-
O τιτλος λεει ΟΔΗΓΗΣΑ
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
...Εγώ αν είχα ρευστό θα έπαιρνα ένα υβριδικό , βαρέθηκα τους συνηθισμένους κινητήρες και τα συνηθισμένα σασμάν από τότε που οδήγησα το C-HR με έχουν κατακτήσει , μόνο για ένα mustang cabrio V8 με το καινούργιο 10άρι αυτόματο θα ασχολούμουν αλλά εδώ χρειάζεται ...τζόκερ (όπως και για το tesla ) , τα υβριδικά της Toyota είναι για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για 10 χρόνια και μπορεί να τα αγοράσει ενας μικρομεσαίος να δούμε και το concept high power hybrid που θα παρουσιαστεί όπου να είναι ,μήπως ικανοποιηθούν και οι petrolheads
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
...
Εγώ αν είχα ρευστό θα έπαιρνα ένα υβριδικό , βαρέθηκα τους συνηθισμένους κινητήρες και τα συνηθισμένα σασμάν από τότε που οδήγησα το C-HR με έχουν κατακτήσει , μόνο για ένα mustang cabrio V8 με το καινούργιο 10άρι αυτόματο θα ασχολούμουν αλλά εδώ χρειάζεται ...τζόκερ (όπως και για το tesla ) , τα υβριδικά της Toyota είναι για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για 10 χρόνια και μπορεί να τα αγοράσει ενας μικρομεσαίος να δούμε και το concept high power hybrid που θα παρουσιαστεί όπου να είναι ,μήπως ικανοποιηθούν και οι petrolheads
Που να οδηγησεις και Bmw i3 δηλαδη!
Χαλαρα το GTI ολων των υβριδικων/ηλεκτρικων που αναφερθηκαν πιο πανω...P.S Ειχα κανει μια βολτα ενα Subaru XV 1.6 με CVT κιβωτιο...Πραγματικα αδυνατουσα να πιστεψω οτι εν ετη 2017 πωλειται αυτοκινητο με τετοιο κιβωτιο...
Aκομα και αυτοματα που φορανε τα '3αδερφια' , Aygo, 107, C1, ειναι 5 κλασεις ανωτερα!
P.S 2...Το beta testing στα υβριδικα/ηλεκτρικα, - στην χωρα μας τουλαχιστον, ακομα- καλα κρατει...Αν και οποτε οι τιμες με τα αντιστοιχα πετρελαιοκινητα, εξισωθουν, ειτε σε επιπεδο εργοστασιακης τιμης, ειτε με κρατικη επιδοτηση( ) σε συνδυασμο με δημιουργια σοβαρου δικτυου ταχυφορτιστων σε κεντρικα σημεια σε ολη την χωρα, ΤΟΤΕ και μονο θα εχει πραγματικο νοημα για τον εκαστοτε ΙΔΙΩΤΗ...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Που να οδηγησεις και Bmw i3 δηλαδη!..
P.S Ειχα κανει μια βολτα ενα Subaru XV 1.6 με CVT κιβωτιο...
P.S 2...Το beta testing στα υβριδικα/...
Καλό ήταν το πέταγμα από το φανάρι που έκανε το υβριδικό C-HR και εμένα μου φτάνει , το 0-50, 60 πολύ καλλίτερο από των αντίστοιχων πετρελαιοκίνητων .
Τα υβριδικά της toyota έχουν e-cvt , μια χαρά μου φάνηκε και με τέρμα γκάζι στα ίδια επίπεδα θορύβου με αντίστοιχα πετρέλαια του ανταγωνισμού είσαι , χωρίς όμως τους κραδασμούς του diesel!
Για τα ηλεκτρικά ισχύει το beta testing και συμφωνώ όπως και για τα αντίστοιχα υβριδικά της Bmw, VW, PSA και όσων άλλων θυμήθηκαν να βγάλουν το 2017, της Toyota έκαναν οι Καλιφορνέζοι πριν 15-20 χρόνια οπότε αγοράζω χωρίς φόβο !
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Καλό ήταν το πέταγμα από το φανάρι που έκανε το υβριδικό C-HR και εμένα μου φτάνει , το 0-50, 60 πολύ καλλίτερο από των αντίστοιχων πετρελαιοκίνητων .
Δεν αναφερθηκα σε επιπεδο επιδοσεων, παροτι ο τροπος αποδοσης, με CVT παλι θυμιζει τεχνολογια των 80's...
Αμα ειναι παντως να συγκρινουμε θορυβο του υβριδικου/ηλεκτρικου με diesel, ενταξει...Τα υβριδικά της toyota έχουν e-cvt , μια χαρά μου φάνηκε και με τέρμα γκάζι στα ίδια επίπεδα θορύβου με αντίστοιχα πετρέλαια του ανταγωνισμού είσαι , χωρίς όμως τους κραδασμούς του diesel!
Οπως ακουγεται την στιγμη που πατας τερμα το γκαζι, κανει σαν να πατιναρει ή οχι? Αυτο ειναι το ζητουμενο...
Για τα ηλεκτρικά ισχύει το beta testing και συμφωνώ όπως και για τα αντίστοιχα υβριδικά της Bmw, VW, PSA και όσων άλλων θυμήθηκαν να βγάλουν το 2017, της Toyota έκαναν οι Καλιφορνέζοι πριν 15-20 χρόνια οπότε αγοράζω χωρίς φόβο !
...χωρις φοβο και...χωρις παθος σιγουρα, με την εμφανιση που εχει πχ ακομα και το νεο Prius...Δεν ψωνιζουν ομως ολοι με την προοπτικη της...φρυγανιερας με εγγυηση...
Yπαρχουν και πολλοι αλλοι που θελουν μια εμφανιση της προκοπης στο αυτοκινητο τους, και οχι αυτη ενος 'αεροδυναμικου' μπαουλοντιβανου...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Που να οδηγησεις και Bmw i3 δηλαδη! [emoji38]
Χαλαρα το GTI ολων των υβριδικων/ηλεκτρικων που αναφερθηκαν πιο πανω...Που νομίζοντας ότι είναι άλλη μια ηλεκτρική σκούπα πήγα να το παίξω μάγκας με τα 88 άλογα μου κάποτε. Ακομα θα γελάει ο οδηγός του...
Δεν ήξερα δεν ρώταγα! [emoji2]Με διαφορά κορυφαίο όχημα.
Άσχημο, ακριβό αλλά θα ήθελα να έχω i3. Να μπω στην φιλοσοφία του αλλά με επιδόσεις. -
Συμφωνώ ότι το i3 είναι κορυφαίο αυτοκίνητο για ο είδος του...πολύ θα ήθελα ένα!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Που να οδηγησεις και Bmw i3 δηλαδη! [emoji38]
Χαλαρα το GTI ολων των υβριδικων/ηλεκτρικων που αναφερθηκαν πιο πανω...Που νομίζοντας ότι είναι άλλη μια ηλεκτρική σκούπα πήγα να το παίξω μάγκας με τα 88 άλογα μου κάποτε. Ακομα θα γελάει ο οδηγός του...
Δεν ήξερα δεν ρώταγα! [emoji2]Με διαφορά κορυφαίο όχημα.
Άσχημο, ακριβό αλλά θα ήθελα να έχω i3. Να μπω στην φιλοσοφία του αλλά με επιδόσεις.Την Κυριακή με προσπέρασε ένα τέτοιο σε χρόνο dt στην Πεντέλης (προς τα Μελίσσια).
