Τι εννοείς το όργανο?
Latest posts made by tsoukoc
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Μου είπαν ότι έχουν γίνει από τη μεταφορά στις αποθήκες προς τον εκτελωνισμό. Μάλλον μου λένε μ...
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Που δηλαδή? Στον τοπικό αντιπρόσωπο? Που μπορώ να το αναφέρω?
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Το παίρνω από την interauto στη μεσογείων. Από που μπορεί να το έφεραν;
Πιο πολύ φοβάμαι στο τελωνείο τους πιτσιρικάδες που τα μεταφέρουν, μήπως το έσκισαν για test drive.
Και τι μπορώ να κάνω; Υπάρχει κάποιο όριο που έχουν τα καινούργια αυτοκίνητα σε χλμ. πριν την παραλαβή;
Που μπορώ να απευθυνθώ; -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα σε αυτό
Το παραλαμβάνω την Δευτέρα.
Όταν το επεξεργαζόμουν εσωτερικά και άνοιξα τον διακόπτη είδα στο κοντέρ να γράφει 39 χλμ.
Είναι φυσιολογικό να έχει κάνει τόσα χλμ από την παραγωγή του μέχρι την παράδοση;
Σχεδόν ένας μαραθώνιος!!! -
RE: VW-SEAT-SKODA-RENAULT-TOYOTA
Καλημέρα σε όλους. Εχτές έκανα testdrive στο fabia. Μπορώ να πώ ότι έμεινα αρκετά ευχαριστημένος αν και σε 20 λεπτά βόλτα, με τον υπάλληλο δίπλα σου συνοδηγό, τι συμπεράσματα να βγάλεις; Παρ' όλα αυτά η αίσθηση 'γερμανικού' αυτοκινήτου υπάρχει (συγκριτικά με το polo), έχει καλή ηχομόνωση, ποιοτικό εσωτερικό με καλό εξοπλισμό και άνετους χώρους. Ο κινητήρας με τη ροπή του σε κάνει να ξεχνάς ότι βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο 1.2. Καμία σχέση με το Yaris που περιμένεις να γεμίσει. Κατανάλωση εντός 20 λεπτών με ανοίγματα μέσα στη πόλη, 9.2 lt/100. Πιστεύω με νορμάλ ρυθμούς τα 8 lt θα είναι εφικτά. Τελική τιμή με κόντρα παζάρια, το elegance, λευκό, ετοιμοπαράδοτο, με συναγερμό (ότι βάζουν) και αισθητήρες, 14235. Έχει ακούσει κανένας προβλήματα για το fabia;
Το Clio και το Ibiza ακόμα δεν έχουν έρθει για δοκιμή.
Άσχετο, το Fabia RS με 180 άλογα και DSG τελική τιμή 18000 (λευκό). Γ... το ΔΝΤ τους και τη κ...κρίση μας, να μην μπορείς να κάνεις την κ... σου. Γνωρίζει κανένας εάν πρέπει να καίει μόνο 100άρα βενζίνη; -
RE: VW-SEAT-SKODA-RENAULT-TOYOTA
αν σκεφτεις οτι κανει 2000 ευρω κατω και εχεις ηδη θετικη εμπειρια απο renault, γνωμη μου μακρια απο 1,2Τsi με τα διαφορα περιεργα που κανει..
Τι εννοείς περίεργα; Έχεις ακούσει κάτι; Φαντάζομαι τους κινητήρες tsi αρκετά αξιόπιστους αφού είναι δοκιμασμένοι σε τόσες αξιόλογες εταιρίες, αρκετά χρόνια (VW, Audi, Skoda, Seat).
το νέο swift και το fiesta τα είδες? αν ναι μπορείς να πεις γιατί τα απέρριψες?
Εμφανισιακά και μηχανικά δεν με συγκινεί κανένα από αυτά. Ανάμεσα σε αυτά και το Toyota θεωρώ καλύτερο το Yaris.
Μια στιγμή! για να πάρεις το seat με dsg θέλεις 1500 ευρώ και για το skoda 2000? WHY??? .Πόσο κάνει το dsg στο polo?.Στο γολφ νομίζω ότι χρεώνεται 2500(?).Δηλαδή αν ειναι τόσο , το polo βγαινει 19500 με dsg? Πάρε το Α1 ΤΌΤΕ!!!Ειναι τρελοί αυτοι στη vag
Στο VW και Seat το DSG χρεώνεται 1500 Ευρώ, ενώ στο Skoda 2000 γιατί έχει το ESP και Cruise Control επιπλέον.
