10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
Latest posts made by vasilis-type-r
-
Πωλειται Γωνιακος Καναπες-Κρεβατι
-
RE: Νέο Honda Civic 2017
Honda για εμενα σημαινει:
Αξιοπιστια,που εχει σε βαθος χρονου οχι 5ετια οπως αλλα.
Βελτιωση.
Χαμηλη καταναλωση για τα κυβικα του.
Πρακτικοτητα οπως παλιοτερα πχ magik seats,επιπεδο πατωμα κτλ.
Σπορ κ γενικα ξεχωριστες κατασκευες για αυτο που φτιαχτηκαν.
Ημουν Θεσσαλονικη για δεκα μερες κ ειδα 4 καινουργια Civic,σε μπλε-ποντικι-μαυρο κ ακομα ενα στο χρωμα του παγου αν το λεω καλα.
Πολυ εντυπωσιακο αμαξι ξεχωριζει απο μακρυα κ μολις το βλεπεις στον καθρεφτη σου νιωθεις την 'απειλη' οτι πλησιαζει κατι πολυ δυναμικο.
Να τα χαρειτε οσοι τα εχετε κ οσοι σνομπαρουν τα Honda αυτοι χανουν. -
RE: Για οικογένεια αλλά και για μενα
Ο χρήστης PANOSSSS έγραψε:
Civic hatchback μόνο, λόγω σχήματος κ χώρου αποσκευών (τετραμελής). Το χει ένας φίλος θα τ οδηγήσω. Μέσα σ' όλα έχω κ το έτερον ήμισυ... που δείχνοντας της όλα τα σεντάν τα είπε παππουδιστικα[emoji31]... και προτιμάει στα ίδια λεφτά το duster I...να καβαλάμε πεζοδρόμια κ λακούβες στο Ελλαδισταν [emoji2956] Μύλος...Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εχει μεγαλυτερο χωρο αποσκευων το χατσμπακ κ εχει τα πισω καθισματα που αναδιπλωνονται κ βαζεις ψυγειο μεσα χαλαρα,αλλα δεν ειναι τοσο ανετο οπως το σενταν.
Αν το σενταν ηταν το fd2 2.0 ατμοσφαιρικο με 215 αλογα κ το ωραιο εσωτερικο που εχει ισως αλλαζε γνωμη η γυναικα,αλλα δυστυχως δεν ηρθε ποτε στην χωρα μας.
-
RE: Για οικογένεια αλλά και για μενα
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ωραία! Γιατί σε αυτοκίνητα δεκαετίας, που μας αρέσουν 2-3 μοντέλα, πιο σημαντικό από το ένα μοντέλο που μας αρέσει περισσότερο είναι το ένα κομμάτι που θα βρούμε σε πολύ καλύτερη κατάσταση κι ας μην είναι η πρώτη μας επιλογή.
Πολύ σωστά.
Το Mazda 6 ειναι ωραιο αμαξι αλλα αδικειτε καπως απο τον ψοφιο για εμενα 18αρι με 125 αλογα,αυτο το μοτερ ειναι ομως Mazda η συνεργασια με Ford?Τι ισχυει τελικα?
Αυτοί οι κινητήρες είναι οι Mazda MZR, εξέλιξης και κατασκευής των Ιαπώνων. Από αυτούς πήρε η Ford τα σχέδια και έφτιαχνε τους δικούς της κινητήρες, με κάποιες αλλαγές.
Ευχαριστω για την ενημερωση γιατι οι πιο πολλοι μου ελεγαν οτι ειναι ford μοτερ αντι για mazda.
-
RE: Για οικογένεια αλλά και για μενα
Το Mazda 6 ειναι ωραιο αμαξι αλλα αδικειτε καπως απο τον ψοφιο για εμενα 18αρι με 125 αλογα,αυτο το μοτερ ειναι ομως Mazda η συνεργασια με Ford?Τι ισχυει τελικα?
Civic ποιο κοιτας σενταν η χατσμπακ?
Φορανε ιδιο μοτερ αλλα εχουν καποιες διαφορες.
Πιο ανετο το σενταν αφου πισω εχει διπλα ψαλιδια αλλα με μικροτερο χωρο αποσκευων με βαθος αλλα μικρο υψος,εχει κανονικη ρεζερβα ενω το χατσμπακ μικρη ρεζερβα κ υψος ο χωρος αποσκευων.
Πιο ελαφρυ το σενταν κοντα στα 100 κιλα.
Πολυ οικονομικο μοτερ για 1.8 κ τραβαει καλα.
Απο συντηρηση λαδια φιλτρο μπουζι ρυθμιση βαλβιδων εχει μηχανικες το Χοντα κ εισαι κομπλε,με καδενα ειναι δεν αγχωνεσαι για ιμαντες κτλ. -
RE: μεταχειρισμενο οικογενειακο
Civic 1.8 υπαρχει κ το σενταν 4πορτο το fd1 που δεν εχει ημιακαμπτο πισω.
Ιδιο μοτερ ακριβως,πιο ελαφρυ απο το fn κ πιο ανετο γενικα,απλα εχει μικροτερο χωρο αποσκευων λογω κανονικης ρεζερβας.
Παντως το Civic εχει αρκετους χωρους για αντικειμενα αν κ κατασκευης του 06 στην ουσια,ειναι πολυ πιο πρακτικο απο νεοτερα μοντελα.
Προσφατα οδηγησα volvo v40 κ peugeot 308,αμαξια 5 ετιας κ μεσα ειναι καπως απο χωρους κ πρακτικοτητα. -
RE: Αγορά μεταχειρισμένου δεκαετίας 1600 και πάνω
Honda Accord cl7 2.0 155 αλογα
Honda Civic fd1 1.8 140 αλογα
Κανενα απο τα δυο δεν ειναι ιδιαιτερα γρηγορα απλα κινουνται αξιοπρεπως κ σιγουρα θα βρεις δεκαετιας +- γερμανικα κ γαλλικα που θα ειναι πιο ανετα στο ταξιδι κ με καλυτερη ηχομονωση απο τα δυο χοντα που σου προτεινω.
Αλλα κ τα δυο φημιζονται για την αξιοπιστια τους σε βαθος χρονου,μιλαμε για μοτερ που με κανονικη συντηρηση θα γραψουν πολλες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις καμμενες φλατζες κτλ.
Μονο βενζινη λαδια κ εφυγες. -
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Με την ψυχρή λογική όμως.
Δεν είναι ψυχρή λογική, είναι λογική πιθήκων και δυστυχώς κάποιοι από αυτούς πιάνουν και τιμόνι. Δεν υπάρχει περίπτωση να ενοχληθώ αν κάποιος περιμένει μέχρι να ανοίξει η γκαραζόπορτα για να μπει μέσα. Επίσης δεν ενοχλούμαι να περιμένω κάποιον να βγει από την πυλωτή του αν δώ το μισό αυτοκίνητο απ έξω. Ακόμα και αν δω κάποιον να είναι σε σημείο με δύσκολη ορατότητα κι ας έχει και STOP (ντάξει σ αυτό φταίνε τα άλλα ζώα που παρκάρουν πάνω στις στροφές και κλείνουν την ορατότητα). Και αναστροφή να θέλει να κάνει κάποιος αν τον δω από μακρυά θα κόψω και θα τον περιμένω ΟΣΟ και αν βιάζομαι. Μέσα στην πόλη δε θα χάσεις τίποτα σε χρόνο αν περιμένεις για κάποια δευτερόλεπτα τον άλλον.
Πολιτισμός, ανθρωπιά και κατανόηση λέγεται αυτό και είναι πάνω από τον κάθε ΚΟΚ. Το χω δει και στην Ευρώπη, μόνο τα εδώ κολόζωα την έχουν δει νταήδες της ασφάλτου.
Αν από την άλλη κάποιος κλείσει το δρόμο για να πάει στην τράπεζα, courier, περιμένει τη γκόμενα και γενικά οτιδήποτε ενώ θα μπορούσε να παρκάρει το αυτοκίνητο λίγο παρακάτω και δεν το κάνει απλά και μόνο για να μην περπατήσει λίγο, ναι εκεί θα πάρω ανάποδες.Ακόμα δεν έχω δει που επιτρέπει ή απαγορεύει ο ΚΟΚ αναστροφή, πόσο μάλλον αυτές τις «3 κινήσεις» που αναφέρθηκαν παραπάνω. Αν η αναστροφή διδάσκεται και εξετάζεται (που δεν μπορώ να θυμηθώ να γινόταν κάτι τέτοιο) μπορεί να είναι γιατί καθίσταται απαραίτητη όταν υπάρχει εμπόδιο μπροστά, όχι για την ταχύτερη εξυπηρέτηση (σε βάρος άλλων πάντα) του εκτελών την αναστροφή.
