Εγώ πάντως δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναβάλω 'green-saver-eco' λάστιχα. Αμελητέα διαφορά στο καύσιμο σε σχέση με τα mid-range Primacy, ενώ η διαφορά στο πάτημα και το φρενάρισμα είναι χαώδης.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ πάντως δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναβάλω 'green-saver-eco' λάστιχα. Αμελητέα διαφορά στο καύσιμο σε σχέση με τα mid-range Primacy, ενώ η διαφορά στο πάτημα και το φρενάρισμα είναι χαώδης.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης pagalo έγραψε:
0.56lt/100km με τιμή βενζίνης 1,5€ είναι 0.84€
Αν πούμε ότι αλλάζεις τα λάστιχα στις 40000km αυτό μας κάνει μια διαφορά 336€. Δεν το λες και λίγο...Επίσης εγώ είδα αρκετή διαφορά όταν έβαλα τα χειμερινά σε σιδερένιες ζάντες.
Τα καλοκαιρινά είναι GY Efficient grip performance 205/60/16 με δείκτες Β/Α σε αλουμινίου.
Τα χειμερινά είναι BF Goodrich G-force winter 2 με δείκτες Ε/Β σε σιδερένιες.
Η διαφορά στην κατανάλωση αλλά και στην αίσθηση είναι μεγάλη. Περίπου 1+ lt/100km. Το αυτοκίνητο φαίνεται να πηγαίνει πιο βαριά και σε χαμηλές στροφές κάνει λες και χτυπάει πυρακια...Επειδή φορούσα και παλαιότερα χειμερινά και με δείκτες F/E - nokian hakkapellita r2 - αλλά στις αλουμινίου πιστεύω ότι η διαφορά οφείλεται κυρίως στην σιδερένια ζάντα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχω μια C4 1.6 '14 e-hdi που φορούσε αρχικά σε διάσταση 205/55/16 Michelin Energy Saver. Τα κράτησα μέχρι τις 68.000χλμ με πέλμα 3mm. Γενικά ούτε κρύο ούτε ζέστη, πολύ μέτριο λάστιχο, προβλέψιμο, αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο.
Μετά έβαλα τα Goodyear Grip Efficient Performance. Το λάστιχο γενικά απαράδεκτο. Χειρότερο του Energy και ειδικά παγωμένο είχε κοντεψει να με στείλει δυο φορές. Από θέμα άνεσης, θορυβώδες, πολύ μαλακό πλαϊνό, που 'μπαλονιαζε' το αμάξι σε συνδυασμό με την μαλακή ανάρτηση. Έμειναν πάνω 49.000χλμ (έχοντας βέβαια κινηθεί περισσότερο σε πολύ, σε σχέση με τα Energy Saver).
Στην αλλαγή έβαλα Michelin Primacy 4. Ε αυτό ήταν!! Το λάστιχο απλά δεν υπάρχει! Πολύ πιο άνετο, πιο αθόρυβο, μαλακό στις ανωμαλίες και σταθερά πλαϊνά, έτσι που τις πρώτες μέρες νόμιζα πως άλλαξα και αμορτισέρ με ελατήρια μαζί. Στο κράτημα το κάτι άλλο σε σχέση με πριν και ειδικά στο νερό με γλίτωσαν από σίγουρο τροχαίο με λιμνάζοντα νερά πάνω σε στροφή.
Σαν κατανάλωση δεν έχω δει κάποια ουσιαστική διαφορά, παρόλο που τα ψειριζω αυτά.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης ils έγραψε:
Γέλασα πολύ με τα σχόλια ορισμένων. Λοιπόν το 3008 πάει αέρα στην Ευρώπη. +353% για το 2017, 3ο με 170.000 κομμάτια, 2ο το Tiguan με 220.000 και πρώτο το QQ με κάτι λιγότερο από 250.000.
Τα πήγε πολύ καλά για το 2017 και μην ξεχνάμε πως η παραγωγή του ξεκίνησε προς το τέλος του 2016 και έτσι σαν νέο μοντέλο είχε μεγάλο χρόνο παράδοσης για τους πρώτους μήνες του 2017.. Οι πωλήσεις του για το 2018 θα είναι πολύ περισσότερες.. Οι πωλήσεις του Tiguan συμπεριλαμβάνουν και την εφταθέσια έκδοση του που ονομάζεται Tiguan allspace (στην Ελλάδα δεν το φέρνουν).. Με αυτή τη λογική αν ενώσουμε τις πωλήσεις του 3008 με του 5008 που στην ουσία είναι η εφταθέσια εκδοση του 3008, τότε το 3008-5008 θα έχει περισσότερες πωλήσεις από το tiguan- tiguan allspace για το 2018..
το πρόβλημα είναι αν πουλάει περισσότερο από το Tiguan ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Επειδή η ελληνική αγορά έχει κάποιες πολύ συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες λόγω της κρίσης, δε μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για το αν πουλάει ή όχι κάτι. Για αυτό και βάζω τις πωλήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Για μένα όπως έχω πει πολλές φορές, το αν πουλάει ή όχι ένα αυτοκίνητο δεν έχει να πει κάτι, ούτε έχει να κάνει με το πόσο καλό είναι ή δεν είναι ένα αμάξι. Εφόσον όμως έγινε λόγος παρέθεσα κάποια στοιχεία.
Επίσης, διαβάζω αρκετά 'απαξιωτικά' σχόλια για το πόσο πρέπει να κάνει ένα 'Peugeot'. Γιατί έτσι σκέφτεται ο Έλληνας. Μόνο αυτόν νοιάζει η 'φίρμα'. Και αυτή είναι μεγάλη κουβέντα, που για να τελειώνει πρέπει να πούμε κάτι. Είναι αδιαμφισβήτητο πως το 3008 μπήκε σε άλλα σαλόνια τιμολογιακά γιατί το αξίζει. Αυτό τουλάχιστον παραδέχονται αρκετά περιοδικά του ειδικού τύπου.
Στην τελική ο καθένας παίρνει αυτό που θέλει και μπορεί. Και είναι άσχημο να μπαίνει και να γράφει ο καθένας ότι 'το Α είναι καλύτερο, αξίζει περισσότερο τα χρήματα του, είναι premium (έλεος πια με τον ηλίθιο αυτό όρο)'.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γέλασα πολύ με τα σχόλια ορισμένων. Λοιπόν το 3008 πάει αέρα στην Ευρώπη. +353% για το 2017, 3ο με 170.000 κομμάτια, 2ο το Tiguan με 220.000 και πρώτο το QQ με κάτι λιγότερο από 250.000.
http://carsalesbase.com/european-sales- ... -segments/
Σα ζεστό ψωμί πουλάει και μπράβο του γιατί άσχετα ποιας φίρμας είναι ο κόσμος αναγνωρίζει την πρόοδο. Κι έτσι αγοράζει. Επίσης στην Ευρώπη λόγω των νόμων να φοράνε χειμερινά λάστιχα, βολεύονται και με το Grip Control.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Καλά το συγκεκριμένο golf της αγγελίας παίζει να έχει σχεδόν τα πάντα από έξτρα.. Τουλάχιστον 25.000 ευρώ θα είχε τιμή και τώρα πουλιέται 13.300... Εχει αισθητήρες παρκαρισματος μπρος πίσω και σύστημα αυτόματου παρκαρισματος, keyless, Navi, κάμερα οπισθοπορειας, φίμε τζάμπα, φώτα xenon και led Όλα αυτά δεν τα είχε στην έκδοση Bluemotion.. Ούτε καν στην πλούσια έκδοση δεν τα είχε αυτά.. 25.000 και πολύ λίγα λέω.. Κ τώρα το πουλάει 13.300.. Τα diesel της Vw τα πουλάνε σε χαμηλές τιμές και δεν φεύγουν και εύκολα... Το 308 της αγγελίας δεν έχει κάποιο έξτρα.. Είναι ξεκάθαρο ποιος είναι ο χαμένος.. Μην κοροιδευομαστε
Όπως είπε και ο Infide1, το μόνο σοβαρό extra μπορεί να ναι το αυτόματο παρκάρισμα (αν είναι αυτά τα κουμπάκια δεξιά από το λεβιέ ταχυτήτων οκ, ειδάλλως μυρίζομαι μούφα).
Πού είναι το keyless βρε παιδιά?
Ότι έξτρα βάζεις, όταν πας να το πουλήσεις απλά το ξεχνάς.
Μην κοροϊδευόμαστε, ούτε χειριστήρια στο τιμόνι δεν έχει, ποια 'πάντα από έξτρα'?
Έχει αυτόματα φώτα, έλεγχο για παρκάρισμα, cruise control και εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος και αυτόματο κλιματισμό και start stop. Όλα αυτά ΔΕΝ ήταν στην βασική έκδοση.
Η βασική έκδοση του golf σε άσπρο χρώμα και τάσια έχει 20.700 και αν βάλεις pda φτάνεις τα 21+... Σίγουρα είχε σκάσει γύρω στα 24.000.
Το Peugeot επιτρέψτε μου καλύτερα να ξέρω πόσο είχε αγοραστεί μιας και γνωρίζω τον άνθρωπο που το έχει. 18.500 με 19.000 το είχε πάρει.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Το golf 22 εβγαινε. Απο 20 ξεκινουσε
Όταν έψαχνα εγώ αμάξι η φθηνότερη έκδοση σε diesel του golf είχε 23.400€. Χωρίς μεταφορικά κλπ μέσα. 20 και 22 δεν μου είχε πει κανένας. >Το αν κρατάει ένα καλύτερα τιμή μεταπώλησης από ένα άλλο φαίνεται με μαθηματικά. Πόσο % παίρνεις σε σχέση με το ποσό που έδωσες, τίποτα άλλο.
