-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
ΥΓ: Πλέον έχω σταματήσει να ασχολούμαι με τέτοια πράγματα...πλύσιμο εάν και όταν στο πλυντήριο της γειτονιάς (Pit Stop) και δεν κάθομαι να χολοσκάω.χ2
Αν δεν υπάρχει κάποιος ψυχολογικός λόγος τότε απλή και βασική φροντίδα, και άμα και όταν έρθει εκείνη η στιγμή, ένα γυάλισμα ή και τοπική βαφή για μικροχτυπήματα/γρατζουνιές/σημαδάκια....
-
Και στο δικο μου δεν εκανα τιποτα αλλα το σωστο ειναι να βαλεις καποια προστασια με το που να το παρεις απο τον ντηλερ. Ομως δεν ημουν ετοιμος. Κεραμικ ειναι καλο αλλα δυστυχως πολυ ακριβο, μπορεις να βαλεις κατι αναλογο μονος σου με πολυ μικρο κοστος.
Αντωνη μετα το βαψιμο (περα το οτι πρεπει να βρεις καλο μαγαζι) παλι θα πρεπει να το προστατεψεις. Να το αφησεις χωρις προστασια καλυτερα μην το βαφεις.
-
Δεν βρίσκω πλέον κανέναν λόγο να το κάνω Άγη. Πριν την 116i που είχα κεραμικό, είχα διάφορα προϊόντα (Zaino, Chemical Guys, Swisswax κλπ) που υπόσχονταν μέχρι και 9 μήνες προστασία. ΟΚ, ωραία και καλά (μοπυ έβγαινε ο πάτος βέβαια να τα κάνω μόνος μου) και τελικά στο 'ταμείο', δλδ. στην μεταπώληση όπως τα περισσότερα ΔΕΝ μέτρησαν καθόλου....πεταμένα λεφτά και κόπος, όπως και το κεραμικό φυσικά.
-
Γενικά καλή η προστασία αλλά μερικές φορές δημιουργεί αλλου είδους θέματα.
Για αράχνες κλπ προτιμάς ανοιχτά χρώματα ώστε να μην κανουν μπαμ και μετά σωστό πλύσιμο με το χέρι ή στον Πλάτωνα. Σε αυτόματα με την καμία..... -
Εγώ Στέφανε, εδώ και 2 (τουλάχιστον, μην σου πω και 3) χρόνια μόνο σε αυτόματα πλυντήρια πάω. Δεν έχω πλέον χρόνο και όρεξη για ο,τιδήποτε άλλο. Ειδικά στον Πλάτωνα (παρόλη την προσωπική σχέση που έχουμε), ξενέρωσα τόσο πολύ τις τελευταίες φορές που δεν έχω ξαναπατήσει.
-
Χαλαρώστε, καθημερινά αυτοκίνητα είναι. Εδώ supercars και πηγαίνουν σε αυτόματα. Τα αυτόματα δεν κάνουν ζημιά, αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση και καθαρές οι βούρτσες τους.
-
καποτε ειχε ερθει ο spyco σπιτι και μου ειχε φτιαξει τη δέλτα...
πραγματι της ειχε στρωσει επιδερμιδα με αυτους τους πηλους, μιλαμε σαν σιτι τουρ των 250 με μια εκτονωση μονον...
ε, εγινε η εκτονωσις, τελος...
πακιστανια στο περιστερι και αρωματακι-δωρακι στη βλάχα έκτοτε, πιάνει κι αυτό... όχι παντα... -
Εγώ οπότε πάω σε αυτόματα όλο αραχνες βλέπω. Τελευταία φορά είχα παει στη Μαρίνου Αντύπα στην καλόγρεζα το 108 και το λυπήθηκα όπως το έκαναν.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εγώ Στέφανε, εδώ και 2 (τουλάχιστον, μην σου πω και 3) χρόνια μόνο σε αυτόματα πλυντήρια πάω. Δεν έχω πλέον χρόνο και όρεξη για ο,τιδήποτε άλλο. Ειδικά στον Πλάτωνα (παρόλη την προσωπική σχέση που έχουμε), ξενέρωσα τόσο πολύ τις τελευταίες φορές που δεν έχω ξαναπατήσει.Γιατί ξενέρωσες;
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
[Γιατί ξενέρωσες;Γιατί θεωρώ απαράδεκτο να περιμένω 1.5 ώρα για να πλύνω το αυτοκίνητό μου και για κάποιες συμπεριφορές που προτιμώ να στις πώ από κοντά. Δεν μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά του...μεγαλοπιάστηκε κάποια στιγμή (και μπράβο του που περνάει κεραμικό σε αυτοκίνητα 100αδων χιλιάδων Ευρώ και κάνει πολύ καλή δουλειά) και ξέχασε το ξεκίνημά του και ποιοι των στήριξαν...εγώ τουλάχιστον αυτό εξέλαβα. Εάν δεν γουστάρει να πλένει αυτοκίνητα γιατί χάνει χρόνο, ας το δηλώσει ξεκάθαρα.
-
Γιατί μου ακούγεται λογικό επακόλουθο;; Χωρίς να τον ξέρω τον άνθρωπο και χωρίς καμία διάθεση μομφής είναι μια ιστορία που τη συναντάμε σε διάφορες αγορές..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
[Γιατί ξενέρωσες;
Γιατί θεωρώ απαράδεκτο να περιμένω 1.5 ώρα για να πλύνω το αυτοκίνητό μου και για κάποιες συμπεριφορές που προτιμώ να στις πώ από κοντά. Δεν μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά του...μεγαλοπιάστηκε κάποια στιγμή (και μπράβο του που περνάει κεραμικό σε αυτοκίνητα 100αδων χιλιάδων Ευρώ και κάνει πολύ καλή δουλειά) και ξέχασε το ξεκίνημά του και ποιοι των στήριξαν...εγώ τουλάχιστον αυτό εξέλαβα. Εάν δεν γουστάρει να πλένει αυτοκίνητα γιατί χάνει χρόνο, ας το δηλώσει ξεκάθαρα.
Κάποια πράγματα με τον Πλάτωνα τα αποδέχεσαι και πας παρακάτω.
Και εγώ πλέον κλείνω ραντεβού για πλύσιμο ή αν πάω στο άσχετο είμαι έτοιμος να δεχθώ και όχι σαν απάντηση.
Απλα ακόμα και το ταπεινό εξωτερικό πλύσιμο (μέσα καθαρίζω συνήθως μόνος, μιας κια άλλωστε έχω πολύ αυστηρούς οικογενειακους κανόνες για το μέσα) το κάνει καλά όπως άριστη είναι και η δουλειά στα detailings....
Αν είχα πλέον λεφτά για χάλασμα θα ξανακάνα ευχαρίστως στην Χ1 που αντικείμενικα κι σε σχέση με το qashqai το αξίζει, αλλά μετα την τελευταία φορολογική δήλωση με βλέπω να βγαίνω στα φανάρια [emoji16] -
Επανέρχομαι με θέμα που δεν μου άρεσε σήμερα!
Στα 37.000 χλμ μου έχει βγάλει μήνυμα για service σε 1200 χλμ κ επειδή έρχονται ταξίδια διακοπών το πήγα για ...λάδια (έτσι πίστευα). Εντούτοις το μήνυμα έδειξε ότι είναι για τακάκια πίσω! Επειδή γενικά είμαι προσεκτικός με τα φρεναρίσματα η αρνητική έκπληξη ήταν μεγάλη, ιδίως όταν σε προηγούμενα αμάξια μου είχα ξεπεράσει κ τα 80.000 χλμ για μια τέτοια αλλαγή. Η αιτιολόγηση ήταν τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου...αλλά κ πάλι η αρνητική έκπληξη παραμένει.
Επειδή τα γνήσια φτάνουν τα 220 ευρώ μου πρότειναν τα textar με 100 ευρώ φτηνότερα κ τα προτίμησα και με τη δικαιολογία ότι θεωρούνται ίδιας ποιότητας... -
Βασιλη τα αυτοματα τρωνε πιο ευκολα τα τακακια. Ισως γι αυτο σου τα εφαγε. Μακαρι τα αφτερ που εβαλες να σου κρατησουν το ιδιο σε αντοχη και ποιοτητα φρεναρισματος. Εγω στα αυτοκινητα μου επισης αλλαζα μετα τα 70.000χλμ +
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Επανέρχομαι με θέμα που δεν μου άρεσε σήμερα!Στα 37.000 χλμ μου έχει βγάλει μήνυμα για service σε 1200 χλμ κ επειδή έρχονται ταξίδια διακοπών το πήγα για ...λάδια (έτσι πίστευα). Εντούτοις το μήνυμα έδειξε ότι είναι για τακάκια πίσω! Επειδή γενικά είμαι προσεκτικός με τα φρεναρίσματα η αρνητική έκπληξη ήταν μεγάλη, ιδίως όταν σε προηγούμενα αμάξια μου είχα ξεπεράσει κ τα 80.000 χλμ για μια τέτοια αλλαγή. Η αιτιολόγηση ήταν τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου...αλλά κ πάλι η αρνητική έκπληξη παραμένει.
Επειδή τα γνήσια φτάνουν τα 220 ευρώ μου πρότειναν τα textar με 100 ευρώ φτηνότερα κ τα προτίμησα και με τη δικαιολογία ότι θεωρούνται ίδιας ποιότητας...Κλασικές γερμανικές καταστάσεις. Μου θυμίζεις αθάνατες εποχές Golf με τα τακάκια να αντέχουν το πολύ 30.000. Το θεωρούσα φυσιολογικά μέχρι να διαπιστώσω οτι στους Γιαπωνέζους αλλάζουν στα 80.000 .
Υπάρχει αντίλογος, περισσότερα άλογα διαθέσιμα στο Χ1 είναι σίγουρο οτι και λόγω βάρους και ταχύτητας καταπονούνται περισσότερα τα υλικά πέδησης από οτι σε ένα hb όπως το Corolla.
Oι ωραίες γκόμενες τα έχουν αυτά. Είναι ακριβές στο να τις κυκλοφορείς. -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Επανέρχομαι με θέμα που δεν μου άρεσε σήμερα!Στα 37.000 χλμ μου έχει βγάλει μήνυμα για service σε 1200 χλμ κ επειδή έρχονται ταξίδια διακοπών το πήγα για ...λάδια (έτσι πίστευα). Εντούτοις το μήνυμα έδειξε ότι είναι για τακάκια πίσω! Επειδή γενικά είμαι προσεκτικός με τα φρεναρίσματα η αρνητική έκπληξη ήταν μεγάλη, ιδίως όταν σε προηγούμενα αμάξια μου είχα ξεπεράσει κ τα 80.000 χλμ για μια τέτοια αλλαγή. Η αιτιολόγηση ήταν τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου...αλλά κ πάλι η αρνητική έκπληξη παραμένει.
Επειδή τα γνήσια φτάνουν τα 220 ευρώ μου πρότειναν τα textar με 100 ευρώ φτηνότερα κ τα προτίμησα και με τη δικαιολογία ότι θεωρούνται ίδιας ποιότητας...Welcome to BMW...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Κλασικές γερμανικές καταστάσεις. Μου θυμίζεις αθάνατες εποχές Golf με τα τακάκια να αντέχουν το πολύ 30.000Γιωργο στο δικο μου γκολφ το πουλησα με 60.000χλμ σχεδον χωρις να του εχω αλλαξει
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Κλασικές γερμανικές καταστάσεις. Μου θυμίζεις αθάνατες εποχές Golf με τα τακάκια να αντέχουν το πολύ 30.000
Γιωργο στο δικο μου γκολφ το πουλησα με 60.000χλμ σχεδον χωρις να του εχω αλλαξει
Για Golf IV ήταν το σχόλιο και για να είμαστε ακριβής και δίκαιη κυκλοφορούσα με ρυθμούς αυτοφόρου στα νιάτα μου.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Επανέρχομαι με θέμα που δεν μου άρεσε σήμερα!Στα 37.000 χλμ μου έχει βγάλει μήνυμα για service σε 1200 χλμ κ επειδή έρχονται ταξίδια διακοπών το πήγα για ...λάδια (έτσι πίστευα). Εντούτοις το μήνυμα έδειξε ότι είναι για τακάκια πίσω! Επειδή γενικά είμαι προσεκτικός με τα φρεναρίσματα η αρνητική έκπληξη ήταν μεγάλη, ιδίως όταν σε προηγούμενα αμάξια μου είχα ξεπεράσει κ τα 80.000 χλμ για μια τέτοια αλλαγή. Η αιτιολόγηση ήταν τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου...αλλά κ πάλι η αρνητική έκπληξη παραμένει.
Επειδή τα γνήσια φτάνουν τα 220 ευρώ μου πρότειναν τα textar με 100 ευρώ φτηνότερα κ τα προτίμησα και με τη δικαιολογία ότι θεωρούνται ίδιας ποιότητας...Μην στεναχωριέσαι. Αφενός το αυτόματο, αφετέρου τα χιλιόμετρα με τον τρόπο που οδηγείς ίσως.
Και στο κορολλα και στο ραβ και στο πετρέλαιο γιαρις γύρω στα 30000 άλλαζα και εγώ τακάκια.Αυτά τα 60000 + που διάβασα έμενα προσωπικά δεν μου έχουν τύχει.
Το μόνο ψιλοκακο είναι η τιμή των αυθεντικών. -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Επανέρχομαι με θέμα που δεν μου άρεσε σήμερα!Στα 37.000 χλμ μου έχει βγάλει μήνυμα για service σε 1200 χλμ κ επειδή έρχονται ταξίδια διακοπών το πήγα για ...λάδια (έτσι πίστευα). Εντούτοις το μήνυμα έδειξε ότι είναι για τακάκια πίσω! Επειδή γενικά είμαι προσεκτικός με τα φρεναρίσματα η αρνητική έκπληξη ήταν μεγάλη, ιδίως όταν σε προηγούμενα αμάξια μου είχα ξεπεράσει κ τα 80.000 χλμ για μια τέτοια αλλαγή. Η αιτιολόγηση ήταν τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου...αλλά κ πάλι η αρνητική έκπληξη παραμένει.
Επειδή τα γνήσια φτάνουν τα 220 ευρώ μου πρότειναν τα textar με 100 ευρώ φτηνότερα κ τα προτίμησα και με τη δικαιολογία ότι θεωρούνται ίδιας ποιότητας...αυτοματο και ηλεκτρονικα μαλλον λογω τετρακινησης πισω...
συγκρινεις τελειως διαφορετικα αμαξια...
BMW X1 2016