-
Γράψε μας γνώμη!
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
[Μίλησα ήδη με Βελμάρ, το απόγευμα μετά το test-drive θα έχω ολοκληρωμένη άποψηΑναμένω εναγωνίως!!!
2 ερωτήσεις:
-
Test Drive στο 150αρι? Το έχουν διαθέσιμο?
-
Βελμάρ στην Λαυρίου ή στην Κηφισιάς?
-
-
Στη Λαυρίου, μίλησα με το παιδί που είχαμε μιλήσει και αγοράσει το Fiesta, έχουν μέχρι και σήμερα το 150αρι diesel σε Business, αυτό που έχουν εκεί έχει και 1-2 extras, π.χ. σίγουρα 18αρες ζάντες γιατί μου το ανέφερε χαρακτηριστικά όταν συζητάγαμε για τα trims. Επιδόσεις είναι σχεδόν καρμπόν, αυτό το trim με ενδιαφέρει, οπότε πρακτικά μόνο το χρώμα θα αλλάξει
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Στη Λαυρίου, μίλησα με το παιδί που είχαμε μιλήσει και αγοράσει το Fiesta, έχουν μέχρι και σήμερα το 150αρι diesel σε Business,Μπερδέυτηκα!!
150αρι diesel δεν έχει, είναι 120 ίππους. Εκτός εάν 150αρι εννοείς το 1.500cc. Αλλά εσένα η βενζίνη δεν σε ενδιαφέρει?
-
Κανονικά υπάρχει 150αρι, το ίδιο μοτέρ είναι σε τρία trims: 120, 150 και 180 ίππων. Μάλιστα στην επίσημη ελληνική μπροσούρα υπάρχει και ο 1.5Ecoboost με 120 άλογα, αλλά αυτό μάλλον δεν θα το φέρουν καν, ή μόνο κατά παραγγελία.
Και μάλιστα το 150αρι diesel φαίνεται να είναι το μοναδικό που μπορείς να επιλέξεις εσύ αν θες 4κίνηση και αυτόματο....
Το τι πραγματικά θα βρω δεν είμαι σίγουρος, γιατί μπορεί να θυμάμαι ότι εγώ του είπα ότι θέλω το 150αρι (εννοώντας τη βενζίνη) και όχι τι μου είπε το παιδί ότι έχουν εκεί...θα σας πω σε 2-3 ώρες
-
Και εδώ τα ίδια; Ένα 1600αρι πετρέλαιο AWD δεν υπάρχει; Δηλαδή να πάμε είτε στη βενζίνη, είτε σε δίλιτρο;
Μόνο το Μόκα τελικά τα δίνει αυτά...
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Κανονικά υπάρχει 150αρι, το ίδιο μοτέρ είναι σε τρία trims: 120, 150 και 180 ίππων. Μάλιστα στην επίσημη ελληνική μπροσούρα υπάρχει και ο 1.5Ecoboost με 120 άλογα, αλλά αυτό μάλλον δεν θα το φέρουν καν, ή μόνο κατά παραγγελία.Και μάλιστα το 150αρι diesel φαίνεται να είναι το μοναδικό που μπορείς να επιλέξεις εσύ αν θες 4κίνηση και αυτόματο....
Το τι πραγματικά θα βρω δεν είμαι σίγουρος, γιατί μπορεί να θυμάμαι ότι εγώ του είπα ότι θέλω το 150αρι (εννοώντας τη βενζίνη) και όχι τι μου είπε το παιδί ότι έχουν εκεί...θα σας πω σε 2-3 ώρες
Κάτσε ρε αγορίνα...μην με μπερδεύεις περισσότερο!!!
Σε Diesel έχουμε:
1.500 cc - 120ps
2.000 cc - 150 ps
2.000 cc - 180 psΣε Βενζίνη έχουμε:
1.500 cc - 150 ps
1.500 cc - 180 psΊσως τα λέω εγώ μπερδεμένα! Όταν εννοώ 150αρι, εννοώ το 1.500cc βενζίνη (για αυτό και είπα και 22.000€) ...όχι το 2λιτρο diesel.
-
Πήγα το είδα.
Πολύ όμορφο.
Το diesel business 1.5 βγαίνει κάπου στα 25500-26000.
Το st που πρέπει να είναι ακόμα πιο όμορφο και έχει και κάποια έξτρα όπως Led φώτα βγαίνει λιγο πανω απο τα 27000Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λοιπόν, μετά από μισή ώρα test-drive και πάνω από 1,5 ώρα ψάξιμο και κοίταγμα μέσα-έξω-πάνω-κάτω, μέτρημα, τιμές και extras, μπορώ άνετα να πω ότι αυτή τη στιγμή το 1.5Ecoboost 150HP Business είναι ίσως το πιο ολοκληρωμένο πακέτο στην αγορά, ΚΑΙ ταυτόχρονα στην καλύτερη τιμή!
Τα μοτέρ και οι αποδόσεις είναι όπως τα είπε ο Fanis, μπερδευτήκαμε με το '150αρι' Τρεις -αλλά πρακτικά δύο- αποδόσεις βενζίνης, και τρεις αποδόσεις diesel (από δύο μοτέρ). Σχεδόν όλα έχουν τις ίδιες περίπου επιδόσεις, οπότε πρακτικά επιλέγεις ποιο καύσιμο θες, και αν θες αυτόματο/χειροκίνητο και 4κίνηση. Στο diesel με τα 150 (ή 160, δεν το ξεκαθαρίσαμε αυτό στη Βελμάρ) μπορείς να επιλέξεις όλους τους συνδυασμούς.
Το αυτοκίνητο είναι μεγάλο. Πιο μεγάλο από Tiguan, Ateca κλπ, και φυσικά πολύ πιο μεγάλο από τα μικρά crossovers. Θα έλεγα ότι είναι της λογικής του CX7, δηλαδή λίγο πιο κάτω από τα SUV της επόμενης κατηγορίας. Όχι ακριβώς Χ5, ούτε Χ3, κάπου ανάμεσα. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο μετά το Superb που μπαίνω 'πίσω από μένα' στο πίσω κάθισμα και κάθισα σταυροπόδι Δυστυχώς το πορτμπαγκάζ είναι απλώς μέτριο, αλλά έχει μεγάλο άνοιγμα, χαμηλό κατώφλι και αφαιρούμενο roll-up κάλυμμα.
Από πλευράς εξοπλισμού ακόμα και το Business έχει σχεδόν τα πάντα. Το ST-Line έχει επιπλέον ημιδερμάτινα, bi-xenon, περιμετρικούς σένσορες και αυτόματο παρκάρισμα, κάτι ψιλολοϊδια τύπου mood lighting κλπ, συν τα εξωτερικά (bodykit, ζάντες, χαμηλωμένο, βαμμένα αντί μαύρα πλαστικά τριγύρω). Δυστυχώς και σε αυτά ισχύει το ίδιο με το Ateca: ότι και αν βάλεις (πλην χρώματος), αλλάζουν κλίμακα και για 100-200€ φορτώνονται 2,5-3Κ€ φόρους.
Στην οδήγηση έχει τυπικό πάτημα Ford, επικοινωνιακό, στιβαρό αλλά σχετικά ελαφρύ (π.χ. το Ateca πατάει πιο 'σκληρά'), και -τηρουμένων των αναλογιών- sportive κρατήματα και συμπεριφορά. Το ηλεκτρονικό διαφορικό κάνει ότι μπορεί, δεν είναι μηχανικό για να σπρώξει κανονικά αλλά σε κρατάει στις στροφές και το νιώθεις. Το 120αρι diesel που οδήγησα έχει προφανώς πολύ ροπή χαμηλά, αλλά ξεφουσκώνει πολύ γρήγορα, και πάνω από τις 3.5Κ σαλ κάνει μόνο πολύ και τραχύ θόρυβο. Δεν θα το έλεγα τίποτα άλλο παρά 'διεκπεραιωτικό'. Από όσο καταλαβαίνω όμως τα δυνατά diesel και τα δύο βενζινάτα είναι πιο σβέλτα. Και φυσικά πάντα έχουμε την επιλογή remap
Τιμή για το μοντέλο που είπα στην αρχή: αυτή τη στιγμή λίγο πάνω από τα 22.600Κ€. Απλά δεν μπορώ να φανταστώ τι καλύτερο μπορεί να βρεθεί στην αγορά, από κάθε άποψη. Το Kuga είναι για τα SUV ότι είναι το Superb για τα sedan: πάρα πολύ -και καλό- αυτοκίνητο για τα λεφτά που ζητάει. Και ειδικά στο ST-Line, δεν καταλαβαίνεις στιγμή ότι έχεις δώσει τόσα λίγα, και υποθέτω ότι στο Vignalle θα είναι ακόμα πιο έντονο αυτό το αίσθημα.
Εγώ τουλάχιστον δίνω καρφωτή τη ψήφο μου στο Kuga, και στην έκδοση που προανέφερα, αν και οποιαδήποτε άλλη (π.χ. το 180αρι αυτόματο με 4κούνα) είναι εξίσου πολύ καλή πρόταση.
-
Ετσι οπως τα λες θα συμφωνησω μαζι σου
-
Όπως στα λες πραγματικά φαίνεται εξαιρετική πρόταση.
Βλακεία βέβαια το να μην έχει και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ , αντίστοιχο του μεγάλου μεγέθους του.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Βέβαια να διορθώσω ότι, δεν έχουν όλα τα μοτέρ τις ίδιες επιδόσεις, αλλά όλα ΠΛΗΝ του μοτέρ που οδήγησα το οποίο είναι με διαφορά το πιο αργό. O 1.5ΕΒ και ο 2λιτρος diesel έχουν λίγο κάτω-λίγο πάνω από 10' στο 0-100 και ~200χαω τελική.
Το πορτμπαγκάζ στα ~460 λίτρα δεν είναι μικρό, ούτε και μεγάλο. Αλλά εγώ που είχα ~460 στο CX7 και άλλα τόσα στη C5, είμαι μία-ή-άλλη, άρα μου φτάνει.
-
Συμφωνώ 'Άσσε' για οσα γραφεις. Στην τιμη των €22,5Κ, απλα δεν εχει ανταγωνιστη!! Εμενα το προ-facelift μου ειχε αφησει αριστες εντυπωσεις, με εξαιρεση το βαρος του και την μετρια (για εμενα) εμφάνιση, η οποια βελτιωθηκε αρκετα!
-
Εντάξει, δεν είναι και Miura, αλλά π.χ. δεν μπορείς να πεις ότι αυτό είναι άσχημο
-
Εντάξ, να πούμε βέβαια οτι οοοοοοολα αυτα ισχύουν εδώ και 2-3 χρόνια, γιατί το τωρινό μοντέλο διαφέρει από το προηγούμενο εξωτερικά και λίγο στο ταμπλό.
Η μόνη διαφορά είναι η τιμές, που και αυτές δεν είναι εντελώς διαφορετικές από τις τιμές του καλοκαιριού 2015 πχ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
εξαιρετικό αμάξι...! πάρε με τα 150 άλογα ή 180, όχι τα 120!!
-
Σύμφωνα με αυτό
http://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/ne ... 22095-eyro
μάλλον κάτι έχετε παρανοήσει στις τιμές που λέτε .Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το πακέτο business είναι απόλυτα επαρκές από πλευράς εξοπλισμού , ενώ οι τιμές είναι
1.5 150 βενζίνη 22095 , 1.5 180 28555 και 1.5 120 ντίζελ 25840 χειροκίνητο και 27666 το αυτόματο .
Τα δίλιτρα είναι επίσης σε καλές τιμές , αλλά είναι δίλιτρα ....
-
Απίστευτες τιμές και πολύ όμορφο αυτοκίνητο (υποκειμενικό το τελευταίο)... Σχετικά μικρός ο χώρος αποσκευών για το μέγεθός του (όχι μικρός όμως) αλλά το ξεπερνάς άνετα λόγω value for money. Στην τελική βάζεις και μια μπαγκαζιέρα (ράγες οροφής έχει;).
Επίσης τετρακίνηση εκτός απ' τον 1.5 βενζίνης με τους 180 ίππους και τις δίλιτρες diesel μπαίνει στις άλλες εκδόσεις σαν extra;
Κάτι άλλο, το αυτόματο κιβώτιο είναι powershift σε όλες τις εκδόσεις; Νομίζω πλέον συνοδεύεται κι από paddles. Αυτό μπαίνει extra στις εκδόσεις που δεν το έχουν στο βασικό εξοπλισμό τους;
-
Λοιπόν, μιας και έκανα την πιο πρόσφατη 'έρευνα' και test-drive, συν τις προσφορές που πήρα, αναλαμβάνω να απαντήσω/διευκρινήσω:
Όντως το Kuga ήταν και παραμένει πολύ καλό σύνολο, αλλά δεν είχε ποτέ τόσο καλά και οικονομικά μοτέρ, και φυσικά ποτέ δεν είχε τέτοιες τιμές. Αυτή τη στιγμή μιλάμε ίσως για το πιο ολοκληρωμένο ΚΑΙ φθηνότερο SUV της αγοράς. Πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο καλύτερο και φθηνότερο πακέτο, ας πείτε και εσείς οι υπόλοιποι μπας και μου διαφεύγει κάποιο.
Οι τιμές που ανέφερα είναι τελικές με το κλειδί στο χέρι, συν κάποιες μικρές εκπτώσεις που τρέχουν αυτή τη στιγμή. Σημειώνω ότι μιλάμε για pre-launch, η Ελλάδα μαζί με 3-4 άλλες χώρες είναι οι μοναδικές που έχουν ανοίξει παραγγελίες.
Οι εκδόσεις είναι πλήρεις, που είναι ακόμα πιο απίστευτο, αναλογιζόμενοι τις τιμές τους. Ας πούμε στην ST-Line -που οδήγησα- στα 25,5Κ€ (τελική με το κλειδί στο χέρι) κυριολεκτικά δεν μπορείς να βάλεις κάτι άλλο από πλευράς εξοπλισμού, άντε τίποτα περίεργα όπως θερμαινόμενο τιμόνι ή αυτόματο άνοιγμα πορτμπαγκάζ. Επειδή τα είδα και τα δύο (Business ήταν το static, ST-Line το test-drive), οι διαφορές είναι εμφανείς (εξωτερική εμφάνιση, δέρμα/αλκαντάρα μέσω, περιμετρικοί, αυτόματη στάθμευση κλπ), αλλά δεν είναι ακριβώς όπως πριν η 'χαμηλή' Trend και η 'καλή' Titanium, αλλά η πιο bling-bling Business (λόγω νίκελ, χρωμίων κλπ) και η πιο sport ST-Line.
Το κιβώτιο είναι powershift, ίσως το μοναδικό έτσι-κι-έτσι feature, αφού ναι μεν ευκολία και άνεση, αλλά δεν είναι και τόοοοοοσο γρήγορο. Έρχεται -όπως και η 4κίνηση- σε κάποιες εκδόσεις standard, αλλά υποθέτω ότι μπαίνει και ως extra, αφού στη μπροσούρα δίνουν σχεδόν όλες τις εκδόσεις και 6ΜΤ και ως 6ΑΤ.
Για τα μοτέρ, όντως το 120αρι ST-Line που οδήγησα είναι απλά ανεκτό, αλλά όλα τα υπόλοιπα μοτέρ βράζουν περίπου στο ίδιο καζάνι επιδόσεων. Ως εκ τούτου, ακόμα και τα 180 άλογα στον Ecoboost δεν προσφέρουν κάτι δραματικά περισσότερο, γι'αυτό και λέω ότι ο 1.5ΕΒ με τα 150 είναι η καλύτερη επιλογή. Ο 2λιτρος diesel είναι μόνο αν κάνουμε πολλάαααααα χλμ, οπότε να μας έρθει φθηνότερα σε ορίζοντα 4-5ετίας.
Α, και φυσικά η 8ετής εργοστασιακή εγγύηση (όχι μέσω ασφαλιστικής ή του εισαγωγέα), που είναι από μόνη της εκπληκτική προσφορά. Όπως μου είπε ο πωλητής, μπορείς να το δώσεις μετά από 5 χρόνια, και να έχει ως μεταχειρισμένο μεγαλύτερη εγγύηση από ένα καινούριο
Χώρια που, τουλάχιστον στα μάτια μου, το Kuga ST-Line είναι το μοναδικό SUV που για κάποιο περίεργο λόγο μου έφερε λίγο προς F-Pace, δεν ξέρω γιατί....Το λέω στα ίσα και το δηλώνω, το έχω βάλει στο μάτι
-
Καλό το Κούγκα, αλλά πολύ βαρύ, πάνω από 1,5 τόνο αμάξι το βενζινοκίνητο, θα καίει πολύ
Σαν άλλη επιλογή υπάρχει το Σουζούκι SX-Cross, τετρακίνητο βενζίνη είναι στην ίδια τιμή 22.000 και κάτι, πολύ πιο ελαφρύ και σαφώς οικονομικότερο και πιθανώς και πιο γρήγορο και AWD .
Ford Kuga