-
Σημερινό σπίτι-δουλειά-σπίτι.
Είπα να κλείσω το a/c αφου δροσισε οποτε η διαδρομη ηταν απλα με ανοιχτα παραθυρα.
Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο ήταν γεμάτο καύσιμα καμιά 55αριά κιλά + εμένα 100κιλά + συνοδηγό 70 κιλά + καμιά 15αριά κιλά αντικείμενα δουλειάς. Οι διαδρομές δεν περιλαμβάνουν καθόλου αττική οδό, καθαρά κέντρο και νότια προάστια Αθήνας και έγιναν 9.30 το πρωί και 9 το βράδυ οπότε υπήρχε κανονική συνήθης κίνηση στον δρόμο. Η πλάκα είναι ότι δεν είχα σκοπό να κάνω ρεκόρ κατανάλωσης, έτυχε να δω το trip computer.
Όπως έχω ξαναγράψει, νομίζω ότι η Οπελ με αυτό τον CDTI κινητήρα το τερμάτισε στο θέμα οικονομίας καυσίμου.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Όπως έχω ξαναγράψει, νομίζω ότι η Οπελ με αυτό τον CDTI κινητήρα το τερμάτισε στο θέμα οικονομίας καυσίμου.
Σε ποιόν κινητήρα-αυτοκίνητο αναφέρεσαι;
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Όπως έχω ξαναγράψει, νομίζω ότι η Οπελ με αυτό τον CDTI κινητήρα το τερμάτισε στο θέμα οικονομίας καυσίμου.
Σε ποιόν κινητήρα-αυτοκίνητο αναφέρεσαι;
Opel Astra 1.6 CDTi 110 PS
-
Ένα πολύ καλό εργαλείο - εφαρμογή είναι το Spritmonitor. Υπάρχει και σε web μορφή. Είναι και στα αγγλικά.
Τεράστια βάση δεδομένων ώστε να δεις τις πραγματικές καταναλώσεις των αυτοκινήτων αλλά και να κρατάς αρχείο τα δικά σου δεδομένα.
Spritmonitor από Fisch und Fischl GmbH
https://itunes.apple.com/gr/app/spritmo ... ?l=el&mt=8Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πραγματικά εντυπωσιακά τα αποτελέσματα του μελους kapami.ειδικά για εντός Αττικής διαδρομή.
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Το manual της μπαγκαζιέρας, τόσο έλεγε. Επίσης στο εσωτερικό της μπαγκαζιέρας έχει αυτοκόλλητο με συνιστώμενη ταχύτητα τα 130χλμ/ωρα
Δεν ένιωσα σε ΚΑΜΙΑ στιγμή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ασάφεια κλπ
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
Μια στιγμή αρκεί για να γίνει η στραβή.. Δεν είναι λογικό να τρέχεις τόσο με μπαγκαζιερα...
+1
Η δικιά μου Thule εχει όριο 120 κ προσωπικά δεν το ξεπερνάω. Επισης, πέρα απο την μπαγκαζιερα, όριο έχουν και οι μπάρες (επισης 120).
Το 160 μου φαινεται υπερβολικά πολυ. Ειδικά εαν εχει δυνατό άνεμο.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Το manual της μπαγκαζιέρας, τόσο έλεγε. Επίσης στο εσωτερικό της μπαγκαζιέρας έχει αυτοκόλλητο με συνιστώμενη ταχύτητα τα 130χλμ/ωρα
Δεν ένιωσα σε ΚΑΜΙΑ στιγμή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ασάφεια κλπ
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
Μια στιγμή αρκεί για να γίνει η στραβή.. Δεν είναι λογικό να τρέχεις τόσο με μπαγκαζιερα...
+1
Η δικιά μου Thule εχει όριο 120 κ προσωπικά δεν το ξεπερνάω. Επισης, πέρα απο την μπαγκαζιερα, όριο έχουν και οι μπάρες (επισης 120).
Το 160 μου φαινεται υπερβολικά πολυ. Ειδικά εαν εχει δυνατό άνεμο.
Όταν η κορυφαία εταιρία δίνει όριο 120 τα 160 φαντάζουν υπερβολικά. Πάντως θα ένιωθα μεγάλη ανασφάλεια με τέτοια ταχύτητα.
-
Δεν έχω καταφέρει να βρω ακόμα το manual. Εννοείται ότι προσαρμόζεις την ταχύτητα σου με τις εκάστοτε συνθήκες στον δρόμο (αέρα χτες ειχε στα πολυ κλασικά κομμάτια).
Στην επιστροφή χτες δεν μπόρεσα (λόγο βάρους κυρίως) να παω πάνω από 140. Όπως έγραψα και παραπάνω ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΕΝΙΩΣΑ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗΣ ΑΣΑΦΕΙΑ - ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ κλπΓια να μείνουμε on topic, με 5,5 άτομα, μπαγκαζιέρα 450lt full γεμάτη, όπως και το πορτ μπαγκαζ, το αουρις έκαψε 11lt/100χλμ (το περίμενα άλλωστε) με ταχύτητες 100-140χλμ/ωρα με μέση τα 120, σε κάτι ανηφόρες χρειάστηκε και 3η !!! για να μείνω πάνω από τα 100.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Δεν έχω καταφέρει να βρω ακόμα το manual. Εννοείται ότι προσαρμόζεις την ταχύτητα σου με τις εκάστοτε συνθήκες στον δρόμο (αέρα χτες ειχε στα πολυ κλασικά κομμάτια).
Στην επιστροφή χτες δεν μπόρεσα (λόγο βάρους κυρίως) να παω πάνω από 140. Όπως έγραψα και παραπάνω ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΕΝΙΩΣΑ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗΣ ΑΣΑΦΕΙΑ - ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ κλπΓια να μείνουμε on topic, με 5,5 άτομα, μπαγκαζιέρα 450lt full γεμάτη, όπως και το πορτ μπαγκαζ, το αουρις έκαψε 11lt/100χλμ (το περίμενα άλλωστε) με ταχύτητες 100-140χλμ/ωρα με μέση τα 120, σε κάτι ανηφόρες χρειάστηκε και 3η !!! για να μείνω πάνω από τα 100.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
Με το '5,5 άτομα' τι εννοείς;
Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
4 ενήλικες , 1 παιδί η ανιψιά μου, δυστυχώς όχι σε κάθισμα, και 1 παιδί σε κάθισμα (πιάνει λίγο πάνω από μια κανονική θέση).
Οπότε 5 θέσεις και 1 μπαλαντέρ μια στην αγκαλιά του ενός μια στου αλλού από τους πίσω, σύνολο 5,5 (δημιουργική λογιστική).Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Με το Smart 1.0 βενζινη 71hp καιω περι τα 7.4lt/100χλμ (με ανοιχτο το clima) στις ιδιες διαδρομες και με ιδιο ρυθμο που με το Astra diesel 1.6 CDTI 110hp (με ανοιχτο το a/c) καιω 4.9lt/100χλμ
Και το Αστρα ειναι περι τον μισο τονο βαρυτερο
-
*Μετά από αρκετά σκάνδαλα, μικρής έως μεγάλης εμβέλειας με κορυφαίο από πλευράς έκτασης αλλά και αντίκτυπου το λεγόμενο diesel gate, τα τελευταία δύο χρόνια η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφάσισε να πάρει δραστικά μέτρα.
Έτσι προχώρησε στην αντικατάσταση του «Ευρωπαϊκού Κύκλου», γνωστού και ως NEDC. Tης διαδικασίας δηλαδή με την οποία προέκυπταν οι επίσημες καταναλώσεις και εκπομπές ρύπων των καινούργιων μοντέλων, η οποία χρονολογείται από τη δεκαετία του ’80 και άφηνε, όπως διαπιστώθηκε και στην πράξη, πολλά «παράθυρα» για παρασπονδίες.
Αντί του NEDC θα χρησιμοποιούνται από σήμερα, 1η Σεπτεμβρίου του 2017, δύο νέες δοκιμασίες μέτρησης. Η πρώτη είναι το «Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure», εν συντομία WLTP, που είναι μεν εργαστηριακή αλλά τα αποτελέσματά της για τους εκπεμπόμενους ρύπους και ειδικά για το διοξείδιο του άνθρακα, είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα.
Η δεύτερη, πιο σημαντική και πιο «δυσάρεστη» για τους κατασκευαστές, είναι το «Real Driving Emmision Test» ή RDE. Όπως διαφαίνεται και από το όνομά του το αυτοκίνητο θα οδηγείται σε κανονικούς δρόμους και σε μια καθορισμένη σειρά καθημερινών συνθηκών, ενώ θα διαθέτει ειδικό, φορητό εξοπλισμό μέτρησης, όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες, προκειμένου να προσδιορίζονται όσο το δυνατόν με μεγαλύτερη ακρίβεια οι πραγματικές εκπομπές ρύπων του.
Οι δύο δοκιμασίες λειτουργούν συμπληρωματικά η μια ως προς την άλλη. Tόσο το WLTP όσο και το RDE θα εφαρμοστούν άμεσα για όλα τα καινούργια μοντέλα που θα παρουσιαστούν και θα αρχίσουν να πωλούνται από τώρα και στο εξής. Για τα αυτοκίνητα που ήδη κυκλοφορούν η εφαρμογή του πρώτου θα ισχύσει σε έναν χρόνο από τώρα και του δεύτερου σε δύο, δηλαδή από την 1η Σεπτεμβρίου του 2019.* -
Πρωτο ταξίδι για το Octavia , Αθήνα-Ναύπλιο , με ανοιχτό ac. Το αμάξι με ταχύτητες εθνικής στα 120 με προσπεράσματα ανώτερης ταχύτητας, στην επιστροφή έγραψε 4.9 και 5.
Τα νούμερα ειναι παρα πολυ καλα δεδομένου οτι μιλάμε και για ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο.
(Θυμίζω 1.6 tdi και γενικά ο tdi καίει λιγότερο απο τον 1.6 της merc (Renault) και ακούγεται και λιγότερο. Τουλάχιστον ως τωρα)Sent from my iPad using Tapatalk
-
Στα ίδια με τον 1,5 dci της Ρενώ εισαι. Πολυ καλές καταναλώσεις! Αν δεν είχαν αλλα θέματα τα diesel μια χαρά οικονομικά θα ηταν για ολους.
Ευτυχώς εσείς το πήρατε εταιρικό όποτε οτι άσχημο παιχτεί δεν θα το φάτε εσείς. -
mercedes sport coupe 230 1.800 cc 192ps αυτόματο 9ος/2002 μέση κατανάλωση, συγκετρωτική ενός έτους
Διαδρομές των 40Κ πρωί 07.00 και 40Κ μεσημέρι 13.30 Καλικράτεια Θεσσαλονίκη και το ανάποδο, 80% εθνική Μουδανιών Θεσσαλονίκη, 15% επαρχιακή (Βεργιά έξοδος εθνικής και το ανάποδο) 5% περιξ Κηφισιας-Βοτση-Χαριλάου.
Ταχύτητες στην εθνική μ.ο 90 Κ/Ω, επαρχιακή μ.ο 40Κ/Ω, πόλη μ.ο 30Κ/Ω, λάστιχα 225/45/17 μπρος πίσω, βενζίνη ότι νάναι,όπου νάναι, φτηνή μόνο νάναι.
Πραγματική κατανάλωση βάση αντλίας:15,214 ΚΜ, 7,07 λίτρα ανα 100ΚΜ, ένδειξη τριπ 6.6 λίτρα/100ΚΜ
Τον χειμώνα είμαι στα 7,2 περίπου, το καλοκαίρι στα 6,8 περίπου σε πραγματική κατανάλωση, όχι άσχημα για όχημα 15 ετών,
-
Μετα το στρωσιμο του σμαρτ, εβγαλα τα πρωτα δειγματα καταναλωσης. Στις ιδιες διαδρομες εντος αθηνας που με το Astra Diesel εκαιγα 4.8λτ/100χλμ, το Smart 1.0 71hp auto καιει 6.1λτ/100χλμ.
Δεν ειν' κακο Το Polo TSI εκαιγε 7.
Μενει να δω σε ανοιχτο δρομο (ακα ταξιδι με 100χλμ/ωρα σταθερα)
-
1.350km το τριημερο το γονεϊκο xsara 1.6 16v '02,μετρηθηκε στα 6.9λ/100. Στο πηγαινε μεχρι 140-150 και στο γυρνα αυστηρα και σταθερα μεχρι 120. Σκαρτα 105.000km βεβαια.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Μετα το στρωσιμο του σμαρτ, εβγαλα τα πρωτα δειγματα καταναλωσης. Στις ιδιες διαδρομες εντος αθηνας που με το Astra Diesel εκαιγα 4.8λτ/100χλμ, το Smart 1.0 71hp auto καιει 6.1λτ/100χλμ.Δεν ειν' κακο Το Polo TSI εκαιγε 7.
Μενει να δω σε ανοιχτο δρομο (ακα ταξιδι με 100χλμ/ωρα σταθερα)
Φαντάζομαι βενζίνη το smart γιατί αλλιώς το λες και κακό.
-
Προχθές, περιφερειακός Θεσσαλονίκης ~ 90km/h και λίγο εντός πόλης.
(Τιμή CNG 0,869€/kg). VW Golf TGI 110hp.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Κανε την ιδια διαδρομη με τη βενζινη και ξαναποσταρε,με ιδια χιλιομετρα και στροφες.
Έρευνα Κατανάλωσης