-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
CR-V 5D DI 1.6 MT 4WD ELEGANCE A-DA MY15 --> 32.250 €
Η τιμή αρκετά καλή. Το εντυπωσιακό βέβαια είναι ότι τους έχουν μείνει ακόμη στοκ, μοντέλα του 2015!
προκληση
αν δεν ηταν σαν πλυντηριο τι πουγκ, τιγκ, χι, κουγκα κλπ...
...+1
-
Ερωτηση: Εχει κανει κανενας κατοχος CRV αλλαγη ελαστικων; Τα δικα μου εχουν αρχισει εδω και καιρο να εμφανιζουν σημαδια φθορας και πρεπει πλεον να αντικατασταθουν αμεσα. Στα 25.000 χλμ εκανα αλλαγη και εβαλα τα μπρος πισω, και τωρα συμπληρωσα τα 50.000 χλμ. Θα ηθελα να παω σε καποια αλλη μαρκα γιατι τα Goodyear που φοραγε το αμαξι οταν το πηρα εκτος του οτι φθειρονται αρκετα γρηγορα, εχουν και δεικτη οικονομιας καυσιμου C. Any ideas?
-
Καλημερα!
Αν εχεις βγαλει 50.000 χλμ δεν νομιζω οτι φθειρονται γρηγορα. Μια χαρα θα ελεγα οτι ειναι. Αν δεν εισαι ευχαριστημενος απο αλλα θεματα τοτε πασο.. -
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Καλημερα!
Αν εχεις βγαλει 50.000 χλμ δεν νομιζω οτι φθειρονται γρηγορα. Μια χαρα θα ελεγα οτι ειναι. Αν δεν εισαι ευχαριστημενος απο αλλα θεματα τοτε πασο..+1
για αμάξι τέτοιου βάρους η φθορά είναι φυσιολογική -
τα ελαστικα ειναι λιγο υποκειμενικα ως προς τι ειναι καλυτερο για τον καθενα. ο τροπος οδηγησης, που το πας -εθνικη, πολη, στροφιλικια, χιονι, χωμα-, σε ενδιαφερει ανεση- θορυβος, καταναλωση επιδοσεις τιμη. πες μας τι σε ενδιαφερει για να προτεινουμε. εγω οταν θα αλλαξω με το καλο θα βαλω τα cross climate της michelin ενα λαστιχο 4 εποχων που το θεωρω ιδανικο για τις δικες μου αναγκες.
-
Τα λαστιχα δεν αρχισαν να φθειρονται τωρα αλλα απο τις 30.000 χλμ. Απλως τωρα εφτασαν στο μη περαιτερω. Αν ηθελα να ειμαι 100% σωστος επρεπε να τα αλλαξω στις 30.000 χλμ. Απλως εγω αλλαξα απο τις 25.000 τα μπρος πισω και τους εδωσα μια παραταση (κακως) εν γνωσει μου οτι το αμαξι δεν ειχε τα κρατηματα που θα επρεπε. Αν δεν κανω λαθος τα λαστιχα πρεπει να αλλαζονται στα 4-5 το πολυ χρονια η στα 40.000-50.000 το πολυ χλμ. Οχι ομως απο τα 30.000 να αρχισουν να εμφανιζουν κοψιματα και λακκουβιτσες στα πελματα. Προσωπικα δε θα συνιστουσα τα Goodyear Efficientgrip που φοραει το αυτοκινητο απο το εργοστασιο γιατι αν και θερινα λαστιχα για αυτοκινητοδρομο, που υποτιθεται ειναι τα πιο ανθεκτικα, φθειρονται σχετικα γρηγορα. Σκεφτομαι να του βαλω ειτε καποια απο τις αλλες 2 μεγαλες μαρκες (Bridgestone, Michelin), ειτε τα BF Goodrich, ειτε τα Hankook που φοραει το καινουργιο CRV του 2018. Το αμαξι ειναι μπροστοκινητο, κινειται αποκλειστικα σε ασφαλτο, 60% πολη, 40% εθνικη, σχεδον ποτε δεν παω χιονια, λασπες, αμμους κλπ. Η διασταση ειναι 225/65/R17 και ο δεικτης φορτιου 102H.
-
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Τα λαστιχα δεν αρχισαν να φθειρονται τωρα αλλα απο τις 30.000 χλμ. Απλως τωρα εφτασαν στο μη περαιτερω. Αν ηθελα να ειμαι 100% σωστος επρεπε να τα αλλαξω στις 30.000 χλμ. Απλως εγω αλλαξα απο τις 25.000 τα μπρος πισω και τους εδωσα μια παραταση (κακως) εν γνωσει μου οτι το αμαξι δεν ειχε τα κρατηματα που θα επρεπε. Αν δεν κανω λαθος τα λαστιχα πρεπει να αλλαζονται στα 4-5 το πολυ χρονια η στα 40.000-50.000 το πολυ χλμ. Οχι ομως απο τα 30.000 να αρχισουν να εμφανιζουν κοψιματα και λακκουβιτσες στα πελματα. Προσωπικα δε θα συνιστουσα τα Goodyear Efficientgrip που φοραει το αυτοκινητο απο το εργοστασιο γιατι αν και θερινα λαστιχα για αυτοκινητοδρομο, που υποτιθεται ειναι τα πιο ανθεκτικα, φθειρονται σχετικα γρηγορα. Σκεφτομαι να του βαλω ειτε καποια απο τις αλλες 2 μεγαλες μαρκες (Bridgestone, Michelin), ειτε τα BF Goodrich, ειτε τα Hankook που φοραει το καινουργιο CRV του 2018. Το αμαξι ειναι μπροστοκινητο, κινειται αποκλειστικα σε ασφαλτο, 60% πολη, 40% εθνικη, σχεδον ποτε δεν παω χιονια, λασπες, αμμους κλπ.Τα M+S είναι καλά στην λάσπη και στο χιόνι (ειδικά στο χιόνι) όμως κοστίζουν στο φρενάρισμα και στην αντοχή στο χρόνο.
Michelin latitude sport 3 για καθαρα ασφάλτινη διαδρομή, θα δεις μεγάλη διαφορά στο φρενάρισμα και στην συμπεριφορά ειδικά στο βρεγμένο. Αλλαγή όμως και αυτό στα 40.000-50.000.
-
Εγώ θα πρότεινα τα assymetric της GY
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Τα M+S είναι καλά στην λάσπη και στο χιόνι (ειδικά στο χιόνι) όμως κοστίζουν στο φρενάρισμα και στην αντοχή στο χρόνο.Michelin latitude sport 3 για καθαρα ασφάλτινη διαδρομή, θα δεις μεγάλη διαφορά στο φρενάρισμα και στην συμπεριφορά ειδικά στο βρεγμένο. Αλλαγή όμως και αυτό στα 40.000-50.000.
Εγώ θα πρότεινα τα assymetric της GY
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Thanks!
-
δες και εδω http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Type/ ... nce-Tyres/ http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Type/ ... nce-Tyres/
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Τα λαστιχα δεν αρχισαν να φθειρονται τωρα αλλα απο τις 30.000 χλμ. Απλως τωρα εφτασαν στο μη περαιτερω. Αν ηθελα να ειμαι 100% σωστος επρεπε να τα αλλαξω στις 30.000 χλμ. Απλως εγω αλλαξα απο τις 25.000 τα μπρος πισω και τους εδωσα μια παραταση (κακως) εν γνωσει μου οτι το αμαξι δεν ειχε τα κρατηματα που θα επρεπε. Αν δεν κανω λαθος τα λαστιχα πρεπει να αλλαζονται στα 4-5 το πολυ χρονια η στα 40.000-50.000 το πολυ χλμ. Οχι ομως απο τα 30.000 να αρχισουν να εμφανιζουν κοψιματα και λακκουβιτσες στα πελματα. Προσωπικα δε θα συνιστουσα τα Goodyear Efficientgrip που φοραει το αυτοκινητο απο το εργοστασιο γιατι αν και θερινα λαστιχα για αυτοκινητοδρομο, που υποτιθεται ειναι τα πιο ανθεκτικα, φθειρονται σχετικα γρηγορα. Σκεφτομαι να του βαλω ειτε καποια απο τις αλλες 2 μεγαλες μαρκες (Bridgestone, Michelin), ειτε τα BF Goodrich, ειτε τα Hankook που φοραει το καινουργιο CRV του 2018. Το αμαξι ειναι μπροστοκινητο, κινειται αποκλειστικα σε ασφαλτο, 60% πολη, 40% εθνικη, σχεδον ποτε δεν παω χιονια, λασπες, αμμους κλπ.
Τα M+S είναι καλά στην λάσπη και στο χιόνι (ειδικά στο χιόνι) όμως κοστίζουν στο φρενάρισμα και στην αντοχή στο χρόνο.
Michelin latitude sport 3 για καθαρα ασφάλτινη διαδρομή, θα δεις μεγάλη διαφορά στο φρενάρισμα και στην συμπεριφορά ειδικά στο βρεγμένο. Αλλαγή όμως και αυτό στα 40.000-50.000.
