-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Το μοτέρ είναι πολύ καλό ρε γαμώτο.Μετά από 104,000 απροβλημάτιστα χλμ χωρίς Χριστογεννιάτικα λαμπάκια dpf και άλλα πολύχρωμα, το σήκωσα σήμερα και είναι στεγνό παντού.
Γενικά το αμάξι σου δίνει την αίσθηση ότι θα του βάλεις πετρέλαιο και θα φτάσεις ατσαλάκωτος στην άλλη άκρη του κόσμου. Πολύ σημαντικό αυτό για ένα αμάξι.Καλή Χρονιά σε όλους και όλες με Υγεία και ευτυχία.
ΥΓ: καλή χρονιά Έκτωρα και lemouz.
Χρόνια πολλά με υγεία και καλή χρονιά με τυχη αισιοδοξία....
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ΠΡΟΣ barabakos : Αν είσαι κάτοικος επαρχίας και κάνεις πάνω από 20000 χιλιόμετρα ετησίως εν μέρει συμφέρει πετρέλαιο.
Αν είσαι κάτοικος Αθήνας Θεσσαλονίκης βενζίνη.Πρέπει να έχεις υπόψη τα εξής:
1.Η διαφορά κατανάλωσης ετησίως υπέρ του πετρελαίου είναι περίπου (για 15000 χιλιομ.) 200-250 ευρώ
2.Το κόστος συντήρησης για πετρελαιο είναι λίγο ψηλότερο
3.Το πετρελαιοκίνητο πρέπει να είναι σε καθημερινή βάση φουλαρισμένο,διότι τα πετρέλαια έχουν σε μεγάλο ποσοστό βιομάζες που δημιουργούν μύκητες στο μισογεμάτο ρεζερβουαρ με αποτέλεσμα πιθανή βλάβη σε αντλία (κόστος 2500-3000)
4.Σε όλες τις ευρωπαικές πόλεις θα απαγορευτεί η κίνηση των πετρελαιοκινήτων και θα επιβληθούν υψηλοί φόροι
5.Οι επιδόσεις και συμπεριφορά (λόγω μικρότερου βάρους) με βενζίνη είναι πολύ πιο καλές.
6.Τα ακριβά σπορ αυτοκίνητα παγκοσμίως είναι βενζινοκίνητα.
7.Οι Αμερικανοί που είναι από τους πιο δύσκολους πελάτες αγοράζουν κατα πλειοψηφία βενζινικίνητα.
8.Οι έμποροι στο Ελλαδιστάν έχουν στοκ πετρελαιοκίνητα και προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν (γιατί μόδα ήταν και άρχισε να περνάει...) -
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
ΠΡΟΣ barabakos : Αν είσαι κάτοικος επαρχίας και κάνεις πάνω από 20000 χιλιόμετρα ετησίως εν μέρει συμφέρει πετρέλαιο.
Αν είσαι κάτοικος Αθήνας Θεσσαλονίκης βενζίνη.Πρέπει να έχεις υπόψη τα εξής:
1.Η διαφορά κατανάλωσης ετησίως υπέρ του πετρελαίου είναι περίπου (για 15000 χιλιομ.) 200-250 ευρώ
2.Το κόστος συντήρησης για πετρελαιο είναι λίγο ψηλότερο
3.Το πετρελαιοκίνητο πρέπει να είναι σε καθημερινή βάση φουλαρισμένο,διότι τα πετρέλαια έχουν σε μεγάλο ποσοστό βιομάζες που δημιουργούν μύκητες στο μισογεμάτο ρεζερβουαρ με αποτέλεσμα πιθανή βλάβη σε αντλία (κόστος 2500-3000)
4.Σε όλες τις ευρωπαικές πόλεις θα απαγορευτεί η κίνηση των πετρελαιοκινήτων και θα επιβληθούν υψηλοί φόροι
5.Οι επιδόσεις και συμπεριφορά (λόγω μικρότερου βάρους) με βενζίνη είναι πολύ πιο καλές.
6.Τα ακριβά σπορ αυτοκίνητα παγκοσμίως είναι βενζινοκίνητα.
7.Οι Αμερικανοί που είναι από τους πιο δύσκολους πελάτες αγοράζουν κατα πλειοψηφία βενζινικίνητα.
8.Οι έμποροι στο Ελλαδιστάν έχουν στοκ πετρελαιοκίνητα και προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν (γιατί μόδα ήταν και άρχισε να περνάει...)Καλή χρονιά και καλά μυαλά ... γελάσαμε πάλι σήμερα...
-
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
ΠΡΟΣ barabakos : Αν είσαι κάτοικος επαρχίας και κάνεις πάνω από 20000 χιλιόμετρα ετησίως εν μέρει συμφέρει πετρέλαιο.
Αν είσαι κάτοικος Αθήνας Θεσσαλονίκης βενζίνη.Πρέπει να έχεις υπόψη τα εξής:
1.Η διαφορά κατανάλωσης ετησίως υπέρ του πετρελαίου είναι περίπου (για 15000 χιλιομ.) 200-250 ευρώ
2.Το κόστος συντήρησης για πετρελαιο είναι λίγο ψηλότερο
3.Το πετρελαιοκίνητο πρέπει να είναι σε καθημερινή βάση φουλαρισμένο,διότι τα πετρέλαια έχουν σε μεγάλο ποσοστό βιομάζες που δημιουργούν μύκητες στο μισογεμάτο ρεζερβουαρ με αποτέλεσμα πιθανή βλάβη σε αντλία (κόστος 2500-3000)
4.Σε όλες τις ευρωπαικές πόλεις θα απαγορευτεί η κίνηση των πετρελαιοκινήτων και θα επιβληθούν υψηλοί φόροι
5.Οι επιδόσεις και συμπεριφορά (λόγω μικρότερου βάρους) με βενζίνη είναι πολύ πιο καλές.
6.Τα ακριβά σπορ αυτοκίνητα παγκοσμίως είναι βενζινοκίνητα.
7.Οι Αμερικανοί που είναι από τους πιο δύσκολους πελάτες αγοράζουν κατα πλειοψηφία βενζινικίνητα.
8.Οι έμποροι στο Ελλαδιστάν έχουν στοκ πετρελαιοκίνητα και προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν (γιατί μόδα ήταν και άρχισε να περνάει...)Για βάλε τα νούμερα εδώ και πες μας τι σου βγάζει. Και αν εξακολουθεί να σου βγάζει τα ίδια μες μας τι έβαλες
http://www.carwall.gr/useful/aposbesi-petrelaio-vs-benzini -
Πέφτουν οι πωλήσεις diesel αυτοκινήτων στην Ελλάδα
Πτωτική η πορεία και σε Γερμανία και Μεγάλη Βρετανία[/b]
AUTO
12:25
•
04/01/
Αισθητή είναι τα δύο τελευταία χρόνια η πτώση των πωλήσεων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στη χώρα μας και το ίδιο προβλέπεται να γίνει και φέτος, άσχετα αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να διατηρούν ένα υψηλό ποσοστό των πετρελαιοκινητήρων στις γραμμές τους.
Πριν από μια πενταετία η αγορά ενός diesel αυτοκινήτου αποτελούσε πανάκεια, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες έστρεφαν προς αυτή την κατεύθυνση τους υποψήφιους αγοραστές τους. Διαφήμιζαν ότι οι πετρελαιοκινητήρες ήταν αισθητά οικονομικότεροι, πιο δυνατοί και με χαμηλό κόστος συντήρησης, ενώ η διαφορά της τιμής τους σε σχέση με τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες ήταν περίπου στα 2.000-3.000 ευρώ.
Ο διευθυντής της παγκόσμιας έρευνας της συμβουλευτικής εταιρείας LMC Automotive, Αλ. Μπέντγουελ προβλέπει ότι το μερίδιο αγοράς όσον αφορά την πώληση των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων θα είναι λίγο κάτω από το 42% .
Οι ημέρες δόξας των πετρελαιοκινητήρων ακυρώθηκαν μετά τα αυστηρότερα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών ρύπων, αλλά και το σκάνδαλο εκπομπής ρύπων του ομίλου Volkswagen, ενώ καθοριστικό ρόλο παίζει η απόφαση πολλών δημάρχων πόλεων να μην επιτρέπουν την κίνηση πετρελαιοκινητήρων τα επόμενα χρόνια.
Αναλύοντας τα στοιχεία της JATO Dynamic, από το 55% της αγοράς το 2011 (έναντι το 43% της βενζίνης), η διείσδυση του diesel στις 27 ευρωπαϊκές χώρες μειώθηκε στο 44% τον προηγούμενο Οκτώβριο, που ήταν και το χαμηλότερο μερίδιο από το 2003. Σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις της LMC Automotive, η οποία παρακολουθεί την αγορά καινούριων αυτοκινήτων σε 17 χώρες της Δυτικής Ευρώπης, ανακοίνωσε ότι το μερίδιο του πετρελαίου τον Οκτώβριο ήταν στο 42% με τάσης πτώσης το νέο έτος.
Σήμερα η διείσδυση του diesel αντιπροσωπεύει το 48% στη Γαλλία, έναντι ευρωπαϊκού υψηλότερου ποσοστού, άνω του 72%, το 2011-12. Πτώση στις πωλήσεις ντίζελ έχουμε και στη Γερμανία (12%) και Μ. Βρετανία (15%) που παραδοσιακά είναι οι μεγαλύτερες αγορές και δίνουν την τάση των πωλήσεων.
Η αντίδραση των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι άμεση, καθώς τα τελευταία χρόνια έχουν επενδύσει τεράστια ποσά για να βελτιώσουν την τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων, αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που δεν λένε να εγκαταλείψουν την προσπάθεια διαφήμισης των συγκεκριμένων κινητήρων. Και ως ένα βαθμό πετυχαίνουν το στόχο τους, καθώς η Mercedes είχε αύξηση πωλήσεων σε εκδόσεις diesel κατά 4%. Το ίδιο κάνει για παράδειγμα και η Ford που προωθεί τους κινητήρες EcoBlue 1,5 και 2,0 λίτρων στα επιβατικά αυτοκίνητα, που έχουν εξαιρετική ροπή και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Φυσικά οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες προωθούν μια παράλληλη πολιτική. Δηλαδή προωθούν τόσο τους πετρελαιοκινητήρες, όσο και τους βενζινοκινητήρες, με στόχο να παραμείνουν στην αγορά έχοντας μεγάλο ποσοστό. Άλλωστε το τελευταίο χρονικό διάστημα προωθούνται οι τρικίλυνδροι τούρμπο κινητήρες που αποδίδουν υπερβολικά πολλούς ίππους και έχουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, άρα και χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Δεν θα πρέπει παράλληλα να ξεχνάμε και τη νέα πρόκληση των εταιρειών με τα ηλεκτρικά μοντέλα και που θα είναι αυτά που θα αντικαταστήσουν τα επόμενα χρόνια όλους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Παρόμοιες είναι και οι τάσεις στην Ελλάδα. Το 2016 οι πωλήσεις των πετρελαιοκινήτων αντιπροσώπευε το 72% των πωλήσεων, ενώ το 2017 μόλις το 52% με τάση το 2018 να πέσει κάτω αρκετά κάτω από το 50%. Με βάση τα πρώτα στοιχεία των προπαραγγελιών μεγάλων αντιπροσωπειών της Ελλάδας, διαπιστώνεται ότι μόνο ένας στους πέντε πελάτες στην Ελλάδα ζητάει να αγοράσει ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο. Αυτός άλλωστε είναι και ο κύριος λόγος που τα πρώτα καινούρια μοντέλα που καταφθάνουν στη χώρα μας παρουσιάζονται σε πρώτη φάση με βενζινοκινητήρες και σε δεύτερη φάση οι diesel εκδόσεις. -
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
ΠΡΟΣ barabakos : Αν είσαι κάτοικος επαρχίας και κάνεις πάνω από 20000 χιλιόμετρα ετησίως εν μέρει συμφέρει πετρέλαιο.
Αν είσαι κάτοικος Αθήνας Θεσσαλονίκης βενζίνη.Πρέπει να έχεις υπόψη τα εξής:
1.Η διαφορά κατανάλωσης ετησίως υπέρ του πετρελαίου είναι περίπου (για 15000 χιλιομ.) 200-250 ευρώ
2.Το κόστος συντήρησης για πετρελαιο είναι λίγο ψηλότερο
3.Το πετρελαιοκίνητο πρέπει να είναι σε καθημερινή βάση φουλαρισμένο,διότι τα πετρέλαια έχουν σε μεγάλο ποσοστό βιομάζες που δημιουργούν μύκητες στο μισογεμάτο ρεζερβουαρ με αποτέλεσμα πιθανή βλάβη σε αντλία (κόστος 2500-3000)
4.Σε όλες τις ευρωπαικές πόλεις θα απαγορευτεί η κίνηση των πετρελαιοκινήτων και θα επιβληθούν υψηλοί φόροι
5.Οι επιδόσεις και συμπεριφορά (λόγω μικρότερου βάρους) με βενζίνη είναι πολύ πιο καλές.
6.Τα ακριβά σπορ αυτοκίνητα παγκοσμίως είναι βενζινοκίνητα.
7.Οι Αμερικανοί που είναι από τους πιο δύσκολους πελάτες αγοράζουν κατα πλειοψηφία βενζινικίνητα.
8.Οι έμποροι στο Ελλαδιστάν έχουν στοκ πετρελαιοκίνητα και προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν (γιατί μόδα ήταν και άρχισε να περνάει...)Εντάξει, και εγώ υπέρμαχος της βενζίνης είμαι, καθώς δεν αντέχω γενικά το πετρέλαιο (από το πως λειτουργεί μέχρι το πως ακούγεται και μυρίζει), αλλά νομίζω ότι υπερβάλλεις λιγάκι
Τα 1,2,3,6 και 7 λίγο-πολύ ισχύουν, αλλά όχι τόσο τρομακτικά όσο τα παρουσιάζεις. Το 4 είναι θεωρητικό, κάποιες πόλεις ή δήμοι το έχουν όντως πράξει, για το 'όλοι' θα δούμε. Το 5 προφανώς έχει σχέση με το ποιο μοτέρ κοιτάμε, αλλά ναι, γενικά μιλώντας για παραπλήσιας αξίας οχήματα, συνήθως η βενζίνη είναι πιο γρήγορη. Όσο για το 8, λογικό μεν, και βρήκαν ευκαιρία να φέρουν πολλά σαπάκια με άπειρα χλμ, αλλά αυτό γινόταν, γίνεται και θα γίνεται πάντα, αναλόγως του τι πουλάει κάθε εποχή.
Αυτό που ισχύει πάντα και παντού, είναι το ότι άλλη χρήση και σκοπό το diesel, άλλη η βενζίνη.
-
Η αγορά κινείται προς SUV-crossover πλευρά.
SUV και βενζίνη δε συμβαδίζουν.Μου φέρνετε παραδείγματα όπως τη Νορβηγία, χώρα η οποία ΔΕΝ είναι καν στην Ευρωπαϊκή ένωση, πόσο μάλλον στη Νομισματική ένωση(και είναι παρααγωγός πετρελαίου).
Χώρες όπως η γερμανία, έκλαιγε και μας είχε κατατάξει στα PIGS (portugal, italy, Greece, spain).
Από τη στιγμή που μας έχουν κατατάξει έτσι, DIESEL F O R E V ER.
My 2 cents.Ήρα.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Η αγορά κινείται προς SUV-crossover πλευρά.
SUV και βενζίνη δε συμβαδίζουν.Γιατί?
Μια χαρά συμβαδίζουν, αναλόγα φυσικά το είδος και την χρήση.
-
Φυσικά και έχει νόημα η βενζίνη ακόμα και σε SUV. Η υβριδοποίηση τους είναι το μέλλον. Και φυσικά γλιτώνεις και όλα τα κακά του πετρελαίου.
-
Δεν ξέρω τα πορτοφόλια σας, αλλά το να κινείς 1,5+ τόνο με βενζίνη, χωρίς τη ροπή του πετρελαίου, για χρήση πόλης-κυρίως, προσωπικά μου χτυπάει κάπως.
Το δικό μου πορτοφόλι είναι μικρό, οπότε diesel με σωστή συντήρηση μέχρι το τέλος(και στην ταφόπλακα dieselοκίνητος θα γράφει )
Όσο για τη μόλυνση του περιβάλλοντος, η Ελλάδα με την παραγωγή λαδιού, καπνού και ροδάκινου (άντε και κανένα αλουμίνιο στο τσακίρ κέφι μαζί με τσιμέντο), δε μολύνει τόσο όσο άλλες χώρες. Γιατί να μου επιβάλλουν την απαγόρευση του diesel?
Όταν πιάσουν αυτούς που καίνε τα δάση και τους γδάρουν ζωντανούς, τότε θα είμαστε στη σωστή κατεύθυνση για προστασία του περιβάλλοντος, να το ξέρετε. -
Πετρελαιο λεμε και αστους του βενζινολατρεις! Χαχα
-
Diesel 'till death !!!
-
Ευτυχώς η τάση παγκοσμίως είναι πτωτική. Μπας και γλιτώσουμε τα πνευμόνια μας...
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Δεν ξέρω τα πορτοφόλια σας, αλλά το να κινείς 1,5+ τόνο με βενζίνη, χωρίς τη ροπή του πετρελαίου, για χρήση πόλης-κυρίως, προσωπικά μου χτυπάει κάπως.Το δικό μου πορτοφόλι είναι μικρό, οπότε diesel με σωστή συντήρηση μέχρι το τέλος(και στην ταφόπλακα dieselοκίνητος θα γράφει )
Εάν μιλάς καθαρά προσωπικά το δέχομαι! Αλλά έτσι όπως το έγραψες πριν, ήταν πολύ γενικό και σαν να είναι κάποιος κανόνας ή να υπάρχει κάποιος μηχανολογικός λόγος.
Και όντως το μέλλον είναι τα υβριδικά (plug-in hybrid).
ΥΓ: Ααα και SUV (ειδικά τα τεράστια του 1.5+ τόνου) και πόλη δεν συμβαδίζουν επίσης, αλλά πολλοί τα χρησιμοποιούν στην πόλη.
-
Έπρεπε να είχα το CX7, να σας έκανα μια βόλτα, να δείτε αν SUV και βενζίνη συμβαδίζουν
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Έπρεπε να είχα το CX7, να σας έκανα μια βόλτα, να δείτε αν SUV και βενζίνη συμβαδίζουνΈχω πάει βόλτα με CX7 (όχι πειραγμένο), όπως έχω οδηγήσει αρκετά: Χ3 3λιτρο, Χ5 4.6is, Range Rover, X6 3ιλιτρο κλπ. ΌΛΑ βενζίνης...και ήταν...
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Δεν ξέρω τα πορτοφόλια σας, αλλά το να κινείς 1,5+ τόνο με βενζίνη, χωρίς τη ροπή του πετρελαίου, για χρήση πόλης-κυρίως, προσωπικά μου χτυπάει κάπως.Το δικό μου πορτοφόλι είναι μικρό, οπότε diesel με σωστή συντήρηση μέχρι το τέλος(και στην ταφόπλακα dieselοκίνητος θα γράφει )
Όσο για τη μόλυνση του περιβάλλοντος, η Ελλάδα με την παραγωγή λαδιού, καπνού και ροδάκινου (άντε και κανένα αλουμίνιο στο τσακίρ κέφι μαζί με τσιμέντο), δε μολύνει τόσο όσο άλλες χώρες. Γιατί να μου επιβάλλουν την απαγόρευση του diesel?
Όταν πιάσουν αυτούς που καίνε τα δάση και τους γδάρουν ζωντανούς, τότε θα είμαστε στη σωστή κατεύθυνση για προστασία του περιβάλλοντος, να το ξέρετε.Σωστος με τα δαση... Ας ξεκινήσουμε πρωτα τα ταξι-αστικα λεωφορεία να γινουν με φυσικό αέριο ή ηλεκτροκινητα που κυκλοφορούν στα αστικα κεντρα, να γινουν τα ελληνικα καυσιμα καθαρα κ τοτε θα διωξω και εγω το diesel να παρω κατι αλλο...
-
Μια χαρά είναι τα ελληνικά καύσιμα και εξάγουμε και στο εξωτερικό. Όποια παγαποντιά γίνεται είναι από κάποιους κακούς πρατηριούχους.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μια χαρά είναι τα ελληνικά καύσιμα και εξάγουμε και στο εξωτερικό. Όποια παγαποντιά γίνεται είναι από κάποιους κακούς πρατηριούχους.Με άλλες προδιαγραφές προφανώς
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Έχετε κάτσει ποτε πισω απο παλαιό ταξι, πούλμαν ή φορτηγό η ακομα χειρότερα σχολικό , για να δείτε τι ντουμάνι βγάζουν; Ή παλια βενζινοκίνητα που απο τον καπνό που βγάζουν αν ειςαι πιςω τους δεν μπορεις να αναπνευςεις; Ας καθαρίσουν πρώτα με αυτα κ αφήστε στην άκρη τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα. Εδώ κυκλοφορούν κινητοι καρκίνοι, τα euro 5 κ 6 diesel μας μαράνανε...
SUZUKI SX4 SCROSS