Ακριβώς, απλά δεν ισχύει άλλος κανόνας πέρα από αυτόν της αγοράς. Δεν έχει να κάνει με το αν ένα αμάξι είναι καλό, ούτε μπορεί να απαξιώσει ένα μοντέλο.
Παράδειγμα. Γνωστός πούλησε μια BMW 335i bi-turbo την οποία είχε αγοράσει 70.000€. Το αμάξι στην πένα, μέσα σε γκαράζ, υπερβολικά προσεγμένο. Δόθηκε με το ζόρι 20.000€, ενώ οι περισσότερες προτάσεις ήταν γύρω στα 15.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Η ιστορία πάντως δείχνει πως τα γαλλικά χάνουν την αξία τους σχετικά γρήγορα..
Επειδή δεν υπάρχει κατανόηση αν δε μιλήσουμε με χειροπιαστά παραδείγματα.
Golf VI 2013: Στην ΒΑΣΙΚΗ έκδοση έκανε 24.000€. Αυτό πρέπει να του είχε πιάσει 25.000€. Όταν το πουλήσει 13.000€ που ζητάει θα είμαστε -12.000€ από το αρχικό κεφάλαιο. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/12174033/
Peugeot 308 2014: Η συγκεκριμένη έκδοση έκανε 18.500€ κλειδί. 14.900€ που ζητάει δε πρόκειται να το δώσει, αλλά 13.500€ θα είναι καλό ντιλ (το ξέρω το αμάξι και όντως έχει τόσα χλμ)
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/9965218/
Κάντε τις αφαιρέσεις και πείτε μου ξανά τι σημαίνει 'μεταπωλητικη' αξία, που είναι μια μπούρδα που λένε οι άσχετοι πωλητές σε αγοραστές με άγνοια μπας και πουλήσουν τα πανάκριβα αυτοκίνητα.
Το θέμα της μεταπώλησης είναι ένα τελείως διαφορετικό κεφάλαιο και δεν έχει να κάνει με την αξία αυτή καθ' αυτή του αυτοκινήτου, αλλά με τις τρέχουσες τάσεις μιας συγκεκριμένης αγοράς. Και δε μπορεί να αποτελεί κριτήριο για την αγορά ρε παιδιά!! Εκτός κι αν κάποιος πάρει ένα αμάξι και σκέφτεται να το πουλήσει σε 6 μήνες, όπως κάνουμε με τα κινητά και τα σκούτερ.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Όπως βλέπετε το αμάξι πάει καλά και εδώ αλλά και στην Ευρώπη και με αυτές τις τιμές . Αρα γιατί να μειώσει τιμές και μάλιστα όταν πλέον έχει και νέο κινητήρα ντίζελ με 130 άλογα με τον ανταγωνισμό στα 115 και νέο 8τάχυτο κιβώτιο και θα έχει και βενζίνη αργότερα με υψηλές αποδόσεις .Τώρα πόσο πουλάνε οι αετοί μας εδώ τα μτχ λήζινγκ , δεν αφορά το καινούργιο , αφού τα χλμ κατά 99,99999999999999999 % είναι μαιμού
Μα γιατί να μειώσει την τιμή; Η Peugeot δίνει ένα εξαιρετικό πλαίσιο χαμηλού βάρους, που πετυχαίνει εξαιρετική οδική συμπεριφορά και άνεση. Επίσης συνδυάζεται Με ίσως τους πιο αξιόπιστους και αποδοτικούς κινητήρες της αγοράς και με δοκιμασμένα κιβώτια. Βάλε στη σουμα το εξαιρετικό φινίρισμα μέσα και το όλο design, όπου όταν παρουσιάστηκε ακόμη και τα γνωστά αντιπαθή προς το γαλλικό γκρούπ περιοδικά το χειροκρότησαν και είπαν πως αξίζει τα λεφτά που ζητάει.
Από εκεί και πέρα νομίζω πως η αγορά της Ελλάδος δεν μπορεί να αποτελέσει αξιόπιστο δείγμα πωλήσεων και τάσεων
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης Kger έγραψε:
Και εγώ δίνω συν στον φιατ αλλά με εμπειρία από punto. Πάντως φίλε (όχι ότι το ανέφερες) αλλά μακριά από corsa 1,3. Δύο γνωστοί χαντακωμένοι και οι 2 από αλλαγές DPF συν αντλία καυσίμου.
Παίζει να μιλάς για τον ίδιο κινητήρα. Το Corsa έβαζε για χρόνια τον κινητήρα της Fiat!
Dpf και αντλία είναι αλλού παπά ευαγγέλιο...
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk