-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
To χαζευα στο Mall που το είχε ανοιχτό!
Μόνο οπτικά μείον το μικρό - για το μέγεθος του - πορτ μπαγκαζ και το γεγονός ότι τα πίσω καθίσματα δεν είναι συρόμενα (όπως στο tiguan π.χ.)Τα συρόμενα καθίσματα θα ήταν πράγματι μια πολύ καλή λύση για το μικρό πορτ παγκάζ. Με μωρά παιδιά μειώνεις τον χώρο για τα γόνατα των πίσω που δε χρειάζεται ούτως ή άλλως αυξάνοντας το χώρο αποσκευών και το αντίστροφο όταν έχουν μεγαλώσει.
Η πισω σειρα καθισματων εχει δυνατοτητα διαφοροποιησης της κλισης της πλατης κατα 1/3 , 2/3 και ταυτοχρονα μετακινειται λιγο πιο μπροστα ή πιο πισω και η βαση...
Στο λευκο του Mall, την ειχαν 'ξαπλωμενη' (σε αυτη την θεση η βαση καθισματων παει πιο πισω)
οπερ και οι χωροι για τους πισω ηταν πολυ ανετοι.Προσωπικα, κανοντας την γνωστη διαδικασια, αφου καθισα στην θεση οδηγου και ρυθμισα καθισμα-τιμονι, (υψος 1,90μ) υστερα καθισα ακριβως απο πισω και με την ρυθμιση της πισω σειρας για μεγιστη ευρυχωρια, ενιωθα οτι βρισκομαι σε μεγαλυτερης κατηγοριας αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το κακάσχημο i3 της bmw επίσης έχει επιδόσεις σχεδόν sport car.
Off Topic:
Κακάσχημο!?!?!?! Εγώ το λατρεύω....μου αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά. Καλά οδηγικά δεν το συζητώ...εάν είχα €40.000 για 2ο αυτοκίνητο θα το είχα αγοράσει χωρίς 2η σκέψη, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ αυτοκίνητο.
+1000
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Το κακάσχημο i3 της bmw επίσης έχει επιδόσεις σχεδόν sport car.
Off Topic:
Κακάσχημο!?!?!?! Εγώ το λατρεύω....μου αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά. Καλά οδηγικά δεν το συζητώ...εάν είχα €40.000 για 2ο αυτοκίνητο θα το είχα αγοράσει χωρίς 2η σκέψη, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ αυτοκίνητο.
+1000
Ε γούστα είναι αυτά! Στα μάτια του καθένα το όμορφο κ το άσχημο διαφέρουν, αφού είμαστε κ διαφορετικοί!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Εγώ βλέπω το αντίθετο από αυτό που περιγράφεις. Τα αμάξια αποκτούν σταδιακά μεγαλύτερη ιπποδύναμη, καλύτερα κρατήματα, βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά, περισσότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα κ καλύτερες επιδόσεις! Όλες οι προσθήκες αύξησαν το βάρος των αυτοκινήτων κ οδήγησαν αναγκαστικά κ σε προσπάθεια βελτίωσης της ιπποδύναμης για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις. Ταυτόχρονα η κρίση οδήγησε κ σε προσπάθεια μείωσης της κατανάλωσης κ των ρύπων. Εγώ πιστεύω ότι αυτή η εξέλιξη θα ενισχυθεί κ από τους υβριδικους κ ηλεκτροκινητήρες που θα επιτύχουν καλύτερες επιδόσεις με μικρότερο κόστος...
Εξέλιξη σίγουρα υπάρχει όπως σε όλα τα καταναλωτικά προϊόντα, αλλιώς δεν θα σου δημιουργούσε και την ανάγκη να το αλλάξεις πριν χαλάσει εντελώς. Παρόλα αυτά νιώθω πως το προς τα που θα πάει η εξέλιξη, είναι και λίγο μόδα. Έχω την αίσθηση πως για την Ευρωπαϊκή αγορά, τις εξελίξεις τις οδηγεί το γκρουπ της VW. Αποφασίζει γύρω στο 90 να κάνει σημαία της την παθητική ασφάλεια, στρέφονται οι υπόλοιποι κατασκευαστές προς τα εκεί για να την ανταγωνιστούν. Έχουμε έτσι αυτοκίνητα με 1200 κιλά και 75 άλογα (προσωπικά εμπειρία ).
Κάνει την αρχή με τους downsized κινητήρες turbo και βλέπουμε στην συνέχεια ο κάθε κατασκευαστής να βγάζει 1000άρηδες κινητήρες με 100-120 άλογα, και 1500άρηδες με 150-180 άλογα.
Την πατάει η VW με τον dieselgate, βλέπουμε τώρα να πάνε προς απόσυρση οι κινητήρες diesel, και λόγω της προσπάθειας μείωσης των ρύπων στρεφόμαστε σε κινητήρες με μικρότερη απόδοση για τα κυβικά τους ή έστω ίδια με παλιά. Δε φαίνεται δηλαδή να υπάρχει το κυνήγι των αποδόσεων που υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια, αλλά μια στροφή προς πιο 'οικολογικά' αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει Emperor οτί μπορεί το επόμενο σου αυτοκίνητο να μην έχει περισσότερα από 190 άλογα, αλλά να έχει τα ίδια με πολύ λιγότερες εκπομπές καυσαερίων, γιατί προς τα εκεί θα έχει στραφεί η αυτοκινητοβιομηχανία.
Αν και βέβαια τρέχουν πλέον τόσο πολύ οι εξελίξεις με την ηλεκτροκίνηση, τα υβριδικά και την αυτόνομη οδήγηση που προβλέψεις είναι πολύ δύσκολο να γίνουν. Τι να τα κάνεις τα 190 άλογα αν το αυτοκίνητο σου ακολουθεί μόνο του τον μπροστά σου με το Smart, διαβάζει τις πινακίδες κυκλοφορίας και ρυθμίζει την ταχύτητα του αυτόματα με βάση τα όρια; [emoji38]ΥΓ. Μιας και είμαστε στο θέμα του Kuga, να ξανά τονίσουμε όπως ανέφεραν και οι προηγούμενοι, ότι το αυτοκίνητο σίγουρα δεν 'πετάει', αλλά όπως αποδεικνύουν και οι φωτογραφίες, σίγουρα δεν σέρνεται
Πολυ σωστος!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φίλε axel12p στο diesel ένα δίκιο το έχεις καθώς ότι σου δίνει το παίρνεις από χαμηλά εξαρχής. Αλλά όταν γύρω μας τα 9 στα 10 αυτοκίνητα μπορούν να κινούνται πλέον με ταχύτητες ταξιδιού στα 150χλμ/ώρα σταθερά... Δεν αρκεί σε αυτοκίνητα τέτοιου όγκου και βάρους να μπορούν να κινούνται απλά αξιοπρεπώς. Τα προηγούμενης γενιάς jeep cherokee στα 2.4 ήταν ότι πιο τεμπέλικο υπήρχε σε αυτοκίνητο. Δεν χρειάζονται άξιοι αντικαταστάτες αυτών. Αυτό δεν είναι μόνο στασιμότητα αλλά οπισθοδρόμηση...Αστοχο το παραδειγμα σου με το cherokee
-
ΥΓ. Μιας και είμαστε στο θέμα του Kuga, να ξανά τονίσουμε όπως ανέφεραν και οι προηγούμενοι, ότι το αυτοκίνητο σίγουρα δεν 'πετάει', αλλά όπως αποδεικνύουν και οι φωτογραφίες, σίγουρα δεν σέρνεται
[/quote]
Μια ερώτηση μόνο. Καθώς βλέπω η ταχύτητα στιγμιαία είναι στα 200χλμ/ώρα αλλά τόσο από τεστ αλλά και ο κατασκευαστής δείχνουν πολύ μικρότερη τελική. Μήπως η εικόνα αφορά πιο δυνατή έκδοση; Εκτός και αν έχει τροχοδρομήσει για αρκετα χλμ σε δρόμο ελαφρά κατηφορικό... (Κάτι σαν την ευθεία της Θήβας στο ρεύμα για Λαμία.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Φίλε axel12p στο diesel ένα δίκιο το έχεις καθώς ότι σου δίνει το παίρνεις από χαμηλά εξαρχής. Αλλά όταν γύρω μας τα 9 στα 10 αυτοκίνητα μπορούν να κινούνται πλέον με ταχύτητες ταξιδιού στα 150χλμ/ώρα σταθερά... Δεν αρκεί σε αυτοκίνητα τέτοιου όγκου και βάρους να μπορούν να κινούνται απλά αξιοπρεπώς. Τα προηγούμενης γενιάς jeep cherokee στα 2.4 ήταν ότι πιο τεμπέλικο υπήρχε σε αυτοκίνητο. Δεν χρειάζονται άξιοι αντικαταστάτες αυτών. Αυτό δεν είναι μόνο στασιμότητα αλλά οπισθοδρόμηση...
Αστοχο το παραδειγμα σου με το cherokee
Με τα επιχειρήματά σου με έπεισες! Τι να πω τώρα; Μήπως πως το kuga παίζει κοντά στα 13'' στο 0-100 με τον συγκεκριμένο κινητήρα με κάνει να το αδικώ;
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
ΥΓ. Μιας και είμαστε στο θέμα του Kuga, να ξανά τονίσουμε όπως ανέφεραν και οι προηγούμενοι, ότι το αυτοκίνητο σίγουρα δεν 'πετάει', αλλά όπως αποδεικνύουν και οι φωτογραφίες, σίγουρα δεν σέρνεταιΜια ερώτηση μόνο. Καθώς βλέπω η ταχύτητα στιγμιαία είναι στα 200χλμ/ώρα αλλά τόσο από τεστ αλλά και ο κατασκευαστής δείχνουν πολύ μικρότερη τελική. Μήπως η εικόνα αφορά πιο δυνατή έκδοση; Εκτός και αν έχει τροχοδρομήσει για αρκετα χλμ σε δρόμο ελαφρά κατηφορικό... (Κάτι σαν την ευθεία της Θήβας στο ρεύμα για Λαμία. [/quote]
Σχεδον παντα γινεται αυτο. Η τελικη ειναι ενδεικτικο νουμερο. Υπο συνθηκες ξεπερναται οπως και υπο συνθηκες δε τη φτανεις ποτέ. Για παραδειγμα ενα οποιοδηποτε diesel μπορει η κλιμακωση του κιβωτιου να επιτρεπει ταχυτητες μεχρι 250km/h. Ομως ο κατασκευαστης μπορει να δινει 190 τελικη. Ε σε μια ελαφρια κατηφορα ή σε δυνατο ανεμο (που σε σπρωχνει) ή και απλα σε ευθεια μπορει και να 200+ αρισεις .
-
Επίσης μην ξεχνάμε και το σφάλμα του ταχυμέτρου, το οποίο δεν ξέρουμε πόσο είναι. Οπότε μπορεί τα 200 χ.α.ω. (τα οποία είναι 200 παρά κάτι, δλδ. 195) να είναι πραγματικά 190 ή και 180 χ.α.ω.
-
Τα έχουμε πει και σε πολλά άλλα threads, η ονομαστική τελική ενός οχήματος υποθέτει πάντα Κ.Σ. (όχι δηλαδή -20 ή +40 βαθμούς), εντελώς επίπεδο δρόμο και όχημα σε άριστη αλλά παντελώς stock κατάσταση. Αυτή η τελική (η οποία είναι πραγματική και όχι ταχυμέτρου) είναι και η μέγιστη που μπορεί να επιτύχει το συγκεκριμένο όχημα. Κατηφόρες, ανηφόρες, άλλες συνθήκες ή οποιαδήποτε αλλαγή, ακόμα και φίλτρου αέρος ή ελαστικού, προφανώς αναιρούν την αρχική υπόθεση περί Κ.Σ.
Το σφάλμα ταχυμέτρου δεν είναι ποτέ πάνω από 4-5%, οπότε για ένα όχημα με πραγματική (συνήθως μέσω GPS) ταχύτητα π.χ. 200χαω, η ένδειξη του ταχύμετρου δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 210χαω. Αν υποθέσουμε και ένα περιθώριο +/- 4-5% κατασκευαστικών ανοχών (στην απόδοση της μηχανής, στις τριβές κλπ), τότε η ανώτατη ταχύτητα του οχήματος ως ένδειξη ταχυμέτρου δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 215-216χαω.
Κάτι που φαίνεται να ταιριάζει ακριβώς και στην περίπτωση του Kuga
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
....Μήπως πως το kuga παίζει κοντά στα 13'' στο 0-100 με τον συγκεκριμένο κινητήρα με κάνει να το αδικώ;Μετρήσεις drive για duster facelift 1.5 dci 4x4 και kuga 1.5 diesel 4x2 :
DUSTER
Τεχνολογία 1.461 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 110 PS/4.000 rpm, 24,5 kgm/1.750 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-80 km/h 8,5”
0-100 km/h 12,3”
0-120 km/h 18,3”
0-140 km/h 27,8”
0-400 m 18,5” @120,2 km/h
0-1.000 m 34,3” @148,6 km/h
30-50 km/h με 3η 2,5”
80-110 km/h με 4η 7,4”
110-140 km/h με 5η 12,8”
100-0 km/h 40,0 m
Τελική ταχύτητα 168 km/h
Μέση κατανάλωση 7,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2 135 gr/km
Διαστάσεις 4.315 x 1.822 x 1.695 mm
Βάρος 1.320 kg
*Μετρήσεις DriveKUGA
Τεχνολογία 1.499 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, common rail, τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας, 120 PS/3.600 rpm, 27,5 kgm/1.500-2.000 rpm, χειροκίνητο έξι σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 12,1”
0-400 m 18,5” @ 120,5 km/h
0-1.000 m 34,2” @ 148,6 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 11,0”
50-80 km/h (3η) 4,5”
80-110 km/h (3η) 6,8”
80-110 km/h (4η) 7,3”
110-140 km/h (4η) 12,2”
110-140 km/h (5η) 13,6”
110-140 km/h (6η) 17,4”
Φρένα 100-0 km/h 36,7m
Τελική ταχύτητα 173 km/h
Μέση κατανάλωση 7,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2 115 g/km
Διαστάσεις 4.530 x 1.840 x 1.700 mm
Χώρος αποσκευών 456 lt
Βάρος 1.600 kg
Μετρήσεις DRIVEΤο κατά -σχεδόν- 300 κιλά βαρύτερο kuga έχει παρόμοιες επιδόσεις με το duster και ίδια μέση κατανάλωση.
Προφανώς κανένα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά όσο επαρκές (ή ανεπαρκές) είναι σε αυτό τον τομέα το duster, άλλο τόσο είναι το kuga.
Προσωπικά πιστεύω ότι και τα 2 είναι απολύτως ικανοποιητικά για τον μέσο οδηγό και το κοινό στο οποίο απευθύνονται -
Στα Ford ειδικά το σφάλμα είναι αρκετά παραπάνω. Ενδεικτικά στο δικό μου στα 198 κοντέρ τα αληθινά είναι 186 (πραγματική τελική του αυτοκινήτου και σύμφωνα με τον κατασκευαστή και μετρημένη με GPS).
-
Μια μικρή διευκρίνηση, πρέπει κάποια περιοδικά να έχουν μπερδέψει τα specs.
Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της Ford
http://kuga.fordpresskits.com/documents/FordKuga_TechnicalSpecifications_EU.pdf
O 1.5 diesel έχει 1ΕΕΚ (SOHC) και είναι 8βάλβιδος. 2ΕΕΚ (DOHC) 16βάλβιδος είναι ο 1.5 ecoboost
0-100 στα 12,5 έχει ο 120hp ecoboost που δεν έρχεται
0-100 στα 9,7 έχει ο 150hp ecoboost που έρχεται
0-100 στα 12,7 έχει ο 120hp diesel που έρχεταιΕπίσης για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να καταλάβω, ο 1.5 diesel με 6ρι έχει 270Nm ροπή ενώ ο ίδιος με το αυτόματο powershift έχει 300Nm !!
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Επίσης για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να καταλάβω, ο 1.5 diesel με 6ρι έχει 270Nm ροπή ενώ ο ίδιος με το αυτόματοO μόνο λόγος να συμβαίνει αυτό (εκτός του τυπογραφικού λάθους!) είναι λόγω του κιβωτίου, δηλαδή να μην αντέχει μεγαλύτερη ροπή το χειροκίνητο κιβώτιο. Συμβαίνει μερικές φορές να περιορίζεται η ροπή ενός κινητήρα, ανάλογα με το κιβώτιο.
-
Το σκέφτηκα, αλλά είναι όντως τόσο μεγάλη η ροπή για ένα σύγχρονο κιβώτιο; Λάθος δεν πρέπει να είναι γιατί έχουν 2 τιμές με αστεράκι και υποσημείωση.
http://kuga.fordpresskits.com/documents/FordKuga_TechnicalSpecifications_EU.pdf
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Το σκέφτηκα, αλλά είναι όντως τόσο μεγάλη η ροπή για ένα σύγχρονο κιβώτιο; Λάθος δεν πρέπει να είναι γιατί έχουν 2 τιμές με αστεράκι και υποσημείωση.Δεν είναι ερώτημα του εάν είναι μεγάλη ή όχι, αλλά καθαρά θέμα προδιαγραφών του κιβωτίου. Βέβαια εικασία κάνω, μπορεί να είναι και τελείως άλλος ο λόγος!
-
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στην Giulia diesel 180. Η αυτόματη έχει 5-6 κιλά παραπάνω!
-
Και το αναποδο συνεβαινε (συμβαινει?) στο group vag που οι εκδοσεις με Dsg ειχαν μερικα κιλα λιγοτερη ροπη απο το Manual.
-
Παντως να προσθεσω οτι στα 22600 σαν επιλογη υπαρχει και το kia sportage με 1.6 136hp και η αντιστοιχη πετρελαιο κοστιζει 26000 περιπου,με εξοπλισμο παρομοιο της bussiness, και 7 χρονια εγγυηση..επισης το πορτπαγκαζ ειναι σαφως μεγαλυτερο,κοντα στα 500λιτρα και οσα review εχω δει ειναι θετικα..αναμεσα στα δυο ειμαι και εγω και δεν μπορω να αποφασισω.
-
Πιστεύω ότι το Kuga υπερτερεί σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν έχω όμως άποψη, γιατί δεν έχω οδηγήσει το ΚΙΑ. Επίσης, ένα τεράστιο ερωτηματικό παραμένει η αντιπροσώπευση της ΚΙΑ στην Ελλάδα.
Ford Kuga