-
Ο χρήστης North06 έγραψε:
Καλησπέρα,
Τους τελευταίους μήνες οι αντιπροσωπειες Nissan συστήνουν τη χρήση απλού πετρελαίου και μόνο.
Μήπως έχουνε δει κάτι , ίσως στα συγκεκριμένα μοτέρ του Qashaqai για παραδειγμα?
Τα χημικά λένε των ενισχυμένων πετρελαίων αφήνουν μια γλίτσα στις σωληνώσεις...τι να πω
Κανείς δεν ξέρει να ενημερώσει υπεύθυνα οτι ισχύει τη μια μέρα δεν ισχύει την άλληΠάνω από χρόνο το συστήνουν! Ειδικά για το v-power!
τα έχουμε γράψει αναλυτικά και στο Qashqai J11 Greek Forum
http://hellenicqq.freeforums.net/thread/44/ -
Με v power για τα 80000 χλμ από τα 100000χλμ άλλαξα egr. Δεν γνωρίζω αν είναι τυχαίο αλλά την τελευταία φορά που είχα βάλει (εταιρικό πρατήριο) δεν ήμουν καθόλου ικανοποιημένος. Σε σημερινή μέτρηση dpf με χρήση τα τελευταία 5000χλμ bp active απλό, πληρότητα 13%
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
Με v power για τα 80000 χλμ από τα 100000χλμ άλλαξα egr. Δεν γνωρίζω αν είναι τυχαίο αλλά την τελευταία φορά που είχα βάλει (εταιρικό πρατήριο) δεν ήμουν καθόλου ικανοποιημένος. Σε σημερινή μέτρηση dpf με χρήση τα τελευταία 5000χλμ bp active απλό, πληρότητα 13%Sent from my iPhone using Tapatalk
Πως μετράς την πληρότητα του dpf?
-
Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
Με v power για τα 80000 χλμ από τα 100000χλμ άλλαξα egr. Δεν γνωρίζω αν είναι τυχαίο αλλά την τελευταία φορά που είχα βάλει (εταιρικό πρατήριο) δεν ήμουν καθόλου ικανοποιημένος. Σε σημερινή μέτρηση dpf με χρήση τα τελευταία 5000χλμ bp active απλό, πληρότητα 13%Sent from my iPhone using Tapatalk
Και εγώ τα ίδια μάλλον κολησε το εμβολακι και έσπασε ένα πλαστικό γρανάζι περισσότερες λεπτομέρειες
μόλις το πάρω στα χέρια μου .το μοτέρ
δουλεύει πάντως (γία την Egr λέμε)Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Ο χρήστης fotismt έγραψε:
Με v power για τα 80000 χλμ από τα 100000χλμ άλλαξα egr. Δεν γνωρίζω αν είναι τυχαίο αλλά την τελευταία φορά που είχα βάλει (εταιρικό πρατήριο) δεν ήμουν καθόλου ικανοποιημένος. Σε σημερινή μέτρηση dpf με χρήση τα τελευταία 5000χλμ bp active απλό, πληρότητα 13%
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πως μετράς την πληρότητα του dpf?
Με το διαγνωστικό στο συνεργείο
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σε εμενα λεγανε οτι δεν μπορουνα να διαβασουνε ποσοστο DPF μονο αν βγαλει μηνυμα σφαλμοτος λεει και το αλλαξουμε ειπανε
Οτι να ναι...τελικα η πρεπει να γινουμε ολοι μηχανικοι ή να μην ασχολουμαστε και οτι γινει
-
Αν βαλω αλλο καυσιμο εκτος απο avio στο μοτερ, θα κατεβω γυμνος με την τσαπου απεξω στην πλατεια Αριστοτελους.....
-
εγω Avio βαζω, το θεωρω κορυφη..μου εκανε κολπακια καπιοιες φορες ο κινητηρας σαν να χτυπει πυρακια που λεμε.
Αλλα γενικα δεν εχω θεμα μεχρι στιγμης με 30,000 χλμ
Θα ξεκινησω να βαζω το απλο τωρα με αυτα που ακουω
-
Ο χρήστης North06 έγραψε:
εγω Avio βαζω, το θεωρω κορυφη..μου εκανε κολπακια καπιοιες φορες ο κινητηρας σαν να χτυπει πυρακια που λεμε.Αλλα γενικα δεν εχω θεμα μεχρι στιγμης με 30,000 χλμ
Θα ξεκινησω να βαζω το απλο τωρα με αυτα που ακουω
Πυράκια ....σε ντίζελ...... ΟΚ!!!
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Αν βαλω αλλο καυσιμο εκτος απο avio στο μοτερ, θα κατεβω γυμνος με την τσαπου απεξω στην πλατεια Αριστοτελους.....Πως το ειπες αυτο αντιχριστε???? πιο πιθανο να παρει ο μπαουγκ πρωταθλημα παρα εσυ να μεινεις σταθερος.
Πρωτα ελιν (Μακρης) και ξερω ψωμι μετα vpower γιατι ο κινητηρας της Suzuki μονο αυτο του ταιριαζει κ τωρα εκο avio....
ΥΓ:Σ'αγαπω εισαι θεουλης....Νικος....
-
Νικο,αφου ξερεις ειμαι για δεσιμο.
Λοιπον,αλλαξα λαδια και με vpower και λιγο ελιν μου μαυρισανε μεσα σε 2000χλμ.Και μαυρισανε αρκετα.
Τωρα με το acio ειμαιβστα 2000 περιπου και μετα απο αλλαγη λαδιων παραμενουν σχεδον οπως τα εβαλα.
Γαμωτο,αυτες τις διαφορες δυσκολευομαι και εγω να τις πιστεψω!!!! -
Επιστήμη το κάνατε το diesel [emoji38]
Vpower, avio και Crystal πάντα από αξιόπιστα βενζινάδικα σε 3 diesel που γράφουν 50.000 χλμ ετησίως έκαστο δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα.Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Επιστήμη το κάνατε το diesel [emoji38]
Vpower, avio και Crystal πάντα από αξιόπιστα βενζινάδικα σε 3 diesel που γράφουν 50.000 χλμ ετησίως έκαστο δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα.Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οχι επιστήμη αλλά αρρώστια .Αντί να χαίρονται αμάξια και οικονομία σκουπίζουν εξατμίσεις.
-
Ο χρήστης fotismt έγραψε:
Καλησπέρα! Τι προστατευτικό για τον μύκητα να χρησιμοποιώ? Επίσης αυτό το προστατευτικό του DPF κάνει δουλειά?1.Τίποτα.
2.Μόνο σε αυτούς που το πουλάνε. -
Μια χαρά δουλειά κάνουν τα προστατευτικά/καθαριστικά DPF...
Φίλε Φώτη έχω ρίξει σε αυτό το γέμισμα το Liqui Moly Dieselpartikelfilter Schutz και περιμένω να δω πως θα πάει. Tο είχα χρησιμοποιήσει και πέρσι τον Μάρτη και έκανε όντως πολύ καλή δουλειά... Από κάθε ~300χλμ που μου έκανε αναγεννήσεις πήγαν ξαφνικά στα 750χλμ. Βέβαια αυτό διήρκεσε για όσο υπήρχε το πρόσθετο μέσα στο ρεζερβουάρ. Επίσης πολύ καλά λόγια διαβάζω για το αντίστοιχο καθαριστικό πρόσθετο της WYNN'S θα το δοκιμάσω σίγουρα μελλοντικά. Τσέκαρέ το κι αυτό...
-
ενα γρηγορο ποστ για να διορθωσουμε κατι , οι ταξιτζηδες και γενικα οι επαγγελματιες δεν ειναι λαγωνικα για να πηγαινουν και να βρισκουν πρατηρια με καλο καυσιμο . ΒΑΖΟΥΝ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΠΙΣΤΩΣΗ.
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
ενα γρηγορο ποστ για να διορθωσουμε κατι , οι ταξιτζηδες και γενικα οι επαγγελματιες δεν ειναι λαγωνικα για να πηγαινουν και να βρισκουν πρατηρια με καλο καυσιμο . ΒΑΖΟΥΝ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΠΙΣΤΩΣΗ.Θα συμφωνήσω.
Το μοναδικό φίλτρο που άλλαξα και είχε λάσπη (αλλά πολύ λάσπη) το άλλαξα οταν έβαζα απο ενα πρατήριο που είχε παρα πολλούς ταξιτζήδες για πελάτες (ήταν στο δρόμο μου, βόλευε, αλλά κυρίως κάθε φορα που περνούσα είχε και ενα δυο ταξί μεσα).Στα 'δικά μας' τωρα, απο τη δοκιμή με το απλό Shell προέκυψαν δύο συμπεράσματα: Πιο ήσυχη λειτουργία σε σχέση με το Vpower, δύναμη και οικονομία δεν μπορώ να τα αξιολογήσω (αν και πάει πολύ καλά), αλλά επέστρεψε το 'ντουμάνι'
Χθές βραδυ μετά απο ταξίδι, σε μια τελευταία επιτάχυνση 'χάθηκαν' οι απο πίσω μου, τους έστειλα προπέτασμα καπνού... -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Καλησπέρα! Τι προστατευτικό για τον μύκητα να χρησιμοποιώ? Επίσης αυτό το προστατευτικό του DPF κάνει δουλειά?
1.Τίποτα.
2.Μόνο σε αυτούς που το πουλάνε.Το φαντάστηκα ... Χαχαχα!
Τελικά πήρα σήμερα το πρωί ένα antibacterial της pro Tec αφού άκουσα πολύ καλα λόγια απο έναν φίλο.
Κακό να κάνει δεν νομίζω έτσι ;Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
Μια χαρά δουλειά κάνουν τα προστατευτικά/καθαριστικά DPF...Φίλε Φώτη έχω ρίξει σε αυτό το γέμισμα το Liqui Moly Dieselpartikelfilter Schutz και περιμένω να δω πως θα πάει. Tο είχα χρησιμοποιήσει και πέρσι τον Μάρτη και έκανε όντως πολύ καλή δουλειά... Από κάθε ~300χλμ που μου έκανε αναγεννήσεις πήγαν ξαφνικά στα 750χλμ. Βέβαια αυτό διήρκεσε για όσο υπήρχε το πρόσθετο μέσα στο ρεζερβουάρ. Επίσης πολύ καλά λόγια διαβάζω για το αντίστοιχο καθαριστικό πρόσθετο της WYNN'S θα το δοκιμάσω σίγουρα μελλοντικά. Τσέκαρέ το κι αυτό...
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου !
Όταν λες καθαρισμός εννοείς με λαμπακι η στα κρυφά ;;;
Εμένα απο την άλλη κάνει χωρίς να το καταλαβαίνω μάλλον καθαρισμούς. Πολύ πολύ σπάνια να ανάψει Λαμπάκι.Πως το καταλαβαίνετε βρε παιδιά ;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλημέρα! Να 'σαι καλά.
Δεν είπα καθαρισμός αλλά 'αναγέννηση' που είναι και ο σωστός όρος Regeneration στα αγγλικά.
Την αναγέννηση την καταλαβαίνω από την αυξημένη στιγμιαία κατανάλωση που ξαφνικά είναι τουλάχιστον διπλάσια σε σχέση με τα νορμάλ νούμερα που βλέπεις. Λαμπάκι και ένδειξη στην οθόνη γραφικών 'Diesel Partikel Filter Full. Continue Driving' θα ανάψει την επόμενη φορά που θα γυρίσω τον διακόπτη στη θέση ON (πριν βάλω μπρος) μόνο εάν έχω σβήσει το αυτοκίνητο την στιγμή που έχει ξεκινήσει να κάνει αναγέννηση. Και επίσης αυτή η ένδειξη θα φύγει με το που τελειώσει η αναγέννηση.
Την συγκεκριμένη ένδειξη μου την έχει εμφανίσει 2 φορές όλες και όλες το αυτοκίνητο και μια στον πατέρα μου στα 6 χρόνια που έχω το αυτοκίνητο. Η πρώτη ήταν το 2011 όταν ήταν καινούριο το αυτοκίνητο και το είχα στην Πάτρα. Η δεύτερη έτυχε στον πατέρα μου πριν 3-4 χρόνια περίπου καθώς το πήγαινε για service στην Opel και το έσβησε χωρίς να καταλάβει ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία. Η τελευταία φορά που μου άναψε η συγκεκριμένη ένδειξη ήταν χτες!! Αλλά το προκάλεσα εν γνώση μου και ήξερα ότι θα ανάψει. Είχε μόλις ξεκινήσει η διαδικασία αλλά έπρεπε να σταματήσω με την παρέα μου για να κάτσουμε να φάμε κάτι οπότε αναγκαστικά έσβησα. Βάζοντας μπροστά να φύγω μετά είχε ανάψει το αντίστοιχο λαμπάκι στο καντράν και η παραπάνω ένδειξη.
Σύνδεσα το διαγνωστικό, άνοιξα Torque και είδα ότι το ποσοστό πληρότητας του DPF ήταν στο 105%. Το πήγα βόλτα σε κάποια τμήματα της εθνικής να ξεκαπνίσει σωστά με στροφές και μετά επέστρεψα σπίτι. Μετά το πέρας της αναγέννησης το ποσοστό πληρότητας στο DPF επανήλθε στα συνηθισμένα του ποσοστά εκεί λίγο πάνω από 30%, 31% χτες για την ακρίβεια. Άλλες φορές μπορεί να επανέλθει και στο 36%.
Μέχρι ώρας δεν βλέπω να κάνει κάποια διαφορά στα διαστήματα των αναγεννήσεων το πρόσθετο προστασίας DPF της Liqui Moly τώρα που είναι ακόμη ζεστός ο καιρός. Το είχα χρησιμοποιήσει και πέρσι το καλοκαίρι που πάλι δεν είχε αλλάξει κάτι... Η μόνη φορά που είχα παρατηρήσει αλλαγή ήταν τον Μάρτη που σου έγραψα πιο πάνω, πράγμα που με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο πρόσθετο θέλει πιο κρύες συνθήκες για να φανερωθεί η δράση του. Δυστυχώς για τα πετρελαιοκίνητα μας η ελληνική άνοιξη και το ελληνικό καλοκαίρι όπως και το φθινόπωρο είναι αρκετά πιο ζεστά από τις ευρωπαϊκές εποχές των πιο βόριων χωρών. Αν δεν πέσει κάτω από 18-19°C η εξωτερική θερμοκρασία είτε έχει 20°C έξω είτε 38°C το δικό μου τουλάχιστον κάνει στα ίδια χιλιόμετρα αναγέννηση... Κάτω από τους 18 αρχίζει και φαίνεται η διαφορά.
Θα δοκιμάσω και τα αντίστοιχα πρόσθετα της Wyns και της Redex στα επόμενα γεμίσματα και θα επανέλθω με εντυπώσεις. Τα Protec πρέπει να είναι και αυτά πολύ καλά. Έχει και η Protec ενα αντίστοιχο καθαριστικό που το ρίχνεις στο πετρέλαιο και έχει και έναν αφρό καθαριστικό για το DPF που το ρίχνεις κατευθείαν μέσα στο DPF... Μάλλον θα τα χρησιμοποιήσω σύντομα προληπτικά πάντα και τα δύο για να δω αν θα υπάρξει κάποια διαφορά.
Σου είναι εύκολο να μου στείλεις με ένα PM το κατάστημα που πήρες το πρόσθετο της Protec;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;