Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 131
    • 351
    • 352
    • 129 / 352
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    7033
    216550
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lemouz75 last edited by

      Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
      Το μοτέρ είναι πολύ καλό ρε γαμώτο.

      Μετά από 104,000 απροβλημάτιστα χλμ χωρίς Χριστογεννιάτικα λαμπάκια dpf και άλλα πολύχρωμα, το σήκωσα σήμερα και είναι στεγνό παντού.
      Γενικά το αμάξι σου δίνει την αίσθηση ότι θα του βάλεις πετρέλαιο και θα φτάσεις ατσαλάκωτος στην άλλη άκρη του κόσμου. Πολύ σημαντικό αυτό για ένα αμάξι.

      Καλή Χρονιά σε όλους και όλες με Υγεία και ευτυχία.

      ΥΓ: καλή χρονιά Έκτωρα και lemouz.

      Χρόνια πολλά με υγεία και καλή χρονιά με τυχη αισιοδοξία....

      Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mmvog last edited by

        ΠΡΟΣ barabakos : Αν είσαι κάτοικος επαρχίας και κάνεις πάνω από 20000 χιλιόμετρα ετησίως εν μέρει συμφέρει πετρέλαιο.
        Αν είσαι κάτοικος Αθήνας Θεσσαλονίκης βενζίνη.Πρέπει να έχεις υπόψη τα εξής:
        1.Η διαφορά κατανάλωσης ετησίως υπέρ του πετρελαίου είναι περίπου (για 15000 χιλιομ.) 200-250 ευρώ
        2.Το κόστος συντήρησης για πετρελαιο είναι λίγο ψηλότερο
        3.Το πετρελαιοκίνητο πρέπει να είναι σε καθημερινή βάση φουλαρισμένο,διότι τα πετρέλαια έχουν σε μεγάλο ποσοστό βιομάζες που δημιουργούν μύκητες στο μισογεμάτο ρεζερβουαρ με αποτέλεσμα πιθανή βλάβη σε αντλία (κόστος 2500-3000)
        4.Σε όλες τις ευρωπαικές πόλεις θα απαγορευτεί η κίνηση των πετρελαιοκινήτων και θα επιβληθούν υψηλοί φόροι
        5.Οι επιδόσεις και συμπεριφορά (λόγω μικρότερου βάρους) με βενζίνη είναι πολύ πιο καλές.
        6.Τα ακριβά σπορ αυτοκίνητα παγκοσμίως είναι βενζινοκίνητα.
        7.Οι Αμερικανοί που είναι από τους πιο δύσκολους πελάτες αγοράζουν κατα πλειοψηφία βενζινικίνητα.
        8.Οι έμποροι στο Ελλαδιστάν έχουν στοκ πετρελαιοκίνητα και προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν (γιατί μόδα ήταν και άρχισε να περνάει...)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostassc last edited by

          Ο χρήστης mmvog έγραψε:
          ΠΡΟΣ barabakos : Αν είσαι κάτοικος επαρχίας και κάνεις πάνω από 20000 χιλιόμετρα ετησίως εν μέρει συμφέρει πετρέλαιο.
          Αν είσαι κάτοικος Αθήνας Θεσσαλονίκης βενζίνη.Πρέπει να έχεις υπόψη τα εξής:
          1.Η διαφορά κατανάλωσης ετησίως υπέρ του πετρελαίου είναι περίπου (για 15000 χιλιομ.) 200-250 ευρώ
          2.Το κόστος συντήρησης για πετρελαιο είναι λίγο ψηλότερο
          3.Το πετρελαιοκίνητο πρέπει να είναι σε καθημερινή βάση φουλαρισμένο,διότι τα πετρέλαια έχουν σε μεγάλο ποσοστό βιομάζες που δημιουργούν μύκητες στο μισογεμάτο ρεζερβουαρ με αποτέλεσμα πιθανή βλάβη σε αντλία (κόστος 2500-3000)
          4.Σε όλες τις ευρωπαικές πόλεις θα απαγορευτεί η κίνηση των πετρελαιοκινήτων και θα επιβληθούν υψηλοί φόροι
          5.Οι επιδόσεις και συμπεριφορά (λόγω μικρότερου βάρους) με βενζίνη είναι πολύ πιο καλές.
          6.Τα ακριβά σπορ αυτοκίνητα παγκοσμίως είναι βενζινοκίνητα.
          7.Οι Αμερικανοί που είναι από τους πιο δύσκολους πελάτες αγοράζουν κατα πλειοψηφία βενζινικίνητα.
          8.Οι έμποροι στο Ελλαδιστάν έχουν στοκ πετρελαιοκίνητα και προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν (γιατί μόδα ήταν και άρχισε να περνάει...)

          Καλή χρονιά και καλά μυαλά ... γελάσαμε πάλι σήμερα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            infidel last edited by

            Ο χρήστης mmvog έγραψε:
            ΠΡΟΣ barabakos : Αν είσαι κάτοικος επαρχίας και κάνεις πάνω από 20000 χιλιόμετρα ετησίως εν μέρει συμφέρει πετρέλαιο.
            Αν είσαι κάτοικος Αθήνας Θεσσαλονίκης βενζίνη.Πρέπει να έχεις υπόψη τα εξής:
            1.Η διαφορά κατανάλωσης ετησίως υπέρ του πετρελαίου είναι περίπου (για 15000 χιλιομ.) 200-250 ευρώ
            2.Το κόστος συντήρησης για πετρελαιο είναι λίγο ψηλότερο
            3.Το πετρελαιοκίνητο πρέπει να είναι σε καθημερινή βάση φουλαρισμένο,διότι τα πετρέλαια έχουν σε μεγάλο ποσοστό βιομάζες που δημιουργούν μύκητες στο μισογεμάτο ρεζερβουαρ με αποτέλεσμα πιθανή βλάβη σε αντλία (κόστος 2500-3000)
            4.Σε όλες τις ευρωπαικές πόλεις θα απαγορευτεί η κίνηση των πετρελαιοκινήτων και θα επιβληθούν υψηλοί φόροι
            5.Οι επιδόσεις και συμπεριφορά (λόγω μικρότερου βάρους) με βενζίνη είναι πολύ πιο καλές.
            6.Τα ακριβά σπορ αυτοκίνητα παγκοσμίως είναι βενζινοκίνητα.
            7.Οι Αμερικανοί που είναι από τους πιο δύσκολους πελάτες αγοράζουν κατα πλειοψηφία βενζινικίνητα.
            8.Οι έμποροι στο Ελλαδιστάν έχουν στοκ πετρελαιοκίνητα και προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν (γιατί μόδα ήταν και άρχισε να περνάει...)

            Για βάλε τα νούμερα εδώ και πες μας τι σου βγάζει. Και αν εξακολουθεί να σου βγάζει τα ίδια μες μας τι έβαλες
            http://www.carwall.gr/useful/aposbesi-petrelaio-vs-benzini

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mmvog last edited by

              Πέφτουν οι πωλήσεις diesel αυτοκινήτων στην Ελλάδα
              Πτωτική η πορεία και σε Γερμανία και Μεγάλη Βρετανία[/b]


              AUTO
              12:25
              •
              04/01/
              Αισθητή είναι τα δύο τελευταία χρόνια η πτώση των πωλήσεων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στη χώρα μας και το ίδιο προβλέπεται να γίνει και φέτος, άσχετα αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να διατηρούν ένα υψηλό ποσοστό των πετρελαιοκινητήρων στις γραμμές τους.
              Πριν από μια πενταετία η αγορά ενός diesel αυτοκινήτου αποτελούσε πανάκεια, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες έστρεφαν προς αυτή την κατεύθυνση τους υποψήφιους αγοραστές τους. Διαφήμιζαν ότι οι πετρελαιοκινητήρες ήταν αισθητά οικονομικότεροι, πιο δυνατοί και με χαμηλό κόστος συντήρησης, ενώ η διαφορά της τιμής τους σε σχέση με τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες ήταν περίπου στα 2.000-3.000 ευρώ.
              Ο διευθυντής της παγκόσμιας έρευνας της συμβουλευτικής εταιρείας LMC Automotive, Αλ. Μπέντγουελ προβλέπει ότι το μερίδιο αγοράς όσον αφορά την πώληση των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων θα είναι λίγο κάτω από το 42% .
              Οι ημέρες δόξας των πετρελαιοκινητήρων ακυρώθηκαν μετά τα αυστηρότερα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών ρύπων, αλλά και το σκάνδαλο εκπομπής ρύπων του ομίλου Volkswagen, ενώ καθοριστικό ρόλο παίζει η απόφαση πολλών δημάρχων πόλεων να μην επιτρέπουν την κίνηση πετρελαιοκινητήρων τα επόμενα χρόνια.
              Αναλύοντας τα στοιχεία της JATO Dynamic, από το 55% της αγοράς το 2011 (έναντι το 43% της βενζίνης), η διείσδυση του diesel στις 27 ευρωπαϊκές χώρες μειώθηκε στο 44% τον προηγούμενο Οκτώβριο, που ήταν και το χαμηλότερο μερίδιο από το 2003. Σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις της LMC Automotive, η οποία παρακολουθεί την αγορά καινούριων αυτοκινήτων σε 17 χώρες της Δυτικής Ευρώπης, ανακοίνωσε ότι το μερίδιο του πετρελαίου τον Οκτώβριο ήταν στο 42% με τάσης πτώσης το νέο έτος.
              Σήμερα η διείσδυση του diesel αντιπροσωπεύει το 48% στη Γαλλία, έναντι ευρωπαϊκού υψηλότερου ποσοστού, άνω του 72%, το 2011-12. Πτώση στις πωλήσεις ντίζελ έχουμε και στη Γερμανία (12%) και Μ. Βρετανία (15%) που παραδοσιακά είναι οι μεγαλύτερες αγορές και δίνουν την τάση των πωλήσεων.
              Η αντίδραση των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι άμεση, καθώς τα τελευταία χρόνια έχουν επενδύσει τεράστια ποσά για να βελτιώσουν την τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων, αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
              Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που δεν λένε να εγκαταλείψουν την προσπάθεια διαφήμισης των συγκεκριμένων κινητήρων. Και ως ένα βαθμό πετυχαίνουν το στόχο τους, καθώς η Mercedes είχε αύξηση πωλήσεων σε εκδόσεις diesel κατά 4%. Το ίδιο κάνει για παράδειγμα και η Ford που προωθεί τους κινητήρες EcoBlue 1,5 και 2,0 λίτρων στα επιβατικά αυτοκίνητα, που έχουν εξαιρετική ροπή και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
              Φυσικά οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες προωθούν μια παράλληλη πολιτική. Δηλαδή προωθούν τόσο τους πετρελαιοκινητήρες, όσο και τους βενζινοκινητήρες, με στόχο να παραμείνουν στην αγορά έχοντας μεγάλο ποσοστό. Άλλωστε το τελευταίο χρονικό διάστημα προωθούνται οι τρικίλυνδροι τούρμπο κινητήρες που αποδίδουν υπερβολικά πολλούς ίππους και έχουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, άρα και χαμηλές εκπομπές ρύπων.
              Δεν θα πρέπει παράλληλα να ξεχνάμε και τη νέα πρόκληση των εταιρειών με τα ηλεκτρικά μοντέλα και που θα είναι αυτά που θα αντικαταστήσουν τα επόμενα χρόνια όλους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
              Παρόμοιες είναι και οι τάσεις στην Ελλάδα. Το 2016 οι πωλήσεις των πετρελαιοκινήτων αντιπροσώπευε το 72% των πωλήσεων, ενώ το 2017 μόλις το 52% με τάση το 2018 να πέσει κάτω αρκετά κάτω από το 50%. Με βάση τα πρώτα στοιχεία των προπαραγγελιών μεγάλων αντιπροσωπειών της Ελλάδας, διαπιστώνεται ότι μόνο ένας στους πέντε πελάτες στην Ελλάδα ζητάει να αγοράσει ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο. Αυτός άλλωστε είναι και ο κύριος λόγος που τα πρώτα καινούρια μοντέλα που καταφθάνουν στη χώρα μας παρουσιάζονται σε πρώτη φάση με βενζινοκινητήρες και σε δεύτερη φάση οι diesel εκδόσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                the_ace last edited by

                Ο χρήστης mmvog έγραψε:
                ΠΡΟΣ barabakos : Αν είσαι κάτοικος επαρχίας και κάνεις πάνω από 20000 χιλιόμετρα ετησίως εν μέρει συμφέρει πετρέλαιο.
                Αν είσαι κάτοικος Αθήνας Θεσσαλονίκης βενζίνη.Πρέπει να έχεις υπόψη τα εξής:
                1.Η διαφορά κατανάλωσης ετησίως υπέρ του πετρελαίου είναι περίπου (για 15000 χιλιομ.) 200-250 ευρώ
                2.Το κόστος συντήρησης για πετρελαιο είναι λίγο ψηλότερο
                3.Το πετρελαιοκίνητο πρέπει να είναι σε καθημερινή βάση φουλαρισμένο,διότι τα πετρέλαια έχουν σε μεγάλο ποσοστό βιομάζες που δημιουργούν μύκητες στο μισογεμάτο ρεζερβουαρ με αποτέλεσμα πιθανή βλάβη σε αντλία (κόστος 2500-3000)
                4.Σε όλες τις ευρωπαικές πόλεις θα απαγορευτεί η κίνηση των πετρελαιοκινήτων και θα επιβληθούν υψηλοί φόροι
                5.Οι επιδόσεις και συμπεριφορά (λόγω μικρότερου βάρους) με βενζίνη είναι πολύ πιο καλές.
                6.Τα ακριβά σπορ αυτοκίνητα παγκοσμίως είναι βενζινοκίνητα.
                7.Οι Αμερικανοί που είναι από τους πιο δύσκολους πελάτες αγοράζουν κατα πλειοψηφία βενζινικίνητα.
                8.Οι έμποροι στο Ελλαδιστάν έχουν στοκ πετρελαιοκίνητα και προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν (γιατί μόδα ήταν και άρχισε να περνάει...)

