-
Όταν εδώ οι φωστήρες του Υπ.Συγκοινωνιών ήθελαν να καταργήσουν ακόμη και το Beat (τέως Τaxibeat) δε ρώτησαν την τεχνολογία που βαδίζει με αστραπιαία βήματα.
Όλοι ξέρουμε για την Uber και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει δικαίως ή αδίκως, με το θεσμικό πλαίσιο στην Ευρώπη κυρίως. Να τώρα που η εταιρία ετοιμάζει το επόμενο βήμαhttp://www.insomnia.gr/_/articles/�%B ... ber-r15262
Συμφωνία για την αγορά 24.000 αυτόνομων οχημάτων της Volvo, σύναψε η Uber με την αυτοκινητοβιομηχανία. Η συμφωνία προβλέπει ότι η απόκτηση των Ι.Χ. θα γίνει μέσα σε μία τριετία, ξεκινώντας από το 2019.
Η Uber ξεκίνησε να δοκιμάσει πρωτότυπα των οχημάτων πέρυσι στις ΗΠΑ. Οι δύο εταιρείες δεν αποκάλυψαν τους οικονομικούς όρους της αγοραπωλησίας, επιβεβαίωσαν πάντως ότι η συμφωνία είναι “μη αποκλειστική” - κάτι που σημαίνει πως και οι δύο μπορούν να προχωρήσουν σε ανάλογες συνεργασίες και με άλλες επιχειρήσεις.Τι κάνει νιάου στα κεραμίδια; Που θα πάνε αυτά το οχήματα; Μα για υπηρεσίες μη επανδρωμένων ταξί. Θα τα ενοικιάζει η Uber ΧΩΡΙΣ οδηγό. Κίνηση ρουά ματ που ουσιαστικά καταργεί το επάγγελμα του ταξιτζή, εκτός από αυτούς που θεωρούν πιο αξιόπιστο τον ανθρώπινο παράγοντα (σεβαστή η επιλογή τους). Και να δούμε τι θα γίνει στην Ευρώπη; Θα απαγορεύσουν εντελώς τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης; Αν όχι, εφόσον επιτρεπεται η κυκλοφορίατους, θα επιτρέπεται και η εκμετάλλευσή τους. Και ως “ταξί”. Να δούμε τότε τι θα πεί ο λαλίστατος κος Στρίτζης που κατάπιε τη γλώσσα του μόλις άρχισαν να παίρνουν μαζική διάσταση οι υπογραφές ενάντια στην κατάργηση του Βeat.
-
Όταν εδώ οι φωστήρες του Υπ.Συγκοινωνιών ήθελαν να καταργήσουν ακόμη και το Beat (τέως Τaxibeat) δε ρώτησαν την τεχνολογία που βαδίζει με αστραπιαία βήματα.
Όλοι ξέρουμε για την Uber και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει δικαίως ή αδίκως, με το θεσμικό πλαίσιο στην Ευρώπη κυρίως. Να τώρα που η εταιρία ετοιμάζει το επόμενο βήμαhttp://www.insomnia.gr/_/articles/�%B ... ber-r15262
Συμφωνία για την αγορά 24.000 αυτόνομων οχημάτων της Volvo, σύναψε η Uber με την αυτοκινητοβιομηχανία. Η συμφωνία προβλέπει ότι η απόκτηση των Ι.Χ. θα γίνει μέσα σε μία τριετία, ξεκινώντας από το 2019.
Η Uber ξεκίνησε να δοκιμάσει πρωτότυπα των οχημάτων πέρυσι στις ΗΠΑ. Οι δύο εταιρείες δεν αποκάλυψαν τους οικονομικούς όρους της αγοραπωλησίας, επιβεβαίωσαν πάντως ότι η συμφωνία είναι “μη αποκλειστική” - κάτι που σημαίνει πως και οι δύο μπορούν να προχωρήσουν σε ανάλογες συνεργασίες και με άλλες επιχειρήσεις.Τι κάνει νιάου στα κεραμίδια; Που θα πάνε αυτά το οχήματα; Μα για υπηρεσίες μη επανδρωμένων ταξί. Θα τα ενοικιάζει η Uber ΧΩΡΙΣ οδηγό. Κίνηση ρουά ματ που ουσιαστικά καταργεί το επάγγελμα του ταξιτζή, εκτός από αυτούς που θεωρούν πιο αξιόπιστο τον ανθρώπινο παράγοντα (σεβαστή η επιλογή τους). Και να δούμε τι θα γίνει στην Ευρώπη; Θα απαγορεύσουν εντελώς τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης; Αν όχι, εφόσον επιτρεπεται η κυκλοφορίατους, θα επιτρέπεται και η εκμετάλλευσή τους. Και ως “ταξί”. Να δούμε τότε τι θα πεί ο λαλίστατος κος Στρίτζης που κατάπιε τη γλώσσα του μόλις άρχισαν να παίρνουν μαζική διάσταση οι υπογραφές ενάντια στην κατάργηση του Βeat.
