-
ιδέα σου είναι...
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
ιδέα σου είναι...αδικαιολόγητος. Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ο λόγος να ειρωνεύεσαι.
-
Ρε παιδιά, για το Θεό δηλαδή. Σου είπα, μου είπες, αράξτε λίγο....κουβέντα να γίνεται.
Επειδή δέχτηκα κριτική, καλοπροαίρετα, για τη συχνή αλλαγή λαδιών, αν μου επιτρέπεται να γράψω τα εξής:
που χάνω:
- σε χρήμα. Παίζεται αυτό γιατί βάζω φθηνά σχετικά λάδια(μέσα στις προδιαγραφές), και βγαίνουν περίπου η μιση τιμή με αυτά της αντιπροσωπείας.
- δε χάνω αλλού....εκτός από την αγάπη χαχαχαχα
που κερδίζω:
- το αμάξι έχει turbo, και λόγω θερμοκρασιών ζορίζει πολύ το λάδι.
- λόγω dpf, δηλητηριάζεται το λάδι εύκολα, ειδικά αν κάνεις μικρές διαδρομές.
- μετά από κάθε αλλαγή λαδιού, αρχίζει να μαυρίζει το λάδι μετά τις 2,500 χλμ (ίσως και παραπάνω). αυτό σημαίνει μικρές επικαθήσεις στο μοτέρ.
- έχω διαβάσει πάρα πολλές ώρες το bobistheoilguy και τον honestjohn, και με UOA που έχουν κάνει άλλοι σε άλλα μοτέρ, κανένα(σχεδόν) λάδι δεν πέρασε τις 10,000 χλμ.Και αυτά στο Αμέρικα που είναι όλα ισιάδια.
- αντί για 120 ευρώ στις 15,000, δίνω 60+ στις 7,500 χλμ.
Αυτά μπρε. Σας φιλώ στη μούρη και σταυρωτά όλους(και όλες χεχεχε)
Ηρακλής
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Ρε παιδιά, για το Θεό δηλαδή. Σου είπα, μου είπες, αράξτε λίγο....κουβέντα να γίνεται.Επειδή δέχτηκα κριτική, καλοπροαίρετα, για τη συχνή αλλαγή λαδιών, αν μου επιτρέπεται να γράψω τα εξής:
που χάνω:
- σε χρήμα. Παίζεται αυτό γιατί βάζω φθηνά σχετικά λάδια(μέσα στις προδιαγραφές), και βγαίνουν περίπου η μιση τιμή με αυτά της αντιπροσωπείας.
- δε χάνω αλλού....εκτός από την αγάπη χαχαχαχα
που κερδίζω:
- το αμάξι έχει turbo, και λόγω θερμοκρασιών ζορίζει πολύ το λάδι.
- λόγω dpf, δηλητηριάζεται το λάδι εύκολα, ειδικά αν κάνεις μικρές διαδρομές.
- μετά από κάθε αλλαγή λαδιού, αρχίζει να μαυρίζει το λάδι μετά τις 2,500 χλμ (ίσως και παραπάνω). αυτό σημαίνει μικρές επικαθήσεις στο μοτέρ.
- έχω διαβάσει πάρα πολλές ώρες το bobistheoilguy και τον honestjohn, και με UOA που έχουν κάνει άλλοι σε άλλα μοτέρ, κανένα(σχεδόν) λάδι δεν πέρασε τις 10,000 χλμ.Και αυτά στο Αμέρικα που είναι όλα ισιάδια.
- αντί για 120 ευρώ στις 15,000, δίνω 60+ στις 7,500 χλμ.
Αυτά μπρε. Σας φιλώ στη μούρη και σταυρωτά όλους(και όλες χεχεχε)
Ηρακλής
Κάθε πότε αλλάζεις φίλτρο πετρελαίου;
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Ρε παιδιά, για το Θεό δηλαδή. Σου είπα, μου είπες, αράξτε λίγο....κουβέντα να γίνεται.Επειδή δέχτηκα κριτική, καλοπροαίρετα, για τη συχνή αλλαγή λαδιών, αν μου επιτρέπεται να γράψω τα εξής:
που χάνω:
- σε χρήμα. Παίζεται αυτό γιατί βάζω φθηνά σχετικά λάδια(μέσα στις προδιαγραφές), και βγαίνουν περίπου η μιση τιμή με αυτά της αντιπροσωπείας.
- δε χάνω αλλού....εκτός από την αγάπη χαχαχαχα
που κερδίζω:
- το αμάξι έχει turbo, και λόγω θερμοκρασιών ζορίζει πολύ το λάδι.
- λόγω dpf, δηλητηριάζεται το λάδι εύκολα, ειδικά αν κάνεις μικρές διαδρομές.
- μετά από κάθε αλλαγή λαδιού, αρχίζει να μαυρίζει το λάδι μετά τις 2,500 χλμ (ίσως και παραπάνω). αυτό σημαίνει μικρές επικαθήσεις στο μοτέρ.
- έχω διαβάσει πάρα πολλές ώρες το bobistheoilguy και τον honestjohn, και με UOA που έχουν κάνει άλλοι σε άλλα μοτέρ, κανένα(σχεδόν) λάδι δεν πέρασε τις 10,000 χλμ.Και αυτά στο Αμέρικα που είναι όλα ισιάδια.
- αντί για 120 ευρώ στις 15,000, δίνω 60+ στις 7,500 χλμ.
Αυτά μπρε. Σας φιλώ στη μούρη και σταυρωτά όλους(και όλες χεχεχε)
Ηρακλής
Αν εννοεις εμενα ουτε κριτικη εκανα ουτε τιποτα.Με τα λεφτα σου ΚΑΝΕΙΣ οτι γουσταρεις αδερφε και δεν δινεις λογαριασμο σε κανεναν .Τωρα αν εμενα μου φαινεται παραλογο οχι δεν ειναι απλα δεν μπαινω στην διαδικασια αυτη οσο κανω τα σερβις στην suzuki.Σημαντικο ειναι να αλλαζουμε το φιλτρο καυσιμου πιο συχνα και το φιλτρο αερα το ιδιο ( το φιλτρο diesel καθε 2 ετη απο 3 που λεει η suzuki και το φιλτρο αερα + καμπινας καθε 6 μηνες περιπου αντι για 1 ετος που λενε) αρα και εγω ειμαι τρελαρας σαν και εσενα
-
Έκανα τεστ Drive το 1.4 BoosterJet το προσθιοκίνητο. Εγώ πάω για το τετρακίνητο αλλά δεν υπήρχε διαθέσιμο. Ότι γράφω δεν τα γράφω προς σύγκριση μεταξύ του SCross και άλλων παρόμοιων αυτοκινήτων στην κατηγορία αυτή αλλά προς σύγκριση με ότι έχω συνηθίσει τόσα χρόνια ως κάτοχος ενός Opel Astra 1.6
Τα 'κακά':
-Μου φάνηκε περιορισμένη η ορατότητα στο εμπρός παρμπριζ. Όχι λόγω θέσης οδήγησης όσο λόγο επιφάνειάς του.
-Αναρτήσεις ολίγον μαλακές στις στροφές
-Ο κινητήρας μετά τις 2.500-2.800rpm κάνει ένα μικρό κλώτσημα/boost-άρισμα. Όχι τόσο γραμμικό turbo, όσο το διαφημίζουν
-Αίσθηση τιμονιού, ναι μεν 'αναλογική' αλλά ολίγον 'σφιχτή'.Τα 'ιδιαίτερα':
-Μου φάνηκαν κοντές οι διαδρομές του λεβιέ του κιβωτίου. Δεν εννοώ τις σχέσεις, εννοώ το πόση απόσταση είχε πχ ο λεβιές από την 1η στην 2α.
-Πανάλαφρες πόρτες.Τα 'καλά':
-Το οδήγησα πολύ φυσικά. Το ένιωθα σαν να το οδηγούσα χρόνια. Μου φάνηκε ¨οικείο'
-Καλύτερη η θέση οδήγησης από αυτό που ένιωσα όταν το είχα ανεβεί σταματημένο στην έκθεση. Είχα βγάλει λάθος αρχικό συμπέρασμα
-Δυνατό, αν το πατήσεις ανοίγει
-Καλούτσικη ποιότητα κατασκευής εσωτερικού. Νταξ' μπορεί να μην είναι Mercedez αλλά δεν είμαι από αυτούς που όταν οδηγάει, χαϊδεύει το ταμπλό. Οπτικά δείχνει αρκετά ποιοτικό.
-Αθόρυβο στις χαμηλές στροφές. Στο ρελαντί, στα φανάρια νόμιζα ότι ήταν σταματημένο (και όχι, δεν ήταν. Δεν άφηνα να μπει το αυτόματο Start/Stop. Μου την σπάει και έχω πατημένο συμπλέκτη)Γενικότερη εντύπωση 7.5/10
ΘΑ το πάρω -
alnotas,όπως το περιγράφεις και σε μένα την ίδια εντύπωση άφησε (είχα κάνει κι εγώ td το 1.4 προσθιοκίνητο πριν 1μησι μήνα,μόνος μου στον Κηφισό).
Συμφωνώ μαζί σου,αν και για μένα το τιμόνι μου φάνηκε ελαφρώς χαλαρό,αντί για σφιχτό (προέρχομαι όμως από ιταλική σχολή και τώρα έχω ένα Fiesta).Κι εμένα μου φάνηκαν λίγο πιο μαλακές οι αναρτήσεις στις ανοιχτές καμπές,αλλά πολύ καλύτερο απ'ότι περίμενα γι αυτή την κατηγορία.Η ποιότητα είναι λίγο μείον -κυρίως στα πλαστικά χαμηλά-αλλά η συναρμογή πολύ καλή (δεν έτριζε τίποτα,παρα του ότι ήταν td).
Τώρα στα καλά, εκεί που λές δυνατό αν το πατήσεις, να προσθέσω πως αυτό που μου άρεσε είναι πως για turbo δεν 'ψοφάει' ψηλά,δίνει και μετά τις 5000 στροφές.
Σαν βαθμολογία θα του έδινα ένα 7.5+/10 (πιστεύω η 4κινηση-αν κι αυξάνει ελάχιστα το βάρος-,θα προσφέρει το κάτι παραπάνω όπου χρειαστεί).Τι χρώμα θα το πάρεις;
-
Ήμουν ανάμεσα στο καφέ και στο κόκκινο. Προτίμησα το 2ο.
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ λευκό και θα'ρθει τέλη Ιουνίου (η παραγελλία έγινε προ 25 ημερών).Εσένα τι παράδοση σου είπαν;
Για το start/stop -επειδή κι εγώ δεν το πολυχρησιμοποιώ-,αν θες να το απενεργοποιήσεις υπάρχει κουμπάκι.
-
Τέλη Ιουλίου, αρχές Αυγούστου. Αλλά δεν βιάζομαι.
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλορίζικα και στους δύο!!
Πολύ καλή επιλογή!! -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Καλορίζικα και στους δύο!!
Πολύ καλή επιλογή!!+1 κι από εμένα
Παιδιά καλές διαδρομές και πάντα με υγεία!
-
Καλοτάξιδα και να τα χαρείτε με Υγεία!!!
Πολύ καλή επιλογή κάνατε...είναι πάρα πολύ καλό και τίμιο αυτοκίνητο.