Σήμερα είχα το Yaris για testdrive το οποίο έρχεται 14840 τελική τιμή (έκδοση Dynamic) με 1 χρόνο δωρεάν ασφάλεια, και 3 χρόνια δωρεάν σέρβις και ανταλλακτικά (θεωρητικά δώρο περίπου 800 Ευρώ). Απο άποψη επιδόσεων δεν συγκρίνεται με τον κινητήρα 1,2 tsi (φαντάζομαι και το 1,2 TCE αν και δεν το έχω δοκιμάσει), αλλά το θεωρώ ικανοποιητικό για χρήση πόλης (χωρίς συγκινήσεις). Εσωτερικά έχει αναβαθμιστεί σε σχέση με το πρώτο Yaris που είχα για περίπου 6 χρόνια, τα πλαστικά του παραμένουν σκληρά, αλλά δεν ακούγονται τριγμοί σε κάθε λακούβα. H κατανάλωσή του έπαιζε από 7 έως 10 λίτρα ανάλογα το πόδι. Το start-stop δουλεύει άψογα.
Για να καταλήξω κάπου, τα πιο οικονομικά είναι το Yaris (14000 με το δώρο), το Clio (14200) και το Skoda (14450)
Αμέσως μετά το Seat (15200) και τελευταίο το Polo (17000... απαράδεκτο ). Το DSG ανεβάζει αρκετά το κόστος.
Θεωρώ ότι για χρήση πόλης δεν πρέπει να επενδύσεις αρκετά χρήματα ειδικά την εποχή που ζούμε. Μάλλον καταλήγω σε ένα εκ των τριών πρώτων. Testdrive σε Clio και Skoda δεν έχω κάνει ακόμα. Θα δείξει. -
RE: VW-SEAT-SKODA-RENAULT-TOYOTA
Καταρχήν καλώς σας βρήκα.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Οικογενειακό αυτοκίνητο υπάρχει. (Renault Scenic 1.4 TCE). Δεν έχω κανένα παράπονο εκτός από την κατανάλωσή του εντός πόλης (11lt/100 km).
Η χρήση του αυτοκίνητου προς επιλογή είναι για προσωπική χρήση (δουλειά) αλλά και μεταφορά της οικογενείας εντός των τοιχών (μείωση καθημερινών εξόδων). Γι' αυτό και αναζητώ κάτι οικονομικό αλλά να έχει και κάποιο χαρακτήρα από CZT (το μικρόβιο δεν φεύγει).
To Clio φαίνεται καλή λύση αλλά ανησυχώ ως προς την κατανάλωση, αφού είναι κινητήρας αντίστοιχος του 1.4 TCE. Από την άλλη έχει να κουβαλήσει πολύ λιγότερα κιλά. Έχει κανείς προσωπική εμπειρία;
Από τα υπόλοιπα το Polo μου άρεσε περισσότερο εσωτερικά και στο testdrive (φαντάζομαι με DSG θα είναι ακόμα καλύτερο) αλλά εκνευρίζομαι με την πολτιτική της υπερεκτιμημένης VW, που σε περίοδο κρίσης δεν κάνουν ούτε μια έκπτωση, όταν η Renault κάνει 1600 Ευρώ και η Skoda 1400. -
VW-SEAT-SKODA-RENAULT-TOYOTA
Ζητάω τα φώτα από ειδικούς και μη.
Η τελική λίστα επιλογών είναι: VW Polo 1.2 TSI Highline, Seat Ibiza 1.2 TSI Special Edition, Skoda Fabia 1.2 TSI Elegance, Renault Clio 1.2 TCE Dynamic, Toyota Yaris 1.33 Dynamic.
Τιμές με πινακίδες VW 17000 (με κλίμα, ζάντες 16in), Seat 16700 με DSG-15200 χωρίς, Skoda 16450 με DSG-14450 χωρίς, Renault 14200, Toyota 15400.
Μετά από ένα Colt CZT http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=45774 πρέπει να επιλέξω ένα μικρό 5πορτο οικογενειακό για χρήση εντός πόλης (όχι κέντρο). Γνώμονας επιλογής η οικονομία κατανάλωσης και συντήρησης (να χ... το ΔΝΤ τους) -
RE: VW-SEAT-SKODA-RENAULT-TOYOTA
Ζητάω τα φώτα από ειδικούς και μη.
Η τελική λίστα επιλογών είναι: VW Polo 1.2 TSI Highline, Seat Ibiza 1.2 TSI Special Edition, Skoda Fabia 1.2 TSI Elegance, Renault Clio 1.2 TCE Dynamic, Toyota Yaris 1.33 Dynamic.
Τιμές με πινακίδες VW 17000 (με κλίμα, ζάντες 16in), Seat 16700 με DSG-15200 χωρίς, Skoda 16450 με DSG-14450 χωρίς, Renault 14200, Toyota 15400.
Μετά από ένα Colt CZT http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=45774 πρέπει να επιλέξω ένα μικρό 5πορτο οικογενειακό για χρήση εντός πόλης (όχι κέντρο). Γνώμονας επιλογής η οικονομία κατανάλωσης και συντήρησης (να χ... το ΔΝΤ τους)