Ισχύει. Θυμάμαι που το κάναμε και στα μαθήματα, δεν έτυχε να μου το ζητήσουν αλλά όντως έπρεπε να ολοκληρώσεις την αναστροφή με 3 κινήσεις, και εννοείται δεν μπορούσες να ακουμπήσεις κράσπεδο.
Συμπέρασμα: Δεν βάζουμε όπισθεν όποτε γουστάρουμε και η αναστροφή είναι μέσα στο «γουστάρουμε», εκτός αν την κάνετε χωρίς όπισθεν, οπότε απαγορεύεται μόνο σε αυτοκινητόδρομους και σήραγγες...
Έτσι, κι εγώ φροντίζω να μην βάζω όπισθεν αν χρειαστεί να κάνω αναστροφή...
[spoiler:3qb1s5wv]
[/spoiler:3qb1s5wv]
Πολυ σωστος συμφωνω κ τα κανω πραξη στην καθημερινοτητα μου κ ο οδηγος που θα 'βοηθησω' φευγοντας σηκωσει κ ενα χερι πει ενα ευχαριστω εμενα προσωπικα θα με εχει χαροποιησει αυτο.
Επισης κατι που δεν κανει σχεδον κανενας που περιμενει στο φαναρι κ στα δεξια του εχει δρομο για να στριψουν οι απεναντι η να βγει καποιος απο εκει,ας αφησει ενα κενο απο τον μπροστινο του για να μην κολλαει κ η κινηση στο σημειο,απλο ειναι. -
RE: Αγορά μεταχειρισμένου max 11000Ευρω
Αρκετα οικονομικο για 1.8 σε ταξιδι με ταχυτητες 100-120 καιει απο 5,5 εως 6 λιτρα ,εχω δει κ 4.9 στο τριπ,πηγαινα σταθερα με 100χλμ/ω για αποσταση 100χλμ.
1.4 σιβικ με 1300κιλα βαρος δεν αξιζει,ειναι πολυ αργο κ κακως που εβαλε αυτο το μοτερ η χοντα στο fn ,αν φορτωθει θα καψει κ παραπανω απο το 1.8 -
RE: Αγορά μεταχειρισμένου max 11000Ευρω
Καλημερα,ειχα civic σενταν 1.8 χειροκινητο(Διπλα ψαλιδια πισω),ειναι πολυ πιο ανετο απο το χατσμπακ το οποιο εκτος απο πισω που εχει θεμα κ μπροστα το υποπλαισιο οπως εχει κατασκευαστει κ εκει περναει κραδασμους σε ανωμαλιες που το σενταν δεν εχει.
Λιγο αρνητικο για εμενα θα ελεγα οτι ειναι αρκετα μαλακο πισω το σενταν κ αν πιεστει αρκετα σε στροφες κ εχει ανωμαλιες το οδοστρωμα νιωθεις μια μικρη πλευση,για το νορμαλ οδηγο που δεν θα πιεσει ιδιαιτερα το αμαξι παταει κ αντιδραει παρα πολυ καλα.Απλα δινει την εντυπωση οτι χρειαζεται λιγο σκληροτερα ελατηρια πισω τα οποια υπαρχουν στην αγορα κ βελτιωνουν την συμπεριφορα.
Εχει ωραια θεση οδηγησης, καλη ορατοτητα μπρος πισω,καλα φωτα,δυνατα φρενα,τα κουμπια στο τιμονι για μουσικη cruise control αλλα κ τα υπολοιπα στο ταμπλο ειναι πολυ ευκολα στο χειρισμο.
Εχει πιο μικρο πορτμπαγκαζ το σενταν με βαθος αλλα οχι υψος λογω κ κανονικης ρεζερβας,επισης κακως δεν εχει μονωση η πορτα του πορτμπαγκαζ κ φαινονται καλωδια κτλ.