Jan 20, 2018, 5:23 PM

Ο χρήστης mixalakis έγραψε:

Όπως ανέφερε και ο VAGKIRK, το grip control το συγκρίνω με τις δικίνητες εκδόσεις και με βάση τα γρφόμενα των ειδικών ότι είναι πολύ αποτελεσματικό. Όσοι θέλουν τετρακίνηση προφανώς δεν θα πάρουν το 3008.
Το αστείο της αναφοράς στα τιγκ και Χ1 αφορά το ότι έχουν ίδιες οι ακριβότερες τιμές. Δεν μπορείς να λες το 3008 είναι ακριβό, θα πάω να πάρω το τιγκ. Το 3008 είναι ακριβό και θα πάρω qq ή kuga είναι λογικό.
Η κατηγορία αυτή είναι βασικά crossover, ούτε καν SUV. O λόγος που φτιάχτηκαν είναι για να αντικαταστήσουν τα πολυμορφικά, αφού έχουν αντίστοιχους χώρους σε πιο εύπεπτη εμφάνιση και το μεγαλύτερο ύψος προσφέρει καλύτερη άνεση.

Ορθα τα λες και συμφωνώ απλά ολοι όσοι λές ότι θα πουν 'ακριβό το 3008 θα πάρω tiguan ή Χ1 ή GLA κλπ' δεν θα πουν ακριβώς είναι ότι είναι ακριβό αλλά ότι τοσα λεφτά δεν θα τα έδιναν για πεζώ ..... τοσο απλό και τόσο χαζό αλλά πραγματικό !
Και εγω - έχοντας και άθλια εμπειρία από πεζω αρκετά παλίοτερα βέβαια - το ίδιο θα έλεγα, όπως το ίδιο χονδρικά είπα και στον πωλητή της ΚΑΡΕΝΤΑ που με κυνηγούσε 4 μηνες μετά το test drive για το τιγκουάν, που όταν τον ρώτησα πόσο πάει εν τέλει το tsi 150 dsg και μου είπε 34000, του απάντησα ότι με 33300 παίρνω BMW .... και έληξε εκεί η κουβέντα