-
από dadj » 16 Ιαν 2018 20:25
Σent from my SM-G930F using Tapatalk
Ναι ναι. Εχω αρχισει κ κραταω στατιστικα απο καταναλωσεις. Μεχρι τωρα κ ειναι στο στρωσιμο ειμαι στα 5lt/100km σε εθνικη οδο (crouse control στα 120km/h) κ 7.7 με 8 μεσα στην πολη.
Καλοτάξιδο!
Αναμένουμε κι άλλες ενημερώσεις! Η κατανάλωση λογικά θα πέσει κι άλλο μετά το στρώσιμο. Πόσα κμ λέει το manual ότι χρειάζεται; Χρωματάκι;;;;
-
Ο χρήστης dadj έγραψε:
Καλοτάξιδο !
Δεν νομίζω να ενδείκνυνται στρώσιμο με cruise control... για δες το λιγοThanks αυτο ισχυει πχ αν εισαι αμερικη κ παρεις το route 66 και κανεις 1500km με cruise control μονομιας με περιπου σταθερη ταχύτητα κ στροφες. Απαξ κ εδω η καθημερινότητα δεν εμπεριεχει τετοια ταξιδια το μοτερ αλλαζει συχνα σημειο λειτουργιας (πχ. οδηγηση σε πολη οπου γ εμενα ειναι 70%). Επισης κ με το adaptive cruise control που εχει το αμαξι επιταχύνει κ επιβραδυνει μονο του.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Πάντως μην επαφίεσαι στο ACC ή στο ότι δεν κάνεις ΜΟΝΟ χιλιόμετρα Ε.Ο. Αρκετοί κατασκευαστές προτείνουν τη ΜΗ χρήση του CC, έστω και για λίγα χλμ σε Ε.Ο., έστω δηλαδή και για να πας μέχρι π.χ. τη Κόρινθο.
-
http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... stin-elada
-
Καλωσόρισες στο forum, Tasosdio...καλορίζικο το καινούριο σου απόκτημα!
*Η γκάμα του νέου Civic θα ενισχυθεί και με τον κινητήρα πετρελαίου i-DTEC των 1.6 λτ., το οποίο θα διατεθεί στην Ελλάδα στα τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου, τόσο στο 5θυρο, όσο και στο 4θυρο Civic.
Ο πλήρως αναβαθμισμένος 1.600άρης ντίζελ διαθέτει πολλές βελτιώσεις που περιλαμβάνουν μείωση στην τριβή των κυλίνδρων χάρη σε έμβολα που κατασκευάζονται από πολύ ανθεκτικό κράμα ατσαλιού, χρωμίου και μολυβδαινίου και στην εξαιρετική μηχανουργική επεξεργασία των κυλίνδρων που επιτρέπει πιο ομαλή κίνηση των εμβόλων.Το ντίζελ αυτό μηχανικό σύνολο των 1.597 κ.εκ. περιλαμβάνει ένα μικρό, υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστή, σύστημα EGR χαμηλής πίεσης (exhaust gas recirculation), εισαγωγή υψηλής ροής και κυλινδροκεφαλή υψηλού στροβιλισμού. Ένας πολύ ανθεκτικός, ελαφρύς, λεπτός στρόφαλος και ένα ανοικτό αλουμινένιο μπλοκ που κατασκευάζεται με χύτευση υπό υψηλή πίεση ελαχιστοποιούν το βάρος του κινητήρα.
Ο 1.6 D-TEC που θα τοποθετηθεί στο νέο Civic έχει ισχύ 120 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 300 Nm στις 2.000 σ.α.λ., προσφέροντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση με το νέο κύκλο δοκιμών WLTP ξεκινά από 3,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από 99 γρ./χλμ.
*
Πηγή -
http://www.4troxoi.gr/comment/202
Εντάξει μόνο για γέλια αυτό το άρθρο!!Εκεί στο περιοδικό πότε θα σταματήσετε να κάνετε απροκάλυπτη διαφήμιση της Φάου Βε?????
Στάλθηκε από το TA-1033 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης coyote80 έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/comment/202Εντάξει μόνο για γέλια αυτό το άρθρο!!Εκεί στο περιοδικό πότε θα σταματήσετε να κάνετε απροκάλυπτη διαφήμιση της Φάου Βε?????
Στάλθηκε από το TA-1033 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχεις υπόψη σου κάποιο συγκριτικό που κερδίζει το Civic;
-
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Έχεις υπόψη σου κάποιο συγκριτικό που κερδίζει το Civic;https://www.caroto.gr/2017/08/08/honda- ... est-drive/
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 155756.asp
Η μόνη υλοποίηση του γκρουπ σε c segment που στέκεται απέναντι στο Civic 1.5T είναι το Leon FR 1.8T και αυτό μόνο στην Ελλάδα μιας και στα 20000€ που κοστίζει ο Λέοντας αγοράζεις πολύ αυτοκίνητο κι ας έχει μερικά συστήματα λιγότερα. Αν μιλήσουμε με τιμές Ευρώπης όπου εκεί το εν λόγω Leon τιμάται περί των 27000€ τότε δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης, aesthetics aside
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/comment/202
Εντάξει μόνο για γέλια αυτό το άρθρο!!Εκεί στο περιοδικό πότε θα σταματήσετε να κάνετε απροκάλυπτη διαφήμιση της Φάου Βε?????
Στάλθηκε από το TA-1033 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχεις υπόψη σου κάποιο συγκριτικό που κερδίζει το Civic;
Οντας ενας απλος οδηγος που εχω οδηγησει γ 3.5 χρονια το golf mk 7 tsi 122ps, πιστευω οτι εχω αποκομίσει μια πολυ καλη εικονα γ το golf αυτης της γενιας. Δεν εχω οδηγησει τη νεοτερη εκδοση με το 1.5 κινητηρα. Επισης την τελευταια βδομαδα εχω οδηγησει ενα νεο civic 1.5. Επισης να πω οτι μαλλον δεν εχω καμια προκαταληψη προς οποιαδηποτε μαρκα.
Αν παραμερισω λοιπον την διαφορα στην ιπποδυναμη, το civic ειναι σαφως πιο καλο αυτοκίνητο ειναι πχ πιο στιβαρο στον δρομο κ εμενα μου εμπνέει πολυ σιγουρια γ παραδειγμα οταν στριβω. Δεν συγκρινεται καν με ενα απλο golf. Απο αυτα τα αυτοκινητα που εχω οδηγησει γ καποιο διαστημα σε αυτον τομεα δηλ. της σταθεροτητας στον δρομο σε μεσαιες εως κ σχετικα υψηλές ταχυτητες το συγκρινω ανετα με ενα Α5 2lt που ειχα οδηγησει πριν κανα χρονο γ 3 με 4 βδομαδες κ να σκεφτειτε οτι το audi ειναι μια ισως κ 2 κατηγοριες πανω.Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Καλοτάξιδο !
Δεν νομίζω να ενδείκνυνται στρώσιμο με cruise control... για δες το λιγοThanks αυτο ισχυει πχ αν εισαι αμερικη κ παρεις το route 66 και κανεις 1500km με cruise control μονομιας με περιπου σταθερη ταχύτητα κ στροφες. Απαξ κ εδω η καθημερινότητα δεν εμπεριεχει τετοια ταξιδια το μοτερ αλλαζει συχνα σημειο λειτουργιας (πχ. οδηγηση σε πολη οπου γ εμενα ειναι 70%). Επισης κ με το adaptive cruise control που εχει το αμαξι επιταχύνει κ επιβραδυνει μονο του.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Πάντως μην επαφίεσαι στο ACC ή στο ότι δεν κάνεις ΜΟΝΟ χιλιόμετρα Ε.Ο. Αρκετοί κατασκευαστές προτείνουν τη ΜΗ χρήση του CC, έστω και για λίγα χλμ σε Ε.Ο., έστω δηλαδή και για να πας μέχρι π.χ. τη Κόρινθο.
Ευχαριστω πολυ. Αληθεια μηπως ξερεις ομως το γιατι?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Aπο τριξίματα στο εσωτερικό εχει ακούσει κανένας κάτοχος τίποτα να μας πει?
Ρωτάω γιατί απο premium υποτίθεται εταιρεία εχω καεί...
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης marc s110l έγραψε:
Aπο τριξίματα στο εσωτερικό εχει ακούσει κανένας κάτοχος τίποτα να μας πει?
Ρωτάω γιατί απο premium υποτίθεται εταιρεία εχω καεί...
ΕυχαριστώΤριξιματα σε Χοντα; Δεν έχω ακούσει κάτι. Αλλά όπως σωστά λες, ας μας πει κανένας κάτοχος.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Γενικά τα τριξίματα δεν είναι συνηθισμένα στα honda ,όμως:
Έχουν ακουστεί από κατόχους HRV θεματάκια με την συναρμογή (κατασκευαζεται στο Μεξικό)
ΕΠίσης στα honda που κατασκευάζονται στο swindon (CRV, νεο 5ο civic) έχουν εμφανιστεί ελαττωματικά radar CTBA , τα όποια αλλάζονται στην εγγύηση. Το καταλαβαίνεις είτε ακουστικα (ακούγεται κάτι να παίζει / η όπτικα βλέπεις οτι υπάρχει άνοιγμα στο κάλυμμα του radar).Γενικά στα honda δεν θα δεις τσιγκουνιές στα υλικά, δεν έχουν όμως πολυτέλειες και το φινιρισμα δεν είναι επιπέδου BMW, Mercedes. Έαν σκύψεις κάτω από το κάθισμα (θερμαινόμενο) θα τα δεις όλα τακτοποιημένα με απλοτητα αλλά χωρίς να υπάρχει ένα πολυτελές κάλυμμα απόκρυψης. ΤΟ ίδιο και στο χώρο του κινητήρα, δεν υπάρχει αμορτισερ στήριξης του καπό , και τα πλαστικά καλύμματα είναι λιγότερα σε σχέση με το γερμανικό ανταγωνισμό όμως από την άλλη ο κινητήρας μένει πεντακάθαρος ακόμη και μετά απο 100.000χλμ.
Από την άλλη τα honda έχουν την γιαπωνέζικη λογική.
Προστατεύουν τον αδαή, όμως σου αφήνουν έδαφος να παίξεις μαζί τους έαν γνωρίζεις.
Πολύ εμφανές στο infotainment, το όποιο για τον μέσο χρηστη είναι κάτω του μετριου όμως για τους έχοντες γνώση είναι ένα ολοκληρωμένο android που μπορείς να το χειριστείς όπως θέλεις και να τρέξεις τα πάντα.Πριν πάρεις honda πρέπει να δεις τα παρακάτω βιντεο, ώστε να ασπαστεις την λογική
http://sushimou.gr/odhgos-epibiwshs-sth ... -toyaleta/
-
Πολυ καλη παρατηρηση σχετικά με το infotainment (που ειναι ενα android tablet). Εμενα με εχει βολεψει πολυ η χρηση του android auto στο κινητο σε συνδεση με το honda. Γ να το κατεβασετε στο smartphone (δεν ειναι available apo google store γ Ελλάδα):
https://www.apkmirror.com/apk/google-in ... 9-release/
Η πιο συνηθης αρχιτεκτονικη γ νεα smartphones ειναι η arm64.
Αφου εχεις εγκαταστησει το app στο κινητο, βαζεις μπροστα το αυτοκινητο, συνδεεις το κινητο με usb στο αυτοκινητο κ με το που αναγνωρησει την συσκευη τρεχεις το εικονίδιο στο κεντρικο μενου κάτω δεξια που αν εχει αναγνωρισει το κινητο θα εχει το σημα του android auto. Ολα τα features του app θα ειναι πλεον integrated στο συστημα του αυτοκινητου.
Επισης θεωρητικά μπορει να εγκαταστησει κανεις κ το app απευθειας στο tablet του αυτοκινήτου.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Γενικά τα τριξίματα δεν είναι συνηθισμένα στα honda ,όμως:Έχουν ακουστεί από κατόχους HRV θεματάκια με την συναρμογή (κατασκευαζεται στο Μεξικό)
ΕΠίσης στα honda που κατασκευάζονται στο swindon (CRV, νεο 5ο civic) έχουν εμφανιστεί ελαττωματικά radar CTBA , τα όποια αλλάζονται στην εγγύηση. Το καταλαβαίνεις είτε ακουστικα (ακούγεται κάτι να παίζει / η όπτικα βλέπεις οτι υπάρχει άνοιγμα στο κάλυμμα του radar).Γενικά στα honda δεν θα δεις τσιγκουνιές στα υλικά, δεν έχουν όμως πολυτέλειες και το φινιρισμα δεν είναι επιπέδου BMW, Mercedes. Έαν σκύψεις κάτω από το κάθισμα (θερμαινόμενο) θα τα δεις όλα τακτοποιημένα με απλοτητα αλλά χωρίς να υπάρχει ένα πολυτελές κάλυμμα απόκρυψης. ΤΟ ίδιο και στο χώρο του κινητήρα, δεν υπάρχει αμορτισερ στήριξης του καπό , και τα πλαστικά καλύμματα είναι λιγότερα σε σχέση με το γερμανικό ανταγωνισμό όμως από την άλλη ο κινητήρας μένει πεντακάθαρος ακόμη και μετά απο 100.000χλμ.
Από την άλλη τα honda έχουν την γιαπωνέζικη λογική.
Προστατεύουν τον αδαή, όμως σου αφήνουν έδαφος να παίξεις μαζί τους έαν γνωρίζεις.
