Παρελαβα την περασμενη παρασκευη. Στα πρωτα μου 50 km ταυτιζομαι με καθε λεξη με αυτα που ειπε ο rupture. ακομα και στο υπογειο γκαραζ, ακομα και στο χρωμα.
Συμπληρωνω οτι το αυτοκινητο μοιαζει να εχει δικη του νοημοσυνη καποιες φορες. Θα μου παρει καποιο χρονο να το συνηθισω. Προς το παρον διαβαζω το manual το οποιο μοιαζει με τη βιβλο σε μεγεθος...>Ο χρήστης Rapture έγραψε:
Χαιρετώ την παρέα! Eπανέρχομαι με τις πρώτες εντυπώσεις μου από το Civic έχοντας κάνει τα πρώτα 600km. Να θυμίσω ότι το έχω αγοράσει σε polished metal metallic στην έκδοση 1.5 Hatchback.
Εμφάνιση – Χωροι
Ένας από τους κύριους λόγους που κατέληξα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν οι χώροι του. Πραγματικά ο χώρος αποσκευών είναι τεράστιος, ενώ σε αντίστοιχα επίπεδα κινείται και ο διαθέσιμος χώρος για τους επιβάτες εμπρός και πίσω. Χαρακτηριστικά να σας πω ότι το είδε φίλος μου με Nissan Qashqai και έπαθε πλάκα με την ευρυχωρία, καθώς εξωτερικά η εμφάνιση δε σε προϊδεάζει για τόσο μεγάλους χώρους. Το μόνο foul της Honda στο συγκεκριμένο τομέα είναι ότι υπάρχει μια κολώνα στο κεφάλι των πίσω επιβατών που είναι ενοχλητική αν είσαι πάνω από 1.85 και γείρεις το κεφάλι σου προς τα πίσω.
Μιλώντας λοιπόν για την εμφάνιση, παρόλο που αρχικά φαίνεται αμφιλεγόμενη, οφείλω να παραδεχτώ ότι όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο ελκυστική γίνεται. Καλώς ή κακώς το αυτοκίνητο τραβάει τα βλέμματα και σίγουρα δεν έχει να κάνει μόνο με το γεγονός ότι το βλέπεις σπάνια στους δρόμους. Όποιος το αγοράσει να περιμένει φωτογραφίες από διπλανά αυτοκίνητα όταν είναι κολλημένος στην κίνηση και να του κολλάνε κάθε είδους φτιαγμένοι κουβάδες για να το ανοίξει στο φανάρι. Παρόλο που το έχω κυκλοφορήσει ελάχιστα, έχουν τύχει αρκετά τέτοια περιστατικά.
Το σύστημα Infotainment χρειάζεται εξοικείωση καθώς φαίνεται δύσχρηστο και με οριακά κακή απόκριση, ενώ λείπει ένας περιστροφικός διακόπτης για την ένταση της μουσικής αντί για τον αφής που υπάρχει. Τα χειριστήρια στο τιμόνι ωστόσο βοηθούν αρκετά. Οι θέσεις για μικροαντικείμενα είναι πολλές και η ποιότητα στα πλαστικά σε γενικές γραμμές υψηλή. Ίσως τα καθίσματα θα μπορούσαν να είναι λίγο καλύτερα καθώς σου δίνουν την αίσθηση ότι λείπει υλικό από μέσα, χωρίς ωστόσο να είναι άβολα σε αίσθηση.
Επιδόσεις - Οδική συμπεριφορά - Κατανάλωση
Στον τομέα τον επιδόσεων δεν έχω να πω πολλά ακόμα, καθώς οδηγώ συντηρητικά μιας και είναι τα πρώτα χιλιόμετρα. Η αίσθηση που σου δίνει πάντως είναι ότι έχει γκάζια τα οποία στα δίνει με πολιτισμένο τρόπο. Μέσα στην πόλη το Eco Mode βοηθάει πολύ για να γίνεται ακόμα πιο πολιτισμένο με την επιτάχυνση να γίνεται πιο ήπια. Η πληροφόρηση από το τιμόνι είναι καλή και οι αναρτήσεις όσο σκληρές πρέπει για να μη θυσιάζεται η άνεση. Η θέση οδήγησης πολύ καλή, η ορατότητα μπροστά επίσης ενώ ενοχλεί λίγο η αεροτομή και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας όταν κοιτάζεις από το μεσαίο καθρέφτη. Υποδειγματικός ο λεβιές ταχυτήτων σε αίσθηση και θέση, η κλιμάκωση των σχέσεων μελετημένη, αλλά ίσως ενοχλήσει κάποιους στις γρήγορες αλλαγές το rev hang που έχει.
Το μήκος του αυτοκινήτου και η απόσταση από το έδαφος δεν προκαλούν πρόβλημα (μπαίνω σε υπόγειο parking) αλλά το πλάτος χρειάζεται σίγουρα να το συνηθίσεις και είναι το μόνο που ίσως προβληματίσει σε στενούς δρόμους/parking. Βοηθάνε πολύ οι αισθητήρες παρκαρίσματος που έχει περιμετρικά το αυτοκίνητο, η κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και ότι μπορείς να μαζεύεις του καθρέφτες με ένα κουμπί.
Πολύ καλή εντύπωση μου έκανε το Adaptive Cruise Control το οποίο βοηθάει για να σε ξεκουράσει σε μεγάλα ταξίδια με μονότονες ευθείες, διατηρώντας σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Τα επίπεδα θορύβου σε πολύ καλά επίπεδα τουλάχιστον μέχρι τα 140Km/h, ενώ σε μικρές ταχύτητες με ανοιχτά παράθυρα ακούς έναν γλυκό ήχο από την εξάτμιση.
Έχοντας κάνει 600km η συνολική κατανάλωση είναι στα 6.6lt, με το 60% να είναι ταξίδι στην εθνική με κλιματισμό και τα υπόλοιπα σε πόλη/επαρχιακό δίκτυο με κλιματισμό. Κάνοντας βράδυ τη διαδρομή Κόρινθος – Αθήνα, το trip computer έγραψε 5.3lt με ταχύτητες γύρω στα 100-120km λόγω κίνησης.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές και εύχομαι να μη με απογοητεύσει στο κομμάτι της αξιοπιστίας. Συγγνώμη για το σεντόνι και ελπίζω να μη σας κούρασα!
Καλές διακοπές και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk