-
Είχα την τύχη να συμβιώσω για μερικά χρόνια με δυνατό forester. Αυτά που έκανε το αυτοκίνητο εντός και εκτός δρόμου θα έκαναν πολλούς να αναθεωρήσουν για την χρησιμότητα της τετρακίνησης. Μπορούσε να ακολουθήσει άνετα οποιοδήποτε σύγχρονο gti σε ορεινό στροφιλίκι και να συνεχίσει το ίδιο εύκολα στον λασπωμένο/χιονισμένο κατσικόδρομο μέχρι εκεί που αυτός τελειώνει. Ένας πύραυλος παντός εδάφους, κυριολεκτικά.... Τι από όλα αυτά θα έκανε χωρίς την (πολύ καλή) τετρακίνηση της Subaru?
Στάλθηκε από το VF-1397 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Αλέξανδρε εάν είναι θέμα marketing δεν ξέρω αλλά κάτι προτάσεις τύπου 1000 tsi ATECA νομίζω πως θα δείξουν αν σε οχήματα τέτοιων βαρών, μεγεθών και κατηγορίας ήταν φρόνιμες τέτοιου είδους επιλογές από πλευράς αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου. Τα σέβη μου!Δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας, αν μη τι άλλο όσο μικρότερη η ισχύς και ροπή, τόσο πιο εύκολο το έργο της μετάδοσης. Ο κινητήρας δεν έχει πρόβλημα αξιοπιστίας λόγω μεγάλου βάρους, απλά έχει μειωμένες επιδόσεων το αυτοκίνητο. Θέμα αξιοπιστίας θα ετίθετο μόνο αν έπρεπε να πηγαίνει συνέχεια στα κόκκινα, αλλά στην πράξη κανείς δεν θα το κάνει αυτό, απλά θα πηγαίνει πιο αργά από ότι αν θα είχε περισσότερα άλογα. Κι αυτό συμβαίνει και στα δικίνητα και στα τετρακίνητα. Αν δεν σου κάνει ένα Χ αυτοκίνητο σε τετρακίνητο, το ίδιο αυτοκίνητο δεν θα σου κάνει ούτε δικίνητο. Τα μερικά δέκατα του δευτερολέπτου δεν θα κάνουν την διαφορά. Τώρα το αν ο Χ κινητήρας αποδειχθεί γενικά αξιόπιστος ή όχι είναι άλλο θέμα.
Και τα δικά μου.Γιατί μπορεί να υποστηρίξει το Kuga 1.5 diesel που δικίνητο ζυγίζει πάνω από 1.5 τόνο, τετρακίνηση; Ή η αντίστοιχη έκδοση της Χ1 και του Kodiaq; Συγκρίνουμε αυτοκίνητα που ζυγίζουν πάνω από 1.5 τόνο με το Suzuki που ζυγίζει σχεδόν τα μισά.
Μάλλον marketing θα είναι...Ένα Kuga 1.5 Diesel θα ήταν λίγο πιο αργό από το δικίνητο απλά, δεν υπάρχει θέμα μακροζωίας λόγω επιπλέον βάρους. Θυμίζω ότι το Defender 110 ζυγίζει 2200 κιλά και έχει κινητήρα Diesel 120 ίππων. Οπότε ναι, marketing είναι. Ειδικά με αυτές τις ελαφρού τύπου τετρακινήσεις που ζυγίζουν μόνο 50-100 κιλά επιπλέον...
Το Opel GrandLand X θα κατασκευαστεί στην ίδια ακριβώς πλατφόρμα με το 3008 κατόπιν συμφωνίας της GM με το γκρουπ PSA και στο ίδιο εργοστάσιο! Σύμφωνα με post από το επίσημο profile στο Facebook της Opel αυτό θα έχει 'δυνατότητες τετρακίνησης'!
Δεν ξέρω βέβαια τι εννοούν με αυτό! Ίσως να έχει το ίδιο Grip Control που έχει και το 3008 ή να έχει το ίδιο ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης της GKN που έβαλε στο Opel Insignia Grand Sport και το ονομάζει Twinster!Το σύστημα της GKN (ίδιο με Insignia και Focus RS) κατά πάσα πιθανότητα.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Δηλαδή αυτός που αγοράζει SUV με τρία διαφορικά και αργά πχ της Subaru (forester , xv) το αγοράζει για να καβαλάει πεζοδρόμια ..
Μάλιστα...
Μαλλον πιο πιθανό ειναι τα δικινητα να επιδίδονται σ' αυτο το σπορ αφού δεν χρειαζεται κ τετρακίνηση για να το κανει κανεις.
Όσοι αγοράζουν τετρακίνητο μαλλον ειναι συνειδητοποιημένοι για πιο λόγο το κανουν κ σίγουρα αυτός δεν ειναι τα πεζοδρόμια.Βγαλε τη λεξη τετρακινηση. Μονο το Suv χρειαζεται. Και δε νομιζω καποιος να ειναι τοσο αρρωστος(ποτέ δεν ξερεις) ωστε να εχει ως κριτηριο εξ αρχης το να μπορει ευκολα να καβαλαει πεζοδρομια. Αυτο προκυπτει μετά. Μου συνεβη σημερα και μαλιστα δυο φορες. Πλειοψηφια θυτών οι ηλικιωμενοι και οι γυναικες. Μάλιστα οι γυναίκες που το κάνουν έχουν και το ύφος 40 καρδιναλίων 'πάω όπου γουστάρω' και μπορεί μέχρι και να σου κορνάρουν να κάνεις άκρη γιατί δε χωράει να ανέβει όλο το αμάξι.(πραγματικό γεγονός).
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Πιστεύω ότι όποιος βλέπει την 4κίνηση μόνο για off road χρήση βλέπει μόνο μια πλευρά της.
Προσφέρει καλύτερο κράτημα και στον δρόμο και αυτό είναι σε ορισμένες περιπτώσεις πολύ σημαντικό.Έλα βρε τα τετρακίνητα suv είναι για τα ψώνια και για αυτούς που θα καβαλήσουν κάνα πεζοδρόμιο και αν!!! Μην το χαλάς τώρα! Πάντα πρέπει να υπάρχουν κάποια κορόιδα που πετούν τα λεφτά τους και λίγοι έξυπνοι που τα ξέρουν όλα!
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Ναι γιατι εχετε ξεσκιστει δω μεσα να παιρνετε τα βουνα, να λετε για τις εκδομες σας και να τα λερωνετε...ασε μας καημενε
Τους μονους που παραδεχομαι βλεπωντας στο δρομο σε τι κατασταση τα χουν αλλα και μελη μας ,ειναι τους κατοχους duster. Ειναι πιο 'εργαλειο' βεβαια σε σχεση με το μεσο suv.Και προς ολους.. Φυσικα και το suv για μενα εχει νοημα μονο τετρακινητο ωστε να μπορεις να το εκμεταλλευτεις σοβαρα και φυσικα και ειναι φαουλ της peugeot που δε το προσφερει Σωστα παντως αναφερθηκε οτι στηριζεται σε πατωμα που δε μπορει να τη προσφερει. Το αρχικο μου σχολιο περι πεζοδρομιων 4-5 σελιδες πισω ειχε να κανει με την ερμηνεια του να μην προσφερονται τα suv καποιων εταιριων ως τετρακινητα υπο την εννοια οτι ακριβως, οπως ειχε σχολιασει και ο axel12p, το μεριδιο αγορας ανα suv μοντελο ειναι πολυ μεγαλυτερο στα δικινητα.
-
Έχει δίκιο σε γενικές γραμμές ο νονός για τη χρήση που γίνεται συνήθως στα suv. Ωστόσο, θα επιμείνω στο ότι η 4κίνηση έχει αξία και σε 'on road' - ας μου επιτραπεί η έκφραση - καταστάσεις. Ήδη μέσα στον μόλις ένα χρόνο της χρήσης του δικού μου 4κίνητου έχουν υπάρξει αρκετές περιπτώσεις ολισθηρού οδοστρώματος, δρόμοι που έχουν γίνει γυαλί, επίσης και με τα χιόνια που σχεδόν παρέλυσαν την πόλη, αλλά και περιπτώσεις που εγώ ήθελα να πιέσω το αυτοκίνητο πάρα πολύ σε στροφές που η 4κίνηση - μαζί με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά βέβαια - πρόσφεραν την αναγκαία ασφάλεια κρατώντας το αμάξι στον δρόμο όπως ακριβώς έπρεπε...Στο ημιορεινό (ίσως το ημι να μην χρειάζεται καν...) περιβάλλον που μένω (Ήπειρος) και με βάση τους δρόμους και τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν νομίζω ότι η 4κίνηση είναι πολύ χρήσιμη.
Από την άλλη η περιοχή προσφέρει άπειρες ορεινές εξορμήσεις - τις οποίες σπάνια προτιμώ, αλλά η 4κίνηση έχει νόημα σε αυτές - και ανάλογες επιλογές σε παραλίες - τις οποίες επισκέπτομαι από Απρίλιο μέχρι Σεπτέμβρη -, ορισμένες από τις οποίες απαιτούν οπωσδήποτε 4κίνηση για να είσαι σίγουρος
Για να μην παρεξηγηθώ, μπορεί τα σύγχρονα 4κίνητα να μην είναι το ίδιο καλά-αποτελεσματικά με τα παλαιότερα - δεν μπορώ να το αξιολογήσω - ή να μην συγκρίνονται με τις επιλογές κλασικών 4κίνητων off road αυτοκινήτων αλλά το δικό μου μέχρι τώρα με έχει πάει off road όπου του ζήτησα χωρίς το παραμικρό κόλλημα. Πάντως να κατέβει ή να ανέβει στα ίσια καμιά πλαγιά ομολογώ ότι δεν χρειάστηκε να του ζητήσω ακόμη -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πιστεύω ότι όποιος βλέπει την 4κίνηση μόνο για off road χρήση βλέπει μόνο μια πλευρά της.
Προσφέρει καλύτερο κράτημα και στον δρόμο και αυτό είναι σε ορισμένες περιπτώσεις πολύ σημαντικό.Έλα βρε τα τετρακίνητα suv είναι για τα ψώνια και για αυτούς που θα καβαλήσουν κάνα πεζοδρόμιο και αν!!! Μην το χαλάς τώρα! Πάντα πρέπει να υπάρχουν κάποια κορόιδα που πετούν τα λεφτά τους και λίγοι έξυπνοι που τα ξέρουν όλα!
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Ναι γιατι εχετε ξεσκιστει δω μεσα να παιρνετε τα βουνα, να λετε για τις εκδομες σας και να τα λερωνετε...ασε μας καημενε
Τους μονους που παραδεχομαι βλεπωντας στο δρομο σε τι κατασταση τα χουν αλλα και μελη μας ,ειναι τους κατοχους duster. Ειναι πιο 'εργαλειο' βεβαια σε σχεση με το μεσο suv.Και προς ολους.. Φυσικα και το suv για μενα εχει νοημα μονο τετρακινητο ωστε να μπορεις να το εκμεταλλευτεις σοβαρα και φυσικα και ειναι φαουλ της peugeot που δε το προσφερει Σωστα παντως αναφερθηκε οτι στηριζεται σε πατωμα που δε μπορει να τη προσφερει. Το αρχικο μου σχολιο περι πεζοδρομιων 4-5 σελιδες πισω ειχε να κανει με την ερμηνεια του να μην προσφερονται τα suv καποιων εταιριων ως τετρακινητα υπο την εννοια οτι ακριβως, οπως ειχε σχολιασει και ο axel12p, το μεριδιο αγορας ανα suv μοντελο ειναι πολυ μεγαλυτερο στα δικινητα.
Ρε νονέ, θα πήγαινες καινούργια γκόμενα στο nirvana club να βγάλεις γούστα?
Να πατάς πέτρα και να ακούς το δεκάευρο να σκίζεται?
Μην βλέπεις τα duster. Δεν βλέπονται, οπότε λες δεν πειράζει...
Οταν παλιώσουν τα αποδέλοιπα, θα δεις σκίσιμο, ειδικά στα προσφερόμενα εις μικροαστούς σουζούκια...
Το 3008 που είναι μόνο ψηλό δεν έχει να προσφέρει τίποτε εκτός από την επόπτευση θηλυκών και πάνω από τη βουβωνική χώρα στα φανάρια...Υ.Γ.
Ο υπογράφων που προτιμά τα citytour - leasing το κάνει αλλά το πολύ-πολύ να μου φορτώσουν καμμία φακλάνα-passat μέχρι να το φτιάξουν... -
Η τετρακινηση ειναι για αγορες τυπου Σουηδιας για χιονια, παγους, βροχες κλπ Φυσικα αν καποιος μενει στα βουνα ειτε ειναι Ελλαδα ειτε Ιταλια η τετρακινηση θα ειναι απαραιτητη. Για Αθηνα και ολη η παραλιακη Ελλαδα δεν χρειαζεται η τετρακινηση σε νορμαλ αμαξια.
-
Γατε, αρα στα λογια μου ερχεσαι, για καμια μοστρα, για τον ογκο, για να καθομαστε ψηλα, για κανα μπουζουκι, για κανα πεζοδρομιο...
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Για Αθηνα και ολη η παραλιακη Ελλαδα δεν χρειαζεται η τετρακινηση σε νορμαλ αμαξια.Γι αυτο και δε χρειαζεται και suv σε γενικες γραμμες...
-
Επηδη εχουν ποιο ανθεκτικες αναρτησεις και πλαισια κανουν για τους δρομους της Ελλαδας, αν κανεις διαδρομες σε καλους δρομους τοτε ενα νορμαλ αμαξι θα ηταν ποιο οικονομικο.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πιστεύω ότι όποιος βλέπει την 4κίνηση μόνο για off road χρήση βλέπει μόνο μια πλευρά της.
Προσφέρει καλύτερο κράτημα και στον δρόμο και αυτό είναι σε ορισμένες περιπτώσεις πολύ σημαντικό.Έλα βρε τα τετρακίνητα suv είναι για τα ψώνια και για αυτούς που θα καβαλήσουν κάνα πεζοδρόμιο και αν!!! Μην το χαλάς τώρα! Πάντα πρέπει να υπάρχουν κάποια κορόιδα που πετούν τα λεφτά τους και λίγοι έξυπνοι που τα ξέρουν όλα!
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Ναι γιατι εχετε ξεσκιστει δω μεσα να παιρνετε τα βουνα, να λετε για τις εκδομες σας και να τα λερωνετε...ασε μας καημενε
Τους μονους που παραδεχομαι βλεπωντας στο δρομο σε τι κατασταση τα χουν αλλα και μελη μας ,ειναι τους κατοχους duster. Ειναι πιο 'εργαλειο' βεβαια σε σχεση με το μεσο suv.Ξέρεις υπάρχει ζωή και έξω από το φόρουμ! Δλδ αν δεν σου δείξει τι έκανε δεν πήγε και πουθενά; εσύ τι αμάξι έχεις αν επιτρέπεται;
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Προφανως αλλα αν κρινω απο τον περιγυρο μου,και πιστεψε με ειναι πολλοι, τα τρωει το γκαραζ και πολη. Εκτος κι αν εχεις καμια αμφιβολια γενικοτερη οτι το μεσο suv στην Ελλαδα εχει την χρηση ενος τυπικου seg.C . Τυπικος κατοχος-παραδειγμα ειναι ο Στεφανος ο οποιος καταλαβε και ο ιδιος οτι δε του κανει. Εφοσον για αλλο φτιαχτηκε και αλλη χρηση του εκανε και φυσικα μαζι με υποκειμενικους παραγοντες το σπρωξε και ηρεμησε. 2 κολλητους εχω , ο ενας με q3 ο αλλος με qq dci. Το πρωτο σ ενα χρονο και 8.000km δεν εχει πατησει ποτε χωμα. Το δευτερο εχει σε 2 χρονια 5.000km diesel αμαξι και επισης ποτε δεν εχει παει ουτε καν σε πατημενο χωματοδρομο
Δεν ειναι κακο να πει κανεις οτι πηρε suv για τη μοδα του αλλα οχι και να προσπαθει να πεισει οτι ειχε αναγκη τις δυνατοτητες του που στο μεσο δικινητο ειναι και σχετικα περιορισμενες μαλιστα.. Αυτο λεω.
Εγω ενα χαμηλο που γινεται και ψηλο και παει εκει πατε κι εσεις εχω... -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Επηδη εχουν ποιο ανθεκτικες αναρτησεις και πλαισια κανουν για τους δρομους της Ελλαδας, αν κανεις διαδρομες σε καλους δρομους τοτε ενα νορμαλ αμαξι θα ηταν ποιο οικονομικο.Το πλαισιο καθοτι στηριζονται στα ''χαμηλα'' αδελφια τους δεν εχει και καμια διαφορα. Αν εχεις καποιες ενδειξεις περι αλλης ακαμψιας κτλπ θα χαρω να τις μοιραστεις μαζι μου, ν αλλαξω κι εγω αποψη. Κατα τ αλλα αναλωσιμα αναρτησης το ιδιο ευκολα και γρηγορα θ αλλαξεις.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Προφανως αλλα αν κρινω απο τον περιγυρο μου,και πιστεψε με ειναι πολλοι, τα τρωει το γκαραζ και πολη. Εκτος κι αν εχεις καμια αμφιβολια γενικοτερη οτι το μεσο suv στην Ελλαδα εχει την χρηση ενος τυπικου seg.C . Τυπικος κατοχος-παραδειγμα ειναι ο Στεφανος ο οποιος καταλαβε και ο ιδιος οτι δε του κανει. Εφοσον για αλλο φτιαχτηκε και αλλη χρηση του εκανε και φυσικα μαζι με υποκειμενικους παραγοντες το σπρωξε και ηρεμησε. 2 κολλητους εχω , ο ενας με q3 ο αλλος με qq dci. Το πρωτο σ ενα χρονο και 8.000km δεν εχει πατησει ποτε χωμα. Το δευτερο εχει σε 2 χρονια 5.000km diesel αμαξι και επισης ποτε δεν εχει παει ουτε καν σε πατημενο χωματοδρομο
Δεν ειναι κακο να πει κανεις οτι πηρε suv για τη μοδα του αλλα οχι και να προσπαθει να πεισει οτι ειχε αναγκη τις δυνατοτητες του που στο μεσο δικινητο ειναι και σχετικα περιορισμενες μαλιστα.. Αυτο λεω.
Εγω ενα χαμηλο που γινεται και ψηλο και παει εκει πατε κι εσεις εχω...Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, η χρήση των SUV/crossover είναι αυτή που περιγράφεις και ουσιαστικά τείνει να αντικαταστήσει τη κατηγορια των οικογενειακών sedan ή 5 θυρών. Βέβαια δεν βλέπω κάτι κακό σε αυτό. Τα σύγχρονα SUV/crossover είναι καλαίσθητα, λειτουργικά με πρακτικούς χώρους, με καλή ως άριστη ποιότητα υλικών κατασκευής και αν προσθέσεις το ύψος και τη τετρακίνηση (όσα έχουν), τα κάνουν πολύ πιο ελκυστικα από τα αντίστοιχα sedan για το μέσο οικογενειάρχη. Τώρα αν κάποιος δεν αξιοποιεί τις οποίες δυνατότητες του SUV με οδήγηση πχ σε χωματόδρομο, πόσοι αντίστοιχα αξιοποιούν τις ικανότητες των πλαισίων των χαμηλότερων sedan. Και για να κλείσω μια και συζητάμε για το 3008 κακά τα ψέματα αν και ακριβό, είναι μια ολοκληρωμένη επιλογή για όποιον ψάχνει κάτι στη κατηγορία του οικογενειακού αυτοκινήτου
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αυτό το ότι κολλάει σε κάποιους ότι το suv το παίρνεις από μόδα τι να πω...
Το ενδεχόμενο να είναι 1.90 ή 120 κιλά ή και τα δύο και να δυσκολεύεται να χωθεί και να βγει από τα χαμηλά γκαζιαρικα κωλοφτιαγμενα αμάξια το σκέφτεσαι; το να έχει βαρεθεί να σκύβει για να βγάλει βάλει το μωρό του από το παιδικό κάθισμα; να θέλει χώρους αποσκευών πάνω από δύο βαλίτσες; να σκέφτεται ότι το καλοκαίρι θα μπορεί να επισκεφτεί μια λίγο πιο κατσαβραχη παραλία χωρίς να βρίσκει;
Μπα απίθανα όλα αυτά μάλλον κορόιδο θα είναι που του φάγανε τα λεφτά!Τώρα αν εσύ έχεις χαμηλό που γίνεται και ψηλό μπράβο σου δεν έχουμε όμως όλοι το αμάξι του.... Μπάτμαν!
Εσύ αλήθεια με το χαμηλό είσαι συνέχεια σε βόλτες οριακής πρόσφυσης; εκμεταλευεσαι το αμάξι σου στα όρια του; ή απλά το γκαζιαρικο αμάξι σου είναι ένα υποκατάστατο της κρίσης μέσης ηλικίας;
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
Αν σε κράξει τώρα ο nonos, που θα σε κράξει, δεν θα φταίει αυτός. ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ότι το 90% των SUV δεν οδηγείται εκεί που έχει φτιαχτεί να οδηγείται (εκτός δρόμου). Επίσης από αυτό το 90% η συντριπτική πλειοψηφία δεν θα πατήσει ΠΟΤΕ χώμα.
Το ότι τα SUV εξυπηρετούν και άλλες ανάγκες(χώρους, ευκολία προσβασης κλπ) δεν σημαίνει ότι σχεδιάστηκαν και φτιάχτηκαν να εξυπηρετούν αυτές τις ανάγκεςnickthetrib from tapatalk
-
Εκτός δρόμου έχουν σχεδιαστεί να οδηγούνται τα off road. Τα crossovers/SUV είναι ψηλωμένα hatchbacks και έχουν σχεδιαστεί να κινούνται εντός δρόμου, με περιορισμένες δυνατότητες κίνησης και εκτός. Για αυτό και στο σύνολο τους σχεδόν φοράνε ασφάλτινα λάστιχα, έχουν ζάντες μεγάλης διαμέτρου με χαμηλό προφίλ ελαστικού, προσφέρονται σε δικ΄νητιες εκδόσεις (ορισμένα αποκλειστικά) κλπ.
Αν κάποιος αγοράσει crossover για να κινείται κυρίως εκτός δρόμου, το πιο πιθανό είναι πως θα απογοητευτεί και θα ταλαιπωρήσει τζάμπα το αμάξι.
-
Οκ ναι, αλλά να μην πατάνε ΠΟΤΕ χώμα είναι τουλάχιστον τραγικό. Και το ποσοστό αυτό, είναι συντριπτικό.
Επίσης δεν σχεδιάστηκαν για να βολεύουν αυτούς που είναι 2μ και δεν γουστάρουν να σκύβουν.Κόβω το πουλί μου ότι με την corolla του 97 παλιότερα και με το auris τώρα έχω κάνει περισσότερα χλμ σε χωματόδρομο από τα περισσότερα SUV που κυκλοφορούν.
nickthetrib from tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Αν σε κράξει τώρα ο nonos, που θα σε κράξει, δεν θα φταίει αυτός.Πω πω λες... εσύ ως συνήγορος μιλάς;
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Το ότι τα SUV εξυπηρετούν και άλλες ανάγκες(χώρους, ευκολία προσβασης κλπ) δεν σημαίνει ότι σχεδιάστηκαν και φτιάχτηκαν να εξυπηρετούν αυτές τις ανάγκεςnickthetrib from tapatalk
Και το Viagra για άλλον λόγο φτιάχτηκε και για άλλον χρησιμοποιείται, αυτο δεν ακυρώνει την χρησιμότητα του. Εγω αν αγόραζα αυτοκινητο τώρα SUV θα αγόραζα για να εχω χώρους οικογενειακού σε μήκος χατσμπακ.
-
Για εμένα ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα ενός SUV είναι ότι προσφέρει σε μεγάλο βαθμό τους χώρους και κυρίως την πρακτικότητα ενός station wagon, χωρίς να είναι τόσο άσχημο/άκομψο!
Τονίζω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις ένα crossover/SUV είναι πιο κοντά σε ένα hatcback (συνήθως η μόνη διαφορά είναι οι ούτε 10 πόντοι επιπλέον απόστασης από το έδαφος), παρά στα offroaders. Και αυτοί οι 10 πόντοι είναι ίσως πιο χρήσιμοι εντός των Ελληνικών δρόμων, παρά των χωματόδρομων!
Κλασσική περίπτωση, στην περιοχή που κινούμαι, φθινόπωρο και χειμώνα, μαζεύει με τις βροχές τόσο νερό στον δρόμο που φτάνει άνετα στα μαρσπιέ ενός κανονικού αυτοκινήτου. Σε τέτοιες περιπτώσεις τα 10 επιπλέον εκατοστά του SUV είναι πολύ χρήσιμα.
Peugeot 3008 2016