Μόνο τον (ελάχιστο) θόρυβο από τα ελαστικά του πρόλαβα να ακούσω -
Ο χρήστης babakos έγραψε:
...Μόνο τον (ελάχιστο) θόρυβο από τα ελαστικά του πρόλαβα να ακούσω155/70 19 εμπρός
175/60 19 πίσω
σχεδόν 700 € για μια τετράδα από τα ΟΕΜ BRIDGESTONE
αν χρησιμοποιείς τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα (που θα τη χρησιμοποιείς ) ούτε 25000 χλμ δε βγάζουν
Κακή σχεδίαση από τη BMW- μάλλον υπολογισμένη για να αναγκάζεσαι να αλλάζεις ΚΑΙ λάστιχα στην αντιπροσωπεία - τουλάχιστον η Toyota βγάζει (ακόμα) με 15 άρες τα υβριδικά της -
Στην i3 θέλανε μεγάλη επιφάνεια επαφής, με μικρή μετωπική στον αέρα, για αυτό και οι στενοί αλλά μεγάλης διαμέτρου τροχοί. Βρίσκεις και στο εμπόριο πάντως, αλλά είναι πανάκριβα!
-
Μετά από συνεννόηση με το φίλο μου στην Interauto, έβαλα χέρι σε Kodiaq 2λιτρο Ambition 4x4 DSG για κανά 20λεπτο, και για ακόμα περισσότερη ώρα (κανά μισάωρο) σε Kodiaq 1.4ACT Style 4X4 χειροκίνητο.
Καταρχήν το αυτοκίνητο φαίνεται αλλά δεν είναι τεράστιο, όπως ίσως νομίζουμε/νομίζετε. Όπως είδα και στα specs, είναι 1εκ μεγαλύτερο από το CX7, το οποίο ήταν/είναι κανονικό μεσαίο SUV. Αλλά η αξιοποίηση του χώρου είναι σχεδόν τέλεια. Πίσω παίζεις μπάλα, ενώ το πορτμπαγκάζ παίζει από 560 μέχρι 720lt αναλόγως που θα βάλεις τα πίσω καθίσματα.
Υλικά καλά, ανεκτά, αλλά όχι κορυφαία, ακόμα και στη Style, δεν ξέρω τι παίζει με extras ή επιπρόσθετα δέρματα κλπ. Παντού, ΠΑΝΤΟΥ όμως, θήκες, έξυπνα κολπάκια, κρυμμένες λειτουργικές λεπτομέρειες που αν δεν τις προσέξεις, εύκολα μπορεί να μην καταλάβεις καν ότι 'υπάρχει και αυτή η δυνατότητα' στο αυτοκίνητο. Μου έκανε λίγο άσχημη εντύπωση το σχέδιο του σαλονιού στην Style, ενώ στο Ambition το βρήκα πολύ πιο αποδεκτό και όμορφο το σαλόνι. Σκληρά καθίσματα, δυστυχώς με πολύ λίγη πλευρική στήριξη, αλλά ωραίο τιμόνι και σταθερό, καθαρό κιβώτιο. Το DSG τα γνωστά, δεν το προσέχεις τι και πως και πότε το κάνει, σε cruising κρατάει πολύ χαμηλά τις σαλ (στο diesel λίγο πάνω από τις 1600σαλ), κάνει σχετικά γρήγορα kickdown, ενώ με λογικούς χειρισμούς δουλεύουν σωστά και τα flaps.
Δυστυχώς το μεγάλο του μείον, όπως και το ήξερα ήδη, είναι ότι και οι δύο κινητήρες είναι επαρκείς μεν, ρυθμισμένοι για χαμηλομεσαίες και ξεφουσκώνουν γρήγορα δε. Ειδικά ο 1.4 μεταξύ 2Κ και 3.5Κ σαλ λες 'αμάν τι κάνει αυτό εδώ', αλλά γρήγορα η σχηματιζόμενη υπόσχεση ξεφουσκώνει εντελώς, αφού μετά τις 3.5Κ και μέχρι τον κόφτη των 6Κ απλά κάνει θόρυβο και πίνει βενζίνη. Τα ίδια για τον 2.0TDi, ο οποίος σπρώχνει λίγο πιο στρωτά και για περισσότερη ώρα, αλλά είναι επίπεδος και ποτέ δεν σου δίνει την αίσθηση της πειστικής επιτάχυνσης. Βέβαια μαζεύει τα χιλιόμετρα σχετικά γρήγορα, δεν είναι αργό, αλλά ποτέ δεν νιώθεις ότι κάπου εκεί μέσα υπάρχουν 190 άτια και 40 κιλά ροπής. Να είναι το βάρος ? Το DSG ? Η 4κίνηση ? Όλα αυτά μαζί ? Όπως είπα, αργό δεν είναι, αλλά ούτε και γρήγορο. Και ήμουν μόνος μου, αν το φορτώσω με άλλα 300-400 κιλά (άτομα και αποσκευές), σίγουρα θα χλωμιάσει και άλλο. Πάντως δεν γέρνει, αντίθετα θα το έλεγα αρκετά 'στημένο', όχι στο σημείο να γίνεται σκληρό, γενικώς φαίνεται κοντρολαρισμένο το αμάξωμα, και το τιμόνι έχει να σου πει κάποια πράγματα (βαραίνει αρκετά στο Sport, αλλά δεν μεταφέρει περισσότερη πληροφορία). 2-3 φορές νόμισα ότι το άκουσα να κοπανάει κάπου από πίσω (πίσω άξονας ?), αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Εξοπλισμός ακόμα και στην Ambition αρκετά καλός, η Style έχει παραπάνω καλούδια, αλλά και τα δύο που είδα είχαν διάφορα extras, οπότε δεν υπήρχε άμεση σύγκριση με τις βασικές εκδόσεις. Το infotainment γρήγορο και εύχρηστο, τα πάντα ρυθμίζονται, δυνατό διζωνικό clima, δυστυχώς κανένα δεν έρχεται με navi.
Θα το έπαιρνα ? Αν έβγαινε με το καλό 1.4 σε 2κίνητο, ίσως. Τα diesel ως γενική άποψη προσωπικά δεν τα πάω, και ειδικότερα όπως είναι στημένα στο Kodiaq, σίγουρα όχι. Με τον μικρό 1.4 γίνεται οριακά επαρκές, οπότε -για μένα- θέλει πρόγραμμα με το που θα το πάρεις (πως και αν γίνεται δεν ξέρω, υποθέτω πως ναι αφού το μοτέρ είναι γνωστό, αλλά και τι παίζει με την εγγύηση). Περιμένω να μάθω περισσότερες πληροφορίες για το Karoq, ώστε να έχω πιο πλήρη εικόνα για τιμές, εκδόσεις και επιδόσεις, υποθέτω μέχρι την έκθεση θα ξέρουν να μας πουν. Και αν μέχρι τότε δεν έχω προχωρήσει, τότε σίγουρα θα το σκεφτώ για το Skoda....
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Καταρχήν το αυτοκίνητο φαίνεται αλλά δεν είναι τεράστιο, όπως ίσως νομίζουμε/νομίζετε. Όπως είδα και στα specs, είναι 1εκ μεγαλύτερο από το CX7, το οποίο ήταν/είναι κανονικό μεσαίο SUV. Αλλά η αξιοποίηση του χώρου είναι σχεδόν τέλεια. Πίσω παίζεις μπάλα, ενώ το πορτμπαγκάζ παίζει από 560 μέχρι 720lt αναλόγως που θα βάλεις τα πίσω καθίσματα.Δεν είμαι σίγουρος Αντώνη. Στα 4.70 μέτρα θα το έλεγα στην μεγάλη κατηγορία. Στο μυαλό μου μεσαία SUV είναι τα 4.30-4.50 μέτρα. Πάνω από τα 4.50 μέτρα ανεβαίνουν κατηγορία. Και το CX-7 στα μεγάλα θα το έβαζα, το CX-5 θα έβαζα στα μεσαία.
-
Και όμως, βάσει των specs/διαστάσεων αντίστοιχων SUVs, και ειδικά από εταιρείες που έχουν μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες (π.χ. Audi, BMW, MB) το Kodiaq είναι μεσαίο. π.χ. Q5 (μεσαίο) 466x189x166, έναντι του Q7 (μεγάλο) 505x197x174. Αντίστοιχα το ίδιο συμβαίνει με Χ3-Χ5, GLC-GLE, XC60-XC90 κλπ. Ακόμα και το CX7 που λες, μεσαίο είναι, αφού το μεγάλο SUV της Mazda είναι το CX9, και το μικρoμεσαίο είναι το CX5.
Απλά το Kodiaq έχει εκπληκτική διαρρύθμιση και αξιοποίηση χώρου, έχει μεγάλο μεταξόνιο -που είναι ανάμεσα στα παραπάνω 'μεσαία' και 'μεγάλα'- γι'αυτό και είπα ότι είναι μεταξύ κατηγοριών. Ειδικά οι χώροι για τους πίσω και το πορτμπαγκάζ ζήτημα είναι αν είναι έστω και λίγο χειρότεροι από αυτούς των μεγάλων...
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αντίστοιχα το ίδιο συμβαίνει με Χ3-Χ5, GLC-GLE, XC60-XC90 κλπ. Ακόμα και το CX7 που λες, μεσαίο είναι, αφού το μεγάλο SUV της Mazda είναι το CX9, και το μικρoμεσαίο είναι το CX5.ΟΚ, τώρα κατάλαβα και συμφωνούμε!
Εγώ τα έχω ως εξής:
Μικρά: Captur, Juke κλπ (έως 4.20μ)
Μεσαία: QQ, X1, Kuga, CX5, Karoq κλπ. (4.30-4.50)
Μεγάλα: Χ3, Q5, CX7, Kodiaq κλπ (4.50-5.00μ)
Τεράστια / πολυτελή: Q7, X5, Cayenne, Range Rover κλπ. (> 5.00μ)ΥΓ: γνωρίζω ότι το μεταξόνιο καθορίζει την κατηγορία, αλλά για λόγους ευκολίας βάζω εύρως μήκους.
-
Αν αφαιρέσεις το διαχωρισμό 'μικρά' με 'μεσαία' και τα κάνεις 'μικρομεσαία', και αντίστοιχα τα άλλα 'μεσαία' και 'μεγάλα', είσαι και τυπικά σωστός. Υπάρχει ακόμα ένα μικρό μπέρδεμα με τα μικρομεσαία, καθώς εκεί μέσα χώνονται όλο και περισσότερα οχήματα, αλλά τουλάχιστον η ευρωπαϊκή κατηγοριοποίηση είναι αυτή που προείπα. Στο Αμέρικα έχουν περισσότερες κατηγορίες, οπότε εκεί τα ξεχωρίζουν πιο σωστά.
Πάντως παιδιά έχει πολύ πλάκα όταν ανοίγεις τη πίσω πόρτα του Kodiaq, είναι περίπου σαν τις ταινίες που ανοίγουν την πόρτα από κάτι τεράστιες λιμουζίνες, και οι πλάτες των μπροστινών καθισμάτων απέχουν κάτι μέτρα από το πίσω κάθισμα
Edit: κοίτα να δεις, μπας και μας διαβάζει ο ΣΧ ?
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Παιδες οι γονεις ειναι μεγαλη ιστορια με τ αυτοκινητα και δεν αξιζει να τσακωνεσαι μαζι τους γι αυτο το θεμα. Και το λεω αυτο γιατι με τον πατερα μου το θεμα αυτοκινητο ηταν το μονο που μπορουσε να μας οδηγησει σε χοντρους τσακωμους και οταν συνειδητοποιησα τι συμβαινει πρωτα ειπα τι ηλιθιος που ειμαι να τραβω στα ακρα ενα τοσο ''ανουσιο'' θεμα και δευτερον αρχισα να το χειριζομαι πολυ πιο ηρεμα με θεαματικα υπερ μου αποτελεσματαΣυμφωνώ. Και εγώ δεν συμφωνούσα νεότερος σε πολλά με τον πατέρα μου για το αμάξι (όταν έπαιρνα το δικό του). Με τα χρόνια κατάλαβα πως υπάρχουν και άλλες προτεραιότητες στη ζωή αλλά και ότι δεν θα ζούνε για πάντα οι γονείς μου.
-
Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
Παιδες οι γονεις ειναι μεγαλη ιστορια με τ αυτοκινητα και δεν αξιζει να τσακωνεσαι μαζι τους γι αυτο το θεμα. Και το λεω αυτο γιατι με τον πατερα μου το θεμα αυτοκινητο ηταν το μονο που μπορουσε να μας οδηγησει σε χοντρους τσακωμους και οταν συνειδητοποιησα τι συμβαινει πρωτα ειπα τι ηλιθιος που ειμαι να τραβω στα ακρα ενα τοσο ''ανουσιο'' θεμα και δευτερον αρχισα να το χειριζομαι πολυ πιο ηρεμα με θεαματικα υπερ μου αποτελεσματα
Συμφωνώ. Και εγώ δεν συμφωνούσα νεότερος σε πολλά με τον πατέρα μου για το αμάξι (όταν έπαιρνα το δικό του). Με τα χρόνια κατάλαβα πως υπάρχουν και άλλες προτεραιότητες στη ζωή αλλά και ότι δεν θα ζούνε για πάντα οι γονείς μου.
Έτσι είναι ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
Παιδες οι γονεις ειναι μεγαλη ιστορια με τ αυτοκινητα και δεν αξιζει να τσακωνεσαι μαζι τους γι αυτο το θεμα. Και το λεω αυτο γιατι με τον πατερα μου το θεμα αυτοκινητο ηταν το μονο που μπορουσε να μας οδηγησει σε χοντρους τσακωμους και οταν συνειδητοποιησα τι συμβαινει πρωτα ειπα τι ηλιθιος που ειμαι να τραβω στα ακρα ενα τοσο ''ανουσιο'' θεμα και δευτερον αρχισα να το χειριζομαι πολυ πιο ηρεμα με θεαματικα υπερ μου αποτελεσματα
Συμφωνώ. Και εγώ δεν συμφωνούσα νεότερος σε πολλά με τον πατέρα μου για το αμάξι (όταν έπαιρνα το δικό του). Με τα χρόνια κατάλαβα πως υπάρχουν και άλλες προτεραιότητες στη ζωή αλλά και ότι δεν θα ζούνε για πάντα οι γονείς μου.
Το ολο θεμα στη δικη μου περιπτωση ξεκινησε απο μια επιλογη που εγινε εν αγνοια μου και ποτε δε πειστηκα απο τα επιχειρηματα που ελαβα για το γεγονος οτι θα πρεπε να μαι αμετοχος οταν απο πιτσιρικι ποτε δεν ημουν (εστω στη διαδικασια βεβαια). Και βγηκα αληθινος για οτι ελεγα μαλιστα μετα.
-
Citroen C1 .... για 300χλμ ...
ακόμα δεν μπορώ να γράψω τίποτα .... επιδρούν τα λεξοτανιλ .....
μετά από κάποια χλμ ... σταμάτησα, άνοιξα το καπό, να δω αν μέσα υπάρχει όντως μοτέρ -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Citroen C1 .... για 300χλμ ...ακόμα δεν μπορώ να γράψω τίποτα .... επιδρούν τα λεξοτανιλ .....
μετά από κάποια χλμ ... σταμάτησα, άνοιξα το καπό, να δω αν μέσα υπάρχει όντως μοτέρΓια αμαξάκι πόλης τι ήθελες ;
Οδήγησα....