Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV/Crossovers Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV/Crossovers Forum
    • 1
    • 2
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 320
    • 321
    • 88 / 321
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    6414
    99947
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_emperor last edited by

      Δεν το συζητάμε...κορυφαία αμάξια και τα δύο, εντούτοις και σε εμφάνιση και από όσα διαβάζω και για την οδηγική συμπεριφορά νομίζω ότι θα προτιμούσα την Α...!
      Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσω κανένα από τα δύο αμάξια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
        Θεμα αναγκων και προτεραιοτητων ειναι απλα. Δεν χρειαζεται να το βλεπουμε μονοδιαστατα...Προφανως και στην λυση 'λιγο απ' ολα' χανεις ποιοτικα χαρακτηριστικα, οπως οδηγικη αισθηση, αποτελεσματικοτητα σε σχεση με ενα χαμηλο sedan (ολα τα υπολοιπα χαρακτηριστικα ιδια...) , αλλα κερδιζεις εχοντας -σε ικανοποιητικο βαθμο σημερα- περισσοτερα χαρακτηριστικα σε ενα πακετο, αντι να χρειαζεται να καταφυγει κανεις πχ σε δευτερο αυτοκινητο...

        Συμφωνώ Γρηγόρη και εκεί είναι η αντίρρησή μου. Προσπαθούν να προσδώσουν δυναμικά χαρακτηριστικά σε ένα SUV τα οποία δεν έχει και έτσι χάνει τον all-around χαρακτήρα. Γιατί βάζοντας ζάντες 19-20' και σκληρή ανάρτηση σε ένα SUV, χάνεις τα όποια πλεονεκτήματα έχει έναντι του αντίστοιχου sedan (άνεση, κίνηση εκτός δρόμου) και τελικά δεν καταφέρνεις να το κάνεις και εφάμιλλο δυναμικά του sedan. Τα SUV οφείλουν να κρατούν το χαρακτήρα τους ως SUV.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          axel12p last edited by

          Ο χρήστης The Ace έγραψε:

          Δε γνωρίζω ποιο τεύχος του Drive έχεις, αλλά σε αυτό που έχω εγώ τα στοιχεία είναι τα εξής:...

          Χμμ, ναι.....Αφαίρεσε 2 δευτερόλεπτα από την F-Pace για να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα τα νούμερα, αφού είναι 8,7' και 7,2' για τα 180 και τα 240 άλογα αντίστοιχα, επιβεβαιωμένα στο αντίστοιχο συγκριτικό των 4Τ. Οι τιμές τους είναι σωστές, αντίστοιχα 62Κ€ και 71Κ€.

          Δηλαδή οι εργοστασιακές μετρήσεις είναι χειρότερες από τις πραγματικές;
          Καταλαβαίνω καλά;

          Όχι, απλώς το Drive κατάφερε να προσθέσει 2' στις μετρήσεις που έκανε στο συγκριτικό του, ενώ οι 4Τ στο παρόμοιο συγκριτικό σχεδόν επιβεβαίωσαν μέχρι δέκατο τις εργοστασιακές. Που είναι 8,7' και 7,2', σε σχέση με τα 6,7' της Stelvio. Και αυτή η διαφορά, μιλώντας για τις αντίστοιχες εκδόσεις, είναι 'τραγική'. OK, ο καθένας κρίνει όπως νομίζει

          Ρε μπας και είσαι ο Τσίπρας;

          Δύο σελίδες πριν, έγραφες για το Drive 'Επειδή το έχω αγοράσει το τεύχος και διάβασα το συγκριτικό, ούτε 'τραγικές' είναι οι επιδόσεις της F-Pace, και η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ F-Pace κόστιζε παραπάνω από την Stelvio.'

          Σου παραθέτω τις μετρήσεις του Drive **που έχεις αγοράσει **και μετά αρχίζεις να κατηγορείς το Drive ότι 'κατάφερε να προσθέσει 2' στις μετρήσεις που έκανε στο συγκριτικό του' και ότι έχεις και τους 4Τ που εκεί τα έχουν βγάλει σωστά τα νούμερα!

          Να δεχτώ ότι το Drive αδίκησε την FPace, αλλά μη μου λες ότι έχεις το περιοδικό, διάβασες τις μετρήσεις και οι διαφορές στις επιδόσεις της FPace δεν είναι τραγικές.

