-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Εν τω μεταξύ βλέπω αυτό το 'εργασία 55€ - που λίγο πολύ κάπου εκεί είναι σε όλες τις εταιρίες - και σκέφτομαι ότι στη σημερινή εποχή για 55 ευρώ κανονικά θα έπρεπε να δουλεύει κάποιος 8ωρο τουλάχιστον και αυτοί το χρεώνουν για πόση ώρα δουλειά;;Και που να δείς το κόστος εργασίας στην BMW
Εκτός του ότι το εργοστάσιο έχει τεράστιους χρόνους ως εργασία, η εργατοώρα (τουλάχιστον στην Αθήνα) είναι φωτιά, €102 με το ΦΠΑ!!
Χαρακτηριστικά μου έλεγε φίλος μου τεχνικός, ότι εάν χρεώνανε την αλλαγή ελαστικών με βάση τον χρόνο (AWs) της BMW AG, θα έπρεπε να χρεώνουν €200 την αλλαγή ελαστικών... . Προφανώς και το αγνοούν και χρεώνουν όσο και τα βουλκανιζατέρ.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Και που να δείς το κόστος εργασίας στην BMWΛοιπόν έχουμε και λέμε : πωλείται bmw X1...ή ανταλλάσσεται με....
-
dolomites σε τι διάσταση έβαλες τα cc;
Δεν τα 'στήνεται' με τα primacy του έκτωρα να καταλήξουμε κι εμείς;
-
'Στήνετε' στα Ελληνικά..
-
δεν ηξερα που να το βαλω και αν εχει ξανα ποσταριστει αλλα ειναι ενδιαφερον
http://www.enikonomia.gr/auto/136494,erchontai-megales-meioseis-tis-times-ton-aftokiniton.html -
Ο χρήστης luckies έγραψε:
dolomites σε τι διάσταση έβαλες τα cc;Δεν τα 'στήνεται' με τα primacy του έκτωρα να καταλήξουμε κι εμείς; [emoji38]
Του Εκτωρα είναι χιονολαστιχα σε 4κινηση. Τι να λέμε τωρα...
Την χαζομανήσια διάσταση έβαλα 205-50-17 . 600€... Αουτς!!!Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης alexos έγραψε:
δεν ηξερα που να το βαλω και αν εχει ξανα ποσταριστει αλλα ειναι ενδιαφερον
http://www.enikonomia.gr/auto/136494,erchontai-megales-meioseis-tis-times-ton-aftokiniton.htmlΘα 'σέρνεται' τώρα αυτή η είδηση κανένα χρόνο, θα πατώσει η αγορά αυτοκινητου αφού όλοι θα περιμένουν τις τυχόν μειώσεις, και στο τέλος δεν θα αλλάξει τίποτα
-
55€ εργασια ηταν περιπου για 1 ωρα ισως λιγο παραπανω.Dolomites οταν λες αρνητικο για CC το φρεναρισμα φανταζομαι στο στεγνο....Μαλλον δεν πρεπει να αξιζει τα λεφτα του γιατι με βαση τις συνθηκες στην χωρα μας θελουμε καλο φρεναρισμα στο στεγνο πιο πολυ....
-
Τα χιονολάστιχα είναι τα BARUM POLARIS 3, Τσέχικη εταιρία θυγατρική της CONTINENTAL. Δεν ήταν συνειδητή επιλογή , αλλά τα αγόρασα σε πολύ καλή τιμή (420 €) γιατί ήταν παραγωγής Δεκεμβρίου του 2013 και τα αγόρασα Νοέμβριο του 2014. Τα φόρεσα 3 χειμώνες και θα τα φορέσω σίγουρα και τον επόμενο. Έχω κάνει με αυτά 25.000+ και συνεχίζουν να είναι πολύ μαλακά. Είναι στην αρχική διάσταση 205/50-17 93 H XL, αλλά από την αρχή ήταν πολύ πιο άνετα και με καλύτερη αίσθηση από τα μανίσια. Τα καλοκαιρινά είναι τα PRIMACY σε διάσταση 215/50-17 95 V XL τα οποία συνειδητά τα επιλέγω, έχουν κάνει 40.000++ και θα τα φορέσω και φέτος το καλοκαίρι, γιατί είναι ακόμα σαν καινούργια. Στην επομένη αλλαγή θα πάω σίγουρα σε διάσταση 215/55-17 με σκέψη για τα MICHELIN CROSSCLIMATE.
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
55€ εργασια ηταν περιπου για 1 ωρα ισως λιγο παραπανω.Dolomites οταν λες αρνητικο για CC το φρεναρισμα φανταζομαι στο στεγνο....Μαλλον δεν πρεπει να αξιζει τα λεφτα του γιατι με βαση τις συνθηκες στην χωρα μας θελουμε καλο φρεναρισμα στο στεγνο πιο πολυ....sorry οχι
Όλα τα σχόλιά μου για τα crossclimate ήταν η απόδοση του στα χιόνια.
Στο στεγνό είναι καλύτερο από το προηγούμενο. Η πρώτη εντύπωση σε σχέση με τα μανησια που φοράει το αυτοκίνητό μας ήταν οτι λες και έγιναν πιο ¨γλυκές¨ οι ανωμαλίες του δρόμου. Ήταν τόσο κουτσουρο το προηγούμενο;
Εκει που θεωρώ είναι κορυφαίο θα έλεγα στο βρεγμένο δρόμο.
Πραγματικά λες και εξαφανίζει το νερό.
Θα είναι μια άριστη αγορά αν κρατήσουν αρκετά χιλιόμετρα.
Ο χρόνος θα δείξει.Για τα BARUM POLARIS 3 έχω ακούσει και από άλλους πολύ καλα σχόλια.
-
Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
Τα χιονολάστιχα είναι τα BARUM POLARIS 3, Τσέχικη εταιρία θυγατρική της CONTINENTAL. Δεν ήταν συνειδητή επιλογή , αλλά τα αγόρασα σε πολύ καλή τιμή (420 €) γιατί ήταν παραγωγής Δεκεμβρίου του 2013 και τα αγόρασα Νοέμβριο του 2014. Τα φόρεσα 3 χειμώνες και θα τα φορέσω σίγουρα και τον επόμενο. Έχω κάνει με αυτά 25.000+ και συνεχίζουν να είναι πολύ μαλακά. Είναι στην αρχική διάσταση 205/50-17 93 H XL, αλλά από την αρχή ήταν πολύ πιο άνετα και με καλύτερη αίσθηση από τα μανίσια. Τα καλοκαιρινά είναι τα PRIMACY σε διάσταση 215/50-17 95 V XL τα οποία συνειδητά τα επιλέγω, έχουν κάνει 40.000++ και θα τα φορέσω και φέτος το καλοκαίρι, γιατί είναι ακόμα σαν καινούργια. Στην επομένη αλλαγή θα πάω σίγουρα σε διάσταση 215/55-17 με σκέψη για τα MICHELIN CROSSCLIMATE.Αν βάλεις 215/55/17 δεν ξεφεύγεις πολύ? Εδώ σκέφτομαι στα 215/55/17 να πάω 215/60/17 λόγω κόστους αλλά μεγαλώνει αρκετά η περίμετρος.
-
φίλτρο πετρελαίου έχει αλλαξει κανεις ? κόστος? εστω στο περίπου γιατί περιμένω άμεσα τιμή από την αντιπροσωπεία (ανεπίσημα ο μαστορας μου είπε 100 ευρω!!! και φρικιασα...)
-
Φιλτρο diesel αλλαξα στα 2 χρονια (περσι) προληπτικα με κοστος 38€.Εργασια + ηταν μεσα στο σερβις κ πρωτα ο Θεος ξανα του χρονου δηλ.ανα 2 ετη κ οχι καθε 3.....Dolomites απο αλλα φορουμ εχω διαβασει οτι CC ειναι κορυφη στο βρεγμενο μετριο σε φρεναρισμα στο στεγνο κ ηθελα να ακουσω τι κανει κ στο χιονακι....
-
Ανεβασμένο το scross 61 μονάδες στις πωλήσεις του 1/17 τέτοιο νούμερο δεν είχε πιάσει το 2016. Από το 3% που είχε το 2016 μερίδιο στην κατηγορία του τώρα ξεκίνησε στο +8%. Πήγα είδα το 3008 σήμερα. Λοιπόν παιδιά για τα ούτε 20Κ που έδωσα για το αμάξι νιώθω πολύ τυχερός. Το τεράστιο 3008 έχει ελάχιστα καλύτερους από το κατά 15 εκ κοντύτερο scross και στενοτερο εξωτερικά. Σε συνδυασμό με το ότι το σουζουκι ρίχνει παντού σε επιδόσεις ακόμα και το 1.6 120 έχοντας καλύτερη κατανάλωση κάνει το scross να γυαλίζει ακόμα περισσότερο!
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Καλά ρε Tkin,
έχεις την καλή τετρακούνα με το αρκετά καλό μοτέρ και σου γυάλισαν τα τζιβιτζιλίκια και οι οθόνες στο 3008?
Ρε παλαβέ , με τις οθόνες και τα όμορφα ταμπλό να πας που, off-road? Εντάξει με το s-cross, θα κατέβεις αμμουδιά, θα κόψεις και 2 βόλτες. Με το 3008 (και όχι συγκεκριμένα αυτό το αυτοκίνητο, με καταλαβαίνεις), θα κατέβαινες χωρίς φόβο και πάθος στο γυαλό κάτω;ή θα μου το πλακώσεις στα σεμεδάκια και στις πετσέτες για να μην κάψει ο ήλιος τις οθόνες και μετά δείχνουν σαν βρακί που το δάγκωσαν τα σκυλιά.
Μοτέρ, μετάδοση και κράτημα(καλό για την κατηγορία), αυτό δίνει το s-cross.
Για οθόνη , ντε και καλά, δες εδω:
https://www.car.gr/parts/view/6349645/Ηρακλής.
-
Ηρακλή ορθώς ομιλεις! Μόνο μια σημείωση δεν έχω την τετρακουνα.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ηρακλή, απολαυστικός όπως πάντα. Μοναδικός τρόπος να λες ότι θες να πεις.
Μπράβο keep it this way.nickthetrib from tapatalk
-
Μόλις συμπλήρωσα τα πρώτα 1500 χιλ το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό σε όλα τα επίπεδα λίγο με την κατανάλωση δεν τα έχουμε 'βρει ακόμη' καεί κάπου στα 5λιτ/100 χιλ εκτός πόλης χωρίς πολλά γκάζια με 120-130 περίπου όσο για το Mirrorlink δουλέυει εξαίσια με iphone δυστυχώς όχι με samsung και sony επίσης μπήκα στο πειρασμό να αγοράσω τους χάρτες από ebay με 56€ στην αντιπροσωπεία ζητάνε 410 με την έκπτωση 300!! απο μέρα σε μέρα τους περιμένω οπότε θα γράψω εντυπώσεις κλπ καλά χιλιόμετρα σε όλους
-
Ξέχασα το s-cross Μου είναι gl+ 1,6 diesel 2wd
-
Ο χρήστης ssivakas έγραψε:
Ξέχασα το s-cross Μου είναι gl+ 1,6 diesel 2wdΚαλοταξιδο. Μια χαρα καιει στα 120χλμ
SUZUKI SX4 SCROSS