-
Mια πολύ καλή δοκιμή -κυρίως από τεχνική και οδηγική σκοπιά- για την X1 (δώρο πρωτοχρονιάτικο,ειδικά για τον Emperor):
https://www.youtube.com/watch?v=fOzMtRJ ... b-I82M99XH
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Mια πολύ καλή δοκιμή -κυρίως από τεχνική και οδηγική σκοπιά- για την X1 (δώρο πρωτοχρονιάτικο,ειδικά για τον Emperor):https://www.youtube.com/watch?v=fOzMtRJ ... b-I82M99XH
Ευχαριστώ πολύ!
Το είχα δει πριν αρκετό καιρό!
Γύρισα Γιάννενα χθες από Αθήνα και μηδένισα την κατανάλωση στο Αίγιο για να δω τι θα γράψει!
Το αμάξι τίγκα φορτωμένο και με ταχύτητες μεταξύ 160-200 ακόμη και στις ανηφόρες (μέση στα 180!) κατόρθωσα να γράψω κατανάλωση στα 9,8!
Αίγιο - Γιάννενα το έκανα κάτω από 1,5 ώρα, απόσταση στα 250 χιλιόμετρα
Ίσα που τη γλίτωσα και σε μπλόκο έξω από το Αγρίνιο σε ευθεία που είχα τουλάχιστον 200+ και ευτυχώς βρέθηκε ένας από το απέναντι ρεύμα και μου έπαιξε επίμονα τα φώτα και πρόλαβα και το έριξα στα 120...
Πάντως τόσο υψηλή κατανάλωση δεν έχω ξαναδεί, αν και το σκίσιμο ήταν ανελέητο...τόσο που δεν νομίζω ότι παίρνει πολύ παραπάνω... -
Αυτο που λεω εγω και διαφωνουν:αν ειχες βενζινη με τα ιδια αλογα θα ησουν χαλαρα στα 15λ. Δε το συζητω αν ηταν kuga θα επαιζες επιπλεον των 15! Χαχαχα
-
Παντού 'σανίδα' Βασίλη;
Πόσα είδες μέγιστη ταχύτητα; -
Δεν το τερμάτισα Αλέξανδρέ μου. Ιδίως όταν το μάτι μου επιανε τα 200-210 εμφανιζόταν ένα 'αγγελάκι' που μου έλεγε 'ψηλέ κόψε τις μαλακίες, γιατί έχεις κ τα κορίτσια σου στο αμάξι κ δεν αξίζει να ρισκάρεις'.
Ωστόσο οι καιρικές συνθήκες ήταν αριστες, το οδόστρωμα της Ιόνιας φυσικά σε εξαιρετική κατάσταση κ στον δρόμο επικρατούσε νέκρα από αυτοκίνητα αφού ηταν πρωτοχρονιά κ ελάχιστοι ταξίδευαν. Φίλοι πάντως λενε ότι έχουν πιασει κ τα 230-240 κ τους πιστεύω γιατί επιασα 210 χωρίς να είναι πατωμα το γκαζι!Πάντως θυμάμαι ότι τις ταχύτητες αυτές τις επιανε με χαμηλές στροφές, δλδ με 3000 στροφές περιπου πηγαινα με 180-200 αν θυμάμαι καλά!
Επίσης το αμάξι ήταν βραχος στον δρόμο. Ήταν κ φορτωμένο με την οικογένεια κ με τη μισή λαικη αγορά (οι παππουδες μάς φορτωσαν με τενεκέδες λάδι, πορτοκάλια, λεμονια κ μανταρινια...) κ δεν ένιωσα πουθενά ανασφάλεια... -
Βασίλη καλή χρονιά! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου αλλά και τη «μπέμπα» σου η οποία οπως και η δικιά μου Χ3 δημιουργούν αυτή την αίσθηση ασφάλειας και στιβαροτητας ακόμα και φορτωμενες και με αρκετά υψηλες ταχυτητες (να λέμε και τα καλά γατί παρά τις βλάβες που μου έχει βγάλει στο ταξίδι ακόμα και μετά 9 χρόνια είναι άψογη)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αυτός είναι και ο προβληματισμός μου, κατά πόσο τα δυνατά αυτοκίνητα παρέχουν καλύτερη ενεργητική ασφάλεια.
Όταν ακόμη και ο Βασίλης, που μου δίνει την αίσθηση ότι είναι γενικότερα συνετός οδηγός και είχε και την οικογένεια μέσα, πηγαίνει την διαδρομή με μέση ταχύτητα τα 180Km, πόσο ασφαλές μπορεί να είναι αυτό; Πραγματικά ασφαλές, όχι τι αίσθηση σου δίνει το αυτοκίνητο προφανώς.
Στην περίπτωση που 1/1000 εμφανιζόταν κάτι μπροστά του στον δρόμο θα σταματούσε η Χ1 πιο σύντομα από τα 180Kmh από ότι η προηγούμενη του Corolla, αν την πήγαινε με 120Kmh (γιατί αμφιβάλλω αν πήγαινε και με εκείνη με 180μωτ!);Τα 190 άλογα σου δίνουν την δυνατότητα να ταξιδεύεις με άνεση με μωτ 180Kmh, την ίδια στιγμή όμως τα φρένα δεν έχουν εξελιχθεί τόσο, ώστε να μπορείς να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο συντομότερα, από ότι ένα 'ταπεινό' Duster για παράδειγμα που θα ταξιδεύει δίπλα σου με 120Kmh.
Για εμένα ένα δυνατό αυτοκίνητο θα προσέφερε καλύτερη ενεργητική ασφάλεια σε δύο περιπτώσεις:
- Αν τα φρένα ήταν αντίστοιχα καλύτερα ώστε να μπορείς να μειώσεις ταχύτητα το ίδιο εύκολα (δε λέμε για τις μικρές διαφορές των 3 μέτρων από τα 100Kmh)
- Ο οδηγός να είναι τόσο συνετός ώστε να χρησιμοποιεί τα επιπλέον άλογα μόνο όταν είναι απαραίτητο, ώστε να του προσφέρουν την επιπλέον ασφάλεια. Στην πράξη δυστυχώς, επειδή το γκάζι είναι πολύ γλυκό και επειδή ένα δυνατό αυτοκίνητο σου εμπνέει τόση ασφάλεια και είναι τόσο αθόρυβο που δύσκολα αντιλαμβάνεσαι την ταχύτητα, είναι πρακτικά αδύνατο να πας όπως θα πήγαινες με ένα πιο αδύναμο αμάξι.
-
To διλιτρο Χ1 εχει πολυ καλυτερα φρενα απο ενα τυπικο 1.5 SUV ή μικρομεσαιο αμαξι.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Αυτός είναι και ο προβληματισμός μου, κατά πόσο τα δυνατά αυτοκίνητα παρέχουν καλύτερη ενεργητική ασφάλεια.Καλή χρονιά σε όλους. Ευτυχώς η απάντηση στον προβληματισμό σου είναι ένα ξεκάθαρο 'ναι'. Δεν έχει να κάνει μόνο με τη δύναμη των φρένων, αλλά και την αντοχή τους, τα χαρακτηριστικά των ελαστικών, τη σχεδίαση του αμαξώματος κτλ.
Θυμάμαι σε ένα πολύ ωραίο τεστ στο Autocar ή στο evo, στο οποίο συνέκριναν αυτοκίνητα με διαφορά ηλικίας 40 ετών. Τα παλιά ήταν supercars και τα νέα, απλά καθημερινά αυτοκίνητα. Σε όλες σχεδόν τις δοκιμές (πάντα με εξαίρεση την επιτάγχυνση όπου το βάρος και η ισχύς παίζουν τον πρώτο ρόλο), το Focus 1.6 ήταν ανώτερο από το GT40 του '60, αντίστοιχα η σύγχρονη Jaguar καλύτερη από την E-type κτλ. Ειδικά στα φρένα, μιλάμε για πάρτι υπέρ των σύγχρονων αυτοκινήτων.
Υπάρχει βέβαια και το crash test του Volvo 850 (που όλοι ονομάζουμε 'τανκ') με το Modus (που όλοι θεωρούμε 'τενεκέ'), με βάση το οποίο οι επιβάτες στο Modus θα επιζούσαν, ενώ εκείνοι του Volvo όχι.
Ευτυχώς, μπορεί να μην το αντιλαμβανόμαστε, αλλά οι εταιρείες κάνουν πολλά για να μας προστατεύσουν.
Δυστυχώς, το μόνο που δεν έχει αλλάξει είναι η μη εκπαίδευση των οδηγών. -
Εγώ δε θα κρίνω το φίλο Emperor από πάνω, γιατί όλοι έχουμε κάνει λάθη στη ζωή μας. Θα πω μόνο ότι προσωπικά δεν θα οδηγούσα με τέτοιες ταχύτητες, ότι αυτοκίνητο και να οδηγούσα, όσο καλός και αν ήταν ο δημόσιος δρόμος. Ένα σκασμένο λάστιχο από ένα κομμάτι προφυλακτήρα αρκεί για να φέρει την καταστροφή. Παιδιά προσοχή, έχουν κλείσει σπίτια από τέτοια. Χρόνια πολλά σε όλους!
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Εγώ δε θα κρίνω το φίλο Emperor από πάνω, γιατί όλοι έχουμε κάνει λάθη στη ζωή μας. Θα πω μόνο ότι προσωπικά δεν θα οδηγούσα με τέτοιες ταχύτητες, ότι αυτοκίνητο και να οδηγούσα, όσο καλός και αν ήταν ο δημόσιος δρόμος. Ένα σκασμένο λάστιχο από ένα κομμάτι προφυλακτήρα αρκεί για να φέρει την καταστροφή. Παιδιά προσοχή, έχουν κλείσει σπίτια από τέτοια. Χρόνια πολλά σε όλους!Συμφωνω απολυτα.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Συμφωνώ μς τους προλαλησαντες παρά το γεγονός ότι ετρεχα. Παρά το γεγονός ότι η Χ1 δεν έχει καμιά απολυτως σχέση με το προηγούμενο αμάξι μου και τα φρένα της είναι εξαιρετικά - αγκυρες τα χαρακτηρισε ο αδερφός μου ο μηχανικός που τα δοκιμασε - εντούτοις τετοιες ταχύτητες είναι επικίνδυνες και δεν υπάρχει λόγος να τις επιλέξεις. Το ότι έκανα τη διαδρομή με τόσα δεν έγινε για μαγκια προφανώς, στα 40 μου θεωρώ ότι έχω σαφώς περισσότερο μυαλό από τόσο. Μάλλον από κούραση έγινε ύστερα από μια δύσκολη μέρα με αρκετά χλμ και αγροτικες εργασιες. Βέβαια και αυτό δεν συνιστά δικαιολογία.
Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να πηγαίνω στο εξής πολύ πιο σιγά για χαρη πρώτα της οικογένειάς μου κ ύστερα και δικης μου... -
Βασίλη (Χρόνια Πολλά για την γιορτή σου κιόλας! ), εννοείται ότι δεν έγραψα για να κρίνω την συμπεριφορά σου.
Απλά θεωρώ δεδομένο πως όταν οδηγείς ένα σύγχρονο δυνατό αυτοκίνητο, θα το πατάς σίγουρα περισσότερο σε σχέση με ένα πιο αδύναμο (ακόμη και αν μιλάμε για το ίδιο μοντέλο).
Διαβάζω για φρένα άγκυρες (μακάρι να ήταν έτσι), ή πόσο καλύτερα φρένα έχει η Χ1 σε σχέση με ένα τυπικό μικρομεσαίο ή SUV. Δεν θέλω να σας στεναχωρήσω, αλλά είναι ζήτημα αν έχει 4 μέτρα διαφορά στο φρενάρισμα από 100Kmh. Σε όλες τις δοκιμές του Drive που διαβάζω, μια μέτρια επίδοση στο φρενάρισμα από 100 είναι λίγο κάτω από τα 40μέτρα, με τα καλά να είναι γύρω στα 36 μέτρα, ενώ αν κάποιο φοράει M&S λάστιχα για παράδειγμα, τότε κινούμαστε πάνω από τα 40 μέτρα.Το θέμα είναι πως αν αυξήσουμε την ταχύτητα κατά μόλις 10Kmh στα 110Kmh, τότε όσο καλά φρένα και να έχουμε, κάτω από 50 μέτρα απόσταση ακινητοποίησης δεν θα έχουμε.
Οι αποστάσεις ακινητοποίησης δεν αυξάνουν αναλογικά με την ταχύτητα, αλλά με πολύ μεγαλύτερο ρυθμό
Για αυτό και λέω ότι αν έχουμε μια Χ1 1.5 με τα 115 άλογα που έχει μια ταχύτητα ταξιδιού της τάξης των 150Kmh, θα φρενάρει σίγουρα συντομότερα από την δίλιτρη Χ1 που κινείται με 180Kmh. Και προφανώς αυτό ισχύει στις περισσότερες διαδρομές (επαρχιακές κλπ) και όχι μόνο σε Εθνικές Οδούς, γιατί με το ίδιο βύθισμα στο γκάζι το δίλιτρο θα πιάσει αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα.
-
Eιναι λαθος οτι ειναι δεδομενο οτι θα πας ποιο γρηγορα με το διλιτρο. Ειναι επιλογη του οδηγου αν θα παει με 200 ή 120. Το διλιτρο εχει μεγαλυτερες δυνατοτητες αλλα δεν εχει φτιαχτει για να πηγαινεις με 200 στο ταξιδι. Κυριως στην προσπεραση θα κανει την διαφορα. Σε καθε περιπτωση το αμαξι του Αυτοκρατορα εχει πολυ καλα φρενα και μπορει να αντιμετωπησει καλυτερα φρεναρισματα σε μεγαλες ταχυτητες.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Συμφωνώ μς τους προλαλησαντες παρά το γεγονός ότι ετρεχα. Παρά το γεγονός ότι η Χ1 δεν έχει καμιά απολυτως σχέση με το προηγούμενο αμάξι μου και τα φρένα της είναι εξαιρετικά - αγκυρες τα χαρακτηρισε ο αδερφός μου ο μηχανικός που τα δοκιμασε - εντούτοις τετοιες ταχύτητες είναι επικίνδυνες και δεν υπάρχει λόγος να τις επιλέξεις. Το ότι έκανα τη διαδρομή με τόσα δεν έγινε για μαγκια προφανώς, στα 40 μου θεωρώ ότι έχω σαφώς περισσότερο μυαλό από τόσο. Μάλλον από κούραση έγινε ύστερα από μια δύσκολη μέρα με αρκετά χλμ και αγροτικες εργασιες. Βέβαια και αυτό δεν συνιστά δικαιολογία.
Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να πηγαίνω στο εξής πολύ πιο σιγά για χαρη πρώτα της οικογένειάς μου κ ύστερα και δικης μου...Μια φορα στη Βουλιαγμενης γυρνωντας νυχτα απο ενα ραντεβου που ειχε αρκετη ενταση, επιασα τον εαυτο μου να πηγαινει με 100+. Και βλεπω ενα ασχημο ατυχημα στη δεξια κι εκεινη την ωρα το ελαβα σαν 'μηνυμα'.... Δε μπορω να το περιγραψω ηταν πολυ δυνατο αυτο που ενιωσα, αυτομουτζωθηκα και συνεχισα με νορμαλ ταχυτητα μετα.
Απο τοτε οταν καποιες φορες ο συγκεκριμενος δρομος ειναι σχεδον αδειος και μου ρχεται να αυξησω ταχυτητα, ΠΑΝΤΑ μπαινει στο μυαλο μου αυτη η εικονα και με αποτρεπει.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Eιναι λαθος οτι ειναι δεδομενο οτι θα πας ποιο γρηγορα με το διλιτρο. Ειναι επιλογη του οδηγου αν θα παει με 200 ή 120. Το διλιτρο εχει μεγαλυτερες δυνατοτητες αλλα δεν εχει φτιαχτει για να πηγαινεις με 200 στο ταξιδι. Κυριως στην προσπεραση θα κανει την διαφορα. Σε καθε περιπτωση το αμαξι του Αυτοκρατορα εχει πολυ καλα φρενα και μπορει να αντιμετωπησει καλυτερα φρεναρισματα σε μεγαλες ταχυτητες.Φυσικά και είναι επιλογή του οδηγού με τι ταχύτητα θα κινηθεί, πρακτικά όμως, αν βάλουμε ένα καταγραφικό σε μια 1.5 με τα 115 άλογα και σε μια δίλιτρη με τα 190, σε ποια από τις δύο δίνεις μεγαλύτερη πιθανότητα να έχει κινηθεί πιο γρήγορα; Μιλάμε για σχεδόν τα διπλάσια άλογα! Αν η 1.5 πάει με 100Km και η δίλιτρη στην ίδιο δρόμο με 120 (πράγμα πολύ πιθανό), η δίλιτρη δεν έχει τόσο καλύτερα φρένα ώστε σε απότομο φρενάρισμα να σταματήσει πριν την 1.5.
Όσο καλύτερα φρένα και να έχει η Χ1 του Αυτοκράτορα, αποκλείεται να φρενάρει συντομότερα από τα 180Kmh από ότι αν πήγαινε με 120Kmh με την παλιά του Corolla.
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα μας επιτρέπουν να κινούμαστε με μεγαλύτερες ταχύτητες και πιο άνετα, με αποτέλεσμα να μην αντιλαμβανόμαστε εύκολα την ταχύτητα με την οποία κινούμαστε. Είμαι σίγουρος πως ο Βασίλης ένιωθε απόλυτα ασφαλής για να πηγαίνει με 180 και με την οικογένεια του μέσα (το έχω κάνει και εγώ και δυστυχώς συνεχίζω να το κάνω).
Για να συνοψίσω, νιώθω πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό τον τομέα των επιδόσεων (τα turbo να είναι καλά!), χωρίς όμως να βελτιώσουν στον **ίδιο **βαθμό τις επιδόσεις φρεναρίσματος.
ΥΓ. Βασίλη, συγνώμη που αναφέρομαι σε εσένα στα παραδείγματα μου, προφανώς κατανοείς ότι δεν είναι επι προσωπικού, και ούτε φυσικά κρίνω ή κατηγορώ
-
Παίδες μην το συζητάτε! Δεν παρεξηγούμαι τόσο εύκολα, νομίζω ότι το έχετε καταλάβει εδώ κ καιρό!
Είμαι πάντα ανοιχτός σε κάθε λογική κριτική και όπως ήδη έγραψα θεωρώ λάθος μου που ετρεχα! Τα αμάξια βελτιωνονται μεν αλλά δεν είναι δυνατόν να είσαι ασφαλής με υπερβολικη ταχύτητα! Και εγώ θεωρώ συνετο οδηγό τον εαυτό μου και τολμώ να πω οτι 'ξέρω που να τρεξω', αλλά ακόμη και αυτό δεν μπορεί να καλυψει την πιθανότητα της ' στραβής (π.χ. λάστιχο ή ζωο στον δρόμο ή κατι άλλο) και γι αυτό καλύτερα να πηγαίνουμε με πιπ λογικές ταχύτητες.Χαίρομαι που η δικια μου βλακεία εγινε αφορμή για μια τέτοια χτησιμη συζητηση στο φόρουμ...
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Eιναι λαθος οτι ειναι δεδομενο οτι θα πας ποιο γρηγορα με το διλιτρο. Ειναι επιλογη του οδηγου αν θα παει με 200 ή 120. Το διλιτρο εχει μεγαλυτερες δυνατοτητες αλλα δεν εχει φτιαχτει για να πηγαινεις με 200 στο ταξιδι. Κυριως στην προσπεραση θα κανει την διαφορα. Σε καθε περιπτωση το αμαξι του Αυτοκρατορα εχει πολυ καλα φρενα και μπορει να αντιμετωπησει καλυτερα φρεναρισματα σε μεγαλες ταχυτητες.
Φυσικά και είναι επιλογή του οδηγού με τι ταχύτητα θα κινηθεί, πρακτικά όμως, αν βάλουμε ένα καταγραφικό σε μια 1.5 με τα 115 άλογα και σε μια δίλιτρη με τα 190, σε ποια από τις δύο δίνεις μεγαλύτερη πιθανότητα να έχει κινηθεί πιο γρήγορα; Μιλάμε για σχεδόν τα διπλάσια άλογα! Αν η 1.5 πάει με 100Km και η δίλιτρη στην ίδιο δρόμο με 120 (πράγμα πολύ πιθανό), η δίλιτρη δεν έχει τόσο καλύτερα φρένα ώστε σε απότομο φρενάρισμα να σταματήσει πριν την 1.5.
Όσο καλύτερα φρένα και να έχει η Χ1 του Αυτοκράτορα, αποκλείεται να φρενάρει συντομότερα από τα 180Kmh από ότι αν πήγαινε με 120Kmh με την παλιά του Corolla.
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα μας επιτρέπουν να κινούμαστε με μεγαλύτερες ταχύτητες και πιο άνετα, με αποτέλεσμα να μην αντιλαμβανόμαστε εύκολα την ταχύτητα με την οποία κινούμαστε. Είμαι σίγουρος πως ο Βασίλης ένιωθε απόλυτα ασφαλής για να πηγαίνει με 180 και με την οικογένεια του μέσα (το έχω κάνει και εγώ και δυστυχώς συνεχίζω να το κάνω).
Για να συνοψίσω, νιώθω πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό τον τομέα των επιδόσεων (τα turbo να είναι καλά!), χωρίς όμως να βελτιώσουν στον **ίδιο **βαθμό τις επιδόσεις φρεναρίσματος.
ΥΓ. Βασίλη, συγνώμη που αναφέρομαι σε εσένα στα παραδείγματα μου, προφανώς κατανοείς ότι δεν είναι επι προσωπικού, και ούτε φυσικά κρίνω ή κατηγορώ
Tελειως γενικα και αστοχα αυτα που γραφεις. Οταν κινησαι σε αυτοκινητοδρομο με οριο 130 χμω ειτε εχεις 1.5 ειτε εχεις 2λιτρο με 130 πρεπει να πας μαξ. Οποτε σε ενδιαφερει πως τα δυο αμαξια θα φρεναρουν απο τα 130. Και το 2λιτρο θα φρεναρει καλυτερα οχι γιατι ειναι διλιτρο αλλα γιατι εχει πισω αεριζομενα φρενα και το 1.5 εχει απλους δισκους.
Τωρα αν το ανοιξε ο Βασιλης στα 200 ειναι δικο του θεμα. Αν ειχε το 1.5 θα το ειχε φτασει στα 180 αλλα δεν ειναι νορμαλ να πηγαινεις με τελικες οτι αμαξι και να εχεις. Εξαιρω κατι Πορσε που πανε με 200 στην εθνικη γιατι αυτα ειναι φτιαγμενα να εχουν τα 250 για πλακα και διαφωνω για τα φρενα αφου τα συγκεκριμενα εχουν φρεναρες και λαστιχο που εχει μεγαλα περιθωρια προσφυσης.
Επισης και το δικο μου 1.5 ειναι και εχω τεραστια φρενα (340 μπρος, 345 πισω αεριζομενα και τετραπιστονα μπροστα μπρεμπο, ποσο το χρεωνει αυτο το συστημα σαν αναβαθμιση? 550 ευρω). Οποτε αστοχο αυτο που εγραψες, τα φρενα σε αλλα αμαξια ειναι οριακα σε αλλα ειναι πολυ καλα, αναλογα με μοντελο. Πχ αγορασε καποιος Λεον 1.8 καινουριο με 21.6κ και εχει φρενα >300 mm διαμετρο που ειναι πολυ καλα για το βαρος του και την τιμη του αυτοκινητου.
-
Καταρχήν το 1,5 έχει 136 και ήδη 140 άλογα και έχει λίγο μικρότερο βάρος από το διλιτρο τετρακίνητο πετρέλαιο άρα σε επίπεδο τελικών επιδόσεων έχουν επισήμως περι τα 30 χιλιόμετρα διαφορά στην τελικη και αρκετή στις επιμέρους μετρήσεις επιτάχυνσης όπου και μετράει η μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή.
Κατά τα λοιπά το αμάξι είναι ίδιο και ταξιδεύει ξεκούραστα σε μεγαλες ταχυτητες. Πχ πας με 120 και νομίζεις ότι πας με 80. Πρέπει να πας με 150-160 για να καταλάβεις ότι κινείσαι ουσιαστικά. Οι δε ταχυτητες μέχρι και 200 έρχονται άνετα (απλά έρχονται πιο γρήγορα στο δίλιτρο).
Δείτε και μια δικη μου (και ποσο έχει ακόμα)
Από το αμάξι δεν καταλάβαινες τόση διαφορά όσο από το μυαλό σου που βλέπει τέτοιες ταχυτητες στο καντράν.
Ωστόσο η ταχύτητα είναι ταχύτητα ότι αμάξι και να έχεις , στην πράξη δε και για το μέσο οδηγό είτε με 130 είτε με 190 πάει τα ίδια αποτελέσματα θα έχει μια αναποδιά γιατί οι χρόνοι αντίδρασης είναι σε αμφότερες τις περιπτώσεις ελάχιστοι.
-
Η τελευταία παρατήρηση 'όλα τα λεφτά'. Συμφωνώ και επαυξάνω. Συνήθως ο σκύλος, ο πεζός, ο παραβάτης ενός στοπ, μια κοτρόνα, ένα τυχαίο αντικείμενο ή ότι άλλο γίνονται αντιληπτά σε αποστάσεις κάτω των 100 μέτρων. Με 200χλμ/ώρα μέχρι να αποφασίσει ένας μέσος οδηγός τι θα κάνει, έχει ήδη διανύσει το μισό της απόστασης. Με υψηλή ταχύτητα άνω των 80 χλμ/ώρα ακόμη και αν έχει φρενάρει αποτελεσματικά στο υπόλοιπο της απόστασης, τα περιθώρια ελιγμών είναι ελάχιστα... Τα πάντα έχουν να κάνουν με τις πιθανότητες. Όσο πιο γρήγορα και όσο πιο συχνά γίνεται αυτό αυτές οι πουτ@%^&* αυξάνονται δραματικά. Η καλύτερη λύση για ξεκάβλ$%^&*μα είναι η πίστα.
BMW X1 2016