                Εντάξει, και εγώ υπέρμαχος της βενζίνης είμαι, καθώς δεν αντέχω γενικά το πετρέλαιο (από το πως λειτουργεί μέχρι το πως ακούγεται και μυρίζει), αλλά νομίζω ότι υπερβάλλεις λιγάκι

                Τα 1,2,3,6 και 7 λίγο-πολύ ισχύουν, αλλά όχι τόσο τρομακτικά όσο τα παρουσιάζεις. Το 4 είναι θεωρητικό, κάποιες πόλεις ή δήμοι το έχουν όντως πράξει, για το 'όλοι' θα δούμε. Το 5 προφανώς έχει σχέση με το ποιο μοτέρ κοιτάμε, αλλά ναι, γενικά μιλώντας για παραπλήσιας αξίας οχήματα, συνήθως η βενζίνη είναι πιο γρήγορη. Όσο για το 8, λογικό μεν, και βρήκαν ευκαιρία να φέρουν πολλά σαπάκια με άπειρα χλμ, αλλά αυτό γινόταν, γίνεται και θα γίνεται πάντα, αναλόγως του τι πουλάει κάθε εποχή.

                Αυτό που ισχύει πάντα και παντού, είναι το ότι άλλη χρήση και σκοπό το diesel, άλλη η βενζίνη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  japanese1 last edited by

                  Η αγορά κινείται προς SUV-crossover πλευρά.
                  SUV και βενζίνη δε συμβαδίζουν.

                  Μου φέρνετε παραδείγματα όπως τη Νορβηγία, χώρα η οποία ΔΕΝ είναι καν στην Ευρωπαϊκή ένωση, πόσο μάλλον στη Νομισματική ένωση(και είναι παρααγωγός πετρελαίου).

                  Χώρες όπως η γερμανία, έκλαιγε και μας είχε κατατάξει στα PIGS (portugal, italy, Greece, spain).

                  Από τη στιγμή που μας έχουν κατατάξει έτσι, DIESEL F O R E V ER.

                  My 2 cents.Ήρα.

                  https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
                    Η αγορά κινείται προς SUV-crossover πλευρά.
                    SUV και βενζίνη δε συμβαδίζουν.

                    Γιατί?

                    Μια χαρά συμβαδίζουν, αναλόγα φυσικά το είδος και την χρήση.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Φυσικά και έχει νόημα η βενζίνη ακόμα και σε SUV. Η υβριδοποίηση τους είναι το μέλλον. Και φυσικά γλιτώνεις και όλα τα κακά του πετρελαίου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        japanese1 last edited by

                        Δεν ξέρω τα πορτοφόλια σας, αλλά το να κινείς 1,5+ τόνο με βενζίνη, χωρίς τη ροπή του πετρελαίου, για χρήση πόλης-κυρίως, προσωπικά μου χτυπάει κάπως.

                        Το δικό μου πορτοφόλι είναι μικρό, οπότε diesel με σωστή συντήρηση μέχρι το τέλος(και στην ταφόπλακα dieselοκίνητος θα γράφει )

                        Όσο για τη μόλυνση του περιβάλλοντος, η Ελλάδα με την παραγωγή λαδιού, καπνού και ροδάκινου (άντε και κανένα αλουμίνιο στο τσακίρ κέφι μαζί με τσιμέντο), δε μολύνει τόσο όσο άλλες χώρες. Γιατί να μου επιβάλλουν την απαγόρευση του diesel?
                        Όταν πιάσουν αυτούς που καίνε τα δάση και τους γδάρουν ζωντανούς, τότε θα είμαστε στη σωστή κατεύθυνση για προστασία του περιβάλλοντος, να το ξέρετε.

                        https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos-golf last edited by

                          Πετρελαιο λεμε και αστους του βενζινολατρεις! Χαχα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostassc last edited by

                            Diesel 'till death !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ευτυχώς η τάση παγκοσμίως είναι πτωτική. Μπας και γλιτώσουμε τα πνευμόνια μας...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
                                Δεν ξέρω τα πορτοφόλια σας, αλλά το να κινείς 1,5+ τόνο με βενζίνη, χωρίς τη ροπή του πετρελαίου, για χρήση πόλης-κυρίως, προσωπικά μου χτυπάει κάπως.

                                Το δικό μου πορτοφόλι είναι μικρό, οπότε diesel με σωστή συντήρηση μέχρι το τέλος(και στην ταφόπλακα dieselοκίνητος θα γράφει )

                                Εάν μιλάς καθαρά προσωπικά το δέχομαι! Αλλά έτσι όπως το έγραψες πριν, ήταν πολύ γενικό και σαν να είναι κάποιος κανόνας ή να υπάρχει κάποιος μηχανολογικός λόγος.

                                Και όντως το μέλλον είναι τα υβριδικά (plug-in hybrid).

                                ΥΓ: Ααα και SUV (ειδικά τα τεράστια του 1.5+ τόνου) και πόλη δεν συμβαδίζουν επίσης, αλλά πολλοί τα χρησιμοποιούν στην πόλη.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the_ace last edited by

                                  Έπρεπε να είχα το CX7, να σας έκανα μια βόλτα, να δείτε αν SUV και βενζίνη συμβαδίζουν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
                                    Έπρεπε να είχα το CX7, να σας έκανα μια βόλτα, να δείτε αν SUV και βενζίνη συμβαδίζουν

                                    Έχω πάει βόλτα με CX7 (όχι πειραγμένο), όπως έχω οδηγήσει αρκετά: Χ3 3λιτρο, Χ5 4.6is, Range Rover, X6 3ιλιτρο κλπ. ΌΛΑ βενζίνης...και ήταν...

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lemouz75 last edited by

                                      Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
                                      Δεν ξέρω τα πορτοφόλια σας, αλλά το να κινείς 1,5+ τόνο με βενζίνη, χωρίς τη ροπή του πετρελαίου, για χρήση πόλης-κυρίως, προσωπικά μου χτυπάει κάπως.

                                      Το δικό μου πορτοφόλι είναι μικρό, οπότε diesel με σωστή συντήρηση μέχρι το τέλος(και στην ταφόπλακα dieselοκίνητος θα γράφει )

                                      Όσο για τη μόλυνση του περιβάλλοντος, η Ελλάδα με την παραγωγή λαδιού, καπνού και ροδάκινου (άντε και κανένα αλουμίνιο στο τσακίρ κέφι μαζί με τσιμέντο), δε μολύνει τόσο όσο άλλες χώρες. Γιατί να μου επιβάλλουν την απαγόρευση του diesel?
                                      Όταν πιάσουν αυτούς που καίνε τα δάση και τους γδάρουν ζωντανούς, τότε θα είμαστε στη σωστή κατεύθυνση για προστασία του περιβάλλοντος, να το ξέρετε.

                                      Σωστος με τα δαση... Ας ξεκινήσουμε πρωτα τα ταξι-αστικα λεωφορεία να γινουν με φυσικό αέριο ή ηλεκτροκινητα που κυκλοφορούν στα αστικα κεντρα, να γινουν τα ελληνικα καυσιμα καθαρα κ τοτε θα διωξω και εγω το diesel να παρω κατι αλλο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Μια χαρά είναι τα ελληνικά καύσιμα και εξάγουμε και στο εξωτερικό. Όποια παγαποντιά γίνεται είναι από κάποιους κακούς πρατηριούχους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dasimo last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Μια χαρά είναι τα ελληνικά καύσιμα και εξάγουμε και στο εξωτερικό. Όποια παγαποντιά γίνεται είναι από κάποιους κακούς πρατηριούχους.

                                          Με άλλες προδιαγραφές προφανώς

                                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            koralli last edited by

                                            Έχετε κάτσει ποτε πισω απο παλαιό ταξι, πούλμαν ή φορτηγό η ακομα χειρότερα σχολικό , για να δείτε τι ντουμάνι βγάζουν; Ή παλια βενζινοκίνητα που απο τον καπνό που βγάζουν αν ειςαι πιςω τους δεν μπορεις να αναπνευςεις; Ας καθαρίσουν πρώτα με αυτα κ αφήστε στην άκρη τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα. Εδώ κυκλοφορούν κινητοι καρκίνοι, τα euro 5 κ 6 diesel μας μαράνανε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 129 / 352
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr