-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ποιο απ ' όλα γιατί διάβασα πολλά?μου πόσταρε 2 φορές το κείμενο, και το άκυρο αναφέρεται στο οτι δεν έγραψα κάτι στο 2ο πόστ... Τα πάνω ισχύουν
Πάντως κι εγώ από την εποχή του ΖΧ Citroenάκιας δηλώνω, άσχετα αν μετά τη Χsara δεν ήρθε άλλο Citroen στα χέρια μου
-
Καλημέρα σε όλους. Εχτές έκανα testdrive στο fabia. Μπορώ να πώ ότι έμεινα αρκετά ευχαριστημένος αν και σε 20 λεπτά βόλτα, με τον υπάλληλο δίπλα σου συνοδηγό, τι συμπεράσματα να βγάλεις; Παρ' όλα αυτά η αίσθηση 'γερμανικού' αυτοκινήτου υπάρχει (συγκριτικά με το polo), έχει καλή ηχομόνωση, ποιοτικό εσωτερικό με καλό εξοπλισμό και άνετους χώρους. Ο κινητήρας με τη ροπή του σε κάνει να ξεχνάς ότι βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο 1.2. Καμία σχέση με το Yaris που περιμένεις να γεμίσει. Κατανάλωση εντός 20 λεπτών με ανοίγματα μέσα στη πόλη, 9.2 lt/100. Πιστεύω με νορμάλ ρυθμούς τα 8 lt θα είναι εφικτά. Τελική τιμή με κόντρα παζάρια, το elegance, λευκό, ετοιμοπαράδοτο, με συναγερμό (ότι βάζουν) και αισθητήρες, 14235. Έχει ακούσει κανένας προβλήματα για το fabia;
Το Clio και το Ibiza ακόμα δεν έχουν έρθει για δοκιμή.
Άσχετο, το Fabia RS με 180 άλογα και DSG τελική τιμή 18000 (λευκό). Γ... το ΔΝΤ τους και τη κ...κρίση μας, να μην μπορείς να κάνεις την κ... σου. Γνωρίζει κανένας εάν πρέπει να καίει μόνο 100άρα βενζίνη; -
Νομιζω οτι καπου πριν αναφερθηκε το Ibiza 1.2 tdi. Αν θελεις αμαξι για καθημερινη οδηγηση σε πολη δεν πιστευω να υπαρχει οικονομικοτερο απο αυτο. Και θα εκτιμας καθε μερα και τη ροπη του. ( και την τσεπη σου)
VW-SEAT-SKODA-RENAULT-TOYOTA