-
χρειαστηκες την αντιπροσωπεια σε αυτα τα χλμ;
-
Ο χρήστης mech_eng έγραψε:
χρειαστηκες την αντιπροσωπεια σε αυτα τα χλμ;Εκανα το ετησιο service στους 11 μηνες και 18000 χλμ.
Δωρεαν ανταλλακτικα ( πεντε χρονια) και πληρώνεις μονο εργατικα —> 50 ευρω.Θεωρητικα η αλλαγη λαδιων ειναι στα 20.000 η 12 μηνες αλλα απο τα 15000 ειχα δει υποβαθμιση της ποιοτητας.(εαν εχεις κανει σε εργαστηριο φασματομετρικης αναλυσης λαδιων απο οπτικο ελεγχο βλεπεις αρκετα)
Γνωστες μετριες υπηρεσιες Σ . Εν ετει 2018 δεν σου παραλαμβανει τεχνικος συμβουλος το αυτοκινητο και δεν σου παραδιδουν χαρτια ελεγχου. Σημειωτεον οτι η honda ειναι πολυ αναλυτική στα εγχειριδια για τους ελεγχους που πρέπει να γινουν. Παραδοξως για Σ. Τα sliding running boards που εβαλα για να γουστάρω ηπταν ετοιμοπαραδοτα.
-
Ένα σημαντικό στοιχείο για εμάς που κουβαλάμε παιδιά και πεθερά
Εαν έχεις και πεθερά κερδίζει το xtrail (δεν χωράς μαμα )
crv
Youtube Videoxtrail (rogue)
Youtube Video -
Το x-trail είναι πολύ περισσότερο suv στον χαρακτήρα. Το crv βγάζει περισσότερη κυριλα. Και τα δύο όμως είναι εξίσου αξιόλογες προτάσεις. Έτσι ήταν πάντα από γενιά σε γενιά.
-
To crv ήταν πάντα housewife friendly. To xtrail ήταν μαχητής και μόνο στην τελευταία γενιά έβαλε νερό στο κρασί του.
-
Όταν ξεκινάς την έρευνα αγοράς και έχεις στα πόδια σου περί τα 20 υποψήφια μοντέλα αυτοκινήτων (και το κάθε ένα από αυτά 3 με 4 διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού - κινητήρων) και τελικά κάνεις shortlist με 2 συνδυασμούς, είναι έκδηλο ότι και οι 2 αυτοί συνδυασμοί ικανοποιούν τις ανάγκες σου σε μεγάλο βαθμό. Αντικειμενικά, κυκλοφορούν πολλά καλά αυτοκίνητα, που είναι ασφαλή και ποιοτικά και θα μπορούσαν να είναι και αυτά στη shortlist, απλά δεν 'ταιριάζουν' όλα τα αυτοκίνητα σε όλους. Έχω αξιολογήσει τα δύο αυτά οχήματα με ίδια βαθμολογία στους περισσότερους τομείς, χωρίς όμως να είναι και ίδια. Η διαφορά είναι περισσότερο σε θέματα λεπτομερειών και ιδιαίτερου χαρακτήρα του καθενός. Το πιο ασφάλτινο crv δείχνει την προτίμηση των σχεδιαστών του και στο αμάξωμα (μικρότερη απόσταση από έδαφος, το πίσω μέρος σχεδιαστικά θυμίζει station wagon και όχι suv) και στην αυτόματη τετρακίνηση (χωρίς δυνατότητα επέμβασης από οδηγό). Το πιο χωμάτινο xtrail έχει καλύτερα χαρακτηριστικά για offroad και το δείχνει και στη σχεδίασή του (πιο macho).
Γιώργο, δυστχώς και οι δυο επιλογές (My15 navi, my16) είναι στην Ελλάδα εδώ και 1.5 χρόνο. Τι συνέπειες λες να έχει η μακροχρόνια παραμονή στον αττικό ήλιο (και στις φθινοπωρινές πλημμύρες;)
-
Εαν πάρεις αυτοκίνητο που έχει 1.5 χρονο στοκ τότε
α)Να έχεις στο μυαλό σου οτι τα λάστιχα θα αλλαχθούν πιο γρήγορα από οτι συνήθως. (Εγώ θα τα άλλαζα στα δυο χρόνια ακόμη και εαν δεν ειχα κάνει 40.000)
β)Να είσαι αυστηρός σε ζητήματα που μπορεί να προκύψουν από την εφαρμογή των πλαστικών που μπορεί να έχουν ξεραθεί. κάνε ένα check στο κάλυμα του CTBA , έαν δεις χαλαρή εφαρμογή ζήτα να αλλαχθεί.
