-
Ετσι ειναι..οταν ακουμπας αυτα τα πλαστικα live ,αναθεωρεις...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σωστό είναι ότι μετράει η υλοποίηση, αλλά το Clubsport δεν είναι καλό παράδειγμα καθώς έχει πολύ καλές κριτικές.Ανέφερα αυτά τα 2 αυτοκίνητα, γιατί στο τεστ των 4τροχών στην πίστα το 308 είναι παντού ταχύτερο (και πιο ευχάριστο σύμφωνα με τον οδηγό αγώνων που τα οδήγησε).
-
Δημοσιεύω την απάντηση της KOSMOCAR, σχετικά με το είδος της πίσω ανάρτησης του νέου Volkswagen Tiguan.
Η υλοποίηση λοιπόν της πίσω ανάρτησης του Tiguan, γίνεται με πολλαπλούς συνδέσμους (για όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου), ανεξαρτήτως κινητήρα.Ύστερα απ’ αυτό, τα γραφόμενα στο περιοδικό Autotriti, μάλλον θα πρέπει να φιλτράρονται ως προς την αξιοπιστία και τη βαρύτητα των δεδομένων τους.
-
Ο χρήστης Greg_CivEng έγραψε:
Δημοσιεύω την απάντηση της KOSMOCAR, σχετικά με το είδος της πίσω ανάρτησης του νέου Volkswagen Tiguan.
Η υλοποίηση λοιπόν της πίσω ανάρτησης του Tiguan, γίνεται με πολλαπλούς συνδέσμους (για όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου), ανεξαρτήτως κινητήρα.Ύστερα απ’ αυτό, τα γραφόμενα στο περιοδικό Autotriti, μάλλον θα πρέπει να φιλτράρονται ως προς την αξιοπιστία και τη βαρύτητα των δεδομένων τους.
Απλα λιτα και κατανοητα. Εδω βεβαια εχουμε μια καλη υλοποιηση των πολλαπλων συνδεσμων
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
ΥΓ: και το 308 gti ημιάκαμπτο εχει πισω (και κοστίζει €41.000), αλλα αυτο δεν το εμπιδιζει να ειναι τα ταχυτερο και πιο αποτελεσματικο στην πιστα απο το gοlf gti clubsport που εχει πολλαπλων συνδέσμων πισω.
Αυτο το τελευταιο εχει πολυ κατωτερο του αναμενομενου οδικη συμπεριφορα...
@Fanis
Αυτο το συμπερασμα, προκυπτει σε επιπεδο απλου ξεφυλλισματος και αναγνωσης χρονων γυρολογιου στα Μεγαρα (1:10.05 το 308 και 1:10.89 το Golf)
Διαβαζοντας λιγο πιο προσεκτικα τις εντυπωσεις του Κατσιμη, 1ον, το Golf δεν φορουσε χειροκινητο κιβωτιο, -οπως αντιστοιχα το 308GTI- αλλα το DSG , το οποιο και ΔΕΝ εχει πραγματικη χειροκινητη λειτουργια -δεν κραταει δηλαδη την σχεση στο οριο στροφων, ανεβαζει αυτοματα και δεν απενεργοποιειται το kick-down- κατι το οποιο καθυστερει στην πιστα, παρα διευκολυνει, οπως και ο ιδιος οδηγος αναφερει.
2ον αυτο που -μαζι και με τον απολυτο χρονο γυρου στην πιστα- εχει μεγαλη σημασια στα γυρολογια πιστας, σε οτι αφορα το συνολικο στησιμο αυτοκινητου ειναι και οι ταχυτητες εξοδου. Το Golf στις περισσοτερες Κ βγαινει με μεγαλυτερη ταχυτητα.
3ον ο ιδιος ο οδηγος κανει συγκεκριμενη αναφορα για την συμπεριφορα του πισω αξονα στο Golf: 'το πισω μερος, παντως, ειναι εξαιρετικα σταθερο, και στις γρηγορες καμπες θυμιζει περισσοτερο 4κινητο!'@Nonos
Που το εχεις διαβασει/ακουσει/δει αυτο?
Το Clubsport -στην χειροκινητη εκδοση- ειναι ενα απο τα πιο αποτελεσματικα προσθιοκινητα, αλλα και ταυτοχρονα ευκολο και ευχαριστο στην καθημερινη συμβιωση, σε αντιθεση πχ με το πιο απολυτο Type R το οποιο εχει αναρτηση που εκτος πιστας και γρηγορης βολτας, γενικα κουραζει.
Το δε ακομα πιο 'track focused' Clubsport S που δεν εχει πισω καθισματα (αλλα θολομπαρα στους πισω πυργους)
βγηκε 2ο καλυτερο αυτοκινητο της χρονιας στον καθιερωμενο ετησιο θεσμο του Αγγλικου περιοδικου evo, αφηνοντας πισω του, γνωστα και πανακριβα sportscar/supercar, οπως ΜcLaren 570S (3η θεση) Αudi R8 V10 Plus, Ηοnda NSX, Βmw M4 GTSΓια την ιστορια παντως, στα περι ημιακαμπτου, αυτο που ισχυει στο 308GTI ειναι οτι παρολη την -οικονομικοτερη/υποδυεστερη τεχνολογικα διαταξη- η ισορροπια μεταξυ σπορ αισθησης και ανεσης, συμφωνα με τα περισσοτερα αρθρα -και των 4τροχων του συγκριτικου- βρισκεται σε εξαιρετικα υψηλα επιπεδα. Κατι που παραδοσιακα ΜΟΝΟ οι Γαλλοι μπορουν να υποστηριξουν σε τετοιο βαθμο, σε αντιθεση πχ με τους Ιαπωνες...
Sorry για το ...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ετσι είναι αλλα συμφωνα με το φορουμ δεν είναι πρόβλημα να εχεις αξονα πισω σε αμαξια των 36 χιλ ευρω. Και ταμπουρα να ειχε πισω παλι δεν θα ηταν πρόβλημα. Αρκει να εχει ομορφα φωτα μπρος/πισω....κατα την ιδια εννοια, για εσενα δεν ειναι προβλημα μια premium μαρκα να φοραει σε ενα σπορτιφ μοντελο της, κοστους ανω των 20κ ευρω, 3κυλινδρο κινητηρα, με τον χαρακτηριστικο ηχο να θυμιζει τα νοικιαρικα/εταιρικα aygo/107/c1...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ετσι είναι αλλα συμφωνα με το φορουμ δεν είναι πρόβλημα να εχεις αξονα πισω σε αμαξια των 36 χιλ ευρω. Και ταμπουρα να ειχε πισω παλι δεν θα ηταν πρόβλημα. Αρκει να εχει ομορφα φωτα μπρος/πισω.
...κατα την ιδια εννοια, για εσενα δεν ειναι προβλημα μια premium μαρκα να φοραει σε ενα σπορτιφ μοντελο της, κοστους ανω των 20κ ευρω, 3κυλινδρο κινητηρα, με τον χαρακτηριστικο ηχο να θυμιζει τα νοικιαρικα/εταιρικα aygo/107/c1...
Δεν εχει τετοιο ηχο (και μην γραφεις ανακρίβειες γιατι εκτιθεσε) που λες αλλα όχι δεν είναι πρόβλημα αν βρίσκεσαι στα 22κ η κοντα εκει. Εδώ αγοραζουν 3κυλινδρα 208 1.2 στις 20κ. Αν εδινε το 3008 με 1.2 και ημιακαμπτο στις 23 χιλιαδες πχ με καλο εξοπλισμο δεν θα υπηρχε πρόβλημα.
Εγω αναφέρομαι στα 36 χιλιαρικα όχι στα τεχνικα τα αμαξιου.Το 3κυλινδρο στις πισωκινητες BMW ή στο Χ1 είναι ενας συμβιβασμος για φορολογικούς και κοστους λογους αλλα το κανει το αμαξι προσιτο ώστε να μην οδηγούμε μια ζωη αμαξια 20ετιας.
Επισης υπαρχει ταση στην αυτοκινητοβιομηχανια τους μικρους κινητήρες να τα αλλαξουν με 3κυλινδρους τούρμπο. Περα από την Πεζω και η Βολβο θα εχει συντομα 3κυλινδρο.
Δεν αντιλεγω ότι είναι υποβαθμιση σε σχεση με το 4κυλινδρο αντίστοιχης τεχνολογιας (αν και ολα σχετικα ειναι γιατι η υποβαθμιση ειναι μονο κατω απο τις 1200 στροφες γιατι μετα μπαινει σε λειτουργια ο αξονας εξισοροπησης που εχει και το πεζω και ειναι ποιο ομαλο απο τα 4κυλινδρα) αλλα αν βγει αξιοπιστο δεν θα εχω πρόβλημα. Επισης θεωρητικα εχει και λιγοτερα εξαρτήματα να αλλαζεις.
-
Ο Γρηγορης βαζει τα πραγματα στη θεση τους με μια ολοκληρωμενη αποψη απ οτι βλεπω και οχι απλη αναγνωση αποτελεσματος π.χ. 308 και golf
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Σωστό είναι ότι μετράει η υλοποίηση, αλλά το Clubsport δεν είναι καλό παράδειγμα καθώς έχει πολύ καλές κριτικές.
Ανέφερα αυτά τα 2 αυτοκίνητα, γιατί στο τεστ των 4τροχών στην πίστα το 308 είναι παντού ταχύτερο (και πιο ευχάριστο σύμφωνα με τον οδηγό αγώνων που τα οδήγησε).
Ναι, το έχω δει. Το ότι το 308 είναι πιο σκληροπυρηνικό, δεν κάνει το Golf κακό όμως.
Που φτάσαμε... να υπερασπίζομαι εγώ Golf.
-
Πως τα βαζει στην θεση τους? Αυτος νομιζει ότι το 20 και το 36 είναι στην ιδια γειτονια.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ετσι είναι αλλα συμφωνα με το φορουμ δεν είναι πρόβλημα να εχεις αξονα πισω σε αμαξια των 36 χιλ ευρω. Και ταμπουρα να ειχε πισω παλι δεν θα ηταν πρόβλημα. Αρκει να εχει ομορφα φωτα μπρος/πισω.
...κατα την ιδια εννοια, για εσενα δεν ειναι προβλημα μια premium μαρκα να φοραει σε ενα σπορτιφ μοντελο της, κοστους ανω των 20κ ευρω, 3κυλινδρο κινητηρα, με τον χαρακτηριστικο ηχο να θυμιζει τα νοικιαρικα/εταιρικα aygo/107/c1...
Δεν εχει τετοιο ηχο (και μην γραφεις ανακρίβειες γιατι εκτιθεσε) που λες αλλα όχι δεν είναι πρόβλημα αν βρίσκεσαι στα 22κ η κοντα εκει. Εδώ αγοραζουν 3κυλινδρα 208 1.2 στις 20κ. Αν εδινε το 3008 με 1.2 και ημιακαμπτο στις 23 χιλιαδες πχ με καλο εξοπλισμο δεν θα υπηρχε πρόβλημα.
Εγω αναφέρομαι στα 36 χιλιαρικα όχι στα τεχνικα τα αμαξιου....τετοιο και μαλιστα χειροτερο ΚΑΙ απο τον 1,000αρι ecoboost του Focus, KAI απο τον 1,200αρη της PSA και μιλαμε για μια Bmw, μια μαρκα με ΚΥΡΙΩΣ σπορτιφ σε αισθηση μοντελα. To γνωριζω πολυ καλα εχοντας οδηγησει απο 318i F30 fl μεχρι και την 118i FL F20 αλλα και με τους 4κυλινδρους 1.6/136ps.
Το 208 1.2 110ps στην πλουσια εξοπλιστικη εκδοση Allure κοστιζει 16,000ευρω, μια ακρως ανταγωνιστικη τιμη στην κατηγορια, ιπποδυναμη, εξοπλιστικη εκδοση. Το τι αγοραζει ο καθενας και πως το εξοπλιζει ειναι δικο του θεμα, μπορει να παρει ενα 1,200αρη 208 και να του βγει και 30κ ευρω.
Το 3008 με εναν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ 3κυλινδρο κινητηρα για crossover ειναι εξισου ικανο σε επιδοσεις, αλλα και σε αισθηση πολυτελειας, στην ενδιαμεση εκδοση Active grip στα 28κ ευρω, σε σχεση με μια 3κυλινδρη Χ1 βενζινης οπου με αντιστοιχο επιπεδο εξοπλισμου αγγιζει τα 35κ ευρω.Τα 36 χιλιαρικα που λες εσυ απο που προκυπτουν? Απο προσωπικη διαμορφωση ενος ενδιαφερομενου για 1.2 3008?, που η αντιστοιχη εκδοση σε εξοπλισμο και κινητηρα σε Χ1 ξεπερναει τα 43κ ευρω?
Το 3κυλινδρο στις πισωκινητες BMW ή στο Χ1 είναι ενας συμβιβασμος για φορολογικούς και κοστους λογους αλλα το κανει το αμαξι προσιτο ώστε να μην οδηγούμε μια ζωη αμαξια 20ετιας.
...ειναι μια μετριοτητα, δεν ειναι απλως συμβιβασμος, οταν σε ενα πολυ στιβαρο πλαισιο, σε ενα ομορφο αμαξωμα με premium χαρακτηρα και τα πλεον σπορτιφ χαρακτηριστικα στην κατηγορια, μπαινει ενας κινητηρας με πολυ μετρια αποδοση -για το βαρος- με ηχο που παραπεμπει σε budget city car και με καταναλωσεις επουδενι χαμηλοτερες απο τους απερχομενους 1,600αρηδες.
Το χειροτερο δε, ειναι οταν αυτη η 'μετριοτητα' απο πλευρας κινητηρα, ΔΕΝ συνοδευεται απο ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ χαμηλοτερη τιμη. Εχουμε δηλαδη ΞΕΒΡΑΚΩΤΗ Χ1 1.5 3κυλινδρη βενζινη, απο 31κ ευρω... Ειναι ομως premium...Επισης υπαρχει ταση στην αυτοκινητοβιομηχανια τους μικρους κινητήρες να τα αλλαξουν με 3κυλινδρους τούρμπο. Περα από την Πεζω και η Βολβο θα εχει συντομα 3κυλινδρο.
Μην μπερδευεσαι, εδω μιλαμε για την PREMIUM Bmw! Ασε την Peugeot. Oσο για την Volvo που πλεον διεκδικει τον ορο premium, παλι κοροιδια ειναι, απλως κρατω μια μικρη επιφυλαξη στην περιπτωση που οι συγκεκριμενοι 3κυλινδροι ειναι τουλαχιστον πιο αποδοτικοι, απο τον μετριοτατο σε αποδοση/καταναλωση Β38 της Bmw.
Δεν αντιλεγω ότι είναι υποβαθμιση σε σχεση με το 4κυλινδρο αντίστοιχης τεχνολογιας (αν και ολα σχετικα ειναι γιατι η υποβαθμιση ειναι μονο κατω απο τις 1200 στροφες γιατι μετα μπαινει σε λειτουργια ο αξονας εξισοροπησης που εχει και το πεζω και ειναι ποιο ομαλο απο τα 4κυλινδρα) αλλα αν βγει αξιοπιστο δεν θα εχω πρόβλημα. Επισης θεωρητικα εχει και λιγοτερα εξαρτήματα να αλλαζεις.
Ειναι ΚΑΡΓΑ υποβαθμιση και ακομα περισσοτερο οταν μπαινει ενας 3κυλινδρος σε PREMIUM ΣΠΟΡΤΙΦ αυτοκινητο.
Γιατι ειναι ξεφτιλα -για εμενα, για αλλους μπορει να περναει στο ντουκου- να εχεις την προπελα στο καπω και ελαχιστα πανω απο το ρελαντι να εχει κραδασμους το τιμονι, λες και εχεις αγροτικο. Ειναι ξεφτιλα να ρολλαρεις με 2α
λιγο πανω απο το ρελαντι σε ευθεια -και ουτε καν φορτωμενο- και να σκορτσαρει.Μειονεκτηματα 3κυλινδρων τα οποια απο τον 1,200αρη της PSA και μαλιστα στο 3008 οπως εγραψα, απουσιαζαν παντελως!
...ολα αυτα τα λεω για την Βmw, μια μαρκα για την οποια οσοι με γνωριζουν, ξερουν ποσο μεγαλη αδυναμια εχω.
Αλλα να λεμε τα συκα-συκα και την σκαφη-σκαφη...
παλι offtopic... -
@wantone για τη ταμπακέρα θα πείς τίποτα η θα αδιάφορα;
Μήπως wantone tiguan ;
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
@wantone για τη ταμπακέρα θα πείς τίποτα η θα αδιάφορα;Μήπως wantone tiguan ;
Ποια ταμπακερα?
Δεν με ενδιαφερει να αγορασω Τιγκουαν. Ειχα VW Bora VR6 με 2.8 λιτρα 180 ιππους αμαξι και ημιακαμπτο αξονα πισω απο το 2000 μεχρι το 2006 και ξερω τις αδυναμιες αυτης της αναρτησης, αλλα μιλαμε για τεχνολογια 1995 τοτε. Το αμαξι περα απο τον ωραιο ηχο και την αφθονη ροπη απο το ρελαντι ηταν πολυ αναξιοπιστο σε βαθμο που δεν αγοραζω αλλο αμαξι της εταιρειας. Το αυτοκινητο που εχω τωρα (ακομα δεν ξερω απο αξιοπιστια γιατι ειναι νωρις) ειναι πολυ ανωτερο απο αμαξια τυπου Μπορα/Βεκτρα εκεινης της εποχης και το 3κυλινδρο δεν ειναι προβλημα γιατι εχει το τουρμπο.
-
Ε ενταξει και τα αλφα σκουριαζαν και ειχαν ενα καρο θεματα αλλα τα τωρινα ειναι πολυ αξιοπιστα. Λιγο αστοχος
-
Βελτιωθηκαν μετα απο οτι εχω ακουσει. Το Γκολφ 5 ηταν μεγαλο αλμα προς τα εμπρος και δεν ειχε ημιακαμπτο.
Τα Αλφα σκουριαζαν το 1980, εγω μιλησα για 2000.
-
Ο 1.6 tdi κυκλοφορεί σε ελάχιστες χώρες Ελλάδα Ιταλία κυρίως ΄αρα θα ήταν δύσκολο να έβαζαν άλλη ανάρτηση.
Στο autotriti μάλλον δεν οδηγούν τα αυτοκίνητα απλώς γράφουν ξαπλωμένοι στο κρεβάτι με φώτο από το google.....διαβασα το τεστ του 3008 και....1ο στη Γερμανία το τιγκουαν με 2η την Χ1 που έχει όμως πολλά εταιρικά....
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 38959.html -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Βελτιωθηκαν μετα απο οτι εχω ακουσει. Το Γκολφ 5 ηταν μεγαλο αλμα προς τα εμπρος και δεν ειχε ημιακαμπτο.Τα Αλφα σκουριαζαν το 1980, εγω μιλησα για 2000.
οκ
-
Δοκιμη του 1.6TDI απο το drive: http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... 16-tdi-bmt
Εχουμε τουλαχιστον και μια σοβαρη δοκιμη μεχρι τωρα και οχι παραθεση φυλλαδιου της vw:
0-100 km/h 10,9” Επαληθευτηκα οταν οι Γαλλοφιλοι ελεγαν για 12+
Φρένα 100-0 km/h 35,9 m Οχι απλως καλη τιμη αλλα ΚΟΡΥΦΑΙΑ για την κατηγορια και οχι μονο.
Το drive γραφει:Πέραν του ότι έχουν καλή αίσθηση, είναι η επαναληψιμότητα κοντά στα 36 μέτρα για ακινητοποίηση από τα 100 km/h που εντυπωσιάζει
Σε αυτα προσθετουμε οτι μιλαμε για το ασφαλεστερο για το 2016. Οσο για επιδοσεις γραφει επισης:Το 1.600άρι ντίζελ Tiguan δεν υπολείπεται σημαντικά από πλευράς επιδόσεων ούτε από την αντίστοιχη μικρή βενζινοκίνητη έκδοση 1.4 TSI των 125 PS. Απέχει μόλις 0,2” στο 0-100 km/h, ενώ στις ρεπρίζ το βενζινοκίνητο σπάνια ξεκολλάει πάνω από μερικά δέκατα, με την εξαίρεση των πολύ χαμηλών στροφών.
Ετσι οι Γερμανοι παιρνουν στα σοβαρα την ασφαλεια των επιβατων
Λυσαξτε τωρα -
Δεν υπάρχει κανένας λόγος λύσσας για κανέναν 'μη κολλημένο'. Ακόμη και σε αυτήν την κριτική μπορεί κάποιος διαβάζοντας προσεκτικά να εντοπίσει τα πολλά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου αλλά κ τα φανερά μειονεκτήματά του. Για μένα το συμπέρασμα δεν παίρνει ταμπέλα, αλλά εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα ακριβή χαρακτηριστικά που αναζητά ο οδηγός στο αμάξι του. Αν του αρκούν αυτά που παρέχει το συγκεκριμένο μοντέλο, τότε αποτελεί πολύ καλή επιλογή, διαφορετικά κοιτάζει άλλη έκδοση ή κ άλλο αμάξι...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Δεν υπάρχει κανένας λόγος λύσσας για κανέναν 'μη κολλημένο'. Ακόμη και σε αυτήν την κριτική μπορεί κάποιος διαβάζοντας προσεκτικά να εντοπίσει τα πολλά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου αλλά κ τα φανερά μειονεκτήματά του. Για μένα το συμπέρασμα δεν παίρνει ταμπέλα, αλλά εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα ακριβή χαρακτηριστικά που αναζητά ο οδηγός στο αμάξι του. Αν του αρκούν αυτά που παρέχει το συγκεκριμένο μοντέλο, τότε αποτελεί πολύ καλή επιλογή, διαφορετικά κοιτάζει άλλη έκδοση ή κ άλλο αμάξι...Πλακα κανω Βασιλη
VW Tiguan 2016