-
Όταν εδώ οι φωστήρες του Υπ.Συγκοινωνιών ήθελαν να καταργήσουν ακόμη και το Beat (τέως Τaxibeat) δε ρώτησαν την τεχνολογία που βαδίζει με αστραπιαία βήματα.
Όλοι ξέρουμε για την Uber και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει δικαίως ή αδίκως, με το θεσμικό πλαίσιο στην Ευρώπη κυρίως. Να τώρα που η εταιρία ετοιμάζει το επόμενο βήμαhttp://www.insomnia.gr/_/articles/�%B ... ber-r15262
Συμφωνία για την αγορά 24.000 αυτόνομων οχημάτων της Volvo, σύναψε η Uber με την αυτοκινητοβιομηχανία. Η συμφωνία προβλέπει ότι η απόκτηση των Ι.Χ. θα γίνει μέσα σε μία τριετία, ξεκινώντας από το 2019.
Η Uber ξεκίνησε να δοκιμάσει πρωτότυπα των οχημάτων πέρυσι στις ΗΠΑ. Οι δύο εταιρείες δεν αποκάλυψαν τους οικονομικούς όρους της αγοραπωλησίας, επιβεβαίωσαν πάντως ότι η συμφωνία είναι “μη αποκλειστική” - κάτι που σημαίνει πως και οι δύο μπορούν να προχωρήσουν σε ανάλογες συνεργασίες και με άλλες επιχειρήσεις.Τι κάνει νιάου στα κεραμίδια; Που θα πάνε αυτά το οχήματα; Μα για υπηρεσίες μη επανδρωμένων ταξί. Θα τα ενοικιάζει η Uber ΧΩΡΙΣ οδηγό. Κίνηση ρουά ματ που ουσιαστικά καταργεί το επάγγελμα του ταξιτζή, εκτός από αυτούς που θεωρούν πιο αξιόπιστο τον ανθρώπινο παράγοντα (σεβαστή η επιλογή τους). Και να δούμε τι θα γίνει στην Ευρώπη; Θα απαγορεύσουν εντελώς τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης; Αν όχι, εφόσον επιτρεπεται η κυκλοφορίατους, θα επιτρέπεται και η εκμετάλλευσή τους. Και ως “ταξί”. Να δούμε τότε τι θα πεί ο λαλίστατος κος Στρίτζης που κατάπιε τη γλώσσα του μόλις άρχισαν να παίρνουν μαζική διάσταση οι υπογραφές ενάντια στην κατάργηση του Βeat.
-
Ο Σπίρτζης θα ήταν ικανός να διορίσει λίγες χιλιάδες 'επιτηρητές οχήματος' για να κάθονται στην μπροστινή αριστερή θέση.
Στα σοβαρά τώρα, στις ΗΠΑ θα δουν τα αυτόνομα ταξί πολύ σύντομα. -
Τα οχηματα αυτα λειτουργουν καλα στις ΗΠΑ οπου οι δρομοι εχουν τελεια διαγραμμιση, μεγαλο οπτικο οριζοντα, ειναι πλατιοι οποτε η αποκλιση στο σημα του GPS ειναι μικρη, εχουν καλυψη data παντου (αν ξεμεινει απο καλυψη σηματος το αυτονομο οχημα κανει emergency stop), τα φαναρια λειτουργουν παντα και οι οδηγοι τηρουν απαραιτητα τα ορια ταχυτητας. Αν η πινακιδα λεει 30, το αυτονομο οχημα δε παει πανω απο 30.
Στην Ελλαδα που μονοδρομος εχει οριο 30 και ολοι πανε με 70, θα κολλησει κανας γκαγκουρας προφυλακτηρα στο αυτονομο οχημα, θα του παιζει τα φωτα και θα φωναζει 'προχωρα κοιμησμενε' Κι αυτα μεχρι να παει κανενας ταριφας να αλλαξει λωριδα με κρεμασμενο χερακι απο το παραθυρο σηκωνοντας 18 μοιρες το πολυ τον δεικτη σαν ενδειξη 'αλλαζω λωριδα πανω σου, ετοιμασου να ρουφηξεις εξατμισμενο δεινοσαυρο εκτοξευμενο με σκορτσατη αλλαγη 2α σε 3η, απο αποσταση 5 εκατοστων απο την εισαγωγη αερα σου ρε [insert μπινελικι εδω]'.
Μην τα περιμενετε αυτα εδω για τα επομενα 20 χρονια ΜΙΝΙΜΟΥΜ. Οχι μονο λογω νομοθετικου πλαισιου και νοοτροπιας, αλλα γιατι απλα δεν δουλευουν ακομα με τις εδω προδιαγραφες.
-
Ποιος ο λόγος της μη ύπαρξης οδηγού; Η αποφυγή ατυχημάτων;
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Στην Ελλαδα που μονοδρομος εχει οριο 30 και ολοι πανε με 70, θα κολλησει κανας γκαγκουρας προφυλακτηρα στο αυτονομο οχημα, θα του παιζει τα φωτα και θα φωναζει 'προχωρα κοιμησμενε' Κι αυτα μεχρι να παει κανενας ταριφας να αλλαξει λωριδα με κρεμασμενο χερακι απο το παραθυρο σηκωνοντας 18 μοιρες το πολυ τον δεικτη σαν ενδειξη 'αλλαζω λωριδα πανω σου, ετοιμασου να ρουφηξεις εξατμισμενο δεινοσαυρο εκτοξευμενο με σκορτσατη αλλαγη 2α σε 3η, απο αποσταση 5 εκατοστων απο την εισαγωγη αερα σου ρε [insert μπινελικι εδω]'.Απολαυστικός και πολύ γλαφυρός!!
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ποιος ο λόγος της μη ύπαρξης οδηγού; Η αποφυγή ατυχημάτων;Βασικά ο λόγος είναι ότι οι περισσότεροι που οδηγούν, θα προτιμούσαν να είχαν κάποιον άλλο να τους πήγαινε.
...και βέβαια ότι υπάρχουν πολλοί που δεν μπορούν να οδηγήσουν. -
Ο λογος ειναι το κερδος προφανως.
Ο οδηγος στην αμερικη παιρνει το 80% της διαδρομης και η ουμπερ 20%.Ενας φουλ ταιμ οδηγος βγαζει περι τα 60Κ το χρονο εκει.
Η ουμπερ θα κανει αποσβεση το καθε αυτονομο οχημα σε λιγοτερο απο ενα χρονο ετσι.
-
http://www.kathimerini.gr/954665/articl ... n-oxhmatwn
Δυστυχώς... Αν αυτό το αναμενόμενο δυστύχημα αρκεί για να ανασταλούν οι δοκιμές αυτόνομης οδήγησης στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη δεν πρόκειται να έρθει ούτε το 2100. -
Εγω παντως εμπιστοσυνη σε τετοιους ειδους τεχνολογια δε βλεπω Και να που η ποδηλατης βλεπει τα ραδικια δυστυχως.
-
Ο άνθρωπος οδηγός (αν δλδ προσεχει το δρομο σοβαρα) εχει τη δυνατοτητα να δει δυνητικες κινησεις περα του δρομου, δλδ βλεπεις εναν τυπο που μοιαζει αλλοπαρμενος να κινειται απειλητικα κοντα στο οδοστρωμα, μπορει να αλλαξεις και λωριδα αν εχεις χωρο για να σαι σιγουρος οτι δε θα σου κατεβει απροβλεπτα.
Το οχημα αν πηγαινει με 60χλμ την ωρα και του βγει μπροστα αψυχολογητα ανθρωπος, δεν εχει την προνοητικοτητα να δημιουργησει τεχνητα την αποσταση αλλαζοντας λωριδα, η μειωνοντας ταχυτητα γιατι 'μπορει και να πηδηξει μπροστα μου ο πεζος'. Και οταν φυσικα θα κατεβει στο δρομο ο ξεχασμενος/αψυχολογητος ακριβως μπροστα στο αμαξι ειναι αδυνατο να προλαβει να φρεναρει. Σα να εμφανιζεται ενας τοιχος απο το πουθενα μπροστα στο οχημα. Ειναι πολυ subtle το θεμα.
-
Σίγουρα κάπως έτσι θα είχαν αντιδράσει πολλοί πιλότοι κάποτε παλια όταν άκουσαν ότι σύντομα ένα αυτοματοποιημένο σύστημα θα προσγειώνει το αεροπλάνο τους.
Τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης θα είναι σύντομα εξαιρετικά αξιόπιστα, πολύ περισσότερο αξιόπιστα από τον μέσο οδηγό. Εννοείται ότι δεν θα εξαφανιστούν τα τροχαία αλλά συνολικά οι δρόμοι θα γίνουν πιο ασφαλείς.
Edit: για κάθε αλλοπαρμένο πεζό που ίσως σκοτώνεται σύμφωνα με το παράδειγμα του kapami θα έχουν σωθεί δεκάδες άλλοι που κάποιος αφηρημένος/μεθυσμένος/ηλικιωμένος/ομιλών στο κινητό οδηγός θα είχε παρασύρει. -
Υπάρχει σοβαρός λόγος που οι αερομαχίες γίνονται από ανθρώπους και όχι από τον αυτόματο πιλότο. Το ίδιο ισχύει και στην οδήγηση μέσα στην πόλη. Οι αισθητήρες κοιτάζουν τι βρίσκεται μπροστά από το όχημα μόνο. Δεν βλέπουν όμως συμπεριφορές που ένας καλός οδηγός βλέπει και προβλέπει ανάλογα.
-
Θέμα εξέλιξης και χρόνου είναι ώστε με την ανάλυση πληθώρας καθημερινών συμπεριφορών και κάποιων απρόβλεπτων σφαλμάτων (όπως αυτό που συνέβη τις προάλλες) να εμπλουτιστούν αρκετά οι μεταβλητές του συστήματος. Δεν θα γίνει αλάνθαστο αλλά μπορεί να γίνει καλύτερο από τον μέσο οδηγό και τελικά να κάνει τους δρόμους ασφαλέστερους, αυτό είναι το νόημα άλλωστε.
Παρεμπιπτόντως, το να κατευθύνει υπολογιστής μια αερομαχία φαντάζει τόσο δύσκολο και απόμακρο όσο φάνταζε ο αυτόματος χειρισμός προσγείωσης το 1940. -
Νομίζω ότι τα Tesla βλέπουν πολλά περισσότερα από μόνο μπροστά. Θα συμφωνήσω ότι είναι αποκλειστικά θέμα χρόνου η αυτόνομη οδήγηση (και οι αυτόνομες αερομαχίες) με μεγαλύτερη από την ανθρώπινη αξιοπιστία και το ζήτημα είναι μόνο της διάρκειας του χρόνου αυτού.
-
Ποιος ο λόγος αυτοματοποιησης των αερομαχιών;
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ποιος ο λόγος αυτοματοποιησης των αερομαχιών;Ο προφανής: να μην πεθαίνουν άνθρωποι.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ποιος ο λόγος αυτοματοποιησης των αερομαχιών;
Ο προφανής: να μην πεθαίνουν άνθρωποι.
Σε εκείνη τη φάση του πολέμου.
Γιατί αν μπεις σε mode χερσαίου πολέμου, δεν γίνεται να μην υπάρχει ενεργή συμμετοχή ανθρώπων.
Δεν γίνεται , ακόμα και στο τελευταίο επίπεδο ανάπτυξης μηχανών, να μην υπάρχει κάπου ο ανθρώπινος παράγοντας (ακόμα ακόμα και στο ποιος προγραμματίζει τις μηχανές)
Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι ο πιο δυνατός και ο πιο αδύνατος παράγοντας ταυτόχρονα.
Ειδικά σε δρόμο, που κινούνται άνθρωποι, η αυτονομία των μηχανών έχει πολύ πολύ δρόμο μπροστά της.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Τεχνολογικά η αυτόνομη οδήγηση δεν βρίσκεται καθόλου μακρυά, αυτά που πρέπει να προσαρμοστούν και παρουσιάζουν την μεγαλύτερη αδράνεια είναι η νοοτροπία του κοινού και η νομολογία, το ποιο από τα δύο θα προηγηθεί και θα τραβήξει το άλλο προς τα εμπρός εξαρτάται από την προοδευτικότητα της κάθε κοινωνίας.
Εξηγώ γιατί χρειάζεται αυτή η προσαρμογή: Παρά την μείωση των τροχαίων που θα επιφέρει η (αναπόφευκτη) εισαγωγή των αυτοματοποιημένων οχημάτων θα υπάρξουν δύο κατηγορίες ατυχημάτων και νεκρών, αυτά με υπαίτιους ανθρώπους που το (εν Ελλάδι τουλάχιστον) νομικό σύστημα θα τους κάνει απλά ντα στο πωπουδάκι και τα υπόλοιπα με υπαίτιο υπολογιστή που οι ποινές για τις εταιρείες θα είναι εξαντλητικές.
Θα έχει πολύ ενδιαφέρον η εξέλιξη της υπόθεσης στις ΗΠΑ.
UBER: 24.000 Volvo αυτόνομης oδήγησης για ταξί