γ)Να πάρεις αυστήρα λευκό χρώμα (πέρλα)Το navi το θεωρώ αστείο στο crv όποτε πήγαινε καλύτερα στο my16 . Παρά τα φιμέ τζάμια, βάλε μεμβράνες ηλιοπροστασίας.
-
Παρεμπιμπτόντως , οι Βρετανοί επιμένουν ότι o diesel 1.6 θα φοριέται και στο νέο CRV.
https://www.carwow.co.uk/news/2017-honda-cr-v-price-specs-and-release-date-2058
αν ήταν στην ίδια τιμή , μάλλον το My16 θα ήταν πιο ξεκάθαρη επιλογή, αλλά τώρα το my15+navi το δίνουν με μεγαλύτερη έκπτωση
Μπορείς να μου πείς, σε παρακαλώ , που είναι το κάλυμμα του ctba; Είναι πίσω από τον εσωτερικό καθρέπτη στο μπροστινό παρμπριζ;
-
Ο χρήστης Nkbarberis έγραψε:
Παρεμπιμπτόντως , οι Βρετανοί επιμένουν ότι o diesel 1.6 θα φοριέται και στο νέο CRV.https://www.carwow.co.uk/news/2017-honda-cr-v-price-specs-and-release-date-2058
αν ήταν στην ίδια τιμή , μάλλον το My16 θα ήταν πιο ξεκάθαρη επιλογή, αλλά τώρα το my15+navi το δίνουν με μεγαλύτερη έκπτωση
Μπορείς να μου πείς, σε παρακαλώ , που είναι το κάλυμμα του ctba; Είναι πίσω από τον εσωτερικό καθρέπτη στο μπροστινό παρμπριζ;
Aκριβώς. Αυτή είναι η θέση του ctba. Παρά την ηλιοπροστασία στο συγκεκριμένο σημείο μπορεί να έχει θέμα η συναρμογή εκεί.
Σε κάποιες χώρες έχει βγει ο 160ps στο καινούργιο CRV , όμως η Ευρώπη είναι αρκετά αμφίβολη. Έαν έρθει Ελλάδα γιαπωνέζικο CRV είναι σίγουρο οτι οι κινητήρες θα είναι 1.5 192ps, 2.0 hybrid &ίσως σε κάποιες χώρες 2.0 turbo vtec 252 ps.
-
Ο χρήστης Nkbarberis έγραψε:
Όταν ξεκινάς την έρευνα αγοράς και έχεις στα πόδια σου περί τα 20 υποψήφια μοντέλα αυτοκινήτων (και το κάθε ένα από αυτά 3 με 4 διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού - κινητήρων) και τελικά κάνεις shortlist με 2 συνδυασμούς, είναι έκδηλο ότι και οι 2 αυτοί συνδυασμοί ικανοποιούν τις ανάγκες σου σε μεγάλο βαθμό. Αντικειμενικά, κυκλοφορούν πολλά καλά αυτοκίνητα, που είναι ασφαλή και ποιοτικά και θα μπορούσαν να είναι και αυτά στη shortlist, απλά δεν 'ταιριάζουν' όλα τα αυτοκίνητα σε όλους. Έχω αξιολογήσει τα δύο αυτά οχήματα με ίδια βαθμολογία στους περισσότερους τομείς, χωρίς όμως να είναι και ίδια. Η διαφορά είναι περισσότερο σε θέματα λεπτομερειών και ιδιαίτερου χαρακτήρα του καθενός. Το πιο ασφάλτινο crv δείχνει την προτίμηση των σχεδιαστών του και στο αμάξωμα (μικρότερη απόσταση από έδαφος, το πίσω μέρος σχεδιαστικά θυμίζει station wagon και όχι suv) και στην αυτόματη τετρακίνηση (χωρίς δυνατότητα επέμβασης από οδηγό). Το πιο χωμάτινο xtrail έχει καλύτερα χαρακτηριστικά για offroad και το δείχνει και στη σχεδίασή του (πιο macho).Γιώργο, δυστχώς και οι δυο επιλογές (My15 navi, my16) είναι στην Ελλάδα εδώ και 1.5 χρόνο. Τι συνέπειες λες να έχει η μακροχρόνια παραμονή στον αττικό ήλιο (και στις φθινοπωρινές πλημμύρες;)
Επειδή εργάζομαι στην περιοχή, θέματα στις εγκαταστάσεις με τις πλημμύρες δεν υπήρξαν. Τα οχήματα που είναι σε στοκ επίσης θεωρώ πως δεν είναι μακάκες να τα αφήνουν εβδομάδες ολόκληρες εκτεθειμένα στις διαθέσεις των στοιχείων της φύσης. Δεν είναι οι εγκαταστάσεις αυτές πάρκινγκ κατασχεθέντων της Τράπεζας. Από εκεί και μετά επειδή και τα δύο οχήματα είναι 'αναφοράς' για διαφορετικούς λόγους το καθένα (όπως πολύ σωστά τα έγραψες)πιστεύω φίλε μου πως οι ανάγκες σου και μόνο είναι αυτές που πρέπει να καθορίσουν την τελική σου επιλογή.