Πολύ εμφανές στο infotainment, το όποιο για τον μέσο χρηστη είναι κάτω του μετριου όμως για τους έχοντες γνώση είναι ένα ολοκληρωμένο android που μπορείς να το χειριστείς όπως θέλεις και να τρέξεις τα πάντα.Πριν πάρεις honda πρέπει να δεις τα παρακάτω βιντεο, ώστε να ασπαστεις την λογική
http://sushimou.gr/odhgos-epibiwshs-sth ... -toyaleta/
Ευχαριστώ πολύ , διάβασα αρκέτα τέτοια προβλήματα που αναφέρεις τα οποία λύθηκαν απο την εγγύηση αλλά δυστυχώς υπάρχουν ακόμα.
Ειχα στο παρελθόν Type R Fn2 δεν έκανε κιχ αλλά δεν είχε τιποτα σαν έξτρα...
Αυτο όμως είναι υπερφορτωμένο με χαμηλή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό γιαυτό έχω κολλήσει λίγο .
Την είχα πατήσει γιαυτό το ψάχνω λίγο παραπάνω (οχι με Γερμανό). -
Ο χρήστης dadj έγραψε:
Καλοτάξιδο !
Δεν νομίζω να ενδείκνυνται στρώσιμο με cruise control... για δες το λιγοThanks αυτο ισχυει πχ αν εισαι αμερικη κ παρεις το route 66 και κανεις 1500km με cruise control μονομιας με περιπου σταθερη ταχύτητα κ στροφες. Απαξ κ εδω η καθημερινότητα δεν εμπεριεχει τετοια ταξιδια το μοτερ αλλαζει συχνα σημειο λειτουργιας (πχ. οδηγηση σε πολη οπου γ εμενα ειναι 70%). Επισης κ με το adaptive cruise control που εχει το αμαξι επιταχύνει κ επιβραδυνει μονο του.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Πάντως μην επαφίεσαι στο ACC ή στο ότι δεν κάνεις ΜΟΝΟ χιλιόμετρα Ε.Ο. Αρκετοί κατασκευαστές προτείνουν τη ΜΗ χρήση του CC, έστω και για λίγα χλμ σε Ε.Ο., έστω δηλαδή και για να πας μέχρι π.χ. τη Κόρινθο.
Ευχαριστω πολυ. Αληθεια μηπως ξερεις ομως το γιατι?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Διότι θεωρητικά στο στρώσιμο ο κινητήρας πρέπει να δουλεύει σε διαφορετικά φάσματα ΣΑΛ. Μικρή σημασία έχει όμως, δεν έχουν ανάγκη οι νέοι κινητήρες από τέτοια.
-
Από τη μια, πάρτο και δεν θέλει στρώσιμο. Από την άλλη,όχι cc στο στρώσιμο. Τότε το καλύτερο στρώσιμο γίνεται εντός των πόλεων. Σταμάτα..... ξεκίνα,4000 στροφές για προσπέραση,ώπα φρένα.
-
Honda Civic 4d 1.5 Comfort, από 22.325€. Αρκετά καλή τιμή νομίζω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Honda Civic 4d 1.5 Comfort, από 22.325€. Αρκετά καλή τιμή νομίζω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα!σε αυτα τα φραγκα ειναι τσαμπα...
αν περναει και το τεστ γατου (ακα ταρανδου, που μπορει να ειμαι = τις βλαχες μην τις εμπιστευεσαι), δηλαδη ολα μπροστα με πολλα λαμπακια και το δεξι να εχει μοχλο το υποβραχιονιο για ταχυτητες και ποδι τραγανης στα δεξια, θα ειναι το επομενο απο σεπτεμβρη... -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Honda Civic 4d 1.5 Comfort, από 22.325€. Αρκετά καλή τιμή νομίζω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα!
σε αυτα τα φραγκα ειναι τσαμπα...
αν περναει και το τεστ γατου (ακα ταρανδου, που μπορει να ειμαι = τις βλαχες μην τις εμπιστευεσαι), δηλαδη ολα μπροστα με πολλα λαμπακια και το δεξι να εχει μοχλο το υποβραχιονιο για ταχυτητες και ποδι τραγανης στα δεξια, θα ειναι το επομενο απο σεπτεμβρη...το 'τσάμπα' είναι προς μεγάλη συζήτηση...γιατί το να έχουν φτάσει τα hatch σε τέτοιες τιμές (5-6.000 ευρώ πάνω από τα 17-18.000 που έδινες πριν μερικά χρόνια...) αν δεν το πεις υπερκοστολόγηση τι θα το πεις; Και ιδίως όταν παίρνεις σαφώς περισσότερο αμάξι με ένα suv που ξεκινάνε πια κάτω και από τα 20.000 ευρώ...Τα suv παρεπιπτόντως που είναι επίσης υπερκοστολογημένα...!
Έχουμε ξεφύγει νομίζω...(σε τιμές...)
Νέο Honda Civic 2017