          Όπως λες και εσύ, *'OK, ο καθένας κρίνει όπως νομίζει' *

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            andreas-qashqai last edited by

            Ace έχει δίκιο ο axel!!
            Θα μας τρελάνεις [emoji1] [emoji1]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos-golf last edited by

              Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
              Ace έχει δίκιο ο axel!!
              Θα μας τρελάνεις [emoji1] [emoji1]

              +1 στον axel

              Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                the-ace last edited by

                Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                ...και ότι έχεις και τους 4Τ που εκεί τα έχουν βγάλει σωστά τα νούμερα!...

                Όπως ήδη ανέφερα, τους 4Τ είχα στο μυαλό μου, εκ παραδρομής ανέφερα το Drive, αφού είναι ίδια συγκριτικά και δεν τα έχω καν μπροστά μου για να θυμάμαι ποιο είχα αγοράσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the_emperor last edited by

                  λάθη είμαστε...ανθρώπους κάνουμε!
                  πάμε γι' άλλα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                    Σεβαστό Φανούρη...αλλά υπάρχει και κοινό που μπορεί να θέλει και τα δύο...
                    Ας έχουν και αυτοί επιλογές!

                    Διαφωνώ με αυτή την λογική, αλλά το σέβομαι Βασίλη!

                    Απλά θεωρώ βλακεία από μέρους των κατασκευαστών να έχουν ένα εξαιρετικό sedan και μετά να το ψηλώνουν και να προσπαθούν να του προσδώσουν τα ίδια δυναμικά χαρακτηριστικά. Και εγώ θέλω καλοστημένα SUV ( για αυτό θα πάρω ένα Range ή μια Χ6//Μ!! ), αλλά όχι εις βάρος άλλων χαρακτηριστικών τους (για αύτο και δεν θα πάρω ποτέ Χ6//Μ.... ...βγάλε άκρη τι επικρατεί στον εγκέφαλό μου!)

                    Πολυ σωστα τα λες. Εχουμε ενα καλοστημμενο αμαξι, το χαλαμε και μετα προσπαθουμε να το ξανακανουμε καλο. Τρανσεξουαλ αυτοκινητα.

                    Αφου εχουν ξεκαθαριστει τα πλεονεκτηματα των Suv και οι αναγκες-προτεραιοτητες οσων τα διαλεγουν...

                    Η κατηγορια αυτη (suv-crossover) αλλα σε συνεχεια και η υποκατηγορια των γρηγορων τους, φτιαχτηκε:

                    1oν για αυτους που θελουν μεγαλυτερους χωρους για επιβατες κ αποσκευες σε ιδιο ή και λιγο μικροτερο συνολικο μηκος σε σχεση με καποιο sedan-estate,

                    2oν για την υπερυψωμενη 'αρχοντικη' / πανοραμικη θεα και μεγαλυτερη αισθηση ασφαλειας

                    1. για καποιους που θελουν αυτο το 'λιγο απ' ολα' , 'ολα σε ενα' που προσφερουν -υπο συνθηκες/ειδικο εξοπλισμο-
                      καποια απο αυτα τα αυτοκινητα.

                    Θεμα αναγκων και προτεραιοτητων ειναι απλα. Δεν χρειαζεται να το βλεπουμε μονοδιαστατα...Προφανως και στην λυση 'λιγο απ' ολα' χανεις ποιοτικα χαρακτηριστικα, οπως οδηγικη αισθηση, αποτελεσματικοτητα σε σχεση με ενα χαμηλο sedan (ολα τα υπολοιπα χαρακτηριστικα ιδια...) , αλλα κερδιζεις εχοντας -σε ικανοποιητικο βαθμο σημερα- περισσοτερα χαρακτηριστικα σε ενα πακετο, αντι να χρειαζεται να καταφυγει κανεις πχ σε δευτερο αυτοκινητο...

                    Δε συμφωνω και εχω πολυ συγκεκριμενη αποψη την οποια εχω εκφρασει πολλακις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης The Ace έγραψε:

                      Δε γνωρίζω ποιο τεύχος του Drive έχεις, αλλά σε αυτό που έχω εγώ τα στοιχεία είναι τα εξής:...

                      Χμμ, ναι.....Αφαίρεσε 2 δευτερόλεπτα από την F-Pace για να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα τα νούμερα, αφού είναι 8,7' και 7,2' για τα 180 και τα 240 άλογα αντίστοιχα, επιβεβαιωμένα στο αντίστοιχο συγκριτικό των 4Τ. Οι τιμές τους είναι σωστές, αντίστοιχα 62Κ€ και 71Κ€.

                      Δηλαδή οι εργοστασιακές μετρήσεις είναι χειρότερες από τις πραγματικές;
                      Καταλαβαίνω καλά;

                      Όχι, απλώς το Drive κατάφερε να προσθέσει 2' στις μετρήσεις που έκανε στο συγκριτικό του, ενώ οι 4Τ στο παρόμοιο συγκριτικό σχεδόν επιβεβαίωσαν μέχρι δέκατο τις εργοστασιακές. Που είναι 8,7' και 7,2', σε σχέση με τα 6,7' της Stelvio. Και αυτή η διαφορά, μιλώντας για τις αντίστοιχες εκδόσεις, είναι 'τραγική'. OK, ο καθένας κρίνει όπως νομίζει

                      Το Drive έχει δίκιο: http://www.zeperfs.com/en/duel6599-6266.htm , http://www.zeperfs.com/en/duel6826-6266.htm
                      Όλα τα JLR γράφουν χειρότερους χρόνους από τους εργοστασιακούς.

                      ΥΓ: Μήπως οι 4Τ δεν είχαν μετρήσεις αλλά τις εργοστασιακές τιμές; Το γράφει σαν υποσημείωση στο τέλος των στοιχείων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the-ace last edited by

                        Όχι, δικές τους μετρήσεις (4Τ) είναι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Τότε είναι οι μόνοι, καθότι όπως βλέπουμε καμιά 10αριά άλλα περιοδικά έχουν μετρήσει κάτι άλλο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            johnkarak last edited by

                            Το πρωι πέτυχα ενα Jaguar F-Pace στη Βας. Σοφιας το ειχα για αρκετά διπλα/μπροστά μου.. δίλιτρο τετρακίνητο, επιβλητικό ογκώδες ψηλό SUV, μπροστά δε με τρελαίνει, αλλα πιςω μου αρεςε πολυ. Άτιμη κρίση

                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Εχω δει το αυτοκίνητο κάποιες φορές στην ΑΟ και μπορώ να πω με βεβαιότητα πως τόσο αυτό όσο και η Χ6 είναι σα να τα έχουν τσιμπήσει η μέλισσες. Το καγιέν πιο φινετσατο είναι από δαυτα. Super cars suv και η αποθέωση του 'έχω λεφτά, δεν ξέρω τι να τα κάνω και πήρα αυτό. Δες τε με!!!' . Προσωπικά τέτοια ογκώδη οχήματα δεν απολαμβάνουν τον σεβασμό μου σε αντίθεση με τα πραγματικά αυτοκίνητα απόλυτης οδήγησης που βρίσκονται ακόμη και εντός των οικογενειών των προαναφερθέντων.
                              Είναι ακριβως η ίδια αίσθηση που μου δίνει και μια 40άρα γυναίκα που έχει υποστεί 38 πλαστικές για να γίνει ...νάρα. Τίποτε δεν συγκρίνεται με την αγνή ομορφιά ενός πραγματικού χαμηλού super car, ή ενός πανέμορφου 20 χρονου κοριτσιού.

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iceman7 last edited by

                                Έλα ρε συ Σπύρο τα παραλες.... μια χαρά ειναι οι περισσότερες 40ρες.... απο 50 και πάνω εχεις τα αποτέλεσμα που γράφεις αλλα και παλι η επιστήμη εχει κανει άλματα....
                                Αλλωστε μια Χ6 δεν θα με χάλαγε [emoji1]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Έχει πάντως και κάτι 40άρες φωτιά!!! Πχ:

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spyrosk last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Έχει πάντως και κάτι 40άρες φωτιά!!! Πχ:

                                    Σαραντάρα είναι η κυρία; [emoji6]

                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ναι, γεννηθείσα το 1976... Δεν της φαίνεται με τίποτα!!! Άντε η φωτο να είναι λίγο παλιότερη, αλλά την βλέπουμε και κάθε μέρα στην τιβί!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spyrosk last edited by

                                        Respect λοιπόν στις σαραντάρες milf αλλά respect και στα αντίστοιχα αυτοκίνητα που αξίζουν .

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Δεν είναι mother πάντως!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos-golf last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Έχει πάντως και κάτι 40άρες φωτιά!!! Πχ:

                                            Εχουμε το τηλ της Αλεξανδρε?

                                            Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 320
                                            • 321
                                            • 88 / 321
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr