Απαρίθμησα τα gadget στην παραπάνω δημοσίευση, περισσότερο για να δειχθεί ότι κατά τη γνώμη μου, δεν προκαλούν μεγάλη διαφοροποίηση στις δύο επιλογές.
Η επιλογή diesel σε βάζει σε δεύτερες σκέψεις για Αθήνα και Θεσσαλονίκη τουλάχιστον,αλλά αν θέλεις να αποφύγεις μεγάλες καταναλώσεις και δίλιτρους κινητήρες είναι σχεδόν μονόδορομος, για αυτού του τύπου την κατηγορία οχημάτων. Δυστυχώς η Toyota δεν δίνει το υβριδικό σύνολο των 1.8 στο RAV4,παρά μόνο στο CHR, το οποίο είναι εξαιρετικό, αλλά δεν καλύπτει τις ανάγκες μας σε χωρους.
Σε ότι αφορά την απτή ποιότητα των οχημάτων , μπορώ να πω ότι είναι πολύ υψηλού επιπέδου και στα δύο. Και από πλευράς αξιοπιστίας σίγουρα πάνω από το μέσο όρο. Δεν θέλω να παρεξηγηθώ από τους φίλους της Renault, αλλά νομίζω είναι κοινώς αποδεκτό ότι οι γιαπωνέζοι φίλοι μας κάτι κάνουν καλύτερα σε ότι αφορά την αξιοπιστία των οχημάτων τους. Σίγουρα, δεν έχω διαβάσει/ακούσει για σοβαρές/κοστοβόρες ζημιές στα xtrail, αλλά τουλάχιστον στο φόρουμ στην Μ.Βρετανία, εμφανίζονται αρκετά θέματα.
Η Renault διέσωσε την Nissan επιχειρηματικά,κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει, αλλά δεν είναι τοθέμα μου αν η εταιρεία βγήκε κερδισμένη από τη συγχώνευση (που βγήκε)
Για το ότι τα Honda είναι στοκαρισμένα για 1.5 χρόνο, έχει κάποιος γνώμη; Θα έχουν επηρεαστεί σε τέτοιο βαθμό που να γείρει η πλάστιγγα στην άλλη πλευρά;