-
Όταν είχα δει τα αυτοκίνητα τον 10/2015 που έψαχνα το δικό μου, ήμουν σχεδόν έτοιμος να πάρω το νισσάν. Δύο πράγματα με εμπόδισαν: 1) το ενδεχόμενο ο 1,6 ντίζελ να ζορίζεται όταν είναι φορτωμένο το αμάξι στις ανηφόρες και 2) ο συνδυσμός υψηλού επιτοκίου δανεισμού με αναμονή 6 μηνών για νέα παραγγελία (αυτό ήταν και το σημαντικότερο πρόβλημα).
Όπως βλέπω τις φωτογραφίες του νισσάν με το facelift πάντως, μου αρέσει ακόμα περισσότερο.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπερα, σημερα εκανα τεστ το CR-V Μ16, ωραιο τραβηγμα κινητηρα δε λέω ... αλλα το εσωτερικο καπως με χαλασε, για καποιο λογο δεν καταφερα να παρκαρω το δεξι μου ποδι,,, ολο με ενοχλουσαν τα πλαστικα.... τι να πω δεν μου εχει ξανατυχει... εσας? Η θεση οδηγησης μου φαινεται πιο δρόμου σε σχέση με το χτραιλ εκει αισθανθηκα πιο σπιτι μου... Στην ερωτηση πως τα παμε με τα ανταλλακτικά μου ειπε ο πωλητης.... τι ειναι αυτα που λεω καμια σχεση ολα υπαρχουν στοκ και αν δεν... σε 1 εβδομαδα ειναι εδω!
-
Εμενα παντως σημερα που ειδα ενα CR-V παρκαρισμενο,με αφησε παντελως αδιαφορο.Νομιζω οτι ο ογκος απο την πισω πορτα και πισω ειναι καπως ασυμβατος με το υπολοιπο αμαξι...
-
Τουλάχιστον 2,3 γενιές ανθρώπων έχουμε εξοικειωθεί με τα βασικά οπτικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα offroad όχημα. Όχι πολλές καμπύλες, μάτσο χαρακτήρα με φουσκωμένα φτερά, ελάχιστη φινέτσα, σκληρά πλαστικά αλλά ανθεκτικά και άλλα πολλά. Κάτω από αυτό το πρίσμα το x-trail είναι 'όλα τα λεφτά' και είναι... και το δείχνει. Από εκεί και μετά το cr-v ενώ δείχνει πολύ τις καμπύλες του, με διαχρονική υπεροχή σε ποιότητα έναντι του Nissan ωστόσο μην ξεγελιέστε... Κρύβει μέσα του το dna ενός πραγματικού offroader. Το αυτοκίνητο αυτό ξέφυγε από τον πρόγονό του μόνο ως προς την αισθητική. Προσωπικά με κερδίζει το νισσάν αλλά με όρους ποιότητας, αντοχής, μηχανολογίας, τεχνολογίας, άνεσης ισορροπημένης δύναμης δεν ξέρω κατά πόσο είναι δίκαιο να το υποστηρίξω στην σύγκριση αυτή. Για την ακρίβεια προσπαθώντας πάντα να πω την γνώμη μου και όσο γίνεται περισσότερο αντικειμενικά, σε κάποιον φίλο θα συμβουλευα να προτιμήσει το cr-v ανεξάρτητα της δικής μου επιλογής. Πως θα μπορούσα άλλωστε όταν το hr-v τόσα χρόνια έχει περάσει τα πάνδεινα και μόνο η εταζέρα του τρίζει και χορεύει όντας ταλαιπωρημένη από χιλιάδες αναπηδήσεις στα κατσάβραχα.
