-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Ακομα και το κρυο πετρελαιοκινητο καιει πολυ λιγοτερο απο βενζινοκινητηρα - αντε να παει 8-10 λιτρα στα 100 ενω το βενζινοκινητο βαραει 15αρια. Εδω με το 1000αρι σμαρτ και γραφει μεση καταναλωση 13 λιτρα αν κανεις διαδρομες του 1χλμ .Άλλο είπα. Ότι ισχύει για όλες τις ΜΕΚ το ότι σε κατάσταση κρύου κινητήρα θα ψεκάζουν περισσότερο καύσιμο από ότι σε ΚΣ.
-
Συνοψίζω, γιατί εδώ θα ξεχάσουμε και τα λίγα που ξέρουμε :
-Τετρακίνητο τζιποειδές
-ροπή που ενθουσίασε
-5 χιλιάρικα κάτω το πετρέλαιο από το τουρμποβενζίνα το οποίο όλως τυχαίως το προσπερνάνε όλοι βολικά
-δεν τον ενδιαφέρει αν εξισωθούν αι τιμαί των καυσίμων στο απώτερο μέλλον
-δεν τον νοιάζουν τα περιβαντολλογικά χαράτσια
-θα κάνει ταξιδάκια της μιας ώρας κατά βάση, θα πάει και χώμα=**Πετρέλαιο με τα χίλια. **
Προχώρα άφοβα, μην ασχολήσε με μικροφίλτρα κ.τ.λ. Βάλε πάντα από το ακριβό πετρέλαιο μια φορά το μήνα στην ίδια τιμή με το απλό όταν έχει προσφορά.
Μη σε απασχολεί πόσα χλμ. θα κάνεις το χρόνο, είναι δευτερεύον θέμα στην περίπτωσή σου, θα έχεις και από εκεί κάποιο όφελος βέβαια. -
Oπως βλεπω οι αποψεις διιστανται, με τον ιδιο τροπο που κ εγω δεν μπορω να καταληξω σε καποια αποψη!!ο φιλος ακριβως απο πανω με βαζει παλι στην μπριζα για το πετρελαιο, τα παιδια πιο πανω ειναι διστακτικα, εμενα παλι το μονο που με κραταει απο το να μην αγορασω το πετρελαιο ειναι το ενδεχομενο να επισκεπτομαι το συνεργειο με καινουριο αμαξι κατι που θα με ξενερωσει αφανταστα!!!τι κανω οεο??!!ευχαριστω παιδια και καλη χρονια σε ολους!!
ΥΓ:ασχετο με το θεμα μας αλλα για να μην ανοιγω αλλο θεμα γνωριζει κανεις αν διλιτρο του 2008 πληρωνει για το 2018 φορο πολυτελους διαβιωσης? -
Ο χρήστης giorgosnak έγραψε:
Καταρχην να ευχαριστησω για τις απαντησεις σας.Οι λογοι που παω στην λυση του πετρελαιου ειναι πρωτον η τιμη καθως το πετρελαιο βγαινει στα 1600κυβικα/120 αλογα στα 23000 ενω το τουρμπο βενζινη στα 1400 κυβικα/140 αλογα στα 28000 χωρις δυνατοτητα να επιλεξω να μην βαλω καποιον εξοπλισμο ωστε να πεσει η τιμη,η αυξημενη ροπη που πραγματικα με ενθουσιασε στο τεστ, και το γεγονος οτι δεν βρισκω στην αγορα καποιο αντιστοιχο πακετο στα 23000 ευρω αλλης μαρκας που να εχει τετρακινηση!τι λυσεις υπαρχουν γτ εγω δεν βρισκω αλλη δεδομενου οτι δεν κερδισα και στην σημερινη φορολοταρια χαχαχα!αν υπαρχει καποιος που να εχει εμπειρια απο αντιστοιχο τροπο χρησης πετρελαιοκινητου και του προκαλεσε προβληματα θα ηθελα να μοιραστει τις εντυπωσεις του, και επισης μια απορια που εχω ειναι τα ταξι τα καινουρια ειδικα που σιγουρα εχουν φιλτρο dpf δεν εχουν αναλογα προβληματα ολη μερα σταματα ξεκινα??Συνήθως οι πράξεις για το αν συμφέρει το diesel ή το petrol έχουν ως βασική παραδοχή ότι το diesel είναι ακριβότερο. Τώρα εσύ έχεις διαλέξει μοντέλο που συγκρίνεις το πάναργο diesel με το σχετικά σβέλτο turbo petrol, ΚΑΙ η βενζίνη είναι ακριβότερη. Ως εκ τούτου, ασχέτως αν κάνεις πολλά ή λίγα χλμ, αν δεν σε ενδιαφέρουν θέματα όπως επιδόσεις, οδηγισιμότητα, αίσθηση κινητήρα, η καθαρά οικονομοτεχνική ανάλυση δείχνει diesel από την πρώτη μέρα. Απλώς επειδή λες ότι κάνεις μικρές και περίεργες διαδρομές, έχε κατά νου ότι οι ζημιές στο diesel είναι πανάκριβες, οπότε θέλει προσοχή.
Από την άλλη, ακόμα και αν σε ενδιαφέρουν όλα αυτά, όπως εγώ που επιλέγω πάντα και παντού βενζίνη, η διαφορά τιμής είναι πολύ μεγάλη για να την 'υποστείς', χωρίς να έχεις ακλόνητα στο μυαλό σου ότι θες όπως και δήποτε τα υπέρ της βενζίνης.
-
Ο χρήστης giorgosnak έγραψε:
Οπως λεει και ο τιτλος ειμαι στη φαση αγορας αυτοκινητου και προβληματιζομαι οσον αφορα την αγορα πετρελαιου.Οσο και αν διαβασα ολα τα αρθρα στεκονται στην ακαταλληλοτητα της αγορας πετρελαιου απο καποιον που δν κανει πανω απο 5000χλμ περιοριζοντας τους λογους ακαταλληλοτητας αποκλειστικα στην μακρα διαρκεια αποσβεσης του παραπανω κοστους αγορας (μιλαω για κανουρια αμαξια).Και εδω ερχονται τα ερωτηματα μου, καθως προσωπικα δεν με απασχολει το αν κοστιζει περισσοτερο σαν αρχικη αγορα, ουτε εαν στο μελλον λογω εξισωσης τιμης πετρ-βενζ καιει σχεδον τα ιδια,ουτε αν επιβληθουν χαρατσια περιβαλλοντικα, αυτο που με απασχολει ειναι αν θα υπαρχουν τεχνικα μηχανικα προβληματα (διαφορα που ακουω για τα φιλτρα dpf,καυσιμου, για μυκητες στο τεποζιτο λογω ακινησιας κτλ)και ποια ενδεχομενως θα ειναι αυτα και αν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα ή συμβαινουν μια στις 1000 ,λογω του οτι το αμαξι θα κινειται αραια λιγα χλμ το χρονο κ μικρα ταξιδια της μιας ωρας το πολυ δυο, ενω τα διαστηματα κινησης του θα ειναι επισης μικρα (μια φορα την εβδομαδα) και κινηση μεσα στην πολη αλλα και εκτος δρομου σε χωμα.Η χρηση δηλ ειναι καθαρα για διασκεδαση και οχι για να με παει αποκλειστικα στη δουλεια( να ναι καλα το παπι μου χαχα).Το αμαξι για το οποιο ψαχνομαι ειναι το βιταρα το τρεχον μοντελο στα 1600 πετρελαιο.
καθε γνωμη θα με βοηθησει ιδιαιτερα!!Πας καθαρα στο diesel οπως τα περιγραφεις.
Σε βλεπω σχολαστικο στη συντηρηση, σαν αγορα ειναι φτηνοτερο οπως λες, ταξιδια θα κανεις, εχεις παπι για μες στη πολη.....
Καλο εταιρικο θα βαζεις και τελος. Εγω ειμαι στην ιδια φαση με σενα. Το tiguan πετρελαιο και βενζινη ειχε ιδια τιμη. Πηρα το πετρελαιο και κανω 1000 χλμ με 60 ευρω περιπου. Τα χλμ που κανω το χρονο ειναι 7-8.000. Για αποσταση 2χλμ για μια φορα στο τοσο δεν εγινε και τιποτα.
Ο κινητηρας το βιταρα ειναι απο τους πλεον αξιοπιστους -
Καλησπέρα και Καλή Χρονιά μα υγεία! Τοε ρώτημά σου αφορά συγκεκριμένο αυτοκίνητο (Vitara) οπότε ως κάτοχος του diesel θα προσπαθήσω να βοηθήσω.
Δυστυχώς για το Vitara δεν υπάρχει φθηνή έκδοση βενζίνης με turbo (σε αντίθεση με το SX4). Το 1.4S είναι και το καλύτερα εξοπλισμένο και το πιο ακριβό. Δεν ξέρω πως το έχουν σκεφτεί αυτό...
Από εκεί και πέρα το 1.6 diesel έχει σαφές πλεονέκτημα σε ρεπρίζ και κατανάλωση (είναι και 6τάχυτο εναντίον 5τάχυτου). Οι ρεπρίζ του σε μικρές ταχύτητες (μέχρι π.χ. τα 110) είναι ανάλογες π.χ. με αυτές του δίλιτρου Tiguan diesel (παίρνοντας σαν βάση κοινές μετρήσεις του Drive). Εικάζω ότι και το 1.6 βενζίνης δεν θα είναι 'κακό' (λόγω ακόμη μικρότερου βάρους) αλλά οπωσδήποτε το τράβηγμα του diesel δεν θα το έχει. Το σαφές μειονέκτημα του diesel είναι ο θόρυβος στο ρελαντί, μιλάμε για φορτηγάκι... Σε ταξίδι δεν υπάρχει αυτό το θέμα. Καλό είναι να τα οδηγήσεις και τα δύο για να βγάλεις ένα προσωπικό συμπέρασμα στους δύο αυτούς τομείς (ρεπρίζ και θόρυβος).
Πάντως αν η τιμή τους είναι κοντά εγώ θα (ξανα)πήγαινα για το diesel λόγω καλύτερων επιδόσεων και ας κάνει θόρυβο. Με το προφίλ διαδρομών που περιγράφεις (εκδρομές και ταξίδια) δεν θα έχεις θέμα χρήσης ακόμη και αν τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι λίγα. Εγώ έχω σχεδόν 30000 χλμ και έχω δει δύο αναγεννήσεις μόνο με το αμάξι να έχει μικτή χρήση (και πόλη και ταξίδια), η μία ήταν σε τόπο διακοπών όπου έκανα πολλές διαδρομές των 3-5 λεπτών και η άλλη πριν λίγο καιρό που κάναμε μεγάλη χρήση μέσα στην κίνηση των εορτών.
Η κατανάλωσή μου είναι κοντά στο 6.0-6.5, ενώ το βενζινοκίνητο σε ίδιο προφίλ χρήσης δύσκολα θα πέσει κάτω από 7.5. -
Ο χρήστης fiverg έγραψε:
Πάντως αν η τιμή τους είναι κοντά εγώ θα (ξανα)πήγαινα για το diesel λόγω καλύτερων επιδόσεων και ας κάνει θόρυβο.Θέλω να πιστεύω ότι αναφέρεσαι στο ατμοσφαιρικό 1.6, καθότι το τούρμπο 1.4 είναι πολύ ταχύτερο του τουρμποντίζελ 1.6!!!
-
Ναι, δεν είναι ξεκάθαρο όπως τα έγραψα. Όλη η σύγκριση που κάνω είναι μεταξύ 1.6 βενζίνης ατμοσφαιρικού και 1.6 τουρμποντίζελ. Το 1.4S (turbo 1.4 βενζίνης) είναι κατά την άποψή μου το πιο ολοκληρωμένο της σειράς αλλά δυστυχώς και το ακριβότερο λόγω full επιπέδου εξοπλισμού
-
Μετα απο σχετικη επισκεψη σε αντιπροσωπεια που βρηκα και τα δυο αμαξια(1.6 βενζινη και πετρελαιο 4χ4 αμφοτερα) εχω να πω οτι το πετρελαιο παροτι το τραβηγμα του λογω ροπης, το ξεχναω μιας και ο ιδιος ο πωλητης με απετρεψε λογω της χρησης που προτιθεμαι να κανω...Μαλιστα ηταν κατοχος του εν λογω πετρελαιου οπως αναφερε και εχει τα ιδια ζητηματα που συζηταμε με το φιλτρο.Απο την αλλη η βενζινη στα 1,6 στο sport mode ψιλοπηγαινει αλλα οχι κατι το ιδιαιτερο.Το βασικο ομως που εμαθα ειναι οτι τον αυγουστο του 2018 ερχεται το facelift που μεταξυ αλλων θα ερχεται με τον 1.4 οπως τον ξερουμε και τον 1.6 πετρελαιο...ολα τα επιπεδα εξοπλισμου θα εχουν τον 1,4 τουρμπο και ο 1.6 βενζινη καταργειται.
Αυτο με βαζει σε νεες σκεψεις περι αναμονης καθως η τιμη του κινειται στα επιπεδα των 24000 ευρω. -
Αν ερθει με τον 1400 περιμενε
-
Είχα 1.6 TDI σε καινούργιο αυτοκίνητο για 3 χρόνια.Καθε έτος έγραφα επίσης λίγα χλμ ~8500.Τα προβλήματα με το dpf το τελευταίο χρόνο ήταν αλλεπάλληλα.Μου έκανε αναγεννήσεις κάθε 400 χλμ.Τι καθαρισμό έκανα, έπρεπε κάθε μήνα να βγαίνω Αττική να πηγαίνω σταθερά με ανεβασμένες στροφές να πάρει θερμοκρασία για να καθαρίσει.Αν οι αποστάσεις σου είναι 10λεπτες μην το σκέφτεσαι καν.Η επιβάρυνση είναι μεγάλη.Δεν νομίζω εν τέλη να έβγαλε ποτέ το παραπάνω κόστος που έκανε η αγορά του.Συν ότι πρέπει να το γεμίζεις το ντεπόζιτο όταν περνάει τη μέση γιατί δεν κάνει να μένει άδειο.Θελει μεγάλη προσοχή για μύκητες, να βάζεις καθαριστικά dpf, να προσεχείς μην κόψεις αναγέννηση στη μέση.Κραταω μόνο ότι το αγόρασα 16500 και το πούλησα 13000.Ακομα κρατάνε τη μεταπωλητική αξία τους.Αν αγοράσεις τώρα όμως σε 3 χρόνια δεν νομίζω.Εγω φοβήθηκα με τι φθορά που έχει ένας κρύος κινητήρας ότι θα αρχίσει να ζητάει.Και άμα αρχίσει ο dieselοκινητηρας να ζητάει θα πονάει η τσέπη.Επισης ένα μεγάλο μείον είναι ότι η πρώτη τους είναι πολύ φτωχή.Θες να βγεις από ένα στοπ, από ένα πάρκινγκ και κάνεις το σταυρό σου να μην σε προλάβει ο επερχόμενος.Δεν το συζητώ όμως ότι πας ταξίδι και ξεχνάς να επισκεφτείς πρατήριο.Και στη πόλη έχω βγάλει με 5€ 6 μέρες.Ενταξει μικρές αποστάσεις αλλά είναι πολύ οικονομικοί.
-
Ακριβώς έτσι και εγώ και με τα δυο diesel που είχαμε. Δεν αξίζει για λίγα και δη αστικά χιλιόμετρα.
-
Δεν νομίζω τόσες αναγεννήσεις να οφείλονται μόνον στα αστικά χιλιόμετρα. Το πετρέλαιο στην Ελλάδα είναι για πέταμα.