Πολύ καλή επιλογή και να προσθέσω τα Pirelli scorpion verde.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Υπάρχει εξειδικευμένο θέμα για τα ελαστικά: viewtopic.php?f=6&t=35915&start=18750
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Αν δεν κανω λαθος τα λαστιχα πρεπει να αλλαζονται στα 4-5 το πολυ χρονια η στα 40.000-50.000 το πολυ χλμ.Όχι, ακριβώς, δεν υπάρχει standard. Τα αλλάζουμε όταν έχουν φτάσει στους δείκτες φθοράς ή δεν κρατάνε πια (σύμφωνα με τα δικά μας κριτήρια), ή έχουν εμφανής ζημιές.
Από ότι κατάλαβα σε ενδιαφέρει η χιλιομετρική αντοχή στην άσφαλτο, σε συνδυασμό πάντα με καλή πρόσφυση. Οπότε:
- Pirelli P7 / P7 Blue
- Bridgestone T001 (το ER300 είναι ακόμα πιο σκληρό, αλλά έχει λιγότερη πρόσφυση)
- Michelin Primacy 4
Αν θες λάστιχο SUV αλλάζει το θέμα (όντως πολύ καλά τα Scorpion Verde).
-
Χαίρετε,
Είμαι μέλος του φόρουμ εδώ και λίγο καιρό και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα! Ήρθε ο καιρός για να αντικαταστήσω την Alfa 147 με κάτι μεγαλύτερο, για να κινούμαστε καθημερινά αλλά και να πηγαίνουμε με ασφάλεια στις καλοκαιρινές και χειμερινές μας διακοπές με όλα μας τα αντικείμενα (5μελής οικογένεια)! Η μόνη προϋπόθεση που θέσαμε οικογενειακώς ήταν να κινηθούμε σε αγορά μεσαίου suv, χωρίς να ξεπεράσουμε το όριο των 30000 ευρώ και να αποφύγουμε δίλιτρο κινητήρα.
Στα επιθυμητά στοιχεία για το αυτοκίνητο έχω προκρίνει χώρους, ενεργητική ασφάλεια στη μορφή ασφαλούς οδήγησης και επαρκών επιδόσεων για άνετα προσπεράσματα, χαμηλή κατανάλωση, ποιότητα και αξιοπιστία. Δεν ενδιαφέρομαι τόσο για σπορ οδήγηση (πέρασε ο καιρός που με ενδιέφερε πρωτίστως αυτό σε ένα αυτοκίνητο – εξάλλου μετά την alfa όλα τα suv σου φαίνονται επίπεδα).
Μετά από εντατική έρευνα και επιτόπια δοκιμή των περισσότερων οχημάτων που προσφέρει η ελληνική αγορά καταλήξαμε σε επιλογές diesel κινητήρων με τα Honda CR-V 1.6 elegance awd και Nissan X-Trail 1.6 tdci 4wd n-connecta να είναι τα επικρατέστερα.
Λόγω τριτεκνίας και απαλλαγής από το ΕΤΤ οι τιμές των παραπάνω είναι κοντά και στην ουσία δεν παίζουν ρόλο στην επιλογή μου.
Γενικά συνοψίζοντας κρίνω ως πλεονέκτημα του Nissan την κατασκευή στην Ιαπωνία και την ελαφρώς καλύτερη τετρακίνηση και μειονέκτημα τον οριακό -για το βάρος- κινητήρα, την συγχώνευση με τη Renault και την χρησιμοποίηση κοινών τμημάτων με το αδελφάκι Qashqai (είχα καλή εικόνα, αλλά εδώ στο φορουμ πολλοί έχουν εκφράσει παράπονα για την ποιότητα). Από την άλλη στο Honda βλέπω θετικά την καλύτερη εικόνα του οχήματος στην άσφαλτο, τον κινητήρα (επιδόσεις και κατανάλωση) και την φημολογούμενη αξιοπιστία της εταιρείας. Το μόνο σοβαρό του μειονέκτημα είναι ότι ο αντικαταστάτης του ήδη κυκλοφορεί σε Β. Αμερική και Ωκεανία και επίκειται η άφιξη και στην Ευρώπη. Για αυτό, εξάλλου, το έχουν και με έκπτωση και η τιμή του γίνεται παραπλήσια του Nissan. Αν περιμένω το καινούριο μοντέλο, δεν γνωρίζω αν μέσα στο 2018 θα φέρουν την έκδοση diesel ή θα προωθήσουν το καινούριο σύνολο με 1.5 λίτρο και turbo βενζίνη.
Αυτό συνεπάγεται ότι τα αυτοκίνητα είναι στοκαρισμένα και μου είπαν ότι είναι στην Ελλάδα από το καλοκαίρι του 2016 (φαντάζομαι κάπου στη Μαγούλα να τα τρώει ο ήλιος). Τι συνέπειες λέτε ότι θα έχει αυτό; Είναι καθοριστικός παράγοντας να γείρει την πλάστιγγα;
Περιμένω τις απόψεις σας!
ΥΓ Η παραπάνω δημοσίευση καταχωρήθηκε στα thread και των δυο αυτοκινήτων για να την σχολιάσουν οι πιστοί και των δυο εταιρειών. -
Ο χρήστης Nkbarberis έγραψε:
Χαίρετε,
Είμαι μέλος του φόρουμ εδώ και λίγο καιρό και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα! Ήρθε ο καιρός για να αντικαταστήσω την Alfa 147 με κάτι μεγαλύτερο, για να κινούμαστε καθημερινά αλλά και να πηγαίνουμε με ασφάλεια στις καλοκαιρινές και χειμερινές μας διακοπές με όλα μας τα αντικείμενα (5μελής οικογένεια)! Η μόνη προϋπόθεση που θέσαμε οικογενειακώς ήταν να κινηθούμε σε αγορά μεσαίου suv, χωρίς να ξεπεράσουμε το όριο των 30000 ευρώ και να αποφύγουμε δίλιτρο κινητήρα.
Στα επιθυμητά στοιχεία για το αυτοκίνητο έχω προκρίνει χώρους, ενεργητική ασφάλεια στη μορφή ασφαλούς οδήγησης και επαρκών επιδόσεων για άνετα προσπεράσματα, χαμηλή κατανάλωση, ποιότητα και αξιοπιστία. Δεν ενδιαφέρομαι τόσο για σπορ οδήγηση (πέρασε ο καιρός που με ενδιέφερε πρωτίστως αυτό σε ένα αυτοκίνητο – εξάλλου μετά την alfa όλα τα suv σου φαίνονται επίπεδα).
Μετά από εντατική έρευνα και επιτόπια δοκιμή των περισσότερων οχημάτων που προσφέρει η ελληνική αγορά καταλήξαμε σε επιλογές diesel κινητήρων με τα Honda CR-V 1.6 elegance awd και Nissan X-Trail 1.6 tdci 4wd n-connecta να είναι τα επικρατέστερα.
Λόγω τριτεκνίας και απαλλαγής από το ΕΤΤ οι τιμές των παραπάνω είναι κοντά και στην ουσία δεν παίζουν ρόλο στην επιλογή μου.
Γενικά συνοψίζοντας κρίνω ως πλεονέκτημα του Nissan την κατασκευή στην Ιαπωνία και την ελαφρώς καλύτερη τετρακίνηση και μειονέκτημα τον οριακό -για το βάρος- κινητήρα, την συγχώνευση με τη Renault και την χρησιμοποίηση κοινών τμημάτων με το αδελφάκι Qashqai (είχα καλή εικόνα, αλλά εδώ στο φορουμ πολλοί έχουν εκφράσει παράπονα για την ποιότητα). Από την άλλη στο Honda βλέπω θετικά την καλύτερη εικόνα του οχήματος στην άσφαλτο, τον κινητήρα (επιδόσεις και κατανάλωση) και την φημολογούμενη αξιοπιστία της εταιρείας. Το μόνο σοβαρό του μειονέκτημα είναι ότι ο αντικαταστάτης του ήδη κυκλοφορεί σε Β. Αμερική και Ωκεανία και επίκειται η άφιξη και στην Ευρώπη. Για αυτό, εξάλλου, το έχουν και με έκπτωση και η τιμή του γίνεται παραπλήσια του Nissan. Αν περιμένω το καινούριο μοντέλο, δεν γνωρίζω αν μέσα στο 2018 θα φέρουν την έκδοση diesel ή θα προωθήσουν το καινούριο σύνολο με 1.5 λίτρο και turbo βενζίνη.
Αυτό συνεπάγεται ότι τα αυτοκίνητα είναι στοκαρισμένα και μου είπαν ότι είναι στην Ελλάδα από το καλοκαίρι του 2016 (φαντάζομαι κάπου στη Μαγούλα να τα τρώει ο ήλιος). Τι συνέπειες λέτε ότι θα έχει αυτό; Είναι καθοριστικός παράγοντας να γείρει την πλάστιγγα;
Περιμένω τις απόψεις σας!
ΥΓ Η παραπάνω δημοσίευση καταχωρήθηκε στα thread και των δυο αυτοκινήτων για να την σχολιάσουν οι πιστοί και των δυο εταιρειών.Δεν μας λες τα χιλιόμετρα που κάνεις το έτος ώστε να βοήθησουμε πραγματικά
Λιγα χιλιόμετρα (
-
Δεν αναφέρεις το μεγαλύτερο μείον του honda.... ο Σ ....
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Δεν αναφέρεις το μεγαλύτερο μείον του honda.... ο Σ ....- πολλά
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Από πλευράς χιλιομέτρων αυτήν την περίοδο κάνω μεταξύ 10000-12000, αλλά είναι πολύ πιθανό στο επόμενο χρονικό διάστημα να αλλάξει προς τα περισσότερα . Σε συνδυασμό με την ιδιοσυγκρασία μου που δεν μου 'επιτρέπει' συχνές αλλαγές οχημάτων, το επιπλέον κόστος του diesel θα αποσβεσθεί άνετα.
Όσο για τον 'Σ', δεν έτυχε να έχω αυτοκίνητο που να εμπορεύεται η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία, οπότε δεν έχω άποψη. Το κακό εστιάζεται στην διαδικασία πώλησης ή στην εξυπηρέτηση από πλευράς συνεργείου ; -
Ο χρήστης Nkbarberis έγραψε:
Από πλευράς χιλιομέτρων αυτήν την περίοδο κάνω μεταξύ 10000-12000, αλλά είναι πολύ πιθανό στο επόμενο χρονικό διάστημα να αλλάξει προς τα περισσότερα . Σε συνδυασμό με την ιδιοσυγκρασία μου που δεν μου 'επιτρέπει' συχνές αλλαγές οχημάτων, το επιπλέον κόστος του diesel θα αποσβεσθεί άνετα.
Όσο για τον 'Σ', δεν έτυχε να έχω αυτοκίνητο που να εμπορεύεται η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία, οπότε δεν έχω άποψη. Το κακό εστιάζεται στην διαδικασία πώλησης ή στην εξυπηρέτηση από πλευράς συνεργείου ;Ισχύει αυτό. Εγώ είχα μέσο όρο 10.000-12.500 και τον πρώτο χρόνο στο CRV έκλεισα στα 20.000 , ενώ το πρώτο διμηνο έχω κάνει ακόμη 3.000. Δεν σε νοιάζουν οι αποστάσεις, δεν έχει χιόνια το ΧΚΠ, πάμε Βασιλίτσα .
Ο Σ. είναι πολυεπίπεδο θέμα
α)Στις πωλήσεις υπάρχει η εξής διακύμανση αρχικά τα αυτοκίνητα έχουν σωστή τιμή , στην συνέχεια μπαίνει ένα τρελό καπέλο, μένει στοκ και στο τέλος πριν έρθει το καινούργιο μοντέλο αρχίζει και ξαναπουλάει σε σωστές τιμές. ( crv 2015 λανσαρισμά στα 32.000 ---> 34.000 -->36000--> 37500 -->36500 -->35500-->33500 ).
β)Σε aftersales- Όλοι παραπονιούνται για έλλειψη ανταλλακτικών. Σε γενικές γραμμές δεν χαλάνε τα honda αλλά εαν σε τρακάρουν μπορεί να περιμένεις καιρό. Ευτυχώς υπάρχουν και άλλες επιλογές.
2)Το ίδιο ισχύει και για το service.
έχουμε 2018 και στο συνεργείο δεν σου παραλαμβάνει το αυτοκίνητο τεχνικός σύμβουλος (έλεος). Και εκεί υπάρχουν όμως και άλλες επιλογές.
- Όλοι παραπονιούνται για έλλειψη ανταλλακτικών. Σε γενικές γραμμές δεν χαλάνε τα honda αλλά εαν σε τρακάρουν μπορεί να περιμένεις καιρό. Ευτυχώς υπάρχουν και άλλες επιλογές.
-
Νέο ευρωπαικό CRV MY2018
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... -neo-cr-v/ -
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Νέο ευρωπαικό CRV MY2018
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... -neo-cr-v/'Το λανσάρισμα του νέου Honda CR-V αναμένεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο αρχικά με τον turbo κινητήρα βενζίνης'
Άρα, κατά το 2020 και στην Ελλάδα....
Honda CR-V 2015