-
Μου έτυχε και αυτό, κινούμε σήμερα το πρωί στην Εγνατία οδό με κατεύθυνση την βιομηχανική, με έως και αρκετά χιλιόμετρα στην αριστερή λωρίδα, έρχεται από πίσω VITARA λευκό με μπαγκάζια οροφής και αναβοσβήνει τα φώτα για να με προσπεράσει, καλά ρε μεταξύ μας ?
Φίλε luckies έχω την 961 και είναι εξαιρετική. -
Κι εγώ αυτό κατάλαβα Έκτωρα μετά από ώρες διαβάσματος. Απλά δεν ξέρω τι σύστημα ποδιού να πάρω. Το edge είναι πιο χαμηλό και εύκολο στην τοποθέτηση αλλά λίγο πιο ακριβό, με πιο μικρός οφέλιμο μήκος και περισσότερο δεσμευτικό στις διαστάσεις του αυτοκινήτου. Τα αντίθετα ισχύουν στο rapid system. Μάλλον για το δεύτερο θα πάω..
Εν τω μεταξύ στην Ελλάδα μας γδέρνουν. 240-270 Ελλάδα, 200-210 Γερμανία, 180-190 Σλοβενία. Έστειλα email σε Γερμανία εδώ και 4 ημέρες και το ξύνουν.. Σήμερα έστειλα και στον Σλοβένο. Αν απαντήσει σε εύλογο διάστημα θα τον εμπιστευτώ.
Καλά για τη μπαγαζιέρα δεν τον συζητώ. 610 Γερμανία, 621 Βουλγαρία, 664 Σλοβενιά, 730-900 Ελλάδα. Ούτε τον ΦΠΑ να σου 'χαρίσουν' δεν συμφέρει...
-
Αν και η συννενόηση δεν ήταν τέλεια, μου φάνηκε ότι υπήρχε καλή θέληση από τον Σλοβένο. 183,43 είναι η καλύτερη τιμή που βρήκα για το rapid...ανά τον κόσμο:). Πήρα και μία βάση ποδηλάτου οροφής και άφησα εξω το κουτί. Ας φτάσουν αυτά με το καλό και βλέπουμε.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Καλορίζικα και στους δύο!!
Πολύ καλή επιλογή!!+1
Kαλές βόλτες -
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Εγώ λευκό και θα'ρθει τέλη Ιουνίου (η παραγελλία έγινε προ 25 ημερών).Εσένα τι παράδοση σου είπαν;Για το start/stop -επειδή κι εγώ δεν το πολυχρησιμοποιώ-,αν θες να το απενεργοποιήσεις υπάρχει κουμπάκι.
Καλορίζικο στους νέους κατόχους.
Εγώ έκλεισα 3 χρόνια και 82.000χλμ με το πετρέλαιο gl+ σε λευκό.
Από περιέργεια...
Ποσο παει σήμερα η αντίστοιχη νέα έκδοση; Τότε έδωσα 19800€ και δεν το μετάνιωσα καθόλου. Μάλιστα αν είχα το χρήμα θα το πουλούσα για το 4χ4.Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Να κάνω μια ερώτηση; Εγώ θα πάρω το SCross σε κόκκινο. Όταν μου βγάζαν την προσφορά μου είπαν ότι για το κόκκινο που θέλω ισχύει η χρέωση +300€ του μεταλλικού χρώματος.
Σήμερα κοιτούσα το φυλλάδιο του αυτοκινήτου και στην σελίδα με τα χρώματα, ενώ τα χρώματα που είναι μεταλλικά έγραφε δίπλα 'metalic' στο κόκκινο γράφει απλά Energetic Red Pearl.
Τελικά είναι ή δεν είναι μεταλλικό το κόκκινο στο SCross? -
To κόκκινο και το cool white είναι πέρλα. Κάτι σαν μεταλλικό αλλά με συνθετικό υλικό αντί για μέταλλο. Άρα λογικά έχει αντίστοιχο κόστος. Μόνο το superior white πρέπει να είναι απλό.
SUZUKI SX4 SCROSS