Απο μια παρέα ατόμων που εχουμε τη τελευταία 10ετια στη κατοχή μας 3 polo, 1 golf, 1 ibiza και 1 Α3, δεν εχει παρουσιασει ποτε, κανενα προβλημα, κανενα απο τα παραπανω αυτοκινητα και ο μονος λογος επίσκεψης στο συνεργείο είναι για το ετήσιο σέρβις. Θεώρησα το δείγμα μεγάλο και το αναφέρω γιατί για να είμαι ειλικρινής ασχολούμαι με το φόρουμ πολύ λίγο καιρό και ήταν η πρώτη φορά που άκουσα ή διάβασα κάτι σχετικό για επιρρεπή σε βλάβες τα οχήματα του ομίλου. Ποτέ κανείς δεν μου έθεσε θέμα αξιοπιστίας. Το αναφέρω να έχει ο φίλος ακούσει όλες τις πλευρές. Τώρα αν είμαστε εμείς οι τυχεροί απλά (ή τα χειρότερα έρχονται χαχαχα) δεν το γνωρίζω.
Latest posts made by kerlonios
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου και προβληματισμοί
-
RE: Safari εύρεσης νέου οικογενειακού αυτοκινήτου
400 - 800 ευρώ και οσο ανεβαίνει βέβαια μειώνεται το ασφάλιστρο.
AIG έχει πολυ καλες τιμές μικτής όποιος ενδιαφέρεται να πάρει προσφορά. -
RE: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)
Εαν πάρεις δανειο 15000 και το αυτοκινητο κάνει 15000 σαν τεκμηριο θα έχεις μονο την αποπληρωμη του δανείου κάθε έτος (που θα σου δινει βεβαίωση η τράπεζα αλλά θα το εχει και το taxis ετσι και αλλιως).
Εαν παρεις δανειο 13000 και το αυτοκινητο κανει 15000 σαν τεκμηριο θα εχει περα απο την ετήσια αποπληρωμη δανείου και τις 2000 της διαφοράς, αλλά αυτο θα ισχύει ΜΟΝΟ για το έτος που αγόρασες το αμαξι. Στα επόμενα θα εχεις μονο την αποπληρωμη του δανειου καθε ετος. -
RE: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Παιδια μια off topic ερωτηση.Αν το αυτοκινητο αγοραστει με δοσεις,υποκειται σε καθεστως τεκμηριου αγορας περιουσιακων στοιχειων;
Κατά το ποσό που πλήρωσες κάθε χρόνο. H τράπεζα σου δίνει ένα χαρτί που λέει τι ποσό σου 'χρεώνεται' ως τεκμήριο αγοράς (και το περνάει επίσης αυτομάτως στο taxis).
Σωστο αυτο που λεει ο φιλος, αλλά τη χρονια της αγορας, περα απο το ποσό που αποπλήρωσε στη τράπεζα, τεκμηριο θα εχει και το συνολικό ποσό της αγορας. Θεωρητικά θα ισοσκελίσει με τα δάνειο αλλά αν αυτό ειναι μικρότερο της αξίας αγοράς, η διαφορά θα είναι τεκμήριο.
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
Απο τις τελευταίες σελίδες δεν εχω καταλάβει εαν περνάνε ΚΤΕΟ τα φιμέ στα εμπρος πλαινά και παρμπρίζ τζάμια. Και αν περνάνε αν είσαι καλυμμένος αντίστοιχα και με την αστυνομία εάν και εφόσον σε σταματήσουν.
Η εκδοση η δική μου εχει ήδη στα πίσω τζάμια και θα ήθελα να το κάνω ομοιόμορφο. Επίσης, οποιοσδήποτε μεταπωλητής των μεμβρανών που προτείνετε θα δώσει το ίδιο αποτέλεσμα? Ρωτώντας στην ουσία αν είναι θεμα μεμβράνης ή και τοποθέτησης παράλληλα. -
RE: VOLKSWAGEN POLO GTI 1.8 TSI 192BHP
Ναι με 13000 χλμ μονο και εργοστασιακη εγγυηση. Το happy ειναι λιγο μπροστα στο πως νιωθω καθε φορα που καθομαι στη θεση του οδηγου. Στην πρωτη βολτα που το πηρα βουρκωσα σκεψου απο τη συγκίνηση. Αξιζει ολες τις βενζινες του κοσμου! Δεν ειχα εμπειρια με παρομοιο αυτοκίνητο, αλλα πλεον δεν υπαρχει γυρισμος..
-
RE: VOLKSWAGEN POLO GTI 1.8 TSI 192BHP
Δινω απαντηση στο αρχικο μου ερωτημα σε περιπτωση που καποιος ενδιαφερεται για παρόμοιο μοντελο, τονιζοντας πρωτα οτι εχω προλαβει να κανω μονο 500 χλμ μεχρι στιγμης, ωστοσο οι καθημερινες μου διαδρομες δεν αλλαζουν οποτε δεν περιμενω αισθητή διακύμανση κανοντας περισσοτερα.
Μεσα στην πολη εχει μεσο ορο κατανάλωσης 9,2λ/100χλμ
Σε ενα ταξιδακι που προλαβα να κανω με μεση ταχυτητα 140χλμ η καταναλωση εδειξε 7,8λ/100χλμ -
RE: Diesel και λιγα χλμ/ετος
Είχα 1.6 TDI σε καινούργιο αυτοκίνητο για 3 χρόνια.Καθε έτος έγραφα επίσης λίγα χλμ ~8500.Τα προβλήματα με το dpf το τελευταίο χρόνο ήταν αλλεπάλληλα.Μου έκανε αναγεννήσεις κάθε 400 χλμ.Τι καθαρισμό έκανα, έπρεπε κάθε μήνα να βγαίνω Αττική να πηγαίνω σταθερά με ανεβασμένες στροφές να πάρει θερμοκρασία για να καθαρίσει.Αν οι αποστάσεις σου είναι 10λεπτες μην το σκέφτεσαι καν.Η επιβάρυνση είναι μεγάλη.Δεν νομίζω εν τέλη να έβγαλε ποτέ το παραπάνω κόστος που έκανε η αγορά του.Συν ότι πρέπει να το γεμίζεις το ντεπόζιτο όταν περνάει τη μέση γιατί δεν κάνει να μένει άδειο.Θελει μεγάλη προσοχή για μύκητες, να βάζεις καθαριστικά dpf, να προσεχείς μην κόψεις αναγέννηση στη μέση.Κραταω μόνο ότι το αγόρασα 16500 και το πούλησα 13000.Ακομα κρατάνε τη μεταπωλητική αξία τους.Αν αγοράσεις τώρα όμως σε 3 χρόνια δεν νομίζω.Εγω φοβήθηκα με τι φθορά που έχει ένας κρύος κινητήρας ότι θα αρχίσει να ζητάει.Και άμα αρχίσει ο dieselοκινητηρας να ζητάει θα πονάει η τσέπη.Επισης ένα μεγάλο μείον είναι ότι η πρώτη τους είναι πολύ φτωχή.Θες να βγεις από ένα στοπ, από ένα πάρκινγκ και κάνεις το σταυρό σου να μην σε προλάβει ο επερχόμενος.Δεν το συζητώ όμως ότι πας ταξίδι και ξεχνάς να επισκεφτείς πρατήριο.Και στη πόλη έχω βγάλει με 5€ 6 μέρες.Ενταξει μικρές αποστάσεις αλλά είναι πολύ οικονομικοί.
-
RE: VOLKSWAGEN POLO GTI 1.8 TSI 192BHP
Η αμαρτια ειναι πως δεν εχω την επιθυμια για τοσο υψηλους ιππους, οσο εχω παθος με την εμφανιση του αυτοκινητου. Και δυστυχως τοσο αυτο οσο και το cupra πχ τον ιδιο κινητηρα φορανε. Οδηγικα με τον 1.5 εγω προσωπικα θα ημουν κατι παραπανω απο χαρουμενος. Αλλα οι εκδοσεις που τον συνοδευουν αισθητικα δεν με καλυπτουν.
To 9.5-10 καταναλωση μεταφραζεται σε 15 ευρω τα 100 χλμ περιπου?
Αλλιως αν πας σε gti look παραγγελια με τον 1.5 κινητηρα ξερει κανεις ποσο αυξανεται το κοστος?