-
-
Αν το Peugeot 308 είναι στο μπατζετ σου, αξίζει να του ρίξεις μια μάτια. Το έχω εγώ κ είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πάντως, δε σας κρύβω ότι το νέο Megane μου αρέσει ακόμη περισσότερο...
-
Προσωπικη μου γνωμη παντα,το 308 αλλα και το Μεγκαν εχουν ελαχιστες διαφορές.Στα ματια μου και τα 2 ειναι πολυ ομορφα μεσα κ εξω.
Θεωρητικα λοιπον εχω καταληξει πως 308/Leon/Megane ειναι 3 πολυ καλες επιλογες που μενει να τα δω κι απο κοντα κανοντας test drive. -
To 1.2 Tce 130 DYNAMIC έχει 19.600€. Δηλαδή, μόλις, 150€ παραπάνω από το Leon 1.8tsi 180FR...
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
To 1.2 Tce 130 DYNAMIC έχει 19.600€. Δηλαδή, μόλις, 150€ παραπάνω από το Leon 1.8tsi 180FR...Εκεί για μένα τελειώνει το ψάξιμο
-
Προφανώς...
-
Ω ναι, όντως τελειώνει.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Βασικά νονε με 19,5Κ έχεις leon 1.8 180bhp FR. Τι να λέμε τώρα? Οποίος μπαίνει στο leon και δεν τον πιάνει κατάθλιψη με το εσωτερικό του δεν έχει κανενα λόγο να μην το πάρει αν ψάχνει χατσμπακμάγκες αυτά μια σελίδα πριν τα λέγαμε.
-
Τα παγια και η καταναλωση ειναι λογος παντως στο megane. Π.χ. του πατερα μου πλεον τα αλογα ειναι αδιαφορα Ανθρωπος που ειχε 168 αλογα το '99...
-
Εννοείται πως και σε μένα είναι αδιάφορο η μεγάλη ιπποδύναμη αρκεί βέβαια το αυτοκίνητο να μην είναι και ψόφιο.
Πιστεύω πως με 100/110 άλογα που εχουν οι 2 κινητήρες είμαι καλυμμένος.
Αυτό που με ενδιαφέρει ειναι να πάρω τον καλύτερο εξοπλισμό ή προσφορα της εκάστοτε αντιπροσωπείας στο budget που διαθέτω . -
Ο χρήστης gianniss07 έγραψε:
Εννοείται πως και σε μένα είναι αδιάφορο η μεγάλη ιπποδύναμη αρκεί βέβαια το αυτοκίνητο να μην είναι και ψόφιο.
Πιστεύω πως με 100/110 άλογα που εχουν οι 2 κινητήρες είμαι καλυμμένος.
Αυτό που με ενδιαφέρει ειναι να πάρω τον καλύτερο εξοπλισμό ή προσφορα της εκάστοτε αντιπροσωπείας στο budget που διαθέτω .Επιμένω να δεις προς Κορέα μεριά...
-
17.660 λέει στο site της Kia για το Ceed 1.0 turbo 120 GT line. (Ανώτερη εξοπλιστικά έκδοση)
Γιατί μην το προσθέσεις στις επιλογές σου;
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
To έχω γράψει και πιο πριν.Απο την αντιπροσωπεία της KIA θα περάσω οπωσδήποτε για να δω απο κοντά το Stonic αλλά και το Ceed το Gt line οπως λες γιατι είναι και τα 2 μέσα στο budget, στις καλές εκδόσεις.Το Ceed μου το πρότεινε κι άλλος.
Απλά εχω μια επιφύλαξη αν απο χώρους το ceed υστερεί με Megane ή Leon. -
Ceed και Leon έχουν από τους καλύτερους χώρους στη κατηγορία, με μια ελαφρά υπεροχή του Ceed.. στο Megane οι χώροι και σε αυτή τη γενιά δεν είναι το δυνατό του σημείο, αν και μεγάλωσαν συνολικά, παραμένουν μικροί για τα δεδομένα της κατηγορίας.
-
Eχω εμπειρία από όλα αυτά που λετε ως επιλογές μιας κ τα έχουμε ως εταιρικά.
Το Leon είναι αρκετά φαρδύ και το σαλόνι του είναι από τα πιο άνετα στη κατηγορία. Το i30, είναι λίγο μικρότερο. Το νεο Megane, παρόλο που η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία με ισχυρή σχεδιαστική ταυτότητα, οι πίσω χώροι υστερούν λίγο.
Focus, βγαίνει το νέο. Tipo με τίποτα.
Θεωρώ όμως ότι η πιο τίμια πρόταση για οικογένειες με υψηλές απαιτήσεις χώρων, έχει μια απάντηση: Skoda Octavia. Ουσιαστικά, οι χώροι του είναι αλλης κατηγορίας... -
Μιας και εχεις συνολικη εικονα και υποθετω και ογκο ανα μοντελο, ποιο θα ηταν το σχολιο σου στο θεμα αξιοπιστια?
-
Ο χρήστης mourg έγραψε:
Eχω εμπειρία από όλα αυτά που λετε ως επιλογές μιας κ τα έχουμε ως εταιρικά.
Το Leon είναι αρκετά φαρδύ και το σαλόνι του είναι από τα πιο άνετα στη κατηγορία. Το i30, είναι λίγο μικρότερο. Το νεο Megane, παρόλο που η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία με ισχυρή σχεδιαστική ταυτότητα, οι πίσω χώροι υστερούν λίγο.
Focus, βγαίνει το νέο. Tipo με τίποτα.
Θεωρώ όμως ότι η πιο τίμια πρόταση για οικογένειες με υψηλές απαιτήσεις χώρων, έχει μια απάντηση: Skoda Octavia. Ουσιαστικά, οι χώροι του είναι αλλης κατηγορίας...Όντως για τις ανάγκες μιας συνηθισμένης Ελληνικής οικογένειας μια χαρά το octavia αλλά αν μιλάμε για 3 όγκων για εμένα θα πρέπει να εξεταστούν σοβαρά οι δύο αντίστοιχες προτάσεις του ομίλου psa άκρως ανταγωνιστικές σε τιμές, οικονομία, χώρους, άνεση και ναι γιατί όχι μια αίσθηση πολυτέλειας.
-
Kαλο το Octavia αλλα παραειναι μεγαλο.Το αυτοκινητο θα το οδηγει και η συζυγος οποτε ισως να την δυσκολεψει για μετακινησεις μεσα στην πολη.
-
Δύσκολη απάντηση... Επίσης diesel ή βενζίνη?
Όλα πλέον έχουν βελτιωθεί, με σχετικά ίδιες πιθανότητες να βγάλουν βλάβες. Πάντα μιλάω για τα μικρομεσαία κ καινούργια. Στα μεταχειρισμένα, θέλει άλλη προσέγγιση κ ψάξιμο σε συνεργεία κ ιντερνετ...
Σίγουρα, η χρήση μικρών κυβικών (έως 1400) σε diesel έκανε τα λαμπάκια των κινητήρων κ των dpf να αναβοσβηνουν σα τρελά κ κάθε τρεις και λίγο ήμασταν στα συνεργεία για αναγεννήσεις. Diesel(ελληνικο) κ πόλη, δεν βοηθάει. Σε ανοικτό δρόμο δεν έβγαλε θέματα.
Καλό μοτέρ το 1.5 dci της Renault αλλά κ ο 1.6 του VAG παρόλο που είναι πιο φασαριοζικος.Πέρασε η εποχή που παίζανε με τα τούρμπο κ τις καδένες (περνώντας από τα ατμοσφαιρικά) κ πλέον παίζουν με τις οθόνες. Έχουμε βέβαια κ την απενεργοποίηση κυλίνδρων, το οποίο εγώ θα το έβλεπα πολύ επιφυλακτικα. Υπάρχει ένας κανόνας θεωρώ στη μηχανική: Όσο πιο λίγα τα κινούμενα μέρη κ η πολυπλοκότητα, τόσο λιγότερες κ οι πιθανότητες βλαβών.
Τώρα δυστυχώς οι μηχανικοί δουλεύουν για τους ρύπους πρωτα και μετά για την αξιοπιστία.
Η προηγούμενη δεκαετία, έβγαλε αρκετές βλάβες σε VAG. Ιδίως στα VAG, έβγαιναν κοινές βλάβες στα αυτοκίνητα που είχαμε... (Αντλίες βενζίνης, συμπλέκτη, τσίμπημα σε λάδι) κάτι το οποίο θεωρώ ότι έχει να κάνει με τους προμηθευτές. -
Ο χρήστης gianniss07 έγραψε:
Kαλο το Octavia αλλα παραειναι μεγαλο.Το αυτοκινητο θα το οδηγει και η συζυγος οποτε ισως να την δυσκολεψει για μετακινησεις μεσα στην πολη.Γιάννη μην το φοβάσαι καθόλου... Κι εμένα η γυναίκα μου το οδηγούσε 3 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα. Έχει πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα. Μόνο στο πάρκινγκ θες λίγο περισσότερο χώρο.
Ίσα ίσα εδώ και κάνα μήνα που το έδωσα, όλο το μνημονεύει
Aγορά μικρομεσαίου με budget max στα 17 με 18Κ.