Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 13
    • Best 0
    • Groups 0

    mourg

    @mourg

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    13
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mourg Unfollow Follow

    Latest posts made by mourg

    • RE: Aγορά μικρομεσαίου με budget max στα 17 με 18Κ.

      Ο χρήστης gianniss07 έγραψε:
      Οχι οτι το Octacia/Rapid δεν ειναι καλες προτασεις καθε αλλο μαλιστα, αλλα ισως στο μελλον το skoda να ναι το επομενο μου αυτοκινητο.Για την ωρα προτιμω τις πιο φρεσκιες και νεανικες προτασεις του Ceed / Leon και Μegane.
      Σ αυτα τα 3 καταληγω.

      To νεο Megane 1.5dci Gt line το έχω τώρα. Σχεδιαστικά, έχει την πιο ισχυρή ταυτότητα μακράν! Το χαζεύουν πολλοί στο δρόμο... Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ ανώτερη από το Octavia, που παρόλο το σκληρότερο setup της ανάρτησης κ το 17αρια, στο εσωτερικο δεν ακούγεται τίποτα. Το ίδιο και με αεροδυναμικους θορύβους ή θόρυβο αερα από τα λάστιχα στις πορτες. Θέση οδήγησης εξαιρετική, πολύ καλα υλικά τη καμπίνα (από τα κορυφαία της κατηγορίας), κ βολική η μεγάλη οθόνη. Το πορτμπαγκάζ του είναι πάνω από το μέσο όρο των hatchback. Μόνο μείον ο χώρος στα πίσω καθίσματα, που 3ος στη μέση δύσκολα θα βολευτει. Επίσης, μου λείπουν λίγες θέσεις για μικροπραγματα, όπως πχ θέση για γυαλιά.
      Ο dci, είναι αρκετά σπιρτοζικος. Το πάτημα του Megane κ του Focus, θεωρούνται τα κορυφαία της κατηγορίας...
      Να σου προτείνω κάτι?
      Πήγαινε μια μέρα να δεις κ τα τρία αυτοκίνητα που σκέφτεσαι. Από την μια αντιπροσωπεία στην άλλη. Μπες σε όλα κ δες ποιο σου δίνει την καλύτερη αίσθηση-χαρα. Εγώ ψηφίζω Megane 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mourg
    • RE: Aγορά μικρομεσαίου με budget max στα 17 με 18Κ.

      Ο χρήστης gianniss07 έγραψε:
      Kαλο το Octavia αλλα παραειναι μεγαλο.Το αυτοκινητο θα το οδηγει και η συζυγος οποτε ισως να την δυσκολεψει για μετακινησεις μεσα στην πολη.

      Γιάννη μην το φοβάσαι καθόλου... Κι εμένα η γυναίκα μου το οδηγούσε 3 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα. Έχει πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα. Μόνο στο πάρκινγκ θες λίγο περισσότερο χώρο.
      Ίσα ίσα εδώ και κάνα μήνα που το έδωσα, όλο το μνημονεύει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mourg
    • RE: Aγορά μικρομεσαίου με budget max στα 17 με 18Κ.

      Δύσκολη απάντηση... Επίσης diesel ή βενζίνη?
      Όλα πλέον έχουν βελτιωθεί, με σχετικά ίδιες πιθανότητες να βγάλουν βλάβες. Πάντα μιλάω για τα μικρομεσαία κ καινούργια. Στα μεταχειρισμένα, θέλει άλλη προσέγγιση κ ψάξιμο σε συνεργεία κ ιντερνετ...
      Σίγουρα, η χρήση μικρών κυβικών (έως 1400) σε diesel έκανε τα λαμπάκια των κινητήρων κ των dpf να αναβοσβηνουν σα τρελά κ κάθε τρεις και λίγο ήμασταν στα συνεργεία για αναγεννήσεις. Diesel(ελληνικο) κ πόλη, δεν βοηθάει. Σε ανοικτό δρόμο δεν έβγαλε θέματα.
      Καλό μοτέρ το 1.5 dci της Renault αλλά κ ο 1.6 του VAG παρόλο που είναι πιο φασαριοζικος.

      Πέρασε η εποχή που παίζανε με τα τούρμπο κ τις καδένες (περνώντας από τα ατμοσφαιρικά) κ πλέον παίζουν με τις οθόνες. Έχουμε βέβαια κ την απενεργοποίηση κυλίνδρων, το οποίο εγώ θα το έβλεπα πολύ επιφυλακτικα. Υπάρχει ένας κανόνας θεωρώ στη μηχανική: Όσο πιο λίγα τα κινούμενα μέρη κ η πολυπλοκότητα, τόσο λιγότερες κ οι πιθανότητες βλαβών.
      Τώρα δυστυχώς οι μηχανικοί δουλεύουν για τους ρύπους πρωτα και μετά για την αξιοπιστία.
      Η προηγούμενη δεκαετία, έβγαλε αρκετές βλάβες σε VAG. Ιδίως στα VAG, έβγαιναν κοινές βλάβες στα αυτοκίνητα που είχαμε... (Αντλίες βενζίνης, συμπλέκτη, τσίμπημα σε λάδι) κάτι το οποίο θεωρώ ότι έχει να κάνει με τους προμηθευτές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mourg
    • RE: Aγορά μικρομεσαίου με budget max στα 17 με 18Κ.

      Eχω εμπειρία από όλα αυτά που λετε ως επιλογές μιας κ τα έχουμε ως εταιρικά.
      Το Leon είναι αρκετά φαρδύ και το σαλόνι του είναι από τα πιο άνετα στη κατηγορία. Το i30, είναι λίγο μικρότερο. Το νεο Megane, παρόλο που η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία με ισχυρή σχεδιαστική ταυτότητα, οι πίσω χώροι υστερούν λίγο.
      Focus, βγαίνει το νέο. Tipo με τίποτα.
      Θεωρώ όμως ότι η πιο τίμια πρόταση για οικογένειες με υψηλές απαιτήσεις χώρων, έχει μια απάντηση: Skoda Octavia. Ουσιαστικά, οι χώροι του είναι αλλης κατηγορίας...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mourg
    • RE: Πωλείται Seat Altea Freetrack 2.0 4wd 200hp

      To αυτοκίνητο πουλήθηκε, ευχαριστώ...

      posted in Μικρές Αγγελίες
      M
      mourg
    • Πωλείται Seat Altea Freetrack 2.0 4wd 200hp

      Γεια και χαρά!

      Πωλείται το εν λόγω αυτοκίνητο, μοντ. 11/2007, ασημί, 50.000χλμ, φυλασσόμενο σε γκαράζ, ατρακάριστο, με 5χρόνια εργοστασιακή εγγύηση(λήγει τον 11/2012) σε άριστη κατάσταση.

      ΤΙΜΗ: 16.500€
      Βαγγέλης
      6945 372290

      Φωτό
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/834457/

      posted in Μικρές Αγγελίες
      M
      mourg
    • RE: Πωλείται Seat Altea Freetrack 2.0 4wd 200hp

      Γεια και χαρά!

      Πωλείται το εν λόγω αυτοκίνητο, μοντ. 11/2007, ασημί, 50.000χλμ, φυλασσόμενο σε γκαράζ, ατρακάριστο, με 5χρόνια εργοστασιακή εγγύηση(λήγει τον 11/2012) σε άριστη κατάσταση.

      ΤΙΜΗ: 16.500€
      Βαγγέλης
      6945 372290

      Φωτό
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/834457/

      posted in Μικρές Αγγελίες
      M
      mourg
    • RE: Seat Ibiza 1.2 TSI Special Edition VS Suzuki Swift new 1.2

      Tη προηγούμενη εβδομάδα, είχα δει και τα δύο. Σε ότι έχει να κάνει με χώρους, το Ibiza είναι πολύ πιο μπροστά. Σε ότι έχει να κάνει με το κινητήρα, προσωπικά βγάζω το καπέλο στους Ιάπωνες που έβγαλαν τόσα άλογα από ατμοσφαιρικό, αλλά ο TSI είναι πολύ πιο ελαστικός. Σε ότι έχει να κάνει με την αξιοπιστία του ΤSI, κανε επέκταση στην εγγύηση άλλα 3 χρόνια, και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Αυτό που με ενοχλεί στη Special Edition είναι ότι έχει 17αρες ζάντες και θα κοπανιέσαι. Θεωρώ best value for money την Style(με χαλάει που δεν έχει δερματινο τιμόνι, 13.590 5θ) και τη Sport(13.590 μονο 3θ) με DSG(+1.500€). Εγώ αν δώσω το Freetrack που έχω για ένα πιο μικρό, αντί του Ibiza θα προτιμήσω το Leon 1.2TSI.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mourg
    • RE: VW-SEAT-SKODA-RENAULT-TOYOTA

      Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
      Ποιο απ ' όλα γιατί διάβασα πολλά?

      μου πόσταρε 2 φορές το κείμενο, και το άκυρο αναφέρεται στο οτι δεν έγραψα κάτι στο 2ο πόστ... Τα πάνω ισχύουν

      Πάντως κι εγώ από την εποχή του ΖΧ Citroenάκιας δηλώνω, άσχετα αν μετά τη Χsara δεν ήρθε άλλο Citroen στα χέρια μου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mourg
    • RE: VW-SEAT-SKODA-RENAULT-TOYOTA

      ακυρο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mourg
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr