-
Κανένα πρόβλημα με το πλήρες δερματινο
-
Το καλοκαίρι πάντως τα δερμάτινα είναι λίγο ψηστιέρες...
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Το τελείως δέρμα νομίζω δεν ενδείκνυται για την Ελλάδα+1 Ουτε αν εισαι της 'σπορ' οδηγησης γιατί θα πλέεις στο κάθισμα.
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Το τελείως δέρμα νομίζω δεν ενδείκνυται για την Ελλάδα
+1 Ουτε αν εισαι της 'σπορ' οδηγησης γιατί θα πλέεις στο κάθισμα.
Αυτό εξαρτάται από το σχήμα του καθίσματος βασικά.
-
To δέρμα είναι πολύ όμορφο, αλλά μετά από 2 αυτοκίνητα που το είχα (σύνολο 3.5 χρόνια) το βρίσκω πολύ ενοχλητικό για την Ελλάδα εκτός (μιλάμε για ελάχιστα αυτοκίνητα) εάν το κάθισμα είναι θερμαινόμενο** ΚΑΙ **έχει ενεργό εξαερισμό. Ο μόνος λόγος που θα το σκεφτόμουνα ξανά είναι γιατί καθαρίζει πανεύκολα και με τον μικρό στο αυτοκίνητο είναι μια ευκολία.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το τελείως δέρμα νομίζω δεν ενδείκνυται για την Ελλάδα
+1 Ουτε αν εισαι της 'σπορ' οδηγησης γιατί θα πλέεις στο κάθισμα.
Αυτό εξαρτάται από το σχήμα του καθίσματος βασικά.
Ένα bucket (δερμάτινο ή μη) δεν σε αφήνει να πας πουθενά, αλλά μια δερμάτινη 'πολυθρόνα' σε αναγκάζει να κρατιέσαι από όπου βρεις για να μη κολλήσεις στο τζάμι ή βρεθείς αγκαλιά με τον συνοδηγό. Αν η 'πολυθρόνα' είναι υφασμάτινη, απλά και μόνο λόγω τριβής δεν γλυστράς το ίδιο εύκολα, αλλά και πάλι γλυστράς...
Το ύφασμα και το δέρμα έχουν υπέρ και κατά, μερικά εκ των οποίων εξαρτώνται από το ποιος κάθεται πάνω τους, όπως εύστοχα παρατήρησε και ο Φάνης. Όποιοι έχουν παιδιά, με/μας νιώθουν
-
Μονο για την καθαριοτητα αξιζει το δερμα σε συνδυασμο οτι εχει πορους κλπ και φαινεται και πιο πλουσιο. Ομως δεν αξιζει να το βαλεις εξτρα εκτος και αν εχεις παιδια. Παλια ειχα ακουσει σε αεροπλανα ηταν αρχικα ναι μεν ποιο ακριβο το δερμα αλλα δεδομενου οτι καθαριζεται ποιο ευκολα τους εβγαινε συνολικα φθηνοτερο.
-
Χμ καλοκαίρι, μπαίνεις ζεσταμένος στο αυτοκίνητο που είχες παρκάρει κάπου έξω... Και ιδρωμένος να μην ήσουν ιδρώνεις αμέσως πάνω στο καφτό δερμάτινο κάθισμα. Και ενεργό εξαερισμό να έχεις το πολύ πολύ να οικονομήσεις καμιά ψύξη (κρύος αέρας σε ιδρωμένη πλάτη;).
Παρόλαυτά το καλό δέρμα είναι πανέμορφο και πρακτικό στον καθαρισμό. Όσο για τον ιδρώτα το καλοκαίρι... Βάζεις καμιά πετσέτα Τώρα αν θα το έκανα σε καινούριο αυτοκίνητο που δεν έχει εγκατεστημένα μαμίσια είναι άλλη ιστορία. Και μόνο που σκέφτομαι ότι θα βγάζουν καθίσματα (ή και τα πλαϊνά στις πόρτες αν βάλεις κι εκεί) για να τοποθετήσουν το δέρμα, μου έρχεται κάπως. Πάντα μιλάμε για καινούριο αυτοκίνητο (όπου βάζω μέσα και αυτά που κυκλοφορούν λίγο καιρό εννοείται).
-
Καλοκαιρινές διακοπές στην Ήπειρο με SUV παρέα, άνετα είναι συγκριτικό τεστ σε περιοδικό του ειδικού τύπου.
Πάρεα όλοι με αγορασμένα το τελευταίο χρόνο και σε παρόμοιο εύρος τιμών, με εξαίρεση το Ford Kura ST line που είναι σημαντικά φθηνότερα από τα υπόλοιπα.
α)Honda CRV 1.6 Elegance 2WD
b)Ford Kuga 1.5 Diesel ST Line
c)Peugeot 3008 1.6HDi Allure grip
d)BMW X1 Advantage Pack 1.8iΌλα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, χειροκίνητο κιβώτιο και αγορασμένο κοντα στ 32Κ με εξαίρεση το Ford Kuga είναι περίπου τέσσερα χιλιάρικα φθηνότερο αλλά και το καλύτερα εξοπλισμένο της δοκιμής. Με εξαίρεση της BMW που είναι βενζίνη όλα τα υπόλοια είναι diesel και 120 άλογα.
Οι κοινές διαδρομές ήταν στα Σύβοτα-Καραβοστάσι-Πηγές Αχέροντα εως Μικρό Πάπιγκο, κυριώς επαρχιακοί δρόμοι και ένα κομμάτι της Εγνατίας. Οι κρίσεις είναι υποκειμενικές και είναι επηρρεασμένες από τα βιώματα του κάθε οδηγού καθώς δεν υπήρχε η δυνατότητα να οδηγήσουν όλοι, όλα τα αυτοκίνητα.
Εξωτερική εμφάνιση: Peugot 3008 αυτοδύναμο αλλά προσωπικά εμένα μου άρεσε και πολύ η Alpine White X1
Εσωτερική εμφάνιση: Peugeot 3008 ομόφωνα
Διάκοσμος/Ποιότητα υλικών/ συναρμογή: Πιο πολυτελής η αίσθηση της Χ1, πιο high tech το 3008, πιο solid build το CRV.
Xώροι/ πρακτικότητα: CRV ειδικά λόγω χώρου αποσκευών,πολύ πρακτικά τα συρόμενα καθίσματα στο X1 αλλά το κάλυμμα του χώρου αποσκευών αφαιρεί πολλούς πόντους .Πολύ κοντά στο CRV το 3008. Το Kuga αδικείται από τον χώρο αποσκευών.
Εξοπλισμός: Καλύτερος στο Kuga, κοντά το 3008, λίγο φτωχότερο το CRV , φτωχότερο όλων το Χ1.
Κινητήρας:Πολύ κοντά CRV,3008, παρόμοιας φιλοσοφίας και στο Kuga o κινητήρας αλλά αδικειται λίγο από το βάρος του αυτοκινήτου. Πιο ζωηρός και με μεγαλύτερο εύρος ο βενζινοκινητήρας της X1 αλλά το ότι είναι τρικύλινδρος αφαιρεί αρκετά από την εξωτερική του ακουστική ( τραβούσε την προσοχή για τους λάθος λόγους στα Ζαγοροχώρια)
Κατανάλωση:Εύκολη νίκη για το CRV, πιο κοντά το 3008, τσιμπημένο το Kuga, φυσιολογικά πίσω λογω βενζίνης το X1.
Eπιδόσεις: Από στάση εύκολες νίκες λόγω βενζίνη για το x1, στα εν κινήσει είναι κοντα 3008,CRV.
Στο δρόμο: Πιο σπορ το Χ1, πολύ καλοστημένο και στριφτερό το 3008, προσωπικά μου άρεσε παρα πολύ το Kuga. Χωρίς να είναι κακό το CRV μένει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.Overall: Τρελό value for money το Kuga , έαν δεν κοπεί λόγω χώρου αποσκευών είναι η λογική επιλογή.
Τα υπολοιπά τα αγοράζεις για ένα από τους παρακάτω λόγους
Ωραίο και ιδιαίτερο το 3008 σου φιάχνει την διάθεση.
Όμορφή η Γερμανίδα και πολύ καλή στο δρόμο.
Πρακτικό και με πολυ καλο κινητήρα το Honda CRV. -
Ωραιο το άτυπο αυτό τεστ ! [emoji1303]Ενδιαφέρουσα παρέα όλοι με νέα αμάξια [emoji6][emoji41]
-
Μεσα σε σωρο απο opel και volvo, που επίσης εκαναν service (ΒΕΛΜΑΡ),εγινε το ετήσιο του crv.
Λαδι-φιλτρο-διαγνωστικό. 180 ευρώ και μετα απο αγνωστης αιτιολογίας εκπτωση, 150 ευρώ.
Η καταναλωση, χωρίς econ και βαρύ πόδι, επεσε στα 6λτ/100.
Προβλήματα, απο το αυτοκίνητο, κανένα. Για service, του χρόνου, θα εξεταστούν και αλλες επιλογές. -
Όσο ανοιγει ο κινητήρας θα πέφτει και άλλο η κατανάλωση.
Το δικό μου έχει αγοραστεί με πέντε (5) χρόνια δωρεαν service. Λάδια φίλτρα και λοιπά αναλώσιμα είναι προπληρωμένα. Πληρώνεις μόνο τα εργατικά.
Πόση ώρα είχε διαρκεια το service; -
Ο χρήστης nam έγραψε:
Λαδι-φιλτρο-διαγνωστικό. 180 ευρώ και μετα απο αγνωστης αιτιολογίας εκπτωση, 150 ευρώ.Εάν το έχεις αγοράσει από την ΒΕΛΜΑΡ, δεν είναι άγνωστης αιτιολογία η έκπτωση: όλοι οι πελάτες της Βελμάρ (δλδ. να έχουν αγοράσει το αυτοκίνητο από εκεί) έχουν 15% έκπτωση στο service, η οποία αυξάνεται μετά από μερικά χρόνια.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Λαδι-φιλτρο-διαγνωστικό. 180 ευρώ και μετα απο αγνωστης αιτιολογίας εκπτωση, 150 ευρώ.
Εάν το έχεις αγοράσει από την ΒΕΛΜΑΡ, δεν είναι άγνωστης αιτιολογία η έκπτωση: όλοι οι πελάτες της Βελμάρ (δλδ. να έχουν αγοράσει το αυτοκίνητο από εκεί) έχουν 15% έκπτωση στο service, η οποία αυξάνεται μετά από μερικά χρόνια.
Άσχετο αλλά σχετικό με Βελμάρ: ενώ έχω αγοράσει από αυτούς, και μου είχαν πει για αυτή την εκπτωτική κάρτα -υποθέτω αυτή που πόσταρε ο Φάνης- όταν αγοράσαμε το Fiesta, όσες φορές και αν τους έχω ρωτήσει μετά, όλο 'δεν ξέρουμε' και 'να το δούμε' κοκ....
-
Αισιως πλησιάζω τα 11.000 χλμ και αυτήν την περίοδο τσ γράφω στην Ηπειρο όπου έχω εκτιμήσει ακόμη περισσότερο το CRV. Μερικά σχόλια λόγω της τριβής αυτήν την περίοδο με τους επαρχιακούς δρόμους της Ηπείρου.
Το δικίνητο CRV πέρα από το χσμηλότερο ύψος έχει και αρκετά πιο σφικτή ανάρτηση σε σχέση με το τετρακίνητο. Το τετρακίνητο γέρνει αρκετά περισσότερο αλλά από την άλλη σε πιο τραχύ οδόστρωμα είναι πιο ήσυχο. Ο κινητήρας ανοίγει περισσότερο πλεον και το αυτοκίνητο φαίνεται να λατρεύει τις επαρχιακές διαδρομές με ανοικτές καμπές. Στις πιο κλειστές καμπές δεν είναι τόσο κοφτερό όσο ένα Cx-5 ή Kuga ή έστω το 3008 ή μια Χ1. Είναι αξιοπρέπες και το μόνο μελανό σημείο είναι η τάση του εσωτερικού τροχού να σπινάρει έαν το ζορίσεις. Το δεύτερο σημείο αναφοράς είναι οτι τα M+S λάστιχα κοστίζουν σε φρενάρισμα και ίσως να είναι η αιτία του σπινιαρίσματος του εσωτερικού τροχού όμως Βελτιώνει το αυτοκίνητο έαν κινηθεί σε χώμα. Στο χώμα παραδόξως το αυτοκίνητο είναι πολυ καλό, δεν μιλάμε για off-road γιατί απουσιάζει η τετρακίνηση και η απόσταση από το έδαφοςς. Είναι πολύ κοντά στα επίπεδα του 3008, το όποιο για μένα είναι το κορυφαίο δικίνητο στο χώμα και λόγω ελαστικών και λόγω ηλεκτρονικων βοηθημάτων.
Μερικά στατιστικά
10850 χλμ (απο Δεκ 2016)
5,3 μέση κατανάλωση (έπεσε το καλοκαίρι από τα 5,4)Αφήνοντας την συζυγο στο αεροδρόμιο των Ιωαννινων και επιστρέφοντας σε χαλαρούς ρυθμούς στην Ηγουμενίτσα, έγραψα 3,7 lt/100 Km ακούγοντας καγκουροτράγουδα από αυτά που αρέσουν στο gatoz.
Με κλασική μουσική πιστεύω οτι το 3,5 το έχω όποτε όταν θα παραλάβω την συζυγό πάλι θα κινδυνέψει το ρεκορ.Λόγω των αμμουδιών έχω εκτιμήσει αφάνταστα το πλαστικό κάλυμμα του χώρου αποσκευών. Δεν βγάζω φωτογραφίες γιατί οι σκληρές εικόνες μέσα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου θα αναστατώσουν το στομάχι του φίλου Στέφανου.
-
ο γατος δεν ηκουει καγκουροτραγουδα. μον μπιγκ μπουμπς - μπαμπλε ας φωνάς.
το 3.7 κυριε ειναι ασεμνον... και ακομη και εις ιντζας μικρότατον... -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
ο γατος δεν ηκουει καγκουροτραγουδα. μον μπιγκ μπουμπς - μπαμπλε ας φωνάς.
το 3.7 κυριε ειναι ασεμνον... και ακομη και εις ιντζας μικρότατον...Απλά το έγραψα καθώς είχαμε μείνει με την εντύπωση οτι ο γατος είναι στο δικό μας κλαμπ που τους αρέσουν οι συνομήλικες της Μελάνιας του Τραμπ. Τους αρέσει τα καγκουροτράγουδα καθώς νιώθουν ασφάλεια οτι ο επίδοξος εραστής είναι νεος και ακμαιος και ας ακούει Bonamin.
Για να επιστρέψουμε στο CRV , το αυτοκίνητο κάνει μπαμ οτι έχει φιαχτεί για την αμερικάνα χαουζγουαϊφ καθώς εκεί πουλαει τα πολλά οχήματα 35.000 το μήνα στις ΗΠΑ, 3 ο Σ και με λίγη προσπάθεια Ιούλιο/ Αυγουστο θα το γράψει το 0.
Το καινουργιο θα το δούμε από Ιαπωνία και όχι από την Αμερικάνικη ήπειρο. Ενω φημολογείτε οτι κυκλοφορεί και η Μελάνια με CRV και όχι με κάποιο Γερμανικό και εκθέσει τον Ντόναλντ.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Για να επιστρέψουμε στο CRV , το αυτοκίνητο κάνει μπαμ οτι έχει φιαχτεί για την αμερικάνα χαουζγουαϊφ καθώς εκεί πουλαει τα πολλά οχήματα 35.000 το μήνα στις ΗΠΑ, 3 ο Σ και με λίγη προσπάθεια Ιούλιο/ Αυγουστο θα το γράψει το 0.
Η πλάκα είναι ότι όλα αυτά τα suvλακια που οδηγούμε εμείς εδώ, στην Αμερική τα οδηγούν όντως housewives και τρελένομαι!
Μάλλον έχει δίκιο τελικά ο Φάνης που έχει δώσει το suv στη Φαναινα (sic) και κυκλοφορεί άνετη και με ασφάλεια όπως αρκετές που βλεπω ειδικά στα ΒΠ και στον άξονα της Κηφισίας!Δεν βγάζω φωτογραφίες γιατί οι σκληρές εικόνες μέσα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου θα αναστατώσουν το στομάχι του φίλου Στέφανου.
Βάλε βάλε όσες θες! Δεν θα με πειράξει! Εχω κάνει τα κουμάντα μου
Λόγω διακοπών σε κυκλαδονήσι φέτος η Χ1 θα μείνει καθαρή και άνετη.
Το ρόλο της στις οικογενειακές διακοπές για φέτος τον έβγαλε με άριστα (και κυρίως καθαρά λόγω ειδικών πολιτικών προσεκτικής εισόδου και χρησης που εφαρμόστηκαν φέτος - απευθείας από το Νταχάου έχμμμ το γειτονικό Μόναχο ήθελα να πω) στην πρόσφατη απόδραση στη Δυτ. Πελλοπόνησο.
Το main τμήμα στο κυκλοδονήσι θα γίνει με το 108 που είναι ξένο και μπορεί να μπεί σε ferry ή να στριμωχτεί στα άθλια νησιωτικά δρομάκια (απορώ πως ο κουμπάρος παίρνει εκεί την Μ4 ) ενώ τα πέρα δωθε στη Β. Ευβοια, που ξαπόστειλα τα γυναικόπαιδα τα κανω προς το παρόν με το Yaris (λέω να δοκιμάσω και με το 108, αλλά σκέφτομαι ότι θα είμαι σαν καρυδοτσουφλο στην ΕΟ μέχρι την Αρκίτσα) -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Το main τμήμα στο κυκλοδονήσι θα γίνει με το 108 που είναι ξένο και μπορεί να μπεί σε ferry ή να στριμωχτεί στα άθλια νησιωτικά δρομάκια (απορώ πως ο κουμπάρος παίρνει εκεί την Μ4 ) ενώ τα πέρα δωθε στη Β. Ευβοια, που ξαπόστειλα τα γυναικόπαιδα τα κανω προς το παρόν με το Yaris (λέω να δοκιμάσω και με το 108, αλλά σκέφτομαι ότι θα είμαι σαν καρυδοτσουφλο στην ΕΟ μέχρι την Αρκίτσα)
Ίδια κατάσταση, στο νησι με το εταιρικό ή με ενοικιαζόμενο.
Στην ιδεα να στριμωχτεί το καμάρι μου στο πλοίο με τα αλλα να απέχουν χιλιοστά....με πιανει ρίγος. Άσε και το ανέβασμα στις ράμπες... Απαπαπα μακριά απο μαςSent from my iPad using Tapatalk
-
Ένα δίκιο το έχετε. Αφού σκέφτομαι να πάρω ένα αυτοκίνητο ακόμη για να μη κεινώ τα άλλα!χιχιχιχιχι!!!! Με την ίδια λογική θα πάρω χορτοκοπτικό και πριόνι από το Πρακτικερ για να μη ταλαιπωρώ τα στιλ. Τα έχω πάρει για μια ζωή λέμε!
Honda CR-V 2015