-
Πάντως σε Citroën C4 ehdi του 2012 με 12 χιλιαδες χιλιόμετρα τον χρόνο και τα δέκα χιλιαδες στην πόλη σε αποστάσεις 30λεπτου ούτε κατά διάνοια αυτά που γράφονται . Και το eolys γεμάτο και το φίλτρο καινούργιο και όλα τέλεια. Τελικα νομίζω οι γαλλοι το έχουν το diesel...80% v power
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Εγώ δεν έχω καταλάβει ποτέ αναγέννηση στα 5 χρόνια και 92.000 χλμ που έχω το αμάξι (116 d). Πλέον δεν ταξιδεύω τόσο συχνά όσο στην αρχή, η γυναίκα κάνει καθημερινά μικρές αποστάσεις. Αλλά το πλακώνω μια στο τόσο και βάζω πετρέλαιο από 2 συγκεκριμένα πρατήρια πάντα. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με dpf, μόνο τα τυπικά service. Πρόβλημα ουδέν.
Μέχρι τώρα λοιπόν έχω γλιτώσει από καύσιμα περίπου 5000 ευρώ με την διαφορά στην κατανάλωση βενζίνης-diesel στα 2,3 λίτρα (συντηρητική προσέγγιση) και την διαφορά της τιμής των 2 καυσίμων στα 0.30 λεπτά κατά μέσο όρο. Επίσης έχω γλιτώσει περίπου 400 ευρώ σε τέλη κυκλοφορίας. Σαν τιμή αγοράς το diesel είχε 1300 ευρώ παραπάνω.
Κέρδος μέχρι σήμερα - τουλάχιστον - 4000 ευρώ. -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Πάντως σε Citroën C4 ehdi του 2012 με 12 χιλιαδες χιλιόμετρα τον χρόνο και τα δέκα χιλιαδες στην πόλη σε αποστάσεις 30λεπτου ούτε κατά διάνοια αυτά που γράφονται . Και το eolys γεμάτο και το φίλτρο καινούργιο και όλα τέλεια. Τελικα νομίζω οι γαλλοι το έχουν το diesel...80% v powerSent from my iPad using Tapatalk
Οι περισσότερες αστικές διαδρομές ειδικά απο γυναίκες ειναι των 5 - 10 λεπτών, με κρύους κινητήρες κλπ.....
σε τέτοιες συνθήκες ολα συχνές αναγεννήσεις θα θέλουν ακομα και με εγγυημένο πρατήριο.
Επίσης αν ειναι το δεύτερο ή και τρίτο αμάξι της οικογένειας σπάνια θα βγει έξω για ξεκαπνισμα..
Δεν ειναι θέμα τεχνολογίας Γάλλων, Άγγλων, Πορτογάλων αλλα κακής χρήσης σε καποιες, μικρές κυρίως, κατηγορίες οχημάτων.Γι αυτο και μικρα αμάξια για γυναίκες καλο να μην παίρνουμε πετρέλαιο αλλα βενζίνης ή ιδανικά υβριδικά
-
Δεν ειναι θεμα γυναικων αλλα χρησης ανεξαρτητου φυλου
-
Εγω παντως ειχα θεμα με το DPF στο ντιζελ μου μετα απο μολις 20.000χλμ, αφου εκανα πολλα χιλιομετρα εντος πολης λογω δουλειας. Για καποιο διαστημα (γυρω στα 5000 χλμ) δεν ειχα βγει εκτος Αττικης και οι διαδρομες μου ηταν το πολυ μισης ωρας. Αποτελεσμα, η οθονη πεταξε ενα 'DPF full, continue driving'.
Εκανα μια διαδρομη 50χλμ κρατωντας στροφες στον κινητηρα και το σφαλμα καθαρισε.
ΑΛΛΑ
Απο εκεινη τη στιγμη και μετα το error αυτο εβγαινε καθε
-
Για ποιό αυτοκίνητο/κινητήρα μιλάς;
-
Astra K CDTI 110ps
Diesel και λιγα χλμ/ετος