-
Ο χρήστης Celestus έγραψε:
Βέβαια σε κάτι φανάρια λόγω ηλεκτροκίνησης έχω κάνει πολλές ζημιές σε κάτι σπορ που δεν το φαντάζονταιΚυρίως λόγω της πρόσφυσης της τετρακίνησης, αν και στην Αθήνα έχετε καλύτερη άσφαλτο. Στην Θεσσαλονίκη ένα SUV με 200 άλογα μπορεί να κάνει πλάκα σε δικίνητο σπορ με 300 άλογα εύκολα στο φανάρι. Μέχρι φυσικά να πατήσει κάτω το σπορ και μετά να λήξει η σεμνή τελετή...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα βασικότερα επιχειρήματα εναντίον του 3008 είναι η ακριβή τιμή του, η έλλειψη τετρακίνησης και ο άκαμπτος άξονας.
Η τιμή είναι ξεκάθαρα υψηλή και το λέω εγώ που ένιωσα στην τσέπη μου γιατί πλήρωσα πολλά για να το πάρω. Είναι αστείο όμως να το αναφέρονται ως εναλλακτικές το tiguan (εξίσου ακριβό) ή η Χ1 (ακριβότερη).
Για την τετρακίνηση πραγματικά απορώ πόσοι πραγματικά την χρειάζονται περισσότερες από 3 μέρες τον χρόνο. Η επανάσταση των crossover ήρθε με τα δικίνητα. Τετρακίνητα υπήρχαν από την εποχή του Rav αλλά το qq τίναξε την μπάνκα στον αέρα με τις δικίνητες φτηνές εκδόσεις του. Ας δούμε λίγο τα ποσοστά πωλήσεων δικίνητων με τετρακίνητα (με μικρούς κινητήρες) όπου υπάρχουν. Πόσα qq πωλούνται δικίνητα και πόσα τετρακίνητα;
Μάλιστα αφού ενδιαφέρονται τόσο για δύσκολες εκτός δρόμου καταστάσεις κάποιοι, η PSA με το active grip υπερτερεί σε σχέση με όλα τα άλλα δικίνητα. Για όποιον ενδιαφέρεται για τις 5 μέρες χιονιού στην Ελλάδα ή για των λασπωμένο χωματόδρομο του χωριού του, αυτό είναι ιδανική λύση σε σχέση με το επιπλέον κόστος και βάρος της τετρακίνησης. Τα σχόλια των δοκιμών για το σύστημα είναι παντού κολακευτικά!Τέλος για τον άξονα έχουν γραφτεί ήδη τα περισσότερα. Θα προτιμούσα κι εγώ πολλαπλούς συνδέσμους, αλλά εκ του αποτελέσματος ο συνδυασμός άνεσης, οδικής συμπεριφοράς και χώρου αποσκευών που έχει επιτευχθεί είναι εξαιρετικός και σε κάθε περίπτωση δεν αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα. Τουλάχιστον για εμένα που απολαμβάνω κάθε μέρα την οδήγηση αυτού του αυτοκινήτου και βέβαια την αίσθηση που μου δίνει η πανέμορφη εικόνα του εσωτερικού και του εξωτερικού του.
Το 'αστείο' της αναφοράς του Tiguan και της Χ1 ως εναλλακτικές απο που προκύπτει; Κ άντε να δεχτούμε οτι η Χ1 ειναι κ αυτη πολυ ακριβότερη κ υπερτιμημένη , το Tiguan γιατι;
Επισης, υπάρχουν άνθρωποι που επιλέγουν τις τετρακίνητες εκδόσεις των SUV γιατι πραγματικά εχουν σκοπό να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες εκτος δρόμου -που επαναλαμβάνω γι αυτο φτιάχτηκαν - κ οχι για να βλέπουν τους άλλους 'απο ψηλά' ή για να να καβαλάνε πιο ευκολα πεζοδρόμια...
Συγνωμη αλλα αν νομίζεις οτι το grip control ειναι επαρκές σε τέτοιες συνθήκες κ μπορει να υποκαταστήσει ενα συστημα τετρακίνησης , πλανασαι πλάνην οικτράν..Όπως ανέφερε και ο VAGKIRK, το grip control το συγκρίνω με τις δικίνητες εκδόσεις και με βάση τα γρφόμενα των ειδικών ότι είναι πολύ αποτελεσματικό. Όσοι θέλουν τετρακίνηση προφανώς δεν θα πάρουν το 3008.
Το αστείο της αναφοράς στα τιγκ και Χ1 αφορά το ότι έχουν ίδιες οι ακριβότερες τιμές. Δεν μπορείς να λες το 3008 είναι ακριβό, θα πάω να πάρω το τιγκ. Το 3008 είναι ακριβό και θα πάρω qq ή kuga είναι λογικό.
Η κατηγορία αυτή είναι βασικά crossover, ούτε καν SUV. O λόγος που φτιάχτηκαν είναι για να αντικαταστήσουν τα πολυμορφικά, αφού έχουν αντίστοιχους χώρους σε πιο εύπεπτη εμφάνιση και το μεγαλύτερο ύψος προσφέρει καλύτερη άνεση.
-
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
Όπως ανέφερε και ο VAGKIRK, το grip control το συγκρίνω με τις δικίνητες εκδόσεις και με βάση τα γρφόμενα των ειδικών ότι είναι πολύ αποτελεσματικό. Όσοι θέλουν τετρακίνηση προφανώς δεν θα πάρουν το 3008.
Το αστείο της αναφοράς στα τιγκ και Χ1 αφορά το ότι έχουν ίδιες οι ακριβότερες τιμές. Δεν μπορείς να λες το 3008 είναι ακριβό, θα πάω να πάρω το τιγκ. Το 3008 είναι ακριβό και θα πάρω qq ή kuga είναι λογικό.
Η κατηγορία αυτή είναι βασικά crossover, ούτε καν SUV. O λόγος που φτιάχτηκαν είναι για να αντικαταστήσουν τα πολυμορφικά, αφού έχουν αντίστοιχους χώρους σε πιο εύπεπτη εμφάνιση και το μεγαλύτερο ύψος προσφέρει καλύτερη άνεση.Ορθα τα λες και συμφωνώ απλά ολοι όσοι λές ότι θα πουν 'ακριβό το 3008 θα πάρω tiguan ή Χ1 ή GLA κλπ' δεν θα πουν ακριβώς είναι ότι είναι ακριβό αλλά ότι τοσα λεφτά δεν θα τα έδιναν για πεζώ ..... τοσο απλό και τόσο χαζό αλλά πραγματικό !
Και εγω - έχοντας και άθλια εμπειρία από πεζω αρκετά παλίοτερα βέβαια - το ίδιο θα έλεγα, όπως το ίδιο χονδρικά είπα και στον πωλητή της ΚΑΡΕΝΤΑ που με κυνηγούσε 4 μηνες μετά το test drive για το τιγκουάν, που όταν τον ρώτησα πόσο πάει εν τέλει το tsi 150 dsg και μου είπε 34000, του απάντησα ότι με 33300 παίρνω BMW .... και έληξε εκεί η κουβέντα -
Βασικά το tig είναι φθηνότερο από το 3008.
-
Για την BMW θα συμφωνήσω, αν κ η βασική 1.5 δεν νομιζω οτι απέχει κ πολυ απο το 3008, σίγουρα ομως με χειρότερο εξοπλισμό.
Το Tiguan με λιγο πανω απο τα 30000 ευρώ σου δινει τετρακίνηση , ισχυρότερο κινητήρα (150hp) κ ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Μονο ακριβό δε μου φαινεται σε σχεςη με το 3008.Το 3008 σε αυτα τα λεφτα τι εχει να προσφέρει; Το grip control κ το I cockpit ;
Επισης τα πολυμορφικά εχουν καλύτερους χώρους κ κυρίως δυνατότητες διαμόρφωσης τους απο τα crossover. Αποτελουν σαφώς καλυτερη επιλογή απο τα crossover αν οι χωροι ειναι πρώτη προτεραιότητα , γι αυτο κ δεν τίθεται θεμα αντικατάστασης τους.
edit: Στις συνθήκες που είχες αναφέρει για το grip control (χιονια και λασπωμένο χώμα), ειδικά αν μιλάμε για ανηφορική διαδρομή, η 4κίνηση θα ήταν ανεκτίμητη (πέραν φυσικά των κατάλληλων ελαστικών). Εκει αναφερόταν το σχόλιο μου.
-
Είναι δύσκολο να συγκρίνεις διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού.
Ναι το 3008 δίνει active grip και i cockpit, 18άρες ζάντες, εσωτερικό φωτισμό με led και διάφορα άλλα με 32.000. Αλλά επανλαμβάνω πρέπει να δούμε ακριβώς τις λίστες εξοπλισμού για να συγκρίνουμε.
Η ουσία είναι ότι ανήκουν στην ίδια κατηγορία τιμής. -
Άλλη βέβαια κουβέντα για επίπεδα εξοπλισμού. Εδω και αν είναι υποκειμενικά.
Προσωπικά τα δήθεν συστήματά ασφαλείας και ευκολίας με αφήνουν αδιάφορο. Ακόμα και ότι έχει η Χ1 το απενεργοποιώ (start stop, collision detection κλπ) κάμερες και αλλά επι βοηθητικά μου είναι επίσης αδιάφορα καθώς δεν κυκλοφορώ εντός πόλης και πάντα θα βασιστώ στο μάτι μου ναι στις ηχητικές ενδείξεις.
Πλοήγηση και συνδεσιμότητα τα είχα και δεν μου λένε κάτι. Καστομιες του ελέους που πάντα θα μένουν πίσω όσο γερνάει το αμάξι. -
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
Είναι δύσκολο να συγκρίνεις διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού.
Ναι το 3008 δίνει active grip και i cockpit, 18άρες ζάντες, εσωτερικό φωτισμό με led και διάφορα άλλα με 32.000. Αλλά επανλαμβάνω πρέπει να δούμε ακριβώς τις λίστες εξοπλισμού για να συγκρίνουμε.
Η ουσία είναι ότι ανήκουν στην ίδια κατηγορία τιμής.Αποτι θυμαμαι κ το Tiguan εχει καλο εξοπλισμό (εκδοση advance). Πέρα απο τον εξοπλισμό ομως , το σημαντικότερο ειναι οτι στα ιδια περίπου λεφτα εχει ανώτερα τεχνικά χαρακτηριστικά. 1000 φορες ενας δυνατότερος κινητήρας ή μια καλυτερη ανάρτηση απο τα led φώτιςμο στο εςωτερικο κ το I cockpit
-
Πόσο δύσκολο είναι να γίνει κατανοητό ότι δεν έχουν όλοι τις προτεραιότητες .
Κάποιοι ακόμα και σε αυτό το Τιγκουάν που είναι το πιό όμορφο από την σειρά , βλέπουν ένα no name αμάξι που αν δεν είχε το σήμα θα το έκραζαν , όπως κάνουν με το αδελφό Σέατ .
Ακόμα έχει ένα τέστ οι 4τ με τα 3008 και Σπόρτατζ . Το δεύτερο έχει δυνατότερο κινητήρα και επιδόσεις , αλλά δεν βλέπεται ιδιαίτερα η μάσκα του .
Το ίδιο ισχύει και για το Τιγκουάν . Μέτριας αισθητικής με τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα προφανώς χάνει από το 3008 σε πολλά και κερδίζει σε άλλα .
Αρα κοιτάμε τι μας αρέσει .
Προφανώς κάποιοι λένε πολλά λεφτά για Πεζώ και παίρνουν ένα τιμόνι και 4 ρόδες αλλά μπε εμ βε . Αλλοι γελάνε με αυτούς . Ο φίλος έδωσε 70000 και πήρε Βόλβο . Είναι σίγουρο ότι αν δεν ήταν εταιρικό και σκεφτόταν την μεταπώληση θα έπαιρνε μια Χ3 ή ένα Μέρκ .
Σε λίγο καιρό προφανώς το 3008 θα φορέσει τα 300 άλογα του DS 7 με τον ηλεκτροκινητήρα που θα του δίνει τετρακίνηση . Η τιμή του θα είναι αλλού . Προφανώς θεωρώ ότι δεν μπορεί το ίδιο μοντέλο να έχει τέτοιες διαφορές τιμής . Τουλάχιστον στην Ελλάδα που πάντα μας λείπουν πόντοι μήκους και άλογα...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Πόσο δύσκολο είναι να γίνει κατανοητό ότι δεν έχουν όλοι τις προτεραιότητες .Κάποιοι ακόμα και σε αυτό το Τιγκουάν που είναι το πιό όμορφο από την σειρά , βλέπουν ένα no name αμάξι που αν δεν είχε το σήμα θα το έκραζαν , όπως κάνουν με το αδελφό Σέατ .
Ακόμα έχει ένα τέστ οι 4τ με τα 3008 και Σπόρτατζ . Το δεύτερο έχει δυνατότερο κινητήρα και επιδόσεις , αλλά δεν βλέπεται ιδιαίτερα η μάσκα του .
Το ίδιο ισχύει και για το Τιγκουάν . Μέτριας αισθητικής με τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα προφανώς χάνει από το 3008 σε πολλά και κερδίζει σε άλλα .
Αρα κοιτάμε τι μας αρέσει .
Προφανώς κάποιοι λένε πολλά λεφτά για Πεζώ και παίρνουν ένα τιμόνι και 4 ρόδες αλλά μπε εμ βε . Αλλοι γελάνε με αυτούς . Ο φίλος έδωσε 70000 και πήρε Βόλβο . Είναι σίγουρο ότι αν δεν ήταν εταιρικό και σκεφτόταν την μεταπώληση θα έπαιρνε μια Χ3 ή ένα Μέρκ .
Σε λίγο καιρό προφανώς το 3008 θα φορέσει τα 300 άλογα του DS 7 με τον ηλεκτροκινητήρα που θα του δίνει τετρακίνηση . Η τιμή του θα είναι αλλού . Προφανώς θεωρώ ότι δεν μπορεί το ίδιο μοντέλο να έχει τέτοιες διαφορές τιμής . Τουλάχιστον στην Ελλάδα που πάντα μας λείπουν πόντοι μήκους και άλογα... [emoji38]
Πολλά like
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ ξεκίνησα να πάρω το 3008 έχοντας το δει στις φωτογραφίες. Μόλις ήρθε στις εκθέσεις έκανα από την πρώτη στιγμή τεστ ντραιβ.Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε. Αλλά μόλις έκανα τεστ το Tiguan πραγματικά το ξέχασα.Το Tiguan στα ίδια περίπου λεφτά βρίσκεται σε άλλη κλάση. ( 3008 1.6 diesel Allure EAT6 VS Tiguan 2.0TDi 4Motion DSG 190 ίππων)
-
Ο χρήστης mitsos587 έγραψε:
Σημερα περασα και εριξα μια ματια στο kuga.
Το business που με ενδιαφερει ειδα οτι ειναι πολυ καλα εξοπλισμενο(δεν εχει αυτοματο παρκαρισμα που νομιζα οτι ειχε βεβαια)
Συγκριτικα με το 3008 νομιζω οτι εχει καλυτερο εξοπλισμο.
Απο βδομαδα θα παω να δω και το peugeot και οποιο μου ειναι πιο ανετο σε χωρους θα ειναι και αυτο που θα προτιμησω.
Επισης,και αυτο απευθυνεται σε σενα Φανη επειδη παρακολουθω διαφορα φορα και ξερω οτι ειχες f20,ο πηχης απο πλευρας ποιοτητας ειναι πολυ ψηλα τοποθετημενος απο το bmw και οτι εχω δει μεχρι τωρα(kuga,crv,xtrail) ποιοτικα με ψιλοαπογοητευει-
Όντως δεν έχει αυτόματο παρκάρισμα standard, αλλά μπορείς να το προσθέσεις (εγώ το έκανα) με πολύ μικρό κόστος (περίπου 260 Ευρώ).
-
Ναι, έχει αρκετά καλύτερο εξοπλισμό από το 3008.
-
Μην περιμένεις ποιότητα BMW (μιλάω για απτή ποιότητα και προσοχή στην λεπτομέρεια), σε αυτά τα μοντέλα και σε αυτές τις τιμές. Το Kuga είναι αρκετά καλό, αλλά έχει τα θεματάκια του (τουλάχιστον δεν τρίζει προς το παρόν!), μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά στο θέμα του Kuga, έχω γράψει αρκετά. Είδα αρκετά SUV, πριν πάρω το Kuga...κανένα δεν μπορούσε (για εμένα) να συγκριθεί με την ποιότητα της BMW, εκτός από την Χ1.
-
-
Με την ποιότητα των γερμανικών πρίμιουμ , απλώς γελάμε..
Και μάλιστα όταν έχουμε πληρώσει 90000 και την έχουμε βιώσει , γελάμε ακόμα περισσότερο .
Αντίθετα όταν έχουμε δώσει λιγότερο από το 1/3 και μετά από 9 χρόνια δεν κάνει πουθενά τσικ , πιάνουμε την κοιλιά μας από τα γέλια .
Παράκληση . Γράφετε για την ποιότητα σας στα δικά σας θέματα , γιατί εδώ θα περάσουμε το όριο ρύπων και θα φάμε πρόστιμο....
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Εγώ ξεκίνησα να πάρω το 3008 έχοντας το δει στις φωτογραφίες. Μόλις ήρθε στις εκθέσεις έκανα από την πρώτη στιγμή τεστ ντραιβ.Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε. Αλλά μόλις έκανα τεστ το Tiguan πραγματικά το ξέχασα.Το Tiguan στα ίδια περίπου λεφτά βρίσκεται σε άλλη κλάση. ( 3008 1.6 diesel Allure EAT6 VS Tiguan 2.0TDi 4Motion DSG 190 ίππων)Αν δεν σε τρομάζει το δίλιτρο , μια χαρά επιλογή έκανες .
-
Σε λίγο το 'νούμερο' θα δώσει και κατάλογο επιτρεπόμενων σχολίων για το topic, αλλιώς θα επιβάλλεται χουντική λογοκρισία...
Ρε τι άλλο θα δούμε εδώ μέσα από τους νοσταλγούς του Παπαδόπουλου...
Μία 'μη γράφετε για άλλα αμάξια'
Μία 'εγώ δεν ήρθα στα άλλα topic'
Μία 'μη γράφετε για τα γερμανικά'
Λες και τα topic είναι τσιφλίκι κάποιου... -
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Εγώ ξεκίνησα να πάρω το 3008 έχοντας το δει στις φωτογραφίες. Μόλις ήρθε στις εκθέσεις έκανα από την πρώτη στιγμή τεστ ντραιβ.Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε. Αλλά μόλις έκανα τεστ το Tiguan πραγματικά το ξέχασα.Το Tiguan στα ίδια περίπου λεφτά βρίσκεται σε άλλη κλάση. ( 3008 1.6 diesel Allure EAT6 VS Tiguan 2.0TDi 4Motion DSG 190 ίππων)Μη τα λες έτσι αυτά γιατί θα στραβοκατάπιούν τη γλώσσα τους.
Μιλάς για την πιο vfm πρόταση στη κατηγορία ειδικά στα 2λΣτάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Εγώ ξεκίνησα να πάρω το 3008 έχοντας το δει στις φωτογραφίες. Μόλις ήρθε στις εκθέσεις έκανα από την πρώτη στιγμή τεστ ντραιβ.Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε. Αλλά μόλις έκανα τεστ το Tiguan πραγματικά το ξέχασα.Το Tiguan στα ίδια περίπου λεφτά βρίσκεται σε άλλη κλάση. ( 3008 1.6 diesel Allure EAT6 VS Tiguan 2.0TDi 4Motion DSG 190 ίππων)
Μη τα λες έτσι αυτά γιατί θα στραβοκατάπιούν τη γλώσσα τους.
Πες τα ρε Νίκο!
Την καλημέρα μου! -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Με την ποιότητα των γερμανικών πρίμιουμ , απλώς γελάμε..Και μάλιστα όταν έχουμε πληρώσει 90000 και την έχουμε βιώσει , γελάμε ακόμα περισσότερο . [emoji38]
Εγώ ξεκίνησα να πάρω το 3008 έχοντας το δει στις φωτογραφίες. Μόλις ήρθε στις εκθέσεις έκανα από την πρώτη στιγμή τεστ ντραιβ.Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε. Αλλά μόλις έκανα τεστ το Tiguan πραγματικά το ξέχασα.Το Tiguan στα ίδια περίπου λεφτά βρίσκεται σε άλλη κλάση. ( 3008 1.6 diesel Allure EAT6 VS Tiguan 2.0TDi 4Motion DSG 190 ίππων)
Αν δεν σε τρομάζει το δίλιτρο , μια χαρά επιλογή έκανες .
- Μια φορά πήρες κάτι εταιρικό και το έκανες κανόνα αυτό με την αξιοπιστία
- Παράξενο που δε πρότεινες το 2λ πεζώ. Είσαι καλά?
Καλημέρα
Υ. Σ. Καλημέρα και στον Βασίλη
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Εγώ ξεκίνησα να πάρω το 3008 έχοντας το δει στις φωτογραφίες. Μόλις ήρθε στις εκθέσεις έκανα από την πρώτη στιγμή τεστ ντραιβ.Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε. Αλλά μόλις έκανα τεστ το Tiguan πραγματικά το ξέχασα.Το Tiguan στα ίδια περίπου λεφτά βρίσκεται σε άλλη κλάση. ( 3008 1.6 diesel Allure EAT6 VS Tiguan 2.0TDi 4Motion DSG 190 ίππων)Περίπου στα ίδια λεφτά;;;
Για πες μας ακριβώς τι προσφορές πήρες να δούμε γιατί το tig έχει τιμή καταλόγου 36.850€ και το 3008 34.700€. -
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
Εγώ ξεκίνησα να πάρω το 3008 έχοντας το δει στις φωτογραφίες. Μόλις ήρθε στις εκθέσεις έκανα από την πρώτη στιγμή τεστ ντραιβ.Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε. Αλλά μόλις έκανα τεστ το Tiguan πραγματικά το ξέχασα.Το Tiguan στα ίδια περίπου λεφτά βρίσκεται σε άλλη κλάση. ( 3008 1.6 diesel Allure EAT6 VS Tiguan 2.0TDi 4Motion DSG 190 ίππων)
Περίπου στα ίδια λεφτά;;;
Για πες μας ακριβώς τι προσφορές πήρες να δούμε γιατί το tig έχει τιμή καταλόγου 36.850€ και το 3008 34.700€.Εγώ σου λέω να πήρε και μια έκπτωση και να πήγε 36 το τιγκουαν. Ε και? Στα 2.000 παραπάνω παίρνεις ουσιαστικά άλλο αμάξι. Από που να το πιάσεις:τετρακίνηση, ροπή, μοτέρ.....
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επειδή VW δεν κάνει εκπτώσεις (κατά δήλωσή της) ενώ η Peugeot κάνει, θεωρώ ότι η διαφορά δεν θα είναι 2.000 αλλά 3.000€.
Σε κάθε περίπτωση δεν το λες ίδια λεφτά, αλλά θα συμφωνήσω ότι ξεκάθαρα είναι πιο συμφέρουσα επιλογή.
Peugeot 3008 2016