Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 430
    • 431
    • 22 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8602
    137809
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-golf last edited by

      Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
      Λοιπον, επειδη αναφερθηκε το βαρος. Οταν ενας κατασκευαστης δεν δηλωνει ακριβως τι σημαινει το καθαρο βαρος που δηλωνει εννοειται οτι το αυτοκινητο ειναι πληρες ολων των υγρων δηλαδη και του καυσιμου. Το 3008 diesel δηλωνεται 1375 κιλα με οδηγο 75 κιλων. Δηλαδη σκετο ζυγιζει 1300κιλα με ΓΕΜΑΤΟ ντεποζιτο. Το Tiguan δηλωνεται 1495 κιλα με οδηγο 75 κιλων και 90% καυσιμο Δηλαδη 1420 κιλα με 90% καυσιμο. Το ειδικο βαρος του diesel ειναι κατα μεσο ορο 850γραμμαρια το λιτρο. Το Tig εχει 58 λιτρα δηλαδη το 90% ειναι 52.2λιτρα. Αυτο σημαινει οτι τα 52.2 λιτρα ειναι 44.5 κιλα. Αν προσθεσουμε και το 10% για να εχουμε και στο Tiguan γεματο ντεποζιτο αυτο σημεινει επιπλεον 4.9 κιλα. Δηλαδη το Tiguan ζυγιζει με γεματο ντεποζιτο περιπου 1425 κιλα. Δηλαδη το 3008 ζυγιζει 125 κιλα λιγοτερα.

      Γιαννη δεν εννοειται. Οταν δεν αναφερουν ειναι χωρις οδηγο και βενζινη. Αν το εχει καπου γραμμενο η πεζω σε παρακαλω βαλτο. Συνηθως:

      1. Εχουν τα κιλα χωρις οδηγο και χωρις βενζινη ή
      2. Εχουν τα κιλα με οδηγο και βενζινη
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aikibill last edited by

        Γιατι σε καίει εσένα τόσο; Αν ειναι ελαφρύτερο του Tiguan σου θα το επιστρέψεις στην vw;
        Γιατι δεν κάθεσαι να ευχαριστηθεις το πολυ καλό σου αυτοκινητο χωρις να προσπαθείς να προσηλυτισεις όλον τον υπόλοιπο κόσμο λες και εισαι vagοιεχωβας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitrioskosmas last edited by

          Πανακριβο το 3008 αλλα σε γενικες γραμμες ολες οι τιμες εχουν παρει την ανιουσα, σε ολες τις μαρκες
          Πλεον τα 25000 μου φαινονται πολλα λεφτά για αυτοκινητο το 2016

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dactilidis-john last edited by

            Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

            Λοιπον, επειδη αναφερθηκε το βαρος. Οταν ενας κατασκευαστης δεν δηλωνει ακριβως τι σημαινει το καθαρο βαρος που δηλωνει εννοειται οτι το αυτοκινητο ειναι πληρες ολων των υγρων δηλαδη και του καυσιμου. Το 3008 diesel δηλωνεται 1375 κιλα με οδηγο 75 κιλων. Δηλαδη σκετο ζυγιζει 1300κιλα με ΓΕΜΑΤΟ ντεποζιτο. Το Tiguan δηλωνεται 1495 κιλα με οδηγο 75 κιλων και 90% καυσιμο Δηλαδη 1420 κιλα με 90% καυσιμο. Το ειδικο βαρος του diesel ειναι κατα μεσο ορο 850γραμμαρια το λιτρο. Το Tig εχει 58 λιτρα δηλαδη το 90% ειναι 52.2λιτρα. Αυτο σημαινει οτι τα 52.2 λιτρα ειναι 44.5 κιλα. Αν προσθεσουμε και το 10% για να εχουμε και στο Tiguan γεματο ντεποζιτο αυτο σημεινει επιπλεον 4.9 κιλα. Δηλαδη το Tiguan ζυγιζει με γεματο ντεποζιτο περιπου 1425 κιλα. Δηλαδη το 3008 ζυγιζει 125 κιλα λιγοτερα.

            Γιαννη δεν εννοειται. Οταν δεν αναφερουν ειναι χωρις οδηγο και βενζινη. Αν το εχει καπου γραμμενο η πεζω σε παρακαλω βαλτο. Συνηθως:

            1. Εχουν τα κιλα χωρις οδηγο και χωρις βενζινη ή
            2. Εχουν τα κιλα με οδηγο και βενζινη

            Ναι το εψαξα. Η Vw δηλωνει 90% καυσιμο. Η Peugeot στο αγγλικο spec list(το οποιο ειδα το πρωι αλλα τωρα το εχει βγαλει και ειναι υπο service το site) δηλωνει kerb weight δηλαδη εξ ορισμου σημαινει το αυτοκινητο με ολα του τα υγρα γεματα μαζι και το καυσιμο. Οταν βγει ξανα το αγγλικο spec list θα το ανεβασω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos-golf last edited by

              Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
              Γιατι σε καίει εσένα τόσο; Αν ειναι ελαφρύτερο του Tiguan σου θα το επιστρέψεις στην vw;
              Γιατι δεν κάθεσαι να ευχαριστηθεις το πολυ καλό σου αυτοκινητο χωρις να προσπαθείς να προσηλυτισεις όλον τον υπόλοιπο κόσμο λες και εισαι vagοιεχωβας.

              Εδω στον αλλο του λεω να παρει το κασκαι αντι το τιγκουαν και εσυ λες οτι προσηλιτιζω?
              Απορια το εχω σαν βαρος γιατι αν εχουν καταφερει τοση μειωση αξιζουν μπραβο αφου ολοι οι κατασκευαστες αυτο προσπαθουν

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iceman7 last edited by

                Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                χωρις να προσπαθείς να προσηλυτισεις όλον τον υπόλοιπο κόσμο λες και εισαι vagοιεχωβας.

                Ψυχραμία βρε!
                Μια χαρά αμάξι είναι το Tig και δικαίως χαίρεται ο Νίκος, αλλά και εσύ βρε Νίκο δεν έχει νόημα να επιμένεις.
                Πέρα από την καλοπροαίρετη κριτική και ανταλλαγή απόψεων από τους περισσότερους, όταν καμια φορά διαβάζω ότι δεν αγοράζουν κάποιοι γερμανικά και ειδικά vag γιατί δεν γουστάρουν οτιδήποτε γερμανικό, προτιμώ να μην απαντησω και να τους αφήσω να συνεχίσουν να ζουν στον κόσμο τους

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dactilidis-john last edited by

                  Στα 130 αλογα βενζινη χειροκινητο ζυγιζει μολις 1250 κιλα. Δηλαδη ειναι ακομα πιο ελαφρυ απο ενα απλο hatchback.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos-golf last edited by

                    Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
                    Στα 130 αλογα βενζινη χειροκινητο ζυγιζει μολις 1250 κιλα. Δηλαδη ειναι ακομα πιο ελαφρυ απο ενα απλο hatchback.

                    Γιαννη πιστευω ειναι χωρις καυσιμο-οδηγο.
                    Για το αμαξωμα βεβαια ειναι καλα σα βαρος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dactilidis-john last edited by

                      Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

                      Στα 130 αλογα βενζινη χειροκινητο ζυγιζει μολις 1250 κιλα. Δηλαδη ειναι ακομα πιο ελαφρυ απο ενα απλο hatchback.

                      Γιαννη πιστευω ειναι χωρις καυσιμο-οδηγο.
                      Για το αμαξωμα βεβαια ειναι καλα σα βαρος

                      Χωρις οδηγο ειναι σιγουρα. Για το καυσιμο ολοι οι ορισμοι του kerb weight ενος αυτοκινητου στο νετ λενε οτι εχει γεματο καυσιμο. Αλλιως θα ηταν σαν να κλεβει τους πελατες. Δηλαδη να σου λεει οτι εχεις ενα αμαξι 1250 κιλα αλλα μολις το γεμισεις καυσιμο θα γινει 1300. Δηλαδη το βαρος που σε νοιαζει θα ηταν το 1300 αρα παραπλανηση. Μου φαινεται παραλογο να ειναι αδειο απο καυσιμο και να δηλωνει βαρος διοτι μονο βαρος δε θα ειναι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos-golf last edited by

                        Παρε παραδειγμα απο μηχανες. Εκει σου λεει πληρες υγρων αλλα χωρις καυσιμο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonis-papas last edited by

                          Επίσης βλέπω ότι ρύποι αυξάνονται στα μοντέλα με Μ+S λάστιχα και κατανάλωση κατά 0,3 l/100km.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dactilidis-john last edited by

                            Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
                            Επίσης βλέπω ότι ρύποι αυξάνονται στα μοντέλα με Μ+S λάστιχα και κατανάλωση κατά 0,3 l/100km.

                            Οι ρυποι ειναι ακρως λογικο αφου αλλαζει η τριβη με το οδοστρωμα. Τις καταναλωσεις των κατασκευαστων δεν τις λαμβανω σχεδον ποτέ υποψη απλουστατα επειδη διαφερουν παντα απο την πραγματικοτητα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giocitroen91 last edited by

                              Λοιπον o euroncap που προφανως τα μετραει όλα τα αυτοκίνητα με τον ιδιο τρόπο αναφέρει kerb weight=1300kg για το 3008 1.6 hdi που δοκιμασαν και για το tiguan 2.0 tdi δίνει 1531kg.. Αντε πες το 1.6tdi να είναι και 80 κιλα το πολύ ελαφρυτερο... και παλι εχουμε 1.6tdi στο περιπου 1450kg.. Πολύ μεγαλη διαφορα.. Πάντα τα Peugeot Citroen ήταν ελαφρυτερα απο τα υπολοιπα ενω οι περισσοτεροι κατασκευαστες ματαια προσπαθουν να τους μειωσουν βαρος μπας και επωφεληθουν σε επιδοσεις καταναλωση και οδικη συμπεριφορα.. H μαγκια στα γαλλικα αυτοκινητα είναι ότι παρόλου που ειναι ελαφρυα εχουν εξαιρετικες επιδοσεις στα crash test.. Και παρολο που ειναι ελαφρυτερο το 3008 απο το tiguan έχουν στην ουσια την ιδια βαθμολογια με το tiguan στα crash test.. ναι μεν βεβαια το tiguan εχει 96% στο adult occupant ενω το 3008 εχει 86% αλλα το επιπλέον μπόνους το tiguan το εχει παρει λόγο του συστηματος aeb city που εχει απο το βασικο εξοπλισμό και κερδιζει 2,9 ποντους δηλαδη περιπου 10%.. Αυτο το συστημα το εχουν ενταξει εδω και δυο χρονια στο euroncap.. Αν το ειχε και το 3008 στο βασικο εξοπλισμο θα ειχαν την ιδια βαθμολογια και ας ειναι το 3008 ελαφρυτερο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dactilidis-john last edited by

                                Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
                                Λοιπον o euroncap που προφανως τα μετραει όλα τα αυτοκίνητα με τον ιδιο τρόπο αναφέρει kerb weight=1300kg για το 3008 1.6 hdi που δοκιμασαν και για το tiguan 2.0 tdi δίνει 1531kg.. Αντε πες το 1.6tdi να είναι και 80 κιλα το πολύ ελαφρυτερο... και παλι εχουμε 1.6tdi στο περιπου 1450kg.. Πολύ μεγαλη διαφορα.. Πάντα τα Peugeot Citroen ήταν ελαφρυτερα απο τα υπολοιπα ενω οι περισσοτεροι κατασκευαστες ματαια προσπαθουν να τους μειωσουν βαρος μπας και επωφεληθουν σε επιδοσεις καταναλωση και οδικη συμπεριφορα.. H μαγκια στα γαλλικα αυτοκινητα είναι ότι παρόλου που ειναι ελαφρυα εχουν εξαιρετικες επιδοσεις στα crash test..

                                Δεν ειναι στο περιπου, υπαρχει στo site της vw το ακριβες βαρος. Επισης σε ενα αυτοκινητο οσο ελαφρυτερο τοσο το καλυτερο. Η μαγκια ειναι να το κανεις εξισου ασφαλες αλλα οσο το δυνατον πιο ελαφρυ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spyrosk last edited by

                                  Κουκλί είναι

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos-golf last edited by

                                    Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
                                    Λοιπον o euroncap που προφανως τα μετραει όλα τα αυτοκίνητα με τον ιδιο τρόπο αναφέρει kerb weight=1300kg για το 3008 1.6 hdi που δοκιμασαν και για το tiguan 2.0 tdi δίνει 1531kg..

                                    1568 κιλα ειναι το διλιτρο που λες με οδηγο και 90% καυσιμο.
                                    Καποιο λαθος θα εχουν κανει. Ακομα και τον οδηγο να βγαλεις μενει 1456 υπολοιπο. Δε βγαινει το 1531 που αναφερεις

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Ο Γιαννης παντως εχει απαντησει πολυ συγκεκριμενα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Εκανα χτες βόλτα με 1.6 120 αυτόματο , σαν επιβάτης στο πίσω κάθισμα . Το αμάξι είχε 3 άτομα μέσα ύψους από 1,85-1,94 και βάρους συνολικά πάνω από 330 κιλά . Ο οδηγός ήταν φίλος με μεγάλη εμπειρία στα αμάξια ,ΜΗ γαλλόφιλος .

                                        Το αμάξι του άρεσε πολύ . Το κιβώτιο καλό , το τιμόνι και η κατευθυντικότητα του πολύ καλή .

                                        Η ποιότητα του εξαιρετική . Η άνεση του επίσης , βέβαια για μένα που έχω την υδρό , ήταν λιγότερο άνετο , αλλά εκεί δεν υπάρχει σύγκριση με κανένα άλλο αμάξι .

                                        Το αυτοκίνητο ήταν στην πλούσια έκδοση και φτάνει στα 35000 . Πράγματι τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει γενικώς . Καλό θα ήταν να είναι 10-15 % λιγότερο .

                                        Δεν θα μπω σε σύγκριση με το Τιγκουάν , μια και δεν το έχω οδηγήσει , ούτε πρόκειται , αλλά το αμάξι είναι εξαιρετικό .

                                        Το θέμα της τιμής θέλει έλεγχο σε σχέση με εξοπλισμό με τον ανταγωνισμό , αλλά οπωσδήποτε το γεγονός ότι θα κυκλοφορείς με το ωραιότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας σήμερα και με εσωτερικό που οι άλλοι θα το βάλουν αργότερα οι υπόλοιποι και μερικά χρόνια αργότερα οι κακόγουστοι γερμανοί και γιαπωνέζοι , θα πρέπει να το πληρώσεις .

                                        Δηλαδή το αμάξι αυτό το 120 αυτόματο , με το αντίστοιχο 115 Τιγκουάν στις ψηλότερες εκδόσεις , έχουμε το grip control και την εμφάνιση , που προφανώς υπερτερεί το 3008 και μένει ο υπόλοιπος εξοπλισμός για σύγκριση . Με ίδιο εξοπλισμό προφανώς το πεζό πρέπει να είναι 10 % ακριβότερο από την λαδιέρα ...

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          the_emperor last edited by

                                          Οι χώροι λογικά θα είναι πολύ καλοί...όπως και ο χώρος αποσκευών.
                                          Η ποιότητα των υλικών της καμπίνας σου φάνηκαν ανάλογα της εμφάνισής τους;
                                          Από τράβηγμα ο κινητήρας ήταν επαρκής;
                                          Άντε να διαβάσουμε και άλλες κριτικές και να βρούμε λίγο χρόνο να το οδηγήσουμε και οι ίδιοι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                            Εκανα χτες βόλτα με 1.5 120 αυτόματο ,

                                            Δηλαδή το αμάξι αυτό το 120 αυτόματο , με το αντίστοιχο 115 αυτόματο Τιγκουάν

                                            2 μικρές 'διορθώσεις', εάν μου επιτρέπεις:

                                            1. 1.6 είναι, όχι 1.5

                                            2. Το Tiguan diesel 1.6 δεν βγαίνει με αυτόματο κιβώτιο.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 22 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr