-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα σε ένα yaris, ένα auris, ένα avensis κ ένα rav4 που κινουνται στο μέσο όρο κ στα κορυφαία ανταγωνιστικά μοντέλα. Κ αν το να το γράφω εγώ δεν σου λέει τίποτα διάβασε όλες τις κριτικές που γραφουν ακριβώς το ίδιο πράγμα.Οι διαφορές είναι ουσιαστικές στην οδηγική συμπεριφορά κ εθελοτυφλεί όποιος δεν το βλέπει.
Κάνε μια βόλτα με το yaris κ μπες στο fiesta, ή συγκρινε το auris με το focus ή τη giuletta κ το ξανασυζητάμε!Απλά καλά είναι η βόλτα να γίνει πρώτα με το Yaris και μετά με το fiesta. Μη συνηθίσει και του κάνει τα ίδια κόλπα lol
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δεν είπα πως δεν υπάρχουν διαφορές, για να το θέσω λίγο διαφορετικά , εννοώ δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές για το 90% των οδηγών.
Και για το υπόλοιπο 10% , σε αποτελεσματικότητα , όχι σε αίσθηση , πόσο πίσω θα μείνει ένας οδηγός ενός 307 1.6 ( ή 308 προηγ. μοντέλο ) ή Astra h 1.6 , η Auris 1.6 από έναν άλλο εξίσου ικανό οδηγό μιας 116-focus 1.6 ίδιας χρονολογίας σε κλειστό και μεσαίο στροφιλίκι;
50 μέτρα;
Εκτός αυτού ίσως ο πρώτος κινδυνέψει και προσπαθήσει λίγο παραπάνω.
Με τις κατάλληλες προσθήκες εύκολα κλείνει την διαφορά και ίσως την ανοίγει υπέρ του.Ανέφερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει αρκετά.
Δεν θέλω να αναφερθώ στο Golf GT, το έχω κάνει παλαιότερα, που αντικειμενικά σε χρόνους και επιδόσεις αποδείχθηκε ελαχιστότατα καλύτερο, αλλά καλύτερο από την 170 Gullieta.
Προσέξτε όμως.
Το σκεπτικό μου , για να μην παρεξηγηθώ περισσότερο εντάσσεται στο πλαίσιο επιλογής ενός αυτοκινήτου λίγο κατώτερο σε οδική συμπεριφορά αλλά καλύτερο σε σχέση τιμής-εξοπλισμού και ισως πρακτικότητας σε σχέση με κάποιο που αποτελεί σημείο αναφοράς της κατηγορίας σε οδική συμπεριφορά, και πως δεν πρέπει να αποτελέσει deal breaker.Panormus η βελτίωση έχει νόημα να γίνει από το κατώτερο αυτοκίνητο.
Εννοείται αν ακολουθήσει και AR και ΒMW πάλι θα ανοίξει η ψαλίδα και ίσως πιο πολύ αναλογικά.
Ήθελα να δώσω ένα παράδειγμα μόνο.Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Προσέξτε όμως.
Το σκεπτικό μου , για να μην παρεξηγηθώ περισσότερο εντάσσεται στο πλαίσιο επιλογής ενός αυτοκινήτου λίγο κατώτερο σε οδική συμπεριφορά αλλά καλύτερο σε σχέση τιμής-εξοπλισμού και ισως πρακτικότητας σε σχέση με κάποιο που αποτελεί σημείο αναφοράς της κατηγορίας σε οδική συμπεριφορά, και πως δεν πρέπει να αποτελέσει deal breaker.Εννοείται,το έχουμε ξαναπεί.
Ανάλογα τις ανάγκες-προτεραιότητες,τις οικον.δυνατότητες και τους συμβιβασμούς του,ο καθένας κάνει και τις επιλογές του.Panormus η βελτίωση έχει νόημα να γίνει από το κατώτερο αυτοκίνητο.
Εννοείται αν ακολουθήσει και AR και ΒMW πάλι θα ανοίξει η ψαλίδα και ίσως πιο πολύ αναλογικά.
Ήθελα να δώσω ένα παράδειγμα μόνο.Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο.κ. Έτσι όπως το επαναθέτεις,συμφωνούμε.
-
Ως κατασκευαστης η ΤΟΥΟΤΑ εχει αποδειξει πολλες φορες οτι μπορει να φτιαχνει αριστα αυτοκινητα. Η γκαμα της εκκινει με entry level οπως η κορολλα αλλα μπορει να φτασει και σε hi-end υλοποιησεις οπως το LCruiser. Ολα μα ολα της τα οχηματα ειχαν παντα ενα κοινο χαρακτηριστικο και αυτο μετρα στο τελος της διαδρομης. Δεν σπανε. Τοσο απλα. Εγω αυτο εκτιμησα στην φιρμα οπως και την ικανοτητα των οχηματων της να κανουν αυτα που υποσχονται. Μακαρι να ηταν ετσι με ολους τους κατασκευαστες.
-
Επειδή το κάνατε λύσσα, δείτε πως στρίβει ένα Mazda 6 και μετά ένα Toyota Avensis. Μέρα με τη νύχτα και το Mazda είναι και πιο αξιόπιστο και επίσης Made in Japan!
ΥΓ: Προφανώς μια Corolla δεν θα δει καν που πήγε μια Giulietta σε μια στροφοδιαδρομή.
-
Όπως έγραψα πιο πάνω ή corolla είναι στα entry της ΤΟΥΟΤΑ ενώ η Τζουλιέτα ένα σκαλοπάτι πριν το hi-end.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επειδή το κάνατε λύσσα, δείτε πως στρίβει ένα Mazda 6 και μετά ένα Toyota Avensis. Μέρα με τη νύχτα και το Mazda είναι και πιο αξιόπιστο και επίσης Made in Japan!ΥΓ: Προφανώς μια Corolla δεν θα δει καν που πήγε μια Giulietta σε μια στροφοδιαδρομή.
+1
-
Η Τουότα τα τελευταία χρόνια έχει στρέψει τα νώτα της από τα τα οποιαδήποτε hot wheels, ακόμη και τα ...warm, τουλάχιστον αυτά που αφορούν τις εξαγωγικές αγορές σαν την δική μας. Είναι επιλογή της. Κάποτε, σέβεντις,έιτις και νάιντις δηλαδής προσέφερε ΚΑΙ τέτοιες επιλογές, είχε μικτή γκάμα. Όπως όλοι οι μαζικοί, όπου τη βάση της γκάμας την αποτελούν τα μαζικώς παραγόμενα αμαξίδια, μικρής και μεσαίας ιπποδύναμης και απλού σετάπ, και ταυτόχρονα υπάρχουν και κάποια Gti,GT Rally, RS, Mpack, Daytona, Megara, Les Mans, όπως θέτε πέστε τα, όπου δίνουν το κάτι παραπάνω οβερόλ.
Η γκάμα της δεν έχει, φυσικά, κανένα πρόβλημα με κρατήματα, ενεργητική ή παθητική ασφάλεια και τα τοιαύτα, απλά εσκεμμένα δεν δίνει το κάτι παραπάνω για τον ενθουσιώδη τιμονιέρη. Μπορεί αυτό να αλλάξει κάποτε, μπορεί όχι. Σε κάθε περίπτωση δεν είμαστε στα φίφτυς όπου δεν υπήρχε αυτοκινητιστική παιδεία, ο μέσος οδηγός σήμερα γνωρίζει που να ψάξει γι' αυτό που θέλει και οι εκπλήξεις συνήθως είναι λίγες σε αυτή τη διαδικασία.
ΙΜΟ πάντως, όπως έχω δηλώσει πολλάκις είναι κρίμας από μια άποψη που το μαγαζί δεν δίνει τέτοιες επιογές στον πελάτη του γιατί έχει τις αναγκαίες προυποθέσεις για να κάνει κάτι τέτοιο: τα φράγκα, την αυτοκέφαλη διοίκηση και το έμψυχο δυναμικό δηλαδή, και το έχει ξακανάνει στο παρελθόν.
Πιθανολογώ ότι το όφελος είναι πολύ μικρό για να κάτσει να ασχοληθεί με μια φθίνουσα τάση σαν αυτή των γλήγορων στην πολυδιασπασμένη αγορά της Ευρώπης.
Η οποία αγορά και τεράστια ντόπια προσφορά έχει στα εν λόγω και υπολλείπεται σε δυναμική όλων των υπολοίπων (Κίνα, jdm, Ούσα, και στο βάθος της Ινδίας που ανεβαίνει και θα κάνει αντίστοιχο μπουμ με αυτό της Κίνας οσονούπω). Πολύ κόπος για το τίποτα ίσως. Ενόψει μάλιστα της αυτόνομης οδήγησης, της πλήρους υβριδοποίησης και εξηλεκτρισμού της γκάμας το βλέπω πλέον πολύ αχνό σαν σενάριο, ποτέ δεν ξέρεις βέβαια.ΥΓ1. Μην συγκρίνετε Άλφα Ρομέο με την κάθε Τουότα, έναν μαζικό κατασκευαστή ΟΕΜ δηλαδή με ένα πολύ μικρό και στοχευμένο μπραντ που κινείται ως μαριονέττα από το αφεντικό του (το οποίο και δεν ξέρει πούθε πάνε τα 4 και το έχει ξεφτιλίσει άλλωστε). Έλεος.
ΥΓ.2 Ούτε με την Πεμβέ. Διερωτηθείτε απλώς αν ακούσατε ποτέ από κάποιον σε δίλημμα τι να αγοράσει και οι δύο υποψήφιοι να ήταν ένα Πεμβέ και ένα Τουότα.
-
Επειδή μάλλον εγώ το ξεκίνησα όλο αυτό, και βλέπω και κάποια σχόλια του στυλ 'αν θέλει' ή 'αν μπορεί' ή του τι παραπάνω/παρακάτω προσφέρει ένα ενδιαφέρον οδηγικό στήσιμο, να σημειώσω ότι το να είναι βαρετό -οδηγικά- ένα αυτοκίνητο, ειδικά ερχόμενο από ένα μεγάλο κατασκευαστή, είναι απολύτως συνειδητή επιλογή. Και αυτό γιατί το αυτοκίνητο αυτό έχει πολύ συγκεκριμένα οδηγικά χαρακτηριστικά, ακριβώς γιατί απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό, που έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις. Οποιαδήποτε παρέκκλιση από τα παραπάνω 'συγκεκριμένα', και το αυτοκίνητο δεν θα είναι πλέον αρεστό στο target group του.
Όπως π.χ. έλεγα για τη C5, σε σύγκριση π.χ. με μια 159. Η C5 -όπως τα περισσότερα Toyota- απομακρύνει εσκεμμένα τον οδηγό από το περιβάλλοντα χώρο, ώστε να επιτύχει τον επιθυμητό στόχο (άνετο, χαλαρό και χωρίς ενοχλήσεις cruising), ενώ αντιθέτως η 159 (ως κλασσική AR) επιλέγει αντιθέτως να φέρνει τον οδηγό σε άμεση 'επαφή' με τροχούς, κινητήρα, αναρτήσεις, φρένα κλπ, ώστε να είναι πιο οδηγοκεντρική. Δηλαδή η C5 είναι στημένη και ρυθμισμένη για να 'κρύβει' πληροφορίες, ενώ η 159 για να τις μεταφέρει όσο το δυνατόν καλύτερα. Ο οδηγός που θα θελήσει μια C5 -για τα δικά της χαρακτηριστικά- δεν θα κοιτάξει μια 159, γιατί είναι αντιδιαμετρικά αντίθετα στημένες.
Φυσικά τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι κάπου στη μέση, προσπαθώντας να παντρέψουν αυτές τις εν πολλοίς αντίθετες παραμέτρους, ενώ ελάχιστα είναι αυτά που καταφέρνουν και τα δύο σε καλό έως πολύ καλό βαθμό (μιλώντας για 'γήινα' αυτοκίνητα, μόνο κάποιες καλές BMW μου έρχονται στο μυαλό).
-
Δεν είναι απαραίτητα κακό το στήσιμο του αυτοκινήτου και ειδικά το τιμόνι να κρύβει κάποιες πληροφορίες. Με ένα C5 σε ανοικτό δρόμο σε ταξίδι πας ξεκούραστα και οι συνεπιβάτες σου χαζεύουν το τοπίο ή ότι άλλο στην πορεία τους τραβά την προσοχή. Στην 159 όπως και σε κάθε Α πατάς χαλίκι στην ΑΟ και πρέπει να τους εξηγήσεις τι ήταν αυτό που τους απέσπασε την προσοχή. Ως πρώην κάτοχος όχι ενός αλλά περισσότερων ΤΟΥΟΤΑ αναφέρθηκα στο γεγονός πως οι κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων είναι από τους πλέον κατασταλαγμένους. Τίποτε άλλο. Επίσης να συμπληρώσω πως για όποιον δεν θέλει ή δεν μπορεί να αφιερώνει χρόνο και χρήμα για το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν θα πρότεινα μια Α, μια BMW ή ότι άλλο. Τα περισσότερα ΤΟΥΟΤΑ είναι ασφαλέστατες επιλογές στις κατηγορίες τους . Τέλος καθώς είμαστε στο νήμα της ΤΟΥΟΤΑ δεν θεωρώ πως το κάνουμε λύσσα να γράφουμε τα συν και τα πλήν της φίρμας. Αντίθετα θεωρώ ανέκδοτο την σύγκριση μιας κορόλλα με μια τζουλιέτα σε οδική συμπεριφορά, ευχαριστηση. Όπως θεωρώ ανέκδοτο να συγκρίνουμε την ΤΟΥΟΤΑ σε θέματα αξιοπιστίας και να βγαίνει ελλιπής ανάμεσα στους τρίτους άλλους της Απω Ανατολής καθώς και της χώρας της. Να μην πω βέβαια για την ποικιλία των οχημάτων της σε κάθε κατηγορία όπου άλλοι πλην ελαχίστων εξαιρέσεων δεν έχουν ακουμπήσει καν. Το target group των πελατών της δεν είναι ένα και συγκεκριμένο . Θα έλεγα είναι τα 3/4 των οδηγών του πλανήτη. Πλην της VW, Ford λίγοι είναι οι πραγματικοί της ανταγωνιστές.
-
Δεν ξέρω αν απαντάς σε μένα (μάλλον, γιατί αναφέρεις C5 και 159), αλλά το ίδιο λέμε. Είναι συνειδητές επιλογές για το στυλ και το ύφος του αυτοκινήτου, και το είδος οδηγού που θέλουν να ευχαριστήσουν, δεν είναι δηλαδή γιατί δεν μπορούν ή δεν θέλουν οι εταιρείες να τα κάνουν αλλιώς. Η C5 σε απομακρύνει, ενώ η 159 σε εμπλέκει. Αν η C5 σε έφερνε πιο κοντά στα δρώμενα, αυτή η extra πληροφορία από τιμόνι, χειριστήρια, ανάρτηση κλπ θα διατάρασσε αυτήν ακριβώς την ηρεμία που θέλει να έχουν οι επιβάτες της, έχοντας cruising χαρακτήρα. Αντιθέτως αν η 159 ήταν λιγότερο πληροφοριακή, δεν θα ήταν το καλοστημένο και ζωντανό sedan που ήθελε η AR (και ζητούσαν οι πελάτες της).
Όλες οι εταιρείες βγάζουν -ή προσπαθούν να βγάλουν- όλων των ειδών τα οχήματα. Απλώς για την Toyota αυτή η ζυγαριά έχει γείρει ΠΑΡΑ πολύ προς τα απρόσωπα, αδιάφορα και εν γένει διεκπεραιωτικά οχήματα, αλλά προφανώς κάτι κάνει καλά, για να είναι πρώτη παγκοσμίως.
-
Για να δει κανείς σφαιρικά το ζήτημα πρέπει στην εξίσωση να μπουν και οι λοιπές εταιρείες του ομίλου:
η Νταιχάτσου, με την απόκτηση της οποίας ενίσχυσε τα μικρά και μπήκε και στην κλάση Κέι, μέχρι τότε δεν είχε ασχοληθεί
η ΗΙΝΟ με τα ελαφρά και μεσαία φορτηγά
η Σουμπαρού, στην οποία είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος και ο μόνος πρακτικά που έχει σχέση με αυτοκίνητα
η Λέξους, που είναι 100% δημιούργημά της
H βραχύβια SCION, επίσης 100% δημιούργημά της, την έκλεισε πέρισυ
Το μειοψηφικό πακέτο που διατηρεί στην ΥΑΜΑΗΑ
Το μειοψηφικό πακέτο που διατηρεί σε Ισούζουκαι οι στρατηγικές συμμαχίες που έχει με :
Μίνι-Πεμβέ, μια αμφότερα σέιφ σύμπραξη, αφού οι γκάμες τους δεν συναντιούνται, άρα δεν θα κλέψει ο ένας πελάτες από τον άλλο
Μάζντα, στην οποία μπήκε με 5% δίνοντας αντίστοιχα το 0,25% των δικών της μετοχών, με την οποία ψάχνουν για κοινό εργοστάσιο στην αμερική και για από κοινού ανάπτυξη αυτοκινήτων νέων τεχνολογιών (ηλεκτρικά)
ΠΣΑ, με το τρίδυμο
Το μειοψηφικό πακέτο στην Τέζλα, το οποίο πουλάει σιγά σιγά εδώ και καιρό
Οι συμπράξεις που έχει με τοπικά εργοστάσια σε Κίνα και ΙνδίαΠρακτικά απευθύνεται έμμεσα ή άμεσα στο 95% της παγκόσμιας αγοράς, το 3/4 είναι πολύ λίγο. Μόνο σε πολύ εξειδικευμένα οχήματα δεν μπαίνει.
-
Έχεις δικιο για το ποσοστό. Τα 3/4 λίγα είναι για την ΤΟΥΟΤΑ. Αντώνη συμφωνούμε. Τα γραφόμενα σου μου έδωσαν πάτημα να γράψω πως όχι λύσσα δεν το κάναμε αλλά και λίγα είπαμε για την ΤΟΥΟΤΑ. Δέχομαι τέτοιου είδους κριτική αν γράφω υπερβολές προσπαθώντας να υποστηρίξω πράγματα που δεν ισχύουν. Δεν νομίζω να έγραψα κάτι που απέχει από την αλήθεια.
-
Κάθεστε και αναλύετε γιατί η Toyota βγάζει βαρετά αυτοκίνητα. Καλά κάνει από την μεριά της αν έτσι βγάζει λεφτά και εμείς καλά κάνουμε από την πλευρά μας να την κοροϊδεύουμε ως petrolheads.
-
Συμπληρώνω σε όσα έγραψα πριν πως η ΤΟΥΟΤΑ δεν βγάζει μόνο βαρετά αυτοκίνητα αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις πολύ προχωρημένα. Φυσικά το chr είναι ένα τέτοιο δείγμα όπως παλιότερα το πρώτο rav που όταν κυκλοφόρησε αν υπήρχε το διαδίκτυο όπως το ξέρουμε τώρα στην κυριολεξία 'θα το έριχνε' . Τα σέβη μου φίλε Δία.
-
Το 2018 θα βγάλει και την hi-power έκδοση του υβριδικού συνόλου , για να δούμε...
-
Παιδες στο auris το παλαιο στο καπό απο κάτω είχαν ολα επενδυση ή ειναι αναλογα την εκδοση;
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Συμπληρώνω σε όσα έγραψα πριν πως η ΤΟΥΟΤΑ δεν βγάζει μόνο βαρετά αυτοκίνητα αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις πολύ προχωρημένα. Φυσικά το chr είναι ένα τέτοιο δείγμα όπως παλιότερα το πρώτο rav που όταν κυκλοφόρησε αν υπήρχε το διαδίκτυο όπως το ξέρουμε τώρα στην κυριολεξία 'θα το έριχνε' . Τα σέβη μου φίλε Δία.H πραγματικότητα ήταν οτι όταν κυκλοφόρησε το πρώτο Rav4, o ειδικός τύπος το αντιμετώπισε σαν υπερυψωμένη corolla.
H εκδίκηση της πραγματικότητας είναι οτι 20 χρόνια μετά υπάρχει ακόμη κόσμος που το χρησιμοποιεί , ενώ δεν υπάρχει κατασκευαστή με 2-3 μοντέλα στην κατηγορία αυτή. -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
H πραγματικότητα ήταν οτι όταν κυκλοφόρησε το πρώτο Rav4, o ειδικός τύπος το αντιμετώπισε σαν υπερυψωμένη corolla.
Εγώ θυμαμαι πάντως τους 4Τ, να το αποκαλούν το GTI της κατηγορίας και να γράφουν διθυραμβικές κριτικές για την οδική του συμπεριφορά!
4Τ, Ιούλιος 1994:
'Οι μηχανικοί της Τογιότα κατασκεύασαν, με το δικό τους σπάνιο
τρόπο, ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που όμοιό του δεν υφίσταται
στην αγορά. Πολιτισμένο, ταχύτατο με υποδειγματική οδική
συμπεριφορά ψάχνει για αντίπαλο εντός δρόμου, μετακινώντας με
αξιοπρέπεια όποιον επιλέγει και εκτός δρόμου πορεία. Με την
ίδια συνταγή οι άνθρωποι της VW απέτυχαν να καθιερώσουν το
Γκολφ-Κάουντρι. Καλό αυτοκίνητο αλλά απλά, ένα «ψηλό» Γκολφ.
Οι Ιάπωνες δεν προσφέρουν μία άλλη Κορόλα, ή αν προτιμάτε μία
διαφορετική Καρίνα, αλλά στρώθηκαν στη δουλειά και προσέφεραν
στην αγορά ένα αυτοκίνητο που εγκαινιάζει μία δική του
κατηγορία.' -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θεωρώ τους κατόχους ΤΟΥΟΤΑ όπως και των Χιουντάι από τους πλέον κατασταλαγμένους.
Από τους αδιάφορους ως προς την αυτοκίνηση βασικά.
+1
Γι αυτο και τα προτεινω εδω μεσα ,σε οποιον εμφανιζεται και παρουσιαζει τετοιο προφιλ χρηστη. Εψησα και φιλο καποτε και πηρε yaris και ακομα μ ευχαριστει. Βεβαια το παιδι συνεχιζει να φρεναρει μεσα στη στροφη..., να μη ξερει τιποτα απο το πως δουλευει ολο αυτο κτλπ. Νοοτροπια, οτι λεει το βιβλιαρακι και να πηγαινω απο το Α στο Β χωρις να καιει. Καλη ειναι ολη αυτη η νιρβανα στη ζωη αλλα ερχεται και η στιγμη που πρεπει να ξερεις 5 πραγματα ή βλεπεις το φως το αληθινο (Στεφανος)H πραγματικότητα ήταν οτι όταν κυκλοφόρησε το πρώτο Rav4, o ειδικός τύπος το αντιμετώπισε σαν υπερυψωμένη corolla.
Εγώ θυμαμαι πάντως τους 4Τ, να το αποκαλούν το GTI της κατηγορίας και να γράφουν διθυραμβικές κριτικές για την οδική του συμπεριφορά!
Δεν εχει καν νοημα αυτο που εγραψες απο τη στιγμη που δεν υπηρχε καν κατηγορια. Απλα το συνεκριναν με niva κτλπ και σιγουρα ηταν πιο ''αμαξι''. Οσο σκεφτομαι οτι ο νονος μου εδωσε λιγο αργοτερα 200sx για το πρωτο rav. Θυμαμαι επισης ποσο ασχημο μου χε φανει τοτε αισθητικα.
Ολα μα ολα της τα οχηματα ειχαν παντα ενα κοινο χαρακτηριστικο και αυτο μετρα στο τελος της διαδρομης. Δεν σπανε. Τοσο απλα. Εγω αυτο εκτιμησα στην φιρμα οπως και την ικανοτητα των οχηματων της να κανουν αυτα που υποσχονται. Μακαρι να ηταν ετσι με ολους τους κατασκευαστες.
Μπορειτε να το λετε αυτο ξανα και ξανα μεχρι να δυσει ο ηλιος οπως και θα σας γραφω οτι πρακτικα κανενα μηχανημα δε υπαρχει που να μην αστοχει και ειλικρινα ,ολα τα toyota στο περιγυρο μου (ουκ ολιγα...) εχουν βγαλει απο μικροτερες εως σοβαροτερες ζημιες και οχι σε τιποτα 400.000km... Τα χω ξαναγραψει τα περιστατικα.
TOYOTA FORUM