοποιημένων οχημάτων θα υπάρξουν δύο κατηγορίες ατυχημάτων και νεκρών, αυτά με υπαίτιους ανθρώπους που το (εν Ελλάδι τουλάχιστον) νομικό σύστημα θα τους κάνει απλά ντα στο πωπουδάκι και τα υπόλοιπα με υπαίτιο υπολογιστή που οι ποινές για τις εταιρείες θα είναι εξαντλητικές.
                                            Θα έχει πολύ ενδιαφέρον η εξέλιξη της υπόθεσης στις ΗΠΑ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr