-
… να φλιπάρω.
Πέρα από το χαρούμενο ύφος που έχει το παραπάνω τραγουδάκι, ζητάω τη γνώμη και την καθοδήγησή σας. Το Χριστιανοί είναι ευφυολόγημα, και Μουσουλμάνοι να είστε δεν με νοιάζει.
Προχθές με τη βροχή χτύπησα πάνω στον μπροστινό, σε στροφή. Το μπροστινό αμάξι ήταν ένα Navara, με κάτι σαν σιδερένιες επενδύσεις στην πίσω ποδιά, το οποίο δεν έπαθε τίποτα. Στο δικό μου, το οποίο έχει 4500 χιλιόμετρα και ακόμη μυρίζει καινούργιο, ράγισε το φανάρι (LED) στο σημείο που ενώνεται με το φτερό, το φτερό έκανε ένα βούλιαγμα (χωρίς να φύγει χρώμα), και σχίστηκε σε ένα σημείο η μάσκα στην ένωση με το φτερό. Η υπαιτιότητα είναι δική μου, μικτή δεν υπάρχει, όπερ σημαίνει τον ήπια.
Πήγα στην αντιπροσωπεία (Σφακιανάκης) και μου είπαν ότι αυτά δεν επισκευάζονται, θέλουν αλλαγή. Με την τιμή που μου έδωσαν για φανάρι, φτερό, μάσκα (αλλάζεται ολόκληρη, είναι μονοκόμματη), εργατικά και φαβή, με έπιασε το στομάχι μου. Σκέφτηκα να βγω στη Συγγρού για νυχτοκάματο, αλλά δεν είμαι όμορφος, οπότε όχι.Το κόστος είναι δυσθεώρητο, αλλά το αυτοκίνητο πρέπει να επισκευαστεί. Δεν μπορώ να το βλέπω έτσι.
Πού μπορώ/πρέπει να το πάω για να έχω το καλύτερο αποτέλεσμα; -
… να φλιπάρω.
Πέρα από το χαρούμενο ύφος που έχει το παραπάνω τραγουδάκι, ζητάω τη γνώμη και την καθοδήγησή σας. Το Χριστιανοί είναι ευφυολόγημα, και Μουσουλμάνοι να είστε δεν με νοιάζει.
Προχθές με τη βροχή χτύπησα πάνω στον μπροστινό, σε στροφή. Το μπροστινό αμάξι ήταν ένα Navara, με κάτι σαν σιδερένιες επενδύσεις στην πίσω ποδιά, το οποίο δεν έπαθε τίποτα. Στο δικό μου, το οποίο έχει 4500 χιλιόμετρα και ακόμη μυρίζει καινούργιο, ράγισε το φανάρι (LED) στο σημείο που ενώνεται με το φτερό, το φτερό έκανε ένα βούλιαγμα (χωρίς να φύγει χρώμα), και σχίστηκε σε ένα σημείο η μάσκα στην ένωση με το φτερό. Η υπαιτιότητα είναι δική μου, μικτή δεν υπάρχει, όπερ σημαίνει τον ήπια.
Πήγα στην αντιπροσωπεία (Σφακιανάκης) και μου είπαν ότι αυτά δεν επισκευάζονται, θέλουν αλλαγή. Με την τιμή που μου έδωσαν για φανάρι, φτερό, μάσκα (αλλάζεται ολόκληρη, είναι μονοκόμματη), εργατικά και φαβή, με έπιασε το στομάχι μου. Σκέφτηκα να βγω στη Συγγρού για νυχτοκάματο, αλλά δεν είμαι όμορφος, οπότε όχι.Το κόστος είναι δυσθεώρητο, αλλά το αυτοκίνητο πρέπει να επισκευαστεί. Δεν μπορώ να το βλέπω έτσι.
Πού μπορώ/πρέπει να το πάω για να έχω το καλύτερο αποτέλεσμα; -
… να φλιπάρω.
Πέρα από το χαρούμενο ύφος που έχει το παραπάνω τραγουδάκι, ζητάω τη γνώμη και την καθοδήγησή σας. Το Χριστιανοί είναι ευφυολόγημα, και Μουσουλμάνοι να είστε δεν με νοιάζει.
Προχθές με τη βροχή χτύπησα πάνω στον μπροστινό, σε στροφή. Το μπροστινό αμάξι ήταν ένα Navara, με κάτι σαν σιδερένιες επενδύσεις στην πίσω ποδιά, το οποίο δεν έπαθε τίποτα. Στο δικό μου, το οποίο έχει 4500 χιλιόμετρα και ακόμη μυρίζει καινούργιο, ράγισε το φανάρι (LED) στο σημείο που ενώνεται με το φτερό, το φτερό έκανε ένα βούλιαγμα (χωρίς να φύγει χρώμα), και σχίστηκε σε ένα σημείο η μάσκα στην ένωση με το φτερό. Η υπαιτιότητα είναι δική μου, μικτή δεν υπάρχει, όπερ σημαίνει τον ήπια.
Πήγα στην αντιπροσωπεία (Σφακιανάκης) και μου είπαν ότι αυτά δεν επισκευάζονται, θέλουν αλλαγή. Με την τιμή που μου έδωσαν για φανάρι, φτερό, μάσκα (αλλάζεται ολόκληρη, είναι μονοκόμματη), εργατικά και φαβή, με έπιασε το στομάχι μου. Σκέφτηκα να βγω στη Συγγρού για νυχτοκάματο, αλλά δεν είμαι όμορφος, οπότε όχι.Το κόστος είναι δυσθεώρητο, αλλά το αυτοκίνητο πρέπει να επισκευαστεί. Δεν μπορώ να το βλέπω έτσι.
Πού μπορώ/πρέπει να το πάω για να έχω το καλύτερο αποτέλεσμα; -
Καλησπέρα και περαστικά. Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν, αν και όταν συμβαίνουν σε τόσο καινούριο αυτοκίνητο πονάμε σαφώς περισσότερο. Παρηγορήσου στο ότι αν καταλαβαίνω σωστά δεν έχει πειραχθεί κάποιο δομικό στοιχείο του οχήματος. Στην ουσία τώρα. Πέρσι το Μάιο που είχα κι εγώ ένα σχετικά μικρό τρακάρισμα (βαφή πόρτας οδηγού, ίσιωμα βαφή πίσω φτερού σε 3θυρο αμάξι) έμεινα πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα από το φανοποιείο του Λαμπρινού στο Μενίδι. Από χρήματα δεν πλήρωσα εγώ λόγω υπαιτιότητας του άλλου αλλά έμαθα από την ασφαλιστική ότι χρέωσε 700 ευρώ περίπου. Εκτιμώ ότι αν πήγαινα ιδιωτικά (και μαύρα)θα πλήρωνα γύρω στα 500-550 ευρώ. Έχε πάντως υπόψη ότι επειδή το αμάξι σου είναι πολύ φρέσκο, είναι αρκετά εύκολο γενικά να πετύχει η βαφή (να μη διακρίνεται διαφορά με το υπόλοιπο αμάξι) σε έναν οποιοδήποτε στοιχειωδώς σοβαρό φανοποιό.
Περαστικά! -
Ο χρήστης Jurgens έγραψε:
… να φλιπάρω.Πέρα από το χαρούμενο ύφος που έχει το παραπάνω τραγουδάκι, ζητάω τη γνώμη και την καθοδήγησή σας. Το Χριστιανοί είναι ευφυολόγημα, και Μουσουλμάνοι να είστε δεν με νοιάζει.
Προχθές με τη βροχή χτύπησα πάνω στον μπροστινό, σε στροφή. Το μπροστινό αμάξι ήταν ένα Navara, με κάτι σαν σιδερένιες επενδύσεις στην πίσω ποδιά, το οποίο δεν έπαθε τίποτα. Στο δικό μου, το οποίο έχει 4500 χιλιόμετρα και ακόμη μυρίζει καινούργιο, ράγισε το φανάρι (LED) στο σημείο που ενώνεται με το φτερό, το φτερό έκανε ένα βούλιαγμα (χωρίς να φύγει χρώμα), και σχίστηκε σε ένα σημείο η μάσκα στην ένωση με το φτερό. Η υπαιτιότητα είναι δική μου, μικτή δεν υπάρχει, όπερ σημαίνει τον ήπια.
Πήγα στην αντιπροσωπεία (Σφακιανάκης) και μου είπαν ότι αυτά δεν επισκευάζονται, θέλουν αλλαγή. Με την τιμή που μου έδωσαν για φανάρι, φτερό, μάσκα (αλλάζεται ολόκληρη, είναι μονοκόμματη), εργατικά και φαβή, με έπιασε το στομάχι μου. Σκέφτηκα να βγω στη Συγγρού για νυχτοκάματο, αλλά δεν είμαι όμορφος, οπότε όχι.Το κόστος είναι δυσθεώρητο, αλλά το αυτοκίνητο πρέπει να επισκευαστεί. Δεν μπορώ να το βλέπω έτσι.
Πού μπορώ/πρέπει να το πάω για να έχω το καλύτερο αποτέλεσμα;τι αμαξι?
η μασκα και το φτερο επισκευαζεται. για την μασκα ακομα και τρυπα να εχει υπαρχει τροπος να την γεμισουν πλαστικο και να το φτιαξουν σαν καινουριο. για το φαναρι δεν ξερω με το ραγισμα. αν ειναι λειτουργικο και δεν σπαει αστο ετσι. μπορεις να βαλεις και φιλμ απο πανω για περισσοτερη σιγουρια.
-
Ο Λαμπρινός είναι ενα κορυφαίο φανοποιο που η δουλεια του είναι εργοστασιακή και ίσως και καλύτερη όσο αφορα την ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιει στα βερνίκια και τα χρωματα. Δεν έχει καμια μα καμια σχέση με τα φανοποιια τα υπολοιπα.
Βέβαια δεν έχει και καμια σχέση η τιμή που ζηταει. Είναι σε άλλο επίπεδο. 700 για βαφή πόρτας και πίσω φτερού είναι κατι απλησιαστο.
Αμα θες να φρεσκαρεις ενα παλιό αμάξι ,και δεν είσαι εισοδήματιας , δεν μπορείς δυστηχως, οποτε αρκησε στους φθηνους που ναι μεν θα γυαλισει το χρωμα αλλά θα δεις και τα νερά του θα δεις και τα μπιμπικια του...αλλά οκ.
Πάντως θα μας ενδιέφερε να ρωτήσεις και τον λαμπρινο όπως και αλλά μαγαζιά και να μας πεις.
Για το μονο που σε διαβεβαίωνω είναι οτι το αμάξι στο Λαμπρινό θα γίνει άψογο. Αλλά κρατα και τα χαπια σου κοντα. -
Ο χρήστης Jurgens έγραψε:
Το μπροστινό αμάξι ήταν ένα Navara, με κάτι σαν σιδερένιες επενδύσεις στην πίσω ποδιά, το οποίο δεν έπαθε τίποτα.Εισαι σιγουρος οτι σιδερενιες επενδυσεις που αναφερεις ειναι εργοστασιακες και οχι προσθηκες δικες του??
-
lazarefa και cson, ευχαριστώ για τη σύσταση. Θα απευθυνθώ για αρχή στον Λαμπρινό και θα δούμε.
wantone, το αμάξι είναι BMW X1. Το φανάρι είναι λειτουργικό, εκτός από τη λάμπα του φλας. Είδα ωστόσο σήμερα ότι έφυγε κι ένα μικρό κομμάτι γυαλί.
Νονέ, δεν γνωρίζω αν ήταν εργοστασιακές οι επενδύσεις του. Αν και δεν ξέρω πόση σημασία έχει, από τη στιγμή που εγώ έπεσα επάνω του (βλακωδώς ήμουν πολύ κοντά όταν φρέναρε).
Αυτό είναι πάντως:
-
Για το φτερό, εφόσων δεν έχει φύγει χρώμα, ρώτα σε μαγαζιά τύπου paintbull, chipsaway κτλ για επισκευή pdr. Το ίδιο και για τη μάσκα. Για φανάρι ρωτάς κωδικό ανταλλακτικου και ψάχνεις για μεταχειρο στο ebay.
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Για το φτερό, εφόσων δεν έχει φύγει χρώμα, ρώτα σε μαγαζιά τύπου paintbull, chipsaway κτλ για επισκευή pdr. Το ίδιο και για τη μάσκα. Για φανάρι ρωτάς κωδικό ανταλλακτικου και ψάχνεις για μεταχειρο στο ebay.Αυτό. Γενικώς αυτά τα μαγαζιά μπορούν να σου επισκευάσουν και ολόκληρη τη ζημιά, πλην του φαναριού, που θα πρέπει να το βρεις εσύ. Και επειδή πρακτικά πουλάνε το πόσο καλές βαφές κάνουν, αν χρειαστεί βαφή δεν θα μπορείς να καταλάβεις αν και που είχε σημάδια το αυτοκίνητο
-
ναι και εγω παω στον All Dent Magic στον Κορωναιο, ειναι φθηνος και βρισκει και μεταχειρισμενα, μπορει να σου επισκευασει τη μασκα, πετυχαινει το χρωμα καλα!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το μπροστινό αμάξι ήταν ένα Navara, με κάτι σαν σιδερένιες επενδύσεις στην πίσω ποδιά, το οποίο δεν έπαθε τίποτα.
Εισαι σιγουρος οτι σιδερενιες επενδυσεις που αναφερεις ειναι εργοστασιακες και οχι προσθηκες δικες του??
Δώσε βάση σε αυτό που είπε πιο πάνω ο nonos, γιατί η αίσθησή μου είναι ότι οι επενδύσεις προφυλακτήρα που έχει το Navara της φωτό δεν είναι εργοστασιακός εξοπλισμός, κι εφόσον ισχύει αυτό, πιθανότατα είναι παράνομες για κίνηση σε δημόσιο δρόμο και δεν επιτρέπονται εφόσον δε συνοδεύονται από έγκριση τύπου (που είναι σχεδόν βέβαιο εφόσον πιθανότατα μεταβάλλουν μόνιμα τις εξωτερικές διαστάσεις του οχήματος).
Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον έτσι έχουν τα πράγματα, να πιέσεις μέσω ασφαλιστικής (ακόμα καλύτερα μέσω δικηγόρου από τη νομική κάλυψη) για συνυπαιτιότητα με τον άλλον οδηγό, γιατί είναι (εκτός των άλλων) βέβαιο ότι αν η πρόσκρουσή σου γινόταν με τον εργοστασιακό προφυλακτήρα του navara, η ζημία σου θα ήταν πολύ μικρότερη. -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Το μπροστινό αμάξι ήταν ένα Navara, με κάτι σαν σιδερένιες επενδύσεις στην πίσω ποδιά, το οποίο δεν έπαθε τίποτα.
Εισαι σιγουρος οτι σιδερενιες επενδυσεις που αναφερεις ειναι εργοστασιακες και οχι προσθηκες δικες του??
Δώσε βάση σε αυτό που είπε πιο πάνω ο nonos, γιατί η αίσθησή μου είναι ότι οι επενδύσεις προφυλακτήρα που έχει το Navara της φωτό δεν είναι εργοστασιακός εξοπλισμός, κι εφόσον ισχύει αυτό, πιθανότατα είναι παράνομες για κίνηση σε δημόσιο δρόμο και δεν επιτρέπονται εφόσον δε συνοδεύονται από έγκριση τύπου (που είναι σχεδόν βέβαιο εφόσον πιθανότατα μεταβάλλουν μόνιμα τις εξωτερικές διαστάσεις του οχήματος).
Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον έτσι έχουν τα πράγματα, να πιέσεις μέσω ασφαλιστικής (ακόμα καλύτερα μέσω δικηγόρου από τη νομική κάλυψη) για συνυπαιτιότητα με τον άλλον οδηγό, γιατί είναι (εκτός των άλλων) βέβαιο ότι αν η πρόσκρουσή σου γινόταν με τον εργοστασιακό προφυλακτήρα του navara, η ζημία σου θα ήταν πολύ μικρότερη.Της ίδιας άποψης είμαι. Πιθανότατα είναι παράνομος με αυτούς τους προφυλακτήρες. Ψάξε το καλά.
-
Αν η μεταβολη του μηκους του αυτοκινητου δεν ειναι μεγαλυτερη των 15 εκατοστων τοτε δυστυχως αδικος κοπος, αν και ηθικα και μονο οταν πεφτεις στον μπροστινο σου στο 99.9% των περιπτωσεων η ευθυνη ειναι αποκληστικα δικη σου οπως πολυ σωστα και προς τιμη του παραδεχτηκε το παλικαρι.
-
Ηλία με όλο το σεβασμό, αλλά νομίζω ότι αυτό που αναφέρεις για τα 15 εκατοστά δεν ισχύει για μόνιμη μεταβολή (αύξηση) μήκους αλλά μόνο για (προσωρινή) φόρτωση αντικειμένων όπου δίνεται η δυνατότητα μικρής προεξοχής του φορτίου σε σχέση με το ολικό μήκος του οχήματος. Σε κάθε περίπτωση, αν το ναβάρα έχει αλλαγμένους προφυλακτήρες σε σχέση με τους εργοστασιακούς κι έχει βάλει άλλου τύπου (και πιθανότατα υλικού, με άλλες αποσβεστικές ικανότητες), πιθανολογώ ότι μπορεί ο φίλος μας να πιέσει μέσω δικηγόρου τον ιδιοκτήτη του άλλου οχήματος και την ασφαλιστική εταιρεία του για συνυπαιτιότητα. Ας το διερευνήσει τουλάχιστον.
-
+1 [emoji106]
Αμα είναι ο καθένας να το κάνει τεθωρακισμένο μπροστά-πίσω και 'όποιον πάρει ο χάρος'...
Απ' ό,τι βλέπω πάντως έχει κι άλλες τροποποιήσεις το Navara (ψηλωμένο, λάστιχα που βγαίνουν κι εγώ δεν ξέρω πόσο έξω από τους θόλους κλπ...)
Για ψάξε το γιατί έχεις πιθανότητες να κερδίσεις συμβιβασμό με την ασφαλιστική του [emoji6] -
Δικηγόρος δεν είμαι, αλλά ο οδηγός του ναβαρα δεν έχει λόγο στο τι θα κανει η ασφαλιστική του. Και πλήρη υπευθυνότητα να δηλώσει η ασφαλιστική πέρνει την τελική απόφαση. Το μόνο που μπορεί να κάνεις σχετικά με τον προφυλακτήρα είναι καταγγελία και το Ναβάρα να φαει πρόστιμο απο τροχαία, αλλά δεν βρίσκω λογο να το κάνει. Η πιθανή μετατροπή του προφυλακτήρα δεν έπαιξε ρόλο στην αιτία του ατυχήματος άρα πως να υπολογιστεί ως συνυπεθυνότητα; Πάντως μονο δικηγόρος μπορεί να απαντήσει. Προσωπικά δεν δίνω πιθανότητες
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Ηλία με όλο το σεβασμό,Δεν υπαρχει καποιο προβλημα απο μερους μου, αποψεις ανταλλασουμε.
αλλά νομίζω ότι αυτό που αναφέρεις για τα 15 εκατοστά δεν ισχύει για μόνιμη μεταβολή (αύξηση) μήκους αλλά μόνο για (προσωρινή) φόρτωση αντικειμένων όπου δίνεται η δυνατότητα μικρής προεξοχής του φορτίου σε σχέση με το ολικό μήκος του οχήματος. Σε κάθε περίπτωση, αν το ναβάρα έχει αλλαγμένους προφυλακτήρες σε σχέση με τους εργοστασιακούς κι έχει βάλει άλλου τύπου (και πιθανότατα υλικού, με άλλες αποσβεστικές ικανότητες), πιθανολογώ ότι μπορεί ο φίλος μας να πιέσει μέσω δικηγόρου τον ιδιοκτήτη του άλλου οχήματος και την ασφαλιστική εταιρεία του για συνυπαιτιότητα. Ας το διερευνήσει τουλάχιστον.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
νομίζω ότι αυτό που αναφέρεις για τα 15 εκατοστά δεν ισχύει για μόνιμη μεταβολή (αύξηση) μήκους αλλά μόνο για (προσωρινή) φόρτωση αντικειμένων όπου δίνεται η δυνατότητα μικρής προεξοχής του φορτίου σε σχέση με το ολικό μήκος του οχήματος. .α)Το φορτίο απαγορεύεται να προεξέχει από το πίσω τμήμα του οχήματος περισσότερο από 30% του μήκους του αμαξώματος. Τα προεξέχοντα φορτία από το μπρος ή πίσω τμήμα πρέπει να επισημαίνονται. ΚΟΚ σελ. 69
β). ο προφυλακτήρας έχει εργοστασιακό κωδικό του 2005 για τα NAVARA 4χ4
-
Ευχαριστώ όλους όσοι αφιέρωσαν χρόνο να απαντήσουν!
Μίλησα ήδη στον ασφαλιστή μου για τη νομιμότητα ή μη του Ναβάρα και μου είπε θα το κοιτάξει, αν και, όπως επίσης μου είπε, η εκάστοτε ασφαλιστική το ψειρίζει το κάθε συμβάν πριν αποζημιώσει.Στο προκείμενο, για την επισκευή, καμιά πρόταση για αξιόπιστο PDR;
Βοήθεια Χριστιανοί, κοντεύω …