-
Αν σε χαλαει καπως που δεν ειναι made in japan το Honda τοτε να παρεις ενα αμαξι που κατασκευαζεται Ιαπωνια αλλα με Γαλλικο μοτερ εγω το θεωρω καπως αστειο.
Μην παρεξηγηθω απλα οταν αγοραζω μια μαρκα θελω το μοτερ να ειναι οσο γινεται 100% δικο της,γιατι στα περιφερειακα κανουν παρτυ οι προμηθευτες.
Επισης δεν εχει τοσο σημασια που κατασκευαζεται κατι αλλα ποιος εχει ορισει τα στανταρ του αμαξιου κτλ,παραδειγμα αν παρεις ενα Λαντα κ το κατασκευασεις Ιαπωνια θα ειναι τοσο αξιοπιστο οσο τα Honda-Nissan κτλ?
Οι Αγγλοι εχουν βιομηχανια δεν ειναι Τουρκια πχ. -
Νομιζω πως δεν εχει να κανει που φτιάχνεται εφόσον υπαρχουν προδιαγραφες και quality assurance. Π.χ. Το qq φτιαχνεται στην Αγγλια και η συναρμογή του δεν ειναι και κορυφαία, το civic στην Αγγλία και αυτο με πολύ καλυτερη, το chr στην Τουρκία ( δεν ξερω αν εχει υποθει κατι περι ποιότητας ) αλλά ποντάρω στην Toyota ... Όσο για τον κινητηρα τον γαλλικο, νομιζω πως ειναι απο τους καλυτερους στην αγορά, οι Γάλλοι εχουν παραδοση στο πετρελαιο.... Οι ιάπωνες βεβαια εχουν διαμαντια όπως ο 1.6 της HONDA...
-
Τελικά τι σποφασισες?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Έαν δεν κάνει πανω από 12500 το χρόνο είναι μάλλον προτιμότερο να περίμενει τον Σεπτέμβρη
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... honda-cr-v
Κορυφαίος κινητήρας
Μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος
καλύτερο Infotainment
λιγότερος φόβος για την συμπεριφορά τους κράτους απέναντι στα diesel. -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
χρειαστηκες την αντιπροσωπεια σε αυτα τα χλμ;
Εκανα το ετησιο service στους 11 μηνες και 18000 χλμ.
Δωρεαν ανταλλακτικα ( πεντε χρονια) και πληρώνεις μονο εργατικα —> 50 ευρω.Θεωρητικα η αλλαγη λαδιων ειναι στα 20.000 η 12 μηνες αλλα απο τα 15000 ειχα δει υποβαθμιση της ποιοτητας.(εαν εχεις κανει σε εργαστηριο φασματομετρικης αναλυσης λαδιων απο οπτικο ελεγχο βλεπεις αρκετα)
Γνωστες μετριες υπηρεσιες Σ . Εν ετει 2018 δεν σου παραλαμβανει τεχνικος συμβουλος το αυτοκινητο και δεν σου παραδιδουν χαρτια ελεγχου. Σημειωτεον οτι η honda ειναι πολυ αναλυτική στα εγχειριδια για τους ελεγχους που πρέπει να γινουν. Παραδοξως για Σ. Τα sliding running boards που εβαλα για να γουστάρω ηπταν ετοιμοπαραδοτα.
Πόσο κόστισαν με την τοποθέτηση?
-
Τα sliding running πηγαίνουν μαζί με την τοποθέτηση γυρω στα 600 ευρω. Μπορείς και να βρεις φθηνότερα από αρκετα sites του εξωτερικού αλλά εμένα ο χρόνος μου κοστίζει ακριβότερα από το να αγοράσω απ έξω και να κόψω δυο κατοστάρικα στην τιμή.
Του αλλάζει όμως την οπτική του αυτοκινήτου ενώ χρηστικά αρέσει πολύ και στα παιδια (και την πεθερα).
https://usedcars.honda.co.uk/en/used-ca ... ls-u3bj39s
Honda CR-V 1.6 awd vs Nissan X-Trail 1.6 4wd