Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 92
    • 93
    • 30 / 93
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    1855
    77279
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      Χαχα!
      Καλημέρα σε όλους!
      Βρε παιδιά όντως γιατί τέτοια καχυποψία;Αν δηλαδή μία εταιρεία βγάλει στην παραγωγή ένα αμάξι ή μία μοτοσυκλέτα ή έναν υπολογιστή ή ένα τηλέφωνο κ.ο.κ. με βελτιωμένα χαρακτηριστικά(πράγμα απόλυτα λογικό) συγκριτικά με το μοντέλο που διαδέχεται,πρέπει να νιώθουμε @@ ή κορόιδα επειδή έχουμε το παλιό-'σάπιο';; Ε δε νομίζω!
      Αυτή ήταν και θα είναι πάντα η λογική της εξέλιξης αλλά και του εμπορίου,της αγοράς και του marketing

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kpsig moderator last edited by

        TO V power diesel όντως έχει αυτό το 'πλεονέκτημα'. Ελπίζω και τα πρατήρια της να ελέγχονται εξονυχυστικά από την Coral, όπως και επί Shell.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisma23 last edited by

          Ο χρήστης barimagas έγραψε:
          Το προηγουμενο ειχε 30% λιγοτερη καθαριστικη δυναμη. Σαν μας λεει οτι ηταν σαπιο και ηρθε τωρα το καλο.

          Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          Δεν καταλαβαίνω τη λογική σου. Ακόμα και σ'ένα πολύ καλό προϊόν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Δηλαδή αν διάβαζες π.χ. ότι η νέα 911 έχει αυξημένη κατά 20% ακαμψία από την προηγούμενη γενιά, θα έλεγες τι σαπάκι μας πουλούσε η Porsche ως τώρα;

          Σε κάθε περίπτωση, μετά από 30.000 Km αποκλειστικά με V-Power Diesel (την προηγούμενη γενιά) από εταιρικά πρατήρια, το φίλτρο πετρελαίου του αυτοκινήτου μου βγήκε πεντακάθαρο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            japanese1 last edited by

            Προσωπικά, ακόμη δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το καθαρό και ποιο το βρώμικο φίλτρο.
            Στο vitrara είναι αυτό:

            Όταν βγήκε στις 30,000 χλμ, ήταν κατάμαυρο, χωρίς όμως κίτρινες μίξες και στερεά υπολείμματα. Αυτό σημαίνει ότι βγήκε καθαρό; Εκτός από τους μύκητες, δε μπορώ να καταλάβω πως κάποιος καταλαβαίνει αν είναι καθαρό ή βρώμικο το φίλτρο.

            https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bmw-520i-dual-vanos last edited by

              Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
              Καλυτερο πετρέλαιο, ever, Κατερίνη στην ΕΚΟ στα Ευαγγελικα.
              Με το redex diesel system cleaner, το αυτοκινητο πετάει.
              Συμπερασμα:οσο και καθαρος να ειναι ο βενζινας, λογω του βιοdiesel, θελει καθαριστικό που και που.

              Ταδε έφη Ζαρατούστρα + Ηρακλής + μπαμπης ο σουγιας + θεια η καμπαρετζου.

              Στα ευαγγελικα που ρε φιλε?Εγω εχω ακουσει για τον κοκκινο(τερζοπουλου) πως ειναι πολυ ενταξει στα καυσιμα του

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                billy1978 last edited by

                http://www.eko.gr/pratiria/kafsima-lipantika/diesel-avio/

                Στο σχεδιαγραμμα του φιλτρου, στην εισοδο του, λεει : ΚΑΥΣΙΜΟ ΜΕ ΒΡΩΜΙΑ ΚΑΙ ΥΓΡΑΣΙΑ
                Δηλαδη αν **δε **μπει diesel avio αλλα το απλο ΕΚΟ diesel (χωρις το φιλτρο) , τρως βρωμια και υγρασια στανταρ ?

                Αλλο πραγμα να σου παρεχει ενα καυσιμο τα καλυτερα και αλλο να σε γλυτωνει απο τα χειροτερα ... λεω εγω τωρα ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  psilos1972 last edited by

                  Έχω βάλει σε ένα γυάλινο δοχείο λίγο SHELL V-Power από 7 Αυγούστου 16,
                  Ακόμα δεν έχει βγάλει γλυτσα, έχει δοκιμάσει κανείς σε πόσο καιρό αρχίζει να βγάζει την γλυτσα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Ο χρήστης Psilos1972 έγραψε:
                    Έχω βάλει σε ένα γυάλινο δοχείο λίγο SHELL V-Power από 7 Αυγούστου 16,
                    Ακόμα δεν έχει βγάλει γλυτσα, έχει δοκιμάσει κανείς σε πόσο καιρό αρχίζει να βγάζει την γλυτσα;

                    Ισως να λεω και βλακεια....μηπως το γυαλι δεν είναι τοσο φιλοξενο για τους μικροοργανισμούς ?Τα ρεζερβουάρ είναι πλαστικα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lemouz75 last edited by

                      Απο τι ξερω ολα τα diesel εχουν μεσα βιοντιζελ περιπου 7%.Απο γνωστο εμαθα οτι εβαλε σε πρατηριο δεξαμενες απο πλεξιγκλας ή κατι παρομοιο ωστε να ειναι πιο καθαρες.Με καθε επιφυλαξη το λεω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        japanese1 last edited by

                        Στο Λαγκαδά, στην Ελιν,έξω απο το Περιβολάκι,ο τύπος εχει φοβερό πετρέλαιο.
                        Με ενα γέμισμα έπεσε η κατανάλωση στο 4,5....έψαχνα για μια βδομάδα τι φταίει και βαράει εξαρες.

                        Για το φίλο πιο πάνω,αδερφέ,μια ειναι η ΕΚΟ στα ευαγγελικα στην Κατερίνη.Και εκείνος έχει μπέσα πετρέλαιο.

                        https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kapami last edited by

                          Δοκιμασα το premium diesel - δε θυμαμαι πως το λενε - της Aegean και το αποτελεσμα στον ιδιαιτερα επιλεκτικο CDTI του Astra ειναι ιδιο με το V-Power Diesel. Αθορυβο, ησυχο, χωρις κροταλισμα.

                          Μονο αυτα τα δυο διατηρουν χαμηλο θορυβο στον κινητηρα.

                          Ο,τι αλλο δοκιμασα ως τωρα (ΕΚΟ Avio, απλο Diesel απο ΕΚΟ, απλο απο Shell) ανεβαζει το θορυβο τρελα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            geo76 last edited by

                            Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
                            Στο Λαγκαδά, στην Ελιν,έξω απο το Περιβολάκι,ο τύπος εχει φοβερό πετρέλαιο.
                            Με ενα γέμισμα έπεσε η κατανάλωση στο 4,5....έψαχνα για μια βδομάδα τι φταίει και βαράει εξαρες.

                            Για το φίλο πιο πάνω,αδερφέ,μια ειναι η ΕΚΟ στα ευαγγελικα στην Κατερίνη.Και εκείνος έχει μπέσα πετρέλαιο.

                            Έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα τα Premium πετρέλαια της αγοράς, με το Crystal της Ελιν είχα τις καλύτερες επιδόσεις, και την χαμηλότερη κατανάλωση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              geo76 last edited by

                              Ο χρήστης kapami έγραψε:
                              Δοκιμασα το premium diesel - δε θυμαμαι πως το λενε - της Aegean και το αποτελεσμα στον ιδιαιτερα επιλεκτικο CDTI του Astra ειναι ιδιο με το V-Power Diesel. Αθορυβο, ησυχο, χωρις κροταλισμα.

                              Μονο αυτα τα δυο διατηρουν χαμηλο θορυβο στον κινητηρα.

                              Ο,τι αλλο δοκιμασα ως τωρα (ΕΚΟ Avio, απλο Diesel απο ΕΚΟ, απλο απο Shell) ανεβαζει το θορυβο τρελα.

                              Το premium της Aegean είναι το D-force (δεν το δοκίμασα) από οσα έχω δοκιμάσει (Εκο Avio,Shell V-Power,Elin Crystal,Bp Ultimate) το μεγαλύτερο κροτάλισμα το έκανε το Shell V-Power,(ειδικά στο ρελαντί) και το πιο ήσυχο - αθόρυβο ήταν το Εκο Avio.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kapami last edited by

                                Ο χρήστης geo76 έγραψε:

                                Δοκιμασα το premium diesel - δε θυμαμαι πως το λενε - της Aegean και το αποτελεσμα στον ιδιαιτερα επιλεκτικο CDTI του Astra ειναι ιδιο με το V-Power Diesel. Αθορυβο, ησυχο, χωρις κροταλισμα.

                                Μονο αυτα τα δυο διατηρουν χαμηλο θορυβο στον κινητηρα.

                                Ο,τι αλλο δοκιμασα ως τωρα (ΕΚΟ Avio, απλο Diesel απο ΕΚΟ, απλο απο Shell) ανεβαζει το θορυβο τρελα.

                                Το premium της Aegean είναι το D-force (δεν το δοκίμασα) από οσα έχω δοκιμάσει (Εκο Avio,Shell V-Power,Elin Crystal,Bp Ultimate) το μεγαλύτερο κροτάλισμα το έκανε το Shell V-Power,(ειδικά στο ρελαντί) και το πιο ήσυχο - αθόρυβο ήταν το Εκο Avio.

                                Εμένα με το ΕΚΟ κάνει σαν τρακτέρ ενώ με το Aegean και το VPower είναι βελούδο.
                                Δεν έχω δει τόσο μεγάλες διαφορές ανάμεσα σε εταιρείες/βενζίνες σε βενζινοκίνητα, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας δείχνει σαφώς τις 'προτιμήσεις' του.

                                Είμαι παντελώς άσχετος με μηχανολογικά οπότε δεν ξέρω πως να το αιτιολογήσω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  japanese1 last edited by

                                  Σήμερα είδα hyundai i30 φίλου,με 33,000 χλμ να αργεί να αργεί να αρπάξει μπρος και όταν πήρε έβγαζε λίγο καπνό από εξάτμιση. ΕΚΟ avio ανελλιπώς.
                                  Τι σημαίνει αυτο; οτι και από τον παπά της ενορίας να βάλουμε πετρέλαιο,θέλει κάθε τόσο να ριχνουμε καθαριστικό ματζουνι.

                                  Ηρακλής ο παπάς

                                  https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bebes last edited by

                                    Ο χρήστης Psilos1972 έγραψε:
                                    Έχω βάλει σε ένα γυάλινο δοχείο λίγο SHELL V-Power από 7 Αυγούστου 16,
                                    Ακόμα δεν έχει βγάλει γλυτσα, έχει δοκιμάσει κανείς σε πόσο καιρό αρχίζει να βγάζει την γλυτσα;

                                    βαζω σε μπετονια 20λιτρα πετρελαιο για να το χρησιμοποιω σε ενα τρακτερακι που εχω.
                                    Προσεξα οτι οταν βαζω αντιμουχλικο μεσα, μενει μια 'μουργα' στο τελος οπως στον τενεκε με το ελαιολαδο.

                                    χωρις προσθετο ειναιι καλυτερα (αρα μαλλον περναει η μουργα στο ντεποζιτο)

                                    Εχω ενα μπετονι με V-power στο υπογειο (πανω απο ενα χρονο), θα το δοκιμασω, αν και νομιζω εχω βαλει και σ'αυτο προσθετο.

                                    Επισης σχετικα με τα φιλτρα πετρελαιου: Στην τελευταια αλλαγη βγηκε καπως 'μαυρο' σε σχεση με τα κάτασπρα που εβλεπα στις τελευταιες αλλαγες.
                                    Η μονη διαφορα ειναι οτι πριν την τελευταια αλλαγη (λογω καποιων θεματων που ειχα) καταναλωσα αρκετα ρεζεβουαρ με προσθετα (καθαρισμου μπεκ και αντιμουχλικο)

                                    Πετρελαιο εβαζα πριν και μετα το ιδιο, το V-power

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iroc last edited by

                                      Αυτο με το αντιμουχλικο ισχυει κ εγω το ιδιο εχω παρατηρησει γιαα το δικο μου τρακτερακι.. Παντος τα πετρελαια εχουν προτημισσεις στο καυσιμο...στο α170 την καλητερη λειτουργια την ειχε με αβιο ..περιμενα καλητεεη αποδοση και σε τραβιγμα κ σε αυτονομια απ το voower αλλα ματαια ηλπιζα..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lemouz75 last edited by

                                        Οταν λετε αντιμουχλικο εννοειται το βιοκτονο κατα του βιοντιζελ ??? Αφου αυτα βοηθανε λενε.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kapami last edited by

                                          Όταν βάζω 'απλό' diesel έχω παρατηρήσει ότι μυρίζουν πολύ έντονα τα καυσαέρια του αυτοκινήτου και ότι υπάρχει αισθητό τρέμουλο στην καμπίνα από τη μηχανή + αυξημένος θόρυβος. Με premium από Aegean ή V-Power δεν μυρίζει ποτέ τίποτα.

                                          Δοκίμασα με γέμισμα σε διάφορες εταιρείες τόσο με απλό όσο και με premium και με βάση τα παραπάνω κατέληξα ότι απλά το Astra δεν την παλεύει ιδιαίτερα με απλό diesel, οπότε στο εξής θα βάζω αποκλειστικά premium για να μη πάρω το κινητήρα/τρόμπα/δε ξέρω τι άλλο στο χέρι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dactilidis-john last edited by

                                            Πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο. Μηπως δεν φταιει το αμαξι αλλα κυριως το καυσιμο? Βεβαια λες οτι εχεις βαλει απο πολλα σημεια. Αυτα που περιγραφεις στις πρωτες εξι γραμμες ειναι με ζεστο μοτερ ή μολις εχεις βαλει μπρος